Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa teoria täällä moi. Kone lähti puoli tuntia sitten ja nyt K julkaissut Jodeliin kuvan itsestään lentokoneessa. Eiköhän jatketa.
Eiköhän tällä palstalla olla sitten turvassa, jos K lurkkaa vain Jodelissa :'D
Toi on Finnairin 350. Sillä lennetään mm Lontoo ja UsA. Eilisessä stoorissa oli U2 Kaliforniabiisi. Siellä se sais olla varmasti rauhassa.
Dallasissa näköjään lähes 40c lämpötilat, et aivan järkyttävän kuuma. Vaikea uskoa, et sinne olis menossa lomalle.
Olen valmis nyt lyömään vetoa USA, erityisesti Kalifornian osalta.
Ei ollut Kaliforniaan lentoa tänä aamuna, eikä oo mitenkään lähellä toisiaan Dallas ja Kalifornia. Luulisi, että olisi mennyt suoralla lennolla jos jonnekin päin Kaliforniaa menossa.
Mä oon tehnyt tuon matkan lukuisia kertoja. Suorat lennot vähissä, ihan tavallista mennä Lontoon, New Yorkin tqi vaikka Dallasin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaa teoria täällä moi. Kone lähti puoli tuntia sitten ja nyt K julkaissut Jodeliin kuvan itsestään lentokoneessa. Eiköhän jatketa.
Toi on Finnairin 350. Sillä lennetään mm Lontoo ja UsA. Eilisessä stoorissa oli U2 Kaliforniabiisi. Siellä se sais olla varmasti rauhassa.
Dallasissa näköjään lähes 40c lämpötilat, et aivan järkyttävän kuuma. Vaikea uskoa, et sinne olis menossa lomalle.
Ei ollut Kaliforniaan lentoa tänä aamuna, eikä oo mitenkään lähellä toisiaan Dallas ja Kalifornia. Luulisi, että olisi mennyt suoralla lennolla jos jonnekin päin Kaliforniaa menossa.
Kaliforniaan on sujuvaa matkustaa Dallasin kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku valehtelee hiuksista, ei ollut mitään? Taasko se jankkaus alkaa
Tosta viereisen penkin yläreunalta pilkistää kyllä vaaleita hiuksia. En itsekään heti huomannut, mutta kun joku mainitsi niin piti käydä tarkistamassa.
Ne on mun peruukista.
T: Bojan
Vierailija kirjoitti:
Jos Jere lurkkii jodelissa niin on aivan varmasti käynyt myös täällä ainakin jossain vaiheessa...
Miksi? Onko hänellä vauvoja
Minkälainen tuo Jodelin keskustelu on mihin se kuva linkattu (kun joku sanoi että asiallinen ja ei shippaava)? Yleiskeskustelu K ja keikoista yms vai? En ole itse jodelissa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän valehtele. Takana olevassa tuolissa istuu blondi.
Älkää helvetti taas aloittako tätä jankkaamista. 99,9% todennäköisyydellä Jere lähti reissuun puolisonsa kanssa näkyi sitä storyissa tai ei, mutta ei sitä tartte täällä jankata päivä tolkulla.
Mitä väliä sillä on kuka matkustaa kenenkin kanssa ja varsinkin minkäväristen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CwuiqjAt0nq/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Joksu Crewn ig 💥💘
Kiki on niin hyvännäköinen. Ihana kuva Martinista ja onko tuo nainen sitten hänen tyttöystävä. Maks taas on tuleva Bruce Lee.
Aikamoinen sattuma, että JO on puhunut Thaimaahan menosta syksyllä ja nyt K menossa Thaimaahan syksyllä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kuva K:sta? Missä? Tää joku matka-aiheinen?
K postasi Jodeliin tän: https://www.tumblr.com/drugsforaddicts/727438808796250112?source=share
kommenteissa muuten mainittu vauva level cringe
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösluokka. Onko Euroopan sis. lennoilla käytössä sellaisia koneita vai pelkästään kaukolennoilla?
Näyttää Finnairin kaukolentojen businessluokalta, ja toi Bangkokin lento Finnairin.
Kukas sitten katsoo, onko Ljubljanasta lähtenyt tänään lentoja samaan suuntaan? 😂
Se tieto löytyy jo. 😂
Täällähän ollaan kuin Seiskalehden juorupalstalla. Joko sait selville istuimen numeronkin
Vierailija kirjoitti:
Äsken pamahti kolmelta eri Jokereihin liittyvältä (Jure, Nace ja joku kolmas) ilmoitukset instastooreista. Näissä kuitenkin näyttää, että ois laitettu jo kauemman aikaa sitten, eli yhteys huono.
I wonder why.
Olisiko sulla ollut huono yhteys, koska kyllä mä ainakin olin jo katsonut ne?
Vierailija kirjoitti:
Joksu Crewn ig 💥💘
Tosta paidanriisumishetkestä pätkä uusissa stooreissa bojansstories, yritin linkata. Ei onnistunu. B ensin vinkkaa ja näyttelee muskelimiestä. Sit pikkugusti riisuu.💙
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tehnyt tuon matkan lukuisia kertoja. Suorat lennot vähissä, ihan tavallista mennä Lontoon, New Yorkin tqi vaikka Dallasin kautta.
Joka päivä taitaa mennä suoria lentoja ainakin Los Angelesiin.
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen sattuma, että JO on puhunut Thaimaahan menosta syksyllä ja nyt K menossa Thaimaahan syksyllä...
Mutta heidän reissulleen oli tarkka aikalinja areenakeikan jälkeen
Jonkun miespuoleisen kaverin kanssa varmaan matkustaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksu Crewn ig 💥💘
Kiki on niin hyvännäköinen. Ihana kuva Martinista ja onko tuo nainen sitten hänen tyttöystävä. Maks taas on tuleva Bruce Lee.
Missä Martinin kuva?
Joka tapauksessa K:lla on pitkä lento edessä, joten emme saa kohdetta tietoon vähään aikaan, jos koskaan. Turha täällä jankata
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosta viereisen penkin yläreunalta pilkistää kyllä vaaleita hiuksia. En itsekään heti huomannut, mutta kun joku mainitsi niin piti käydä tarkistamassa.
Ne on mun peruukista.
T: Bojan
Mä jo ootinki, että koska aletaan leikkiä, että he ois vielä samassa koneessaki.
Jos Jere lurkkii jodelissa niin on aivan varmasti käynyt myös täällä ainakin jossain vaiheessa...