Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te keikalle menijät, voitteko upottaa pojat rakkauteen.
Riippuu siitä, haluanko lähestymiskiellon vai ainoastaan vähän tärähtäneen maineen.
Ihan niin pitkälle ei tarvitse mennä. :D
Tuli vaan niin hyvä mieli noista keikkaklipeistä ja B:n toiminnasta, että kunnon vastarakkauden osoitus olis paikallaan.Jos pääsen eturiviin tai sinne päin, lupaan kyllä heitellä kaikki mahdolliset sydämet silmilläni Bojania kohti. Ei tarvitse edes kehottaa tähän.
Mitään muuta en kyllä aikonut lavalle heittää :D
Mä laskeudun Logomon aitiosta liaanin avulla suoraan Nacen syliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösluokka. Onko Euroopan sis. lennoilla käytössä sellaisia koneita vai pelkästään kaukolennoilla?
Näyttää Finnairin kaukolentojen businessluokalta, ja toi Bangkokin lento Finnairin.
Kukas sitten katsoo, onko Ljubljanasta lähtenyt tänään lentoja samaan suuntaan? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dallas lento lähtenyt muuten klo:12.27
Jep ainoat kaukolennot tänä aamuna Dallas ja Bangkok, eli jompi kumpi näistä.
Tosi vaikea kuvitella Jereä Dallasiin. Mitä se siellä puuhaa? Thaikut sit taas, juu, toki. Sloveniasta on myös lähtenyt kone, joka ois yöaikaan perillä tän koneen tavoin.
En suostu ajattelemaan tätä vaihtoehtoa, koska pääni tilttaisi pahasti. Sovitaan, että Dallas se on juu kyllä.
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/ofendidaportodo/status/1698302217709572215?s=20
Tässä kuva muille jodelittomille 😉
On se komee. Täysin mun normaalin tyypin vastakohta mut sulan kyllä lähes joka kerta kun tää pärstä välähtää näytölle 😍
Vierailija kirjoitti:
https://twitter.com/ofendidaportodo/status/1698302217709572215?s=20
Tässä kuva muille jodelittomille 😉
Mitäs on lasissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ykkösluokka. Onko Euroopan sis. lennoilla käytössä sellaisia koneita vai pelkästään kaukolennoilla?
Näyttää Finnairin kaukolentojen businessluokalta, ja toi Bangkokin lento Finnairin.
Kukas sitten katsoo, onko Ljubljanasta lähtenyt tänään lentoja samaan suuntaan? 😂
Se tieto löytyy jo. 😂
Vähän kyllä huvittaa, et K julkaisi ton lentokonekuvan just JODELISSA. Ei Instan storyissa tms. Ens kerralla sit palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vähän kyllä huvittaa, et K julkaisi ton lentokonekuvan just JODELISSA. Ei Instan storyissa tms. Ens kerralla sit palstalla.
K on Jodeliin laittanut selfieitä ennenkin.
Me lähetää Bojan kaa Thaikkuihin. Yes yes.
Nyt vaan odotellaan että joksut postaa jotain matkustamiseen liittyvää
Täällä alkaa olla sitä Tavastia-päivän tuntua jo kommenteissa, kun jännitettiin, että tuleeko se Bojan vai eikö se Bojan tule ja kyllä se Bojan sitten totta vie tuli.
Miettikääpä nyt sitäkin vaihtoehtoa, et sinne ei menekään Jokerit.
Vaan Bojan ihan itsekseen....
Ei ketään esiliinana matkassa? Jos tämä selviäisi jostain, niin mun postiosoite muuttuisi sillä sekunnilla jonnekin suljetulle osastolle.
(Shippifantasiaa, ei totuuteen pohjautuvaa, en mene tätä K:n sosmed kanaville kommentoimaan. Toim.huom.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hong kong ja Singapore lähteneet aamuyöllä ja lento Dallasiin päivällä, nämä sopisi myös?
Mä voisin kuvitella Kärtsän Dallasissa. Lähti sinne cowboy:ksi.
Sopisi kyllä siihen ratsastusklippiin, jonka julkaisi pari päivää sitten. 🤔 Mut Thaimaa tuntuu jotenkin uskottavammalta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään esiliinana matkassa? Jos tämä selviäisi jostain, niin mun postiosoite muuttuisi sillä sekunnilla jonnekin suljetulle osastolle.
(Shippifantasiaa, ei totuuteen pohjautuvaa, en mene tätä K:n sosmed kanaville kommentoimaan. Toim.huom.)
Siis tämähän se olisi aivan parasta tottakai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei te keikalle menijät, voitteko upottaa pojat rakkauteen.
Riippuu siitä, haluanko lähestymiskiellon vai ainoastaan vähän tärähtäneen maineen.
Ihan niin pitkälle ei tarvitse mennä. :D
Tuli vaan niin hyvä mieli noista keikkaklipeistä ja B:n toiminnasta, että kunnon vastarakkauden osoitus olis paikallaan.Jos pääsen eturiviin tai sinne päin, lupaan kyllä heitellä kaikki mahdolliset sydämet silmilläni Bojania kohti. Ei tarvitse edes kehottaa tähän.
Mitään muuta en kyllä aikonut lavalle heittää :D
Mä laskeudun Logomon aitiosta liaanin avulla suoraan Nacen syliin.
Tästä Logomon keikasta taitaa tulla se mielenkiintoisin, jos kerta se viisurikin on tulossa sinne glitter asussaan.😂 Oliko Logomoon vielä lippuja jäljelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tämähän se olisi aivan parasta tottakai.
Yes yes. Maailma ei taida olla valmis.
Vierailija kirjoitti:
Me lähetää Bojan kaa Thaikkuihin. Yes yes.
Mut Bojanhan kyllä sanoi että lähtevät areenakeikan jälkeen, eli lokakuussa. Luulis että heillä on ollu jo keväällä matkat hankittuna.
Vierailija kirjoitti:
Kärde tykkää Thaikuista, sinne se meni.
Tykkääköhån siks, että.thainaiset on niin lyhyitä. Tykkää selvästi lyhyistä gimmoista
Vierailija kirjoitti:
Kärtsä lähti siis oikeasti Pohjois-Koreaan.
Pohjois-Korean pottatukka kuittaa.
Joo, nämä päivällä, mutta aamuyöstä lähtenyt myös Hong Kong ja Singapore, siinäkin tapauksessa olis vielä koneessa?