Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Made in Italy kirjoitti:
It is certain that K. has worn the Are You bracelet. I keep repeating that they are in contact and that their friendship (a little more than friendship) continues without problems. However, from those photos I noticed one thing: how beautiful is Etel?
Etel on ihana! Se on mun tuleva vaimo!
Joku fani on laittanut kuvia tuosta tekemästään are you -rannekorusta k:n ranteessa ja itsensä tekemässä sitä about viikko sitten
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöyhöstä seinälle! 🥰
https://www.tumblr.com/korvessa/724367844857495552/alrightyy?source=sha…
Mä tykkään enemmän tästä isolla budjetilla tehdystä musiikkivideosta. On hidastukset ja kaikki.
Ihana 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B : Babe I'm worried. Is there anyway you could cancel your show on the cruise?
K: Huh? Why are you worried and no I can't cancel it.
B : Well I read one of these fics where we were on Titanic and bad things happened and...
K: Wait wait slow down hun. You read what? Fic about us and Titanic? What are you talking about I' m lost.
B : There is this place called Ao3 where is lots of fics about us. And when I"m lonely I like to read them
K : Oh really? People really do those? So what are we doing in those fics?
B: *chuckles* we do lots of hot stuff to each othet. I usually read them in my bed and when I miss you I imagine they are really happening.
K : Oh wow you got my interest...maybe we should read them together thru videocall and show how they make us feel?
B : Yes please. Maybe tonight?
K : Yes tonight....love you baby.
B : Love you more.
K : Never my silly Bojći
💚🌹🌹Älä taas jaksa!
Samaa mieltä! Alkavat olla jo todella puuduttavia ja noloja.
Ilmeisesti sama ihminen komppaa itseään. Jatka vaan Ruusurouva näiden tarinoiden kirjoittamista. Tämäkin tarina tosi hyvä. Ovat osa ketjun parasta antia.
Kiitos sinulle paljon ja kaikille, jotka tykkää.
Oli pikkuisen kynnystä taas tulla palstalle, mutta iloinen olen kun tulin.
Mitä mitä luin tuolta aiemmin, että pitää pyytää anteeksi yksityishenkilöltä siis Janin?
Onko se loukkaantunut minun puheista 😮🤣
💚🌹🌹Tuskin on loukkaantunut 😉 Mutta kuulemma inhoaa sitä, jos häntä kätellään löysästi 💥😅
Aah vai sellaista. No minä kättelen kaksin käsin ja annan french kisses vielä... poskille 😉
Joko sen Ukun ehti joku varata itselleen? Minä voin ottaa Harryn lisäksi jos on vielä vapaa.
💚🌹🌹Siis mulle ei nyt kyllä selvinnyt puhutteko te Janista vai siitä yksityishenkilöstä. Kieltämättä kiva mielikuva tuo että yksityishlö kätellään kaksin käsin ja french kisses poskille 😆
Private person. Tämä palsta ei petä 😂
Ajattelin kätellä molempia kaksin käsin ja antaa french kissejä kaikille poskille, mitä Janista löytyy. 🥵
Ukun silmiin voisin hukkua. On se kuuma.
💚🌹🌹Kauhee tekoälyn luoma kantti kertaa kanttinaama Pepsodentmies. Ei mitään inhimillistä särmää.
Nyt oli hyvää listakamaa. :D
Nyt repesin 🤣 Onpahan ainakin raikas hengitys ja hyvät hampaat.
💚🌹🌹
Vierailija kirjoitti:
Tulee hyvä keikka tänään, kun K on omiaan klubeilla. Mutta en usko, että niin hyvä meininki on kuin Kaivolla. Laivalle mahtuu kans örveltäjiä joukkoon. Toivottavasti toi K hiplailu yleisössä ei muuten jatku. Fanit on tähän asti ollut videoiden perusteella K kunnioittavia.
Muistaakseni jollain festareilla ja Kaivohuoneella tapahtui samaa, kun K laskeutui lavalta yleisön pariin. K ei ole asiasta haastatteluissa tai spiikeissä mitään maininnut, joten ehkä lääppiminen on toistaiseksi pysynyt "sopivissa" rajoissa, vaikka ihannetapauksessa sitä ei toki tehtäisi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt kieltäytys panemasta K:a, jos tulis tilaisuus?!
I would be forced, because of my husband and too much age difference. If I was single and twenty years younger than now, I'd already be in Finland asking him to marry me.
Videosta stillikuvia K:n instassa! Läheisissä tunnelmissa K ja Tommy ainakin on.
Kuumia k/t kuvia k:n instassa 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulee hyvä keikka tänään, kun K on omiaan klubeilla. Mutta en usko, että niin hyvä meininki on kuin Kaivolla. Laivalle mahtuu kans örveltäjiä joukkoon. Toivottavasti toi K hiplailu yleisössä ei muuten jatku. Fanit on tähän asti ollut videoiden perusteella K kunnioittavia.
Muistaakseni jollain festareilla ja Kaivohuoneella tapahtui samaa, kun K laskeutui lavalta yleisön pariin. K ei ole asiasta haastatteluissa tai spiikeissä mitään maininnut, joten ehkä lääppiminen on toistaiseksi pysynyt "sopivissa" rajoissa, vaikka ihannetapauksessa sitä ei toki tehtäisi lainkaan.
Näin tästä videota ja en hermostuisi asiasta. Käärijä itse tuli seisomaan siihen aidalle ja yksi tai kaksi fanin kättä asettui siihen mahalle. Käärijä ei lähtenyt minnekään, olishan hän erittäin helposti voinut ottaa askeleen taaksepäin, jos se ei olis ollut ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tästä väitetystä hiplailusta videota? Ettei tehdä kärpäsestä härkästä?
Oon nähnyt kuvaa, jossa jonkun käsi oli Kärtsän rinnan tai vatsan päällä, jossain Twitterissä oli ja sielläkin ihmiset on asiasta huomauttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Videosta stillikuvia K:n instassa! Läheisissä tunnelmissa K ja Tommy ainakin on.
Ja nyt vaan tulkintoja mihin se K nyt kutsuu? Tai Tommy. Ja siinä se ilta sitten meneekin.
Vierailija kirjoitti:
Haluun nähdä jo se videon, 15.9. saakka on liian pitkä aika odottaa!
Onko K:lla se sama Are You rannekoru ranteessa videossakin?
Tommyn instassa myös kuvia. Siellä on myös päivämäärä ??.9.23 muodossa. Voi pliiiiiis ois jo eka päivä kun tulee julki.
Vierailija kirjoitti:
Kuumia k/t kuvia k:n instassa 💚💚💚
Aaaah! No nyt on kuumaa!🔥🥵
Kommentit huutaa gay sex juttuja.
Onko K:n käsi noin pieni?
Kärtsän IG!!!!
Ja Tommyn stoorit
Jään tuijottamaan lääkärinä tota etusormea. Lääkärit tietää mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja nyt vaan tulkintoja mihin se K nyt kutsuu? Tai Tommy. Ja siinä se ilta sitten meneekin.
Ehkä oli ihan hyvä, että K sanoi vanhemmille, että katsovat videon ensin ennen kuin anatavat lastensa katsoa.😂
Ihania kuvia Tommyn instassa! Näyttää et K ja Tommy tulee oikeesti hyvin juttuun.
Millä helvetin silmillä te kaikki näätte.