Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
77161/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

K:n nimmarikuvia saa tänään satamassa (?ö Miken IG:n mukaan 👀 merch-myynti siellä

Vierailija
77162/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näen harmi kyllä harvoin unia Kärtsystä tai JO:sta mutta viime yönä näin sellaista että olin nukkumassa ja Jan tuli yhtäkkiä taloyhtiön huoltomiehen asussa makuuhuoneeseen ja alkoi korjata pistorasiaa sängyn jalkopäässä. Seinälle sängyn viereen ilmestyi leijailemaan pinkki possu joka valui hitaasti kohti lattiaa. Mitään muuta jännittävää ei tapahtunut. Vähän psykedeelinen mutta niinhän se Jankin on. En ole edes fantasioinut Janista joten vähän erikoista että tuli uniin. 😀

Sen olisi pitänyt olla lehmä eikä possu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
77163/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaapa sitten miksi T on uhka B:lle teidän mielestä, ettei saa puhua?

Varmaan, koska tietävät, että Tommy on oikeesti miehiin päin ja varmaan oikeasti viehättyy myös esim K sta.

Joo, noita lyhyitä pätkiä kun katsoo heistä, tarkoitan siis niitä mitä Kärtsä on laittanut instastooreihin, niin tuntuu että T on ihan lempeänä ja "sulaa vahaa" vaikka tekee niitä katseitaan tahallaan. En voisi kuvitella että se häipyisi Kärtsältä jonnekin lentokentälle kiukkupäissään.

Mä olen miettinyt ihan samaa. En usko, että on K n kanssa ollut mitään yhteenottoa tai erimielisyyttä. Tommy tuntuu oikeesti tykkäävän siitä, ihan vaan sen ig-huomioinninkin perusteella.

Ihmekö tuo, Jere on valloittava tyyppi ja tuntuu hurmaavan käytännössä kaikki ihmiset, joiden kanssa on tekemisissä, kuten viisuissakin havaittiin. :)

Vierailija
77164/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näen harmi kyllä harvoin unia Kärtsystä tai JO:sta mutta viime yönä näin sellaista että olin nukkumassa ja Jan tuli yhtäkkiä taloyhtiön huoltomiehen asussa makuuhuoneeseen ja alkoi korjata pistorasiaa sängyn jalkopäässä. Seinälle sängyn viereen ilmestyi leijailemaan pinkki possu joka valui hitaasti kohti lattiaa. Mitään muuta jännittävää ei tapahtunut. Vähän psykedeelinen mutta niinhän se Jankin on. En ole edes fantasioinut Janista joten vähän erikoista että tuli uniin. 😀

Possu viittasi tietysti possujunaan. :)

Vierailija
77165/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit keksineet uuden jutun millä hämmentää, ja muutama ku*ipäinen Tommy fani sählää mukana.

Siis eikö se nyt tee sinusta ennemmin kuspon, jos haukut niitä, jotka Tommysta tykkää?

Vierailija
77166/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Possu viittasi tietysti possujunaan. :)

Ai perhana sehän se. Olinpa tyhmä. :D

Vierailija
77167/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Estronaudat"-termi taisi alun perin tulla siitä, kun joku irvaili, että Jokereiden keikalle odotetaan jotain nättejä tyttösiä, mutta Suomessa sinne ryntääkin keski-ikäisiä estrogeeninautoja riipputissit heiluen tms.

No about näin. Myönnän olevani termin taustalla ja se liittyi siihen pelkoon, että itse bändin esityksestä ei kuule mitään, kun estrogeenilla pumpatut naudat mylvivät hurmiossa. Sori siitä. Ottaisin takaisin, jos voisin. 😄

😂😂😂

Pääni on nyt täynnä hyvin outoja kuvia Tavastiasta syyskuussa.

Sovitaan meidän kansainväliselle liigalle

käsimerkki 😂 niin näytän sen kameralle ja meidän Slovenian agentille Tavastialla jos yleisöä kuvataan.

No niin, nyt ideoita kehiin 😂😂👀

Vierailija
77168/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

TAI: K&T:lle voisi neuloa mätsäävät sukat! Toisessa sukassa kirjoneule :it's crazy" ja toisessa "it's party" 🥹💚

No tämähän se ois oikeesti söpö idea.

Ja ne varmaan saisi toimitettua mille vain K: keikalle, ohjeistuksella että toiset on T:lle 💚

Apua. Käyn tänään hitaalla.

Hetken luulin, että tuo T tuossa tarkoittaa Tiia eli sitä kuvaajaa, joka juoksee jokaiselle K:n keikalla ja mietin jo, että keille kaikille niitä villasukkia oikein pitää ruveta väsäämään.

Ja tämä siitä huolimatta, että olen ihan aktiivisesti seurannut ketjua ja itsekin käyttänyt T lyhyennettä kyseisestä miehestä. Huoh. Ei taida pää olla ihan kasassa.

Vierailija
77169/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Tommysta oltiin täällä aivan superinnoissaan, kunnes esitys stadionilla tapahtui ja oli vissiin joillekin liikaa. Jotkut kai sitten oikeasti pelästyi sitä.

Mä olen edelleen innoissaan heidän yhteistyöstään, enkä koe Tommya minkäänlaisena uhkana Bojanille, mut liika T:stä ja hänen urastaan jauhaminen tässä ketjussa on liikaa.

Vierailija
77170/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Estronaudat"-termi taisi alun perin tulla siitä, kun joku irvaili, että Jokereiden keikalle odotetaan jotain nättejä tyttösiä, mutta Suomessa sinne ryntääkin keski-ikäisiä estrogeeninautoja riipputissit heiluen tms.

No about näin. Myönnän olevani termin taustalla ja se liittyi siihen pelkoon, että itse bändin esityksestä ei kuule mitään, kun estrogeenilla pumpatut naudat mylvivät hurmiossa. Sori siitä. Ottaisin takaisin, jos voisin. 😄

😂😂😂

Pääni on nyt täynnä hyvin outoja kuvia Tavastiasta syyskuussa.

Sovitaan meidän kansainväliselle liigalle

käsimerkki 😂 niin näytän sen kameralle ja meidän Slovenian agentille Tavastialla jos yleisöä kuvataan.

No niin, nyt ideoita kehiin 😂😂👀

Nooooo, vaikka tällanen: tekee voitonmerkin ja nostaa käden pään viereen naudan sarviksi ja tekee niillä lainausmerkkieleen. Voi vinkata myös silmää samalla. 😉

Vierailija
77171/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Tommyn fiilistely sopii hyvin tähän ketjuun, koska hän on tällä hetkellä olennainen osa Käärijäsaagaa yhteisbiisin julkaisun ollessa ajankohtainen. Haluan myös vielä hetken fiilistellä Bojanin pinkkiä paitaa https://www.tumblr.com/korvessa/726466666387701760/june-9th-august-22th…

Onkohan hänellä joku asos-diili? Pitäisi olla kun niin kauniisti edustaa!

Vierailija
77172/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Tommysta oltiin täällä aivan superinnoissaan, kunnes esitys stadionilla tapahtui ja oli vissiin joillekin liikaa. Jotkut kai sitten oikeasti pelästyi sitä.

Mä olen edelleen innoissaan heidän yhteistyöstään, enkä koe Tommya minkäänlaisena uhkana Bojanille, mut liika T:stä ja hänen urastaan jauhaminen tässä ketjussa on liikaa.

Ja nyt iso osa viesteistä on shippausta, vaikka se ainakin piti jättää ulkopuolelle.

Vierailija
77173/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja nyt iso osa viesteistä on shippausta, vaikka se ainakin piti jättää ulkopuolelle.

Ei minusta kyllä ole iso osa ollut. Toki shippaan heitäkin, ja harmittaa, ettei siitä sovi puhua, mutta yritän hillitä.

Vierailija
77174/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
77175/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trollit keksineet uuden jutun millä hämmentää, ja muutama ku*ipäinen Tommy fani sählää mukana.

Siis eikö se nyt tee sinusta ennemmin kuspon, jos haukut niitä, jotka Tommysta tykkää?

Viittaa heidän käytökseensä palstalla, vaikka moneen kertaan pyydetty siirtymään omaan ketjuun.

Ja ollaan perustettu ketjuja neljä tähän mennessä. Sitten täällä moni itkee, että älkää sinne menkö, puhukaa täällä, ei haittaa. Tuntuu haittaavan.

Jep... Taitavat bojanistit olla jakautuneet kahteen leiriin itsekin.

Juu tämä on ihan selvää. On meitä realistibojanisteja jotka tykkää kaikista muistakin jutuista ja sitten on tiukkoja shippibojanisteja.

Vierailija
77176/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n viimeisen keikan vaatefiilistelyä:

Krisillä oli parhaat vaatteet! Ai että näytti niissä niin hyvältä. On käyttänyt ennenkin tuota samaa hihatonta ja on siinä aina yhtä hyvännäköinen.

Bojan on toki hyvä kakkonen. Sopivan räväkkä väri ja silkkipaidat kivoja mutta erityisesti myöhemmin illalla kun paita hulmusi, teki aika tasapaksun vaikutelman. Silti hyvät vaatteet ja sopivat Bojanille.

Nacella oli kiva väri ja jotenkin kivan yksinkertainen paita, kun aika usein on niissä pitsisissä (musta tai valkoinen). Ihan ok.

Jurella oli jotain mustaa silkkipaitaa ja vaaleanpunaiset housut, jos oikein muistan? Normaalisti aivan ykkösyhdistelmä mutta kun sitä Jurea näkyy niin vähän, etten saanut siitä oikein kunnon mielikuvaa. Olen kyllä heikkona mustiin silkkipaitoihin. Nyt vain jää nelokseksi, kun en saanut kunnon mielikuvaa niistä.

Janin vaatteet eivät yllättäen tällä kertaa viehättäneet. Ehkä se johtui siitä pappaväristä, tuli mieleen oman pappani paidat 80-luvulla. Janilla on usein todella kivat vaatteet mutta nyt ei napannut.

Hassua sanomasi - pidin Janin paidasta paljon. Se on hyvin "Jan-paita - vähän kuin pyjama, se sopii hänelle, koska minusta hän usein näyttää siltä, että hän olisi juuri noussut sängystä. :) :) (ei kuitenkaan lavalla! :)) Vaikka suosikkini hänessä aika oli se punainen takki, jota hän käytti kahdesti tähän mennessä. (Jan, jos luet tätä, pakkaa takki Suomeen! :))

Minusta vaaleanpunainen näyttää hyvältä B:ssä. Olen kanssasi samaa mieltä konsertin toisesta osasta, mutta on myös sanottava, että se oli ERITTÄIN kuuma sinä iltana, hän on täytynyt olla siinä vaiheessa hikeä. Meillä on tänä päivänä toinen helleaalto täällä ja lämpötila on noin 33 C joka päivä. Hattuni nostaa B:lle, kun käytän pitkähihaista satiinipaitaa tuollaisessa helteessä!!!

Btw he löysivät paidan netistä:

https://twitter.com/escwardrobe/status/1694422382729982218?t=rxR-Vt5km8…

Samaa mieltä, Janin paita näytti hyvältä, sopii hänelle ja mustien housujen kanssa kiva kombo. Suosikkini hänen asuistaan on se valkoinen reikäinen/pitsinen paita, nätti ja s e x y samalla.😉

This one? 

https://www.tiktok.com/@spela_sinko/video/7258960610434518298

Joo, taitaa olla juuri se paita, mutta ei niin hyvännäköinen kun on T-paita alla.😂

Joo, tämä oli Tržičissa. hän käytti sitä vielä kerran ilman aluspaitaa, mutta en muista milloin. UK ehkä?

Vierailija
77177/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://twitter.com/t4tkaarija/status/1694394262027129290?s=20

onkohan k:lla adhd

Olen miettinyt, että Jere voisi jotenkin neurokirjoilla olla, mutta en ole viitsinyt asiasta sanoa, koska olen ajatellut, ettei kuulu meille, jos artisti ei itse asiasta sano.

Vierailija
77178/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viittaa heidän käytökseensä palstalla, vaikka moneen kertaan pyydetty siirtymään omaan ketjuun.

Ja ollaan perustettu ketjuja neljä tähän mennessä. Sitten täällä moni itkee, että älkää sinne menkö, puhukaa täällä, ei haittaa. Tuntuu haittaavan.

Juu tämä on ihan selvää. On meitä realistibojanisteja jotka tykkää kaikista muistakin jutuista ja sitten on tiukkoja shippibojanisteja.

No mä olen realistibojanisti, ja silti ärsyttää, jos jostain Tommysta jauhetaan sivukaupalla ja hänestä tulee yksi tän ketjun päähenkilöistä, vaikka on vaan sivuprojekti.

Mulle just nyt aika pääprojekti.

Vierailija
77179/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen realistibojanisti, ja silti ärsyttää, jos jostain Tommysta jauhetaan sivukaupalla ja hänestä tulee yksi tän ketjun päähenkilöistä, vaikka on vaan sivuprojekti.

Mulle just nyt aika pääprojekti.

Sit tää ei taida olla sun ketju?

Vierailija
77180/123801 |
24.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

JO:n viimeisen keikan vaatefiilistelyä:

Krisillä oli parhaat vaatteet! Ai että näytti niissä niin hyvältä. On käyttänyt ennenkin tuota samaa hihatonta ja on siinä aina yhtä hyvännäköinen.

Bojan on toki hyvä kakkonen. Sopivan räväkkä väri ja silkkipaidat kivoja mutta erityisesti myöhemmin illalla kun paita hulmusi, teki aika tasapaksun vaikutelman. Silti hyvät vaatteet ja sopivat Bojanille.

Nacella oli kiva väri ja jotenkin kivan yksinkertainen paita, kun aika usein on niissä pitsisissä (musta tai valkoinen). Ihan ok.

Jurella oli jotain mustaa silkkipaitaa ja vaaleanpunaiset housut, jos oikein muistan? Normaalisti aivan ykkösyhdistelmä mutta kun sitä Jurea näkyy niin vähän, etten saanut siitä oikein kunnon mielikuvaa. Olen kyllä heikkona mustiin silkkipaitoihin. Nyt vain jää nelokseksi, kun en saanut kunnon mielikuvaa niistä.

Janin vaatteet eivät yllättäen tällä kertaa viehättäneet. Ehkä se johtui siitä pappaväristä, tuli mieleen oman pappani paidat 80-luvulla. Janilla on usein todella kivat vaatteet mutta nyt ei napannut.

Hassua sanomasi - pidin Janin paidasta paljon. Se on hyvin "Jan-paita - vähän kuin pyjama, se sopii hänelle, koska minusta hän usein näyttää siltä, että hän olisi juuri noussut sängystä. :) :) (ei kuitenkaan lavalla! :)) Vaikka suosikkini hänessä aika oli se punainen takki, jota hän käytti kahdesti tähän mennessä. (Jan, jos luet tätä, pakkaa takki Suomeen! :))

Minusta vaaleanpunainen näyttää hyvältä B:ssä. Olen kanssasi samaa mieltä konsertin toisesta osasta, mutta on myös sanottava, että se oli ERITTÄIN kuuma sinä iltana, hän on täytynyt olla siinä vaiheessa hikeä. Meillä on tänä päivänä toinen helleaalto täällä ja lämpötila on noin 33 C joka päivä. Hattuni nostaa B:lle, kun käytän pitkähihaista satiinipaitaa tuollaisessa helteessä!!!

Btw he löysivät paidan netistä:

https://twitter.com/escwardrobe/status/1694422382729982218?t=rxR-Vt5km8…

Samaa mieltä, Janin paita näytti hyvältä, sopii hänelle ja mustien housujen kanssa kiva kombo. Suosikkini hänen asuistaan on se valkoinen reikäinen/pitsinen paita, nätti ja s e x y samalla.😉

This one? 

https://www.tiktok.com/@spela_sinko/video/7258960610434518298

Joo, taitaa olla juuri se paita, mutta ei niin hyvännäköinen kun on T-paita alla.😂

Joo, tämä oli Tržičissa. hän käytti sitä vielä kerran ilman aluspaitaa, mutta en muista milloin. UK ehkä?

Glasgow!!

Ketju on lukittu.