Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
76381/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO:) kirjoitti:

https://www.instagram.com/reel/CwSAafktETO/?utm_source=ig_web_copy_link…

Katsoimme eilen B:n haastattelun. Oliko joku muu ymmällään, miksi häneltä kesti niin kauan vastata tähän? 🤭

Ilmeisesti "Netflix and chill" on slängi (satunnaiselle) seksille...

Tämä vanha rouva oppi tänään jotain uutta. 😂

Ok, nyt takaisin töihin... todella... 🤭

Mitäs jos Bojan ei olisi tiennyt mitä nuo tarkoittaa. B n harmaat hiukset on muuten näköjään värjätty näkymättömiin😟

Onko? Ja eiköhän kaikki 24-vuotiaat tiedä mitä Netflix and chill tarkoittaa.

Mitä boomeri enää uskaltaa sanoa. Siis Netflix tarkoittaa eri asiaa riippuen missä ja kenelle sen sanoo?

Ei pelkkä Netflix vaan "Netflix and chill". Netflix tarkoittaa tietääkseni ihan pelkkää Netflixiä tai ainakaan sen käyttö muussa merkityksessä ei ole kovin yleistä, toisin kuin Netflix and chillin.

Mun poika vahvisti merkityksen. Mitä tässä oikein siis voi sanoa enää ikinä. Kenellekään.

Älä ainakaan käytä tätä mun mielestä söpöä emojia (katsotaan tuleeko läpi vai ei) 🥺 esim myötätunnon eleenä kollegalle tai lapsen luokkakaverin vanhemmille tms. Omat teinit ovat valaisseet, että se tarkoittaa se ksin anelua.

T. Monta kertaa anellut

Vierailija
76382/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana!!! <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
76383/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän mieltä B on siitä, että hänen viisukaverinsa ja oma bändi shippaa häntä K:n kanssa

Aika coolisti, ehkäpä vähän ylpeillenkin suhtautui siinä videossa, missä Nace tuli koiranpentumaisella innolla selittämään, kuinka Twitterissä luullaan Bojanin ja K:n olevan riidoissa, koska Bojan lähti Instagramista.

Minusta tuo ei kyllä ollut shippaamista. Nace vain naureskelu, miksi ihmeessä kaver7kset olisivat riidoissa. Sen voi kyllä sanoa ilman shippaamistakin.

No on se kuitenkin aika jännä valinta kuvata siitä video nettiin.

Halusivat vaan kaikkien tietävän, että kavereita ovat edelleen.

Huooh, ihan kuin eivät tietäisi, että tätä pohtivat lähinnä shipparit. Ihan tietoisesti heittivät bensaa liekkeihin. Siis Nace heitti.

Mutta suurin osa twitterissä, tumpussa ja muilla somealustoilla ei OIKEASTI shippaa, vaan härnäävät ja leikittelevät asialla. He eivät siis oikeasti usko että heidän välillään on mitään. Onhan noita divorce-vitsejä ja muita välit poikki -spekulaatioita ollut netissä.. Eivät he ajattele vain shippaajia tehdessään somemateriaalia. 

Ai niin, unohdin. Täällähän on vain AITOA shippaamista.

Vierailija
76384/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoimme eilen B:n haastattelun. Oliko joku muu ymmällään, miksi häneltä kesti niin kauan vastata tähän? 🤭

Mitäs jos Bojan ei olisi tiennyt mitä nuo tarkoittaa. B n harmaat hiukset on muuten näköjään värjätty näkymättömiin😟

Luulis, mä oon 47 ja tiedän

52 v. ja tuttu juttu. Kannattaa hengata nuorisolaisten kanssa, omien tai lainattujen, pysyy ajan hermoilla ja virkeänä.

En tiedä miten suhtautua siihen että oman jo kaukaisen nuoruuteni meemiä pidetään nuorisojuttuna. 

Vierailija
76385/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vielä spekuloidaan, niin samaan aikaan Urheilucast-klipin kanssa manageri postaa kuvia saunatiloista ja kiittää Urheilucastia. Lienevät nuo saunatilat tuolla Elannon talossa nekin.

Miksi manageri paikalla saunomassa? Tuskin ihan vaan itsekseen? Olisko ollut iloinen perhe- ja ystävätapahtuma samalla?

Vierailija
76386/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä boomeri enää uskaltaa sanoa. Siis Netflix tarkoittaa eri asiaa riippuen missä ja kenelle sen sanoo?

Ei pelkkä Netflix vaan "Netflix and chill". Netflix tarkoittaa tietääkseni ihan pelkkää Netflixiä tai ainakaan sen käyttö muussa merkityksessä ei ole kovin yleistä, toisin kuin Netflix and chillin.

Mun poika vahvisti merkityksen. Mitä tässä oikein siis voi sanoa enää ikinä. Kenellekään.

Älä ainakaan käytä tätä mun mielestä söpöä emojia (katsotaan tuleeko läpi vai ei) 🥺 esim myötätunnon eleenä kollegalle tai lapsen luokkakaverin vanhemmille tms. Omat teinit ovat valaisseet, että se tarkoittaa se ksin anelua.

T. Monta kertaa anellut

Oho, oon sitten anellut itsekin vähän kaikilta. Tai sit sun teinit vaan kiusas sua. En oo ikinä kuullutkaan

T. itse nuorisolainen

Vierailija
76387/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni meistä "selaa" nyt muistissamme muistaakseen, onko nuorempi ystävä/kollega/joku pyytänyt meitä "Netflixiin ja chilliin"? 😆🙋‍

Heti piti miettiä. En tosiaan ollut tuollaisesta kuullutkaan aiemmin mutta kaikki kolme teiniä tiesi. Jos siis on ollut kauan jo tuollaisessa kaksoimerkityksessä, niin tälle tädille se tarkoitti ihan vaan sarjojen katsomista ja rentoutumista. Huh, nyt vähän hävettää, kun olen varmasti vastannut aika iloisesti, että tuo parasta viikonlopussa. En varmaan pysty katsomaan työkavereita silmiin, kun palaan työpaikalle.

Nuoremmat tietää, ettei vanhukset tiedä, mitä ne puhuu.

Vierailija
76388/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tämä boomeri ainakin oli 😂🙏 Ja takas töihin täälläkin 😁

PS, joko ladySLO alat oppimaan suomalaiset numerot? 😄

Numbers? Why numbers? 

I suppose they meant because you always have to type in the numbers before sending the answer 😀 Not sure if it actually helps learning them in Finnish 😂

Vierailija
76389/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emojeista löytyy kyllä niin monenlaisia näkemyksiä. Esim. minulla on Bojanin ikäinen miespuolinen ystävä, joka käyttää tosi paljon emojeita, mukaan lukien niitä, joita lehtijuttujen mukaan käyttävät vain boomerit, tai käyttää merkityksissä joita lehtien mukaan vain nolot seniorit enää käyttävät. :P

Vierailija
76390/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Bojan, menee ihan pasmat sekaisin kysymyksestä!

Taas aika ikävä ja tunkeileva kysymys haastattelijalta, ellei sitten tiennyt mitä tuo Netflix and chill tarkoittaa.

Mua kyllä ärsyttää, jos tuo oli tarkoituksella tehty. Onko tuolla suunnalla maailmaa oikein tapana kysyä tunkeilevia kysymyksiä, ei ollut ensimmäinen kerta. Eihän sanoista Netflix ja chill mitenkään voisi kuvitella moista merkitystä. Tolla menollahan saa koko ajan miettiä, tarkoittaako sana sitä mitä se normaalisti tarkoittaa.

Onhan tuo Netflix and chill ikivanha meemi jo. Varmasti sekä haastattelija että B tienneet mitä sillä tarkoitetaan.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Netflix_and_chill

Haastattelijasta en mene takuuseen, koska jostain syystä se ei ihan selvä kaikille ole, niin kuin täälläkin nyt todetaan. En ole ihan varma onko se esim sen ben&Jerrys kampanjan kaikille osapuolille ihan selvä. Ehkä mainostoimiston edustaja on laiskuuttaan heittänyt tuon ja joku johtoportaan oikeasti boomeri on vaan taputellut että hyvähyvähyvä tietämättä mitä oikein tulee kannattaneeksi. Nuo kaksi bojanille esitettyä vaihtoehtoa ei mielestäni ole ihan sellaiset vastakohdat joutaa ehkä on haettu. Kovat bileet vai rauhallinen ilta tv:n äärellä saattaisi olla se mitä haastattelija on hakenut, eikä kovat bileet vai seksiä.

Vierailija
76391/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jodeliin on ilmestynyt mun uusi lempikanava #käärijäkiimailijat.

Tälle on ollut patoutunutta kysyntää!!!

T. A-L

Vierailija
76392/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulis, mä oon 47 ja tiedän

52 v. ja tuttu juttu. Kannattaa hengata nuorisolaisten kanssa, omien tai lainattujen, pysyy ajan hermoilla ja virkeänä.

En tiedä miten suhtautua siihen että oman jo kaukaisen nuoruuteni meemiä pidetään nuorisojuttuna. 

Noh, mun nuoruudessa telkkari oli ehkä just keksitty, mutta meemejä saati nyt jotain suoratoistoa ei. t. se 52 v.

Vierailija
76393/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emojeista löytyy kyllä niin monenlaisia näkemyksiä. Esim. minulla on Bojanin ikäinen miespuolinen ystävä, joka käyttää tosi paljon emojeita, mukaan lukien niitä, joita lehtijuttujen mukaan käyttävät vain boomerit, tai käyttää merkityksissä joita lehtien mukaan vain nolot seniorit enää käyttävät. :P

Toiset on...kröhöm "vanhoja sieluja". Täälläkin on emojien käytön perusteella välillä ymmärrettävästi erehdytty joidenkin kirjoittajien iän arvioinnissa.

Vierailija
76394/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä klipissä B esittelee Seal Daddy korua

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7259644536845012250

Ei hän kyllä mitenkään erikseen maininnut, että juuri se on hänen lempparinsa.. hän luetteli kaikilta bändiläisiltä yhden esimerkkikorun

Mä oon mielestäni kyllä nähnyt myös toisen haastattelun, missä nimenomaan sanoo, että on hänen lempparinsa. Löytäsiköhän kukaan siihen linkkiä?

Vierailija
76395/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaako kukaan paikallistaa tarkasti, mistä katolta tuo Kärden Urheilucast stoori on kuvattu? Jostain päin Kalliota näyttäs

Lempipuuhaani tunnistaa helsinkiläisiä näkymiä. Toi on Hämeentieltä, arvioin Elannon taloksi siinä Haapaniemen kentän vierellä.

No sitä juuri pelkäsinkin! Asun n 50 metrin päässä, kuvakulma on vaan vähän outo!!! Käääääk, Kärde kekkuloinu reisiasussa lähistöllä!!

Ymmärrän pointin. Itsekin tuossa kuljen ja asun lähistöllä. Aina kun näkyy Jerekuvia, jotka on otettu ihan just samoista paikoista joissa itse liikun, tulee jotenkin myös vähän syyllinen olo. On helpompi kuolata vantaalaista räppäriä kuin lähikaduilla kulkevaa miestä.

Näin on. Eilen vielä katseeni nauliutui tonne parvekkeelle kun odotin ratikkaa, että mitähän tuollakin hylätyn näköisessä yläkerroksessa oikein on, enkä koskaan oo ees kiinnittäny huomiota. No tätä se tiesi, Käärijän reisiä! (Nyt sulkeudun jääkaappin pariksi tunniksi, moi)

Vierailija
76396/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jodeliin on ilmestynyt mun uusi lempikanava #käärijäkiimailijat.

Tälle on ollut patoutunutta kysyntää!!!

T. A-L

Noniin, vihdoin Jodelissakin aletaan päästä itse asiaan, ehkä ovat saaneet palstasta huonoja vaikutteita, joka turmellut heidän luostariosastonsa.

Vierailija
76397/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Bojan, menee ihan pasmat sekaisin kysymyksestä!

Taas aika ikävä ja tunkeileva kysymys haastattelijalta, ellei sitten tiennyt mitä tuo Netflix and chill tarkoittaa.

Mua kyllä ärsyttää, jos tuo oli tarkoituksella tehty. Onko tuolla suunnalla maailmaa oikein tapana kysyä tunkeilevia kysymyksiä, ei ollut ensimmäinen kerta. Eihän sanoista Netflix ja chill mitenkään voisi kuvitella moista merkitystä. Tolla menollahan saa koko ajan miettiä, tarkoittaako sana sitä mitä se normaalisti tarkoittaa.

Ei noista kannata toisten puolesta loukkaantua. Vastaa sitten mitä vastaa. Kaikkia kuitenkin kiinnostaa tällaiset ja sinkku/suhteessautelut yms.

Ärsyynnyn ihan omana itsenäni riippumatta siitä keneltä kysytään ja miten suhtautuu.

Vierailija
76398/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä klipissä B esittelee Seal Daddy korua

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7259644536845012250

Ei hän kyllä mitenkään erikseen maininnut, että juuri se on hänen lempparinsa.. hän luetteli kaikilta bändiläisiltä yhden esimerkkikorun

Mä oon mielestäni kyllä nähnyt myös toisen haastattelun, missä nimenomaan sanoo, että on hänen lempparinsa. Löytäsiköhän kukaan siihen linkkiä?

Mä muistan tän myös mutta en saa yhtään mieleeni mikä haastattelu se oli

Vierailija
76399/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän mieltä B on siitä, että hänen viisukaverinsa ja oma bändi shippaa häntä K:n kanssa

Aika coolisti, ehkäpä vähän ylpeillenkin suhtautui siinä videossa, missä Nace tuli koiranpentumaisella innolla selittämään, kuinka Twitterissä luullaan Bojanin ja K:n olevan riidoissa, koska Bojan lähti Instagramista.

Minusta tuo ei kyllä ollut shippaamista. Nace vain naureskelu, miksi ihmeessä kaver7kset olisivat riidoissa. Sen voi kyllä sanoa ilman shippaamistakin.

No on se kuitenkin aika jännä valinta kuvata siitä video nettiin.

Halusivat vaan kaikkien tietävän, että kavereita ovat edelleen.

Huooh, ihan kuin eivät tietäisi, että tätä pohtivat lähinnä shipparit. Ihan tietoisesti heittivät bensaa liekkeihin. Siis Nace heitti.

Hahaha..onhan se mukava luulla noin, jos nyt jotakuta lohduttaa.

Vierailija
76400/123801 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, tämä boomeri ainakin oli 😂🙏 Ja takas töihin täälläkin 😁

PS, joko ladySLO alat oppimaan suomalaiset numerot? 😄

Numbers? Why numbers? 

I suppose they meant because you always have to type in the numbers before sending the answer 😀 Not sure if it actually helps learning them in Finnish 😂

Kyllä! Minun pitäisi! Nuo luvut saavat minut hulluksi!! 😂

Ketju on lukittu.