Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Munchen on muuten lähempänä Ljubljanaa kun Joensuu Helsinkiä, joku tosifani vois tulla Käärijän keikalle?
Ainiin, Joker out oli Thaikuissa tuolloin, eikö?
Onko totta, että jos deaktivoitua instatiliä ei aktivoida uudelleen 30 pvän kuluessa, kaikki kuvat yms. poistuvat. Huomenna Bojanin deaktivoinnista on 30 päivää.
Vierailija kirjoitti:
Lady SLO, miten olis livet keikalta?
Tää näyttää kääntyvän väärin enkuksi, joten laitetaan varalta myös englanniksi: LadySLO, there's a request (from me too!) if you could do live from the Friday concert, maybe in Instagram or so?
Hauska IG tili joka paljastaa mitä Jan teki ennen bändiä 😂. Jan jakanut tämän sanoilla true story. https://www.instagram.com/p/CwPaa6wIOuy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Onko totta, että jos deaktivoitua instatiliä ei aktivoida uudelleen 30 pvän kuluessa, kaikki kuvat yms. poistuvat. Huomenna Bojanin deaktivoinnista on 30 päivää.
Ei, jos tili on verifioitu. Hänellä on.
Vierailija kirjoitti:
Joku laittoi Twitterissä, että ilmeisesti nuo viralliset tilit, joissa sininen tägi, kuten Bojanilla oli, voi aktivoida vielä sen jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Minä voisin heittää huulta sielläkin, jos jotkut ovat kiinnostuneita :D
Eipä taida olla. Ketju tehty pari päivää sitten ja se linkattiin jo silloin tänne. Kommentit on vasta tältä päivältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, jos tili on verifioitu. Hänellä on.
Huh!
Ei mitään livepyyntöjä, ei varmaan halua tehdä?
Maybe. Does anyone know how much data does Live use up per minute?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla. Ketju tehty pari päivää sitten ja se linkattiin jo silloin tänne. Kommentit on vasta tältä päivältä.
Kyllä sinne muutama eksyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, kiitos vielä linkistä. Mulle toimii useampi shippi, enkä halua kenenkään mieltä pahoittaa, joten pidän jutut eri ketjuissa sitten.
Vierailija kirjoitti:
B : Hey babe are you still going to do that Israel gig?
K : No I told them I have schedule issues.
B : Ok so what are you going to do then?
K : You.
B : Oh....YesNyt eläinlääkäriin ja v itut valloilleen.
💚🌹🌹
Kiitos ja rivo papukaija saa minut aina nauramaan. Kerrohan meillekin miten meni.
Luluxan taidetta 🔥🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että tämän syksyn jälkeen Bojankin pyytää shippaamisen lopettamista, kuten Martin aiemmin.
Hei LadySLo, would you remember where Martin said that he doesn't like that people ship him and Bojan? And if M has a gf in the UK? :)
Mihin aikaan se JO keikka tänään on?
Lady SLO, it would be amazing ...!!!
Vierailija kirjoitti:
Luluxan taidetta 🔥🔥🔥🔥
Tuo Luluxa on kyllä huippu. Ihan lemppari fanitaidetta on se Käärijä-Keiju ja K/B halailemassa sohvalla.
LadySLO :) kirjoitti:
Maybe. Does anyone know how much data does Live use up per minute?
Probably quite a lot, if you don't have unlimited data package. Maybe we can contribute to that?
Vaikka tällä palstalla me lopetettaisiin niin aivan varmasti jossain jatkuisi. Siinä mielessä se luvan anto tai kieltäminen on vähän niin ja näin.