Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby 💖
Baby girl
HOW is he so hot though?!?! I mean, they all are, but B is...something else! Never have I ever seen someone as charismatic, sexy, cute, talented, sweet, hot, irresistible, just EVERYTHING all at once! I can't evennnnn 🤯🥵😍
Hyvältä näyttää.
T. Casual nöpötys-fani
Minäkin olen se!🙋💞
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?
Mielestäni villasukat ovat kylmän pohjolan rakkauden osoitus!💞💙
Jos mä osaisin neuloa, neuloisin jokaiselle omat nimikkosukat.
Jos mulla olis rahaa, teettäisin kaikille nimikkokuksat. JO logo poltettuna. Maksaa vaan varmaan 100e kappale :D
Kuksa, villasukat, mitäs muuta, porontalja, lakkahilloa, lakritsia, muumimuki, ruisleipää... 😋
Mä oon nyt jumittanut näihin sukkiin. Mikä koko 43-44-45? Lilat?= B
Lyhyt- vai pitkävartiset? Pitäiskö niissä olla ainakin etukirjain vai kelpaako ilman?kumpi on parempi, kaulaliina vai villasukat?
Olis kiva tietää jalan koko, että tulee sopivat sukat. Laittakaas joku Krisille kysely dm, jos vastailis joskus aamuyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko B lle vielä neuloa jotain Logomolle, sukkia, kaulaliinaa. Tarkoitan, onkohan hän mahdollisesti kypsynyt kaikkiin lahjoihin. Elääkö villasukka-ajatus vielä?
Jos mulla olis rahaa, teettäisin kaikille nimikkokuksat. JO logo poltettuna. Maksaa vaan varmaan 100e kappale :D
Kuksa, villasukat, mitäs muuta, porontalja, lakkahilloa, lakritsia, muumimuki, ruisleipää... 😋
Lyhyt- vai pitkävartiset? Pitäiskö niissä olla ainakin etukirjain vai kelpaako ilman?kumpi on parempi, kaulaliina vai villasukat?Olis kiva tietää jalan koko, että tulee sopivat sukat. Laittakaas joku Krisille kysely dm, jos vastailis joskus aamuyöstä.
Kris parka. Ette herätä sitä enää. Ette ainakaan kysymällä sukankokoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Montako meitä on paikalla? Peukku ylös = täällä ollaan, peukku alas = myös aito päivystämässä
Väliaikatiedotus:
tällä hetkellä 49 paikalla, plus 2 aitoa (!?!!)
Aito is multiplying.
Aito ja hänen sivupersoonansa.
Vierailija kirjoitti:
K: Baby B?
B: I'm working, I need to finish this song.
K: But...baby, look!
B: Jere, where did you get those fairy wings
and stop poking me with that wand.
K: Look baby!
B: Yes, the wigs look really pretty on you and bulbasaur,
but honey I have to work and I don't need a crown on me right now.
K: Bojan! Bojan! Bojan!
B: What?
K: Do you like my new underwear?
B: You're not wearing any.K: Yes.
Ihana. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi:
Montako meitä on paikalla? Peukku ylös = täällä ollaan, peukku alas = myös aito päivystämässä
Väliaikatiedotus:
tällä hetkellä 49 paikalla, plus 2 aitoa (!?!!)
Aito is multiplying.
Aito ja hänen sivupersoonansa.
Eiköhän niitä ole enemmän kuin 1 😂
Vierailija kirjoitti:
Olen kovasti ollut sitä mieltä, että sekä B:llä että K:lla on vahva lavapersoona ja artistipersoona (toinen sen myöntää ja toinen ei) ja sitten se oma itse saa olla vähän piilossa taustalla. Siksi olen suhtautunut hiukan nuivasti noihin baby ja puppy -sanoihin B:n suhteen, kun jotenkin alentaa toisen reppanaksi, ja vähän samalla tavalla kun K:ta kutsutaan princess ja baby girl, niin tuntuu, että yritetään tehdä jotenkin säälittäviksi aikuisia miehiä.
Mutta mutta, nyt on pakko sanoa, että eilisellä JO:n keikalla B:n lavapersoona ei nyt oikein ole päällä. Vetää mielestäni siis sammutetuin lyhdyin, asiallisemmin, varovaisemmin. Ei hypi, ei riehu, ei nauti vaan jotenkin robottimaisesti. Ihan hyvin varmasti esiintyy, mutta ei ollut noissa pätkissä, joita näin, ollenkaan se artisti B, jota olen tottunut katselemaan ja joka selvästi nauttii joka sekunnista lavalla. Enkä nyt todellakaan tuijotellut jokaista mikroilmettä ja silmän räpäytystä vaan ihan vaan sellainen yleinen mielikuva tuli, kun katselin noita pätkiä.
Ja mitä tulee K:n stadionin keikkaan ja yhteisbiisiin T:n kanssa, niin siinä oli sitten uutta Käärijää lavalla. En pysty vielä myöntämään, että olisi ollut siinä jotenkin aidosti hämmentynyt, kun eihän K vain ole lavalla koskaan ja milloinkaan hämmentynyt.
Joudun nyt vetäytymään nurkkaan pohtimaan, onko näillä artisteilla sittenkään mitään lavapersoonaa ja ovatko ehkä sittenkin aidosti omia itsejään vai onko lavapersooniin tehty nyt sattumoisin yhtäaikaa isoja muutoksia...
No ei ole Bojanilla mitään *lavapersoonaa* 😠 Siis tietenkin varmasti JOKAINEN esiintyjä on lavalla esiintymässä, eikä vetämässä kalsarikännejä kuin omalla sohvallaan olisi. Mutta inhottaa sellainen, että se ois jokin ulkoaopeteltu kone tai kuori, johon ei tule mitään säröä tai muutosta oman mielialan mukaan.
Ei taiteilijoilla omalla nimellään ja rokkitähdillä ole ennenkään sellaista ollut. Joillain poptähdillä ehkä enempi.
No nyt on Tommylla myös tarinaa 😍
Tiian Käärijä Galleria
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Baby 💖
Baby girl
HOW is he so hot though?!?! I mean, they all are, but B is...something else! Never have I ever seen someone as charismatic, sexy, cute, talented, sweet, hot, irresistible, just EVERYTHING all at once! I can't evennnnn 🤯🥵😍
B oli ihan erilainen tuolla UK -keikoilla.. paljon villimpi kuin muualla.
Loppuunmyyty UK-kiertue oli koko bändille varmasti jonkinlainen unelmien täyttymys, mikä sit näkyi silleen et oli ns. sokka vähän irti. Harmittaa vietävästi etten pystynyt lähtemään tuonne. Ei tule nimittäin tuon bändin kohdalla vastaava ekan kerran energia toistumaan.
Joo kun ne heidän suurimmat vaikutteetkin tulee sieltä niin oli varmasti unelmien täyttymys. Olis ollut hienoa olla jollain noista keikoista.Toki siellä oli varmasti päihteilläkin osuutta tuohon villiyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt- vai pitkävartiset? Pitäiskö niissä olla ainakin etukirjain vai kelpaako ilman?kumpi on parempi, kaulaliina vai villasukat?Olis kiva tietää jalan koko, että tulee sopivat sukat. Laittakaas joku Krisille kysely dm, jos vastailis joskus aamuyöstä.
Eikös jalan koon kysyminen tarkoittanut epäsuorasti jotain muuta. Ette kyllä kysy!
Vierailija kirjoitti:
Stadionin bäkkärillä Tommy ravisti ylävartaloaan, pyöräytti päätään nopeasti puolelta toiselle, otti Käärijää olkapäistä kiinni ja katsoi kylmillä ja julmilla, kiimaisilla silmillään suoraan Käärijää. Jere katsoi maahan, mutta Tommy käänsi päänsä alaspäin ja vinoon niin että tavoitti Jeren katseen. "Look at me Käärijä" Tommy murisi. Jere katsoi Tommya silmiin kauhunsekaisin ilmein. Tommy työnsi Jeren rajusti seinää vasten ja nuoli limaisella kielellään pitkän vedon navasta huulille. Huulille päästyään hän suuteli Kääärijää niin rajusti ja intohimoisesti että Jere maistoi veren suussaan.. paniikki alkoi yltymään.
Jostain kuului laukkaavan hevosen ääni, sitten pamaus ja Stadionin torni mureni voiman vaikutuksesta. Sateenkaari laskeutui Stadionille ja sitä pitkin ratsasti valkoisella yksisarvisellaan Prinssi Bojan kiiltävässä haarniskassaan ja ruskeat hiukset auringon kultaa säteillen. Hänellä oli suuri kultainen kilpi jossa vaakunana oli joker outin logo ja kädessänsä hohtava Miekka ja denssipaketti.
"My love! " Bojan huusi. "Tommy are you ready yo fight? " Tommy kääntyi katsomaan ja päästi irti Käärijästä. Hän perääntyi nähdessään Bojanin miekan. Bojan tarttui Boleroon ja nosti Jeren satulaan. Hän sovitti lasisen nikelenkkarin Jeren jalkaan ja se sopi kuin valettu. "One true love kiss will help you" Bojan sanoi ja suuteli Jereä hellästi. "Now its crazy and party" Jere sanoi ja he ratsastivat sateenkaarta pitkin aurinkoon.
Ja niin Bojan sai Jeren ja puoli valtakuntaa aina Ouluun saakka ja he elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Leila💖
When I started to read didn't except that second part to be like that. What a turn!😁 This is the best story so far!! I could easily imagine a movie, like for real. We need these Leila's stories in print and in English for us foreigners, too.
Jos K:lla on koira nyt :) omg sekoaisin jos näkyisi tarinoissa!
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden sivulta
https://www.instagram.com/reel/CwLPDnutTcz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Montakohan "Are You?" -ehdotusta tulee...
Oliko Tommyn tarina eiliseltä vai tältä päivältä? Hämmentävää, kun K:lla on meikkiä (eri kuin eilen) mutta piikkihousut, kuten eilen. Taustalla myös puhutaan ccc:stä, ihan kuin ohjattaisiin lavakoreoa tai jotain...? Ihana että K pääsi Tommyn tarinaan! :) Uusi mainontareitti!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokereiden sivulta
https://www.instagram.com/reel/CwLPDnutTcz/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==Montakohan "Are You?" -ehdotusta tulee...
Ensimmäinen on jo siellä.
Ihana onko Jurellakin kissa
https://instagram.com/stories/juremacek/3173481575966190251?utm_source=…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös jalan koon kysyminen tarkoittanut epäsuorasti jotain muuta. Ette kyllä kysy!
Niiltähän tentataan jatkuvasti pituutta, niin vaihteeksi vois kysyä jalan kokoa. Ja miksei vois kysyä, sanoo että lahjaa varten. Sitten ne luulee että täällä veistellään niille hollannikkaita. No Krisille ne olis varmaan tutut, kai. Mut mä toivoisin että he saisivat villasukat! Lahjapussukat, joissa on villasukat, Fazerin Sinistä ja Kouvolan Lakritsia 😍
Ei varmaan, kun eikös se tullut K:n omasta storysta Lil nas X keikan jälkeen, kun postas sellaisen *vauvamahakuvan*