Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Noi Tiian kuvat on kyl kivempia ku Miken, kunpa Mikkekin ois osan kuvista ottanut lavan edestä eikä lavalta.
Huomaatteko muutkin jonkun oudon sinertävän vivahduksen noissa Tiian kuvissa? Ei oo aina niin kirkkaat värit kuin muilla kuvaajilla, ihan kuin muokatessa laittaisi niihin jonkin sinertävän yksityiskohdan
Mun mielestä ne värit on välillä joissain kuvissa aika sameat, ihan kuin kuvia ois muokattu liikaa. Useilla muilla kuvaajilla näkyy aidomman ja kirkkaamman näköisiä kuvia.
Mutta on ne Tiian kuvat kyllä hyviä, en vaan itsekään pidä siitä muokkaus tyylistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Ovatko täällä ne, jotka pitävät A sem ti povedal/ Bele sanje/ Proti toku= "rocky" kappaleita chattailemassa täällä tänään?
Olen utelias, etkö todella pidä Ne bi smel? Se on yksi suosikeistani ja varsinkin loppu. SLO-keikoilla se on yleensä heidän toinen kappaleensa ja toivoisin sen olevan myöhemmin settilistalla, tbh. Tämä ei ole eiliseltä (vaikka, hassua, B:llä on sama paita). Ei Jan aina näin hulluksi tule, joten tiedät heti miltä hänestä tuntuu sinä päivänä, kun he esittävät sen Suomessa. :)
https://www.tiktok.com/@alisa_saljnikov/video/7250071639130459398
Olen eri tyyppi, tykkään A sem ti povedalista ja Ne bi smelistä, mutta en erityisesti Bele sanjesta ja Proti tokusta. Olen ihan samaa mieltä, että sekä Katrina että Ne bi smel ihan keikan alussa on liikaa rockimpia parhaita biisejä heti alkuun!
Tuo taitaa olla B:n suosikkipaitoja? Tai ainakin näkynyt kai usein.
Tottakai, sehän on kolmen promillen ccc paita. 😄
Onkohan siinä Jeren tuoksu vielä tallella 😊. Ei ole tainnut malttaa pestä.
Stadionin bäkkärillä Tommy ravisti ylävartaloaan, pyöräytti päätään nopeasti puolelta toiselle, otti Käärijää olkapäistä kiinni ja katsoi kylmillä ja julmilla, kiimaisilla silmillään suoraan Käärijää. Jere katsoi maahan, mutta Tommy käänsi päänsä alaspäin ja vinoon niin että tavoitti Jeren katseen. "Look at me Käärijä" Tommy murisi. Jere katsoi Tommya silmiin kauhunsekaisin ilmein. Tommy työnsi Jeren rajusti seinää vasten ja nuoli limaisella kielellään pitkän vedon navasta huulille. Huulille päästyään hän suuteli Kääärijää niin rajusti ja intohimoisesti että Jere maistoi veren suussaan.. paniikki alkoi yltymään.
Jostain kuului laukkaavan hevosen ääni, sitten pamaus ja Stadionin torni mureni voiman vaikutuksesta. Sateenkaari laskeutui Stadionille ja sitä pitkin ratsasti valkoisella yksisarvisellaan Prinssi Bojan kiiltävässä haarniskassaan ja ruskeat hiukset auringon kultaa säteillen. Hänellä oli suuri kultainen kilpi jossa vaakunana oli joker outin logo ja kädessänsä hohtava Miekka ja denssipaketti.
"My love! " Bojan huusi. "Tommy are you ready yo fight? " Tommy kääntyi katsomaan ja päästi irti Käärijästä. Hän perääntyi nähdessään Bojanin miekan. Bojan tarttui Boleroon ja nosti Jeren satulaan. Hän sovitti lasisen nikelenkkarin Jeren jalkaan ja se sopi kuin valettu. "One true love kiss will help you" Bojan sanoi ja suuteli Jereä hellästi. "Now its crazy and party" Jere sanoi ja he ratsastivat sateenkaarta pitkin aurinkoon.
Ja niin Bojan sai Jeren ja puoli valtakuntaa aina Ouluun saakka ja he elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Leila💖
Aika kovan luokan tyyppi vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Kääriä fanit ei puhu musiikista vaan ihan pentumaisista asioista. Hoh hoijaa miten lapsellista.
Onhan se kääryle itsekkin ihan pentu. Pentu jolla kiiltää silmissä raha.
Olihan se laulavasta tytöstä ja ne juttujen kertaukset Bojania loukkaavaa tekstiä
Kai toi Mikke nyt kuvaa jotain dokumenttia?
Kun se stadionillakin kuvasi koko keikan ja sit vaan muutama kuva julkaistu. Kävis järkeen että Mikke kuvaisi jotain isompaa varten materiaalia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ja 500 sivupersoonaani olemme ainakin tosi kiinnostuneita gf tilanteesta, eli kyllä meitä täällä useampi on.
Laitoin yläpeukun vaikka en ole kiinnostunut kuin niistä jotka näkyvät videoilla ja sillloin heistä myös saa keskustella. Myös se mies kiinnostaa mutta ei ole tietoa kuka on.
Ja alkuperäinen viestikin poistui 😂 sivupersoonat kiireesti listalle.
Tykittelijänä olen paikalla jos poistuu sellaista mikä ei ole sääntöjen vastaista. Onpahan ainakin hommaa jollekin.
Jätin muuten itse poistamatta yhden neutraalin Martin viestin vaikka harkitsin kyllä. Jos ei saanut aiemminkaan keskustella niin sitten pitäisi poistaa jokaikinen. Mutta annoin kuitenkin olla.
Poistit koko sen Onaa laulanutta tyttöä koskeneen keskustelunkin? Okei, onhan hän yksityishenkilö, mut eihän hänen henkilöllisyydestään ollut puhetta kun se ei ole tiedossakaan.
Mistä niin päättelit? En edes kirjoittanut siitä mitään vaan nimenomaan sanoin etten viitsinyt poistaa sitäkään Martin juttua vaikka kävi kyllä mielessä. Samalla vielä kirjoitin että tykittelen jos poistuu sellaista mikä ei ole sääntöjen vastaista. Ihme syytöksiä keksitään omasta päästä.
Käärijä trendaa Tumblrissa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No missään ei kuitenkaan ole varmastikaan lukenut tai tullut esille tms et Käärijä ja Häärijä olis kaksoset 😅 Ei ole iso asia edes selvittää asia (ennemmin kuin puhua "totena" tämmöstä).
Eihän ne edes ole samannäköisiä. Samanlainen hiusmalli ei tee kenestäkään kaksosia.
Mielenkiintoiset kaksoset, kun toinen on syntynyt elokuussa ja toinen lokakuussa.
Aika pitkä synnytysväli, niinku.Nehän voisivat olla serkkuja. 😉
Vierailija kirjoitti:
Aika kovan luokan tyyppi vissiin.
Muutaman kerran Mikael Gabrielkin on julkaissut kuvan K:n kanssa kesän mittaa
Vierailija kirjoitti:
Noi Tiian kuvat on kyl kivempia ku Miken, kunpa Mikkekin ois osan kuvista ottanut lavan edestä eikä lavalta.
Huomaatteko muutkin jonkun oudon sinertävän vivahduksen noissa Tiian kuvissa? Ei oo aina niin kirkkaat värit kuin muilla kuvaajilla, ihan kuin muokatessa laittaisi niihin jonkin sinertävän yksityiskohdan
Iso osa valokuvaajista käyttää omia vakioväriasetuksia kuvissaan, jotka ovat itselleen mieluisia. Jotkut tähtäävät mahdollisimman realistiseen, toiset yrittävät tuoda esiin tietynlaista tunnelmaa. Voi olla harmahtavaa, seepiaa, läpimiä värejä korostavaa jne. Tiia selvästikin tykkää käyttää sinisyyttä, ja välillä violettia, korostavia asetuksia ainakin K:ta kuvatessaan. Taiteellinen päätös siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuosta Hesarin arvostelusta vielä. Toimittaja ei hirveesti arvostanut myöskään Kärtsän uutta biisiä, vaikkei nyt ihan täysin lytännytkään:
"Setin yllätyksenä oli uusi laulu nimeltä It's Crazy, It's Party, jota oli vaikea pitää minään muuna kuin euroviisumenestyksen epätoivoisena pitkittämisyrityksenä. Mutta vaikea Käärijän esitykselle oli olla hymyilemättäkään. Hän kanniskelee monumentaalista viisuaan niin reippaasti kuin kykenee."
No onpas kyllä taas arvostelevasti kirjoitettu.. Asian voisi ilmaista nätimminkin käyttämättä tuollaista halventavaa kieltä. J ei mainita suurta tähteä, jonka kanssa sen esitti. Tästäkö se lähtee, ensin media nostaa K:n tähtiin, ja nyt "epätoivoisesti" repii sen sieltä alas...
Siinä onnistumatta. Nyt on sellanen helmi lavoilla, että ei usein kohdalle osu.
Was looking for something else, and then this appears, I'm de*dddddd 🤯🔥🥵💯
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko täällä ne, jotka pitävät A sem ti povedal/ Bele sanje/ Proti toku= "rocky" kappaleita chattailemassa täällä tänään?
Olen utelias, etkö todella pidä Ne bi smel? Se on yksi suosikeistani ja varsinkin loppu. SLO-keikoilla se on yleensä heidän toinen kappaleensa ja toivoisin sen olevan myöhemmin settilistalla, tbh. Tämä ei ole eiliseltä (vaikka, hassua, B:llä on sama paita). Ei Jan aina näin hulluksi tule, joten tiedät heti miltä hänestä tuntuu sinä päivänä, kun he esittävät sen Suomessa. :)
Olen eri tyyppi, tykkään A sem ti povedalista ja Ne bi smelistä, mutta en erityisesti Bele sanjesta ja Proti tokusta. Olen ihan samaa mieltä, että sekä Katrina että Ne bi smel ihan keikan alussa on liikaa rockimpia parhaita biisejä heti alkuun!
Nämä B K kommentit eivät enää tunnu yhtään ajankohtaisilta, kun mitään yhteyttä näiden kahden välillä ei ole aikoihin ollut. Välillä tuntuu, että se suhde elää enää täällä palstalla, valitettavasti. Ja en ole Aito, vaan realisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kun jonkun mielestä B ostelee liikaa vaatteita (ja lentelee ja syö lihaa yms) niin itse asiassa se käyttää tosi paljon samoja vaatteita. Ne Tavastia-housutkin näkyi mun mielestä jossain vuosia vanhassa kuvassa. Tunnistaa kun niissä on raitoja. Voihan sillä tietysti olla monta paria samoja housuja jos ne on hyvät. 😀
Jossain oli, että Joksut käy paljon kirpparilla🚶
Vierailija kirjoitti:
Stadionin bäkkärillä Tommy ravisti ylävartaloaan, pyöräytti päätään nopeasti puolelta toiselle, otti Käärijää olkapäistä kiinni ja katsoi kylmillä ja julmilla, kiimaisilla silmillään suoraan Käärijää. Jere katsoi maahan, mutta Tommy käänsi päänsä alaspäin ja vinoon niin että tavoitti Jeren katseen. "Look at me Käärijä" Tommy murisi. Jere katsoi Tommya silmiin kauhunsekaisin ilmein. Tommy työnsi Jeren rajusti seinää vasten ja nuoli limaisella kielellään pitkän vedon navasta huulille. Huulille päästyään hän suuteli Kääärijää niin rajusti ja intohimoisesti että Jere maistoi veren suussaan.. paniikki alkoi yltymään.
Jostain kuului laukkaavan hevosen ääni, sitten pamaus ja Stadionin torni mureni voiman vaikutuksesta. Sateenkaari laskeutui Stadionille ja sitä pitkin ratsasti valkoisella yksisarvisellaan Prinssi Bojan kiiltävässä haarniskassaan ja ruskeat hiukset auringon kultaa säteillen. Hänellä oli suuri kultainen kilpi jossa vaakunana oli joker outin logo ja kädessänsä hohtava Miekka ja denssipaketti.
"My love! " Bojan huusi. "Tommy are you ready yo fight? " Tommy kääntyi katsomaan ja päästi irti Käärijästä. Hän perääntyi nähdessään Bojanin miekan. Bojan tarttui Boleroon ja nosti Jeren satulaan. Hän sovitti lasisen nikelenkkarin Jeren jalkaan ja se sopi kuin valettu. "One true love kiss will help you" Bojan sanoi ja suuteli Jereä hellästi. "Now its crazy and party" Jere sanoi ja he ratsastivat sateenkaarta pitkin aurinkoon.
Ja niin Bojan sai Jeren ja puoli valtakuntaa aina Ouluun saakka ja he elivät onnellisena elämänsä loppuun saakka.
Leila💖
Ihana Leila laittoi pisteen tommittelulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras <3
T. Päivän paras-jankkaaja
Jere on niin syötävän suloinen ja sympaattinen, et häntä lienee helppo rakastaa, vaikka vähän känkkäilisikin.
Se uusi renkutus oli kyllä riman alitus.