Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Tässä K, joka elää unelmaansa :) <3
https://www.tumblr.com/kaarijalovebot/725279918835073024?source=share
Kuinka todennäköisenä pidätte K:n ja JO:n yhteisbiisiä? Itse olen saanut sellaisen kuvan, että B oli ideasta kiinnostunut ainakin viisujen aikaan. K on haastatteluissa ollut aika välttelevä, sanoi jotain että musiikillinen yhteistyö voisi olla vaikeaa koska heillä on niin erilainen tyyli... Ja eikö B sanonut joskus kesä/heinäkuussa, että he eivät ole vielä puhuneet yhteisbiisistä?
Yleisesti siis olin saanut sellaisen kuvan, ettei yhteisbiisiä ehkä synny. Mutta ainahan inspiraatio voi iskeä jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutkun se näkyi kuitenkin olemassaolevana sen deaktivoimisen jälkeen, nyt sitä koko tiliä ei enää löydy ollenkaan.
Veikkaan, ettei palaa enää omalla julkisella tilillä ollenkaan ja että sillä on jo yksityinen.
Veikkaan, että pysyy kokonaan poissa jos pysyy. Joku olisi jo löytänyt ton yksityisen muutoin.
Joo tuossa tiktokin klipissä antoi ymmärtää, että hyvin elää ilmankin instaa. Ettei kiinnosta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka todennäköisenä pidätte K:n ja JO:n yhteisbiisiä? Itse olen saanut sellaisen kuvan, että B oli ideasta kiinnostunut ainakin viisujen aikaan. K on haastatteluissa ollut aika välttelevä, sanoi jotain että musiikillinen yhteistyö voisi olla vaikeaa koska heillä on niin erilainen tyyli... Ja eikö B sanonut joskus kesä/heinäkuussa, että he eivät ole vielä puhuneet yhteisbiisistä?
Yleisesti siis olin saanut sellaisen kuvan, ettei yhteisbiisiä ehkä synny. Mutta ainahan inspiraatio voi iskeä jne.
20 % todennäkösyydellä.
Kyllähän se Jertsu helposti olisi käynyt Sloveniassa ilman että kukaan huomaa. Sehän on master of disguise! Se viisuajan blondi peruukki päähän ja nahkatakki päälle niin avot, kukaan huomaa mitään!
Noniin, pikaisesta palstan selailusta päätellen, ollaan ilmeisesti enemmistön päätöksellä sitä mieltä että feat. Käärijä on nyt hinkattu hyväksi ti-to välisenä aikana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti ny teidän kanssa 🤣 Istun nyt junassa ja oli kyl aika vaikeaa pidätellä hervotonta käkätystä, kun luin viimeisimpiä sivuja ketjusta...
Reissun aikana olisi tarkoitus aloitella uutta piirustusta, jota oon suunnitellut mielessäni jo melko pitkään. Toivottavasti onnistuu, jaan sen toki silloin täällä tuttuun tapaan
- Jossu
Tiedätkö mitä Jossu? Sinusta tuli tämän laivan hovi-sarjakuvapiirtäjä. Työsopimus on voimassa tästä päivästä lähtien. Palkkaa en voi luvata, mutta kaikenlaisia muita erittäin mielenkiintoisia etuja kyllä. Toivottavasti syntyi diili? T: kapteeni Nace
Heippa kapteeni Nace! Luulen, että Jossulle kelpaisi palkaksi yhden yksityishenkilön seura muutaman kerran viikossa. T: yksi laivan matkustajista
Yhteisbiisihän voo ollamyös täysin toisen tekemä musiikillisesti ja toinen lähinnä fiittaa mukana. Toki K joutisi silloin laulamaan enkuksi mikäöi biisi llisi JO tekemä, k:n biisillä Bvois ehkä laulaa enkuksi?
Vierailija kirjoitti:
Noniin, pikaisesta palstan selailusta päätellen, ollaan ilmeisesti enemmistön päätöksellä sitä mieltä että feat. Käärijä on nyt hinkattu hyväksi ti-to välisenä aikana?
Jos ei vaikka mouruaisi pariin viikkoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole enemmistö, 28 kyllä ja 30 ei, aiemmin tänään tehdyssä gallupissa, tosin se oli postattu juuri ennen kuin hurmosmieliala alkoi nousta. :)
Vierailija kirjoitti:
Niin, mutkun se näkyi kuitenkin olemassaolevana sen deaktivoimisen jälkeen, nyt sitä koko tiliä ei enää löydy ollenkaan.
Veikkaan, ettei palaa enää omalla julkisella tilillä ollenkaan ja että sillä on jo yksityinen.
Jos deaktivoi tilin ni se ei löydy enää haulla. Itellä ainaki oli poistunu se B:n tili jo seuraavana päivänä. Itsekkäästi toivon et se tekis paluun jossain kohtaa, mut jos sillä on helpompi olla ilman sitä ni tietenki parempi pysytellä pois. Pääseehän se sit halutessaan moikkailemaan faneja Jokerien instan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helvetti ny teidän kanssa 🤣 Istun nyt junassa ja oli kyl aika vaikeaa pidätellä hervotonta käkätystä, kun luin viimeisimpiä sivuja ketjusta...
Reissun aikana olisi tarkoitus aloitella uutta piirustusta, jota oon suunnitellut mielessäni jo melko pitkään. Toivottavasti onnistuu, jaan sen toki silloin täällä tuttuun tapaan
- Jossu
Tiedätkö mitä Jossu? Sinusta tuli tämän laivan hovi-sarjakuvapiirtäjä. Työsopimus on voimassa tästä päivästä lähtien. Palkkaa en voi luvata, mutta kaikenlaisia muita erittäin mielenkiintoisia etuja kyllä. Toivottavasti syntyi diili? T: kapteeni Nace
Heippa kapteeni Nace! Luulen, että Jossulle kelpaisi palkaksi yhden yksityishenkilön seura muutaman kerran viikossa. T: yksi laivan matkustajista
Minäkin voisin tuollaisen palkan eteen tehdä laivassa mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Jertsu helposti olisi käynyt Sloveniassa ilman että kukaan huomaa. Sehän on master of disguise! Se viisuajan blondi peruukki päähän ja nahkatakki päälle niin avot, kukaan huomaa mitään!
Siis tästä tuli mieleen, että sehän postasi sieltä edelliseltä keikkarundilta just ennen tätä oletettua Sloveniaan lähtöä niitä videoita ja kuvia (tais olla tiktokkikin) se musta pitkä trenssitakki päällä, mikä oli valeasuna Loverpoolissakin 😯. Olisiko vähän tiputellut jo faneille vinkkejä?
Mulla on edelleen shippilasit tiukasti päässä 😁
Vierailija kirjoitti:
Oliko niistä Martinin shippauspuheista jo löytynyt jotain linkkejä? En seuraa sitä instassa eli sieltä en näe, mutta tiktokit, tumblrit, twitterit ynnä muut aukeaa kyllä. Ja onko se siis sloveeniksi vai löytyykö käännettynäkin?
Tiedän että kyselin tätä jo pari päivää sitten mutta silloin oli taas massapoistelua ja saattoi hävitä ihan silmien edestä, eli sori jankkaus.
Siis mä en tiedä, onko niitä missään tallennettuna. Toinen on ollut q&a:ssa jo 2 vuotta sitten ja toinen oli vuosi sitten Martinin lähtiessä bändistä. Olen ollut Jokereiden fani jo silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis tästä tuli mieleen, että sehän postasi sieltä edelliseltä keikkarundilta just ennen tätä oletettua Sloveniaan lähtöä niitä videoita ja kuvia (tais olla tiktokkikin) se musta pitkä trenssitakki päällä, mikä oli valeasuna Loverpoolissakin 😯. Olisiko vähän tiputellut jo faneille vinkkejä?
Mulla on edelleen shippilasit tiukasti päässä 😁
Ja mihis ne piikkiaurinkolasit on jäänyt, kun on vihreät taas silmillä 😂
Vierailija kirjoitti:
Yhteisbiisihän voo ollamyös täysin toisen tekemä musiikillisesti ja toinen lähinnä fiittaa mukana. Toki K joutisi silloin laulamaan enkuksi mikäöi biisi llisi JO tekemä, k:n biisillä Bvois ehkä laulaa enkuksi?
Eikun nimenomaan yhteisbiisi niin, että Jokereiden osuus on sloveniaksi ja K n osuus on suomeksi.
Vähän kevennystä
https://vm.tiktok.com/ZGJgwujpc/
Haluaisin että K tekisi hauskan tiktokin tuohon biisiin 😂 olisi hyvin ajankohtainen ja varmasti hauska tulos
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikun nimenomaan yhteisbiisi niin, että Jokereiden osuus on sloveniaksi ja K n osuus on suomeksi.
Unohdit Are you -kohdat, jotka ovat sattuneista syistä englanniksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottovasti sellasta ei tuu. Ois eka Jokereiden biisi, joka jäis kuuntelematta.
Missä se niin sanoi?