Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
62401/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua niin harmittaa sulhonvarauskisasta myöhästyminen. Eikö siitä Janista riittäisi useammalle. En ole simpsakoin saati nuorin morsian mutta osaan ihan mukavia temppuja. Ja osaisin syvästi arvostaa ja vaalia yksityishenkilöä kulttuurienvälisen vuorovaikutuksen rakkaudellisena siltana (kauppatorilta suomenlinnaan ulottuu silta).

Ei sua sattuisi kiinnostamaan kukaan K n monista miehistä? Johannes? Olavi? Benjamin? Robin? Mikael Gabriel?

WHOS BENJAMIN?????

Vierailija
62402/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana Pookie Kääryle!😍

https://twitter.com/tobesosun/status/1688210481763237888

Onko millonkaan ollu tällasta, et aikamies pääsee jäätävävällä tekohymyllä 10 lonkeroa maarussa pullottaen teinittyttöjen babygirl listalle 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62403/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua niin harmittaa sulhonvarauskisasta myöhästyminen. Eikö siitä Janista riittäisi useammalle. En ole simpsakoin saati nuorin morsian mutta osaan ihan mukavia temppuja. Ja osaisin syvästi arvostaa ja vaalia yksityishenkilöä kulttuurienvälisen vuorovaikutuksen rakkaudellisena siltana (kauppatorilta suomenlinnaan ulottuu silta).

Ei sua sattuisi kiinnostamaan kukaan K n monista miehistä? Johannes? Olavi? Benjamin? Robin? Mikael Gabriel?

Älkääs ny viittikö. Johannes meni jo. Aikaa sitten. Näpit irti.

-Johannes -jankkaaja 💙

Vierailija
62404/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lista on kahdessa osassa palstalla hinkkaukset ja minumunat on siellä.

Kappas vaan, tässä kohtaa silmä menee jo ihan sykkyrälle, kun on niin paljon asiaa.

Vierailija
62405/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäköhän Nace ja Jure tuumailisivat, jos he kuulisivat olevansa shippilaivan kapteeni ja perämies? Ehkei noista tulevista häistä (eikä varsinkaan hääyöstä) kannata mainita heille vielä mitään, tulee muuten liikaa informaatiota ja pelästyvät vielä.

Ja Jesse taitaa olla se varakapteeni.

Vierailija
62406/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kun mä oon tässä yrittänyt manifestoida sille mustia brändittömiä alushousuja. Tai että joku heittäis ees sille nipun niitä lavalle. 🙈

Vierailija
62407/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole varannut Ladoa vielä. :D

Vierailija
62408/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOISEN KERRAN LISTAN OSA KAKSI

Ei anna palsta enää postata pitkää listaa

Meripelastuskeskus hälytystilassa ulapalta kuuluu mating call Bojaa-a-aaaaaa aaa-a-aaaaaa (n),Puhelinkoppi kostopaidassa,studion omistustaistelut, takapenkkitetristä pelataan ja yksityishenkilö toimii tunkkina, Siperiassa minimunan ja mysteeri anuksen metsästystä, Boitsu hinkkaa feat. Kärdeä vaikka viikon,puhelinaika 2h 48 min kuluu vulgaari Kärsän kanssa,naudat ja emakot Prismassa shippailee, May the kebab be with you Kebabsoturi,häitä Suomenlinnassa porukalla tanssitaan ja kaikkia naidaan myös ei-Bojania,Helan Heikki,Väyrysen Paavo ja vielä yksi Olavi,R A K A S ja Tapani Kansa.Unohtuko jotain?

Kasvaa vaan lista 👍

Vierailija
62409/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on huono päivä tai masentaa niin luen the listan niin nauru on taattu, ei koskaan pääse nauramatta edes puoleenväliin asti😂 Tuo on kyllä mahtava!

Vierailija
62410/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko liian pervoa jos mä ottaisin Krisin äidin?

Vai onko tässä mitään enää mitään sovinnaisuusrajoja?

Kysyin Krisiltä aamuviideltä. Kuulemma ei haittaa.

Hittoako olet viestitellyt tulevalle aviomiehelleni aamuviideltä??

Vierailija
62411/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko varata K:n isän? Jos voi, se mulle!!

Vierailija
62412/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

LadySLO :) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan hirveät nuo tulvat. Pahin luonnonkatastrofi 30 vuoteen. Onko tietoa Onko se nyt helpottamassa ja voisiko sinne edes teoriassa matkustaa. LadySLO?

Depends where. Ljubljana is fine, no issue there at all.

The rain has luckily stopped.

Koroška region has it the worst (Črna na Koroškem And surroundings) where they are basically still cut off from the rest of the world. Towns and villages in the Savinjska region (along the river Savinja) is getting better but it will take a long time to clean up and get back to normal. I won't be surprised if the gig in Prevalje is cancelled or postponed.

Good to hear you are good and save there lady SLO! Do you happen to know in which cities/towns Bojan, Nace, Jan, Jure and Kris live atm? In Ljubljana? Just little bit worried obviously.

Thank you <3

As far as I know, B and Kris live in Ljubljana, Jan in Vrhnika, Jure in Logatec. None of these places were flooded. Not sure where Nace lives.

Is the airport operating normally in Ljubljana?

Yes.

Vierailija
62413/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisääpä listalle; Nace on sitten mun. T: Nacen tuleva vaimo (lupaan lopettaa tämän kirjoittelun, jos pääsen listalle. Huom. siis ehkä lopetan.)

Vierailija
62414/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko varata K:n isän? Jos voi, se mulle!!

Eiköhän tuo onnistu, menihän Mikkekin jo!

Vierailija
62415/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkääs ny viittikö. Johannes meni jo. Aikaa sitten. Näpit irti.

-Johannes -jankkaaja 💙

Älä kuule luulekaan. T: Olavi

Vierailija
62416/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on huono päivä tai masentaa niin luen the listan niin nauru on taattu, ei koskaan pääse nauramatta edes puoleenväliin asti😂 Tuo on kyllä mahtava!

Viimeistään kyllä tuossa titossa ja stalinissa pettää pokka😂😂

Vierailija
62417/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ottaa Bojanin siskon jos sukulaisetkin on jaossa!

Vierailija
62418/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apua. Voiko Miklun siis ottaa myös?

- Kukkis

Vierailija
62419/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi lista jo noin pitkä?🤣 Eikö Kalevauva tai Käärijä voi vaan suoraan tehdä tuosta biisin? On niin loistava sanoitus valmiina, sävel vaan puuttuu.

Vierailija
62420/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei, onko kukaan varannut pappia ja kuka se on?

Ketju on lukittu.