Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vapaana siis Jaakko. Ottakaa nyt joku hyvänen aika. Minä ehdin jo omani varata.
Sitten on enää vissiin tukholman turvamiestä ja puuha-peteä tarjolla jos niin kauas pitää mennä että saadaan kaikille pari.
On siellä Jokereiden puolelta vielä vähän crew'ta jäljellä, esim. Vita ja se joku jamppa, jonka nimeä en muista. :) Ja Kärtsän Sonny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaana siis Jaakko. Ottakaa nyt joku hyvänen aika. Minä ehdin jo omani varata.
Sitten on enää vissiin tukholman turvamiestä ja puuha-peteä tarjolla jos niin kauas pitää mennä että saadaan kaikille pari.
On siellä Jokereiden puolelta vielä vähän crew'ta jäljellä, esim. Vita ja se joku jamppa, jonka nimeä en muista. :) Ja Kärtsän Sonny.
Ja menikö Katri ja tanssija-Jesse jo?
Evenkin on jo joku varannut, mutta Myrtti ei paritusmarkkinoilla käy millään kaupaksi. Ei vaikka asialla sentään puutarhanhoidon aficionadot. Jotakin tavaraa se edes aika kaupitte. Nyt tuli yksi sellainen kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveät nuo tulvat. Pahin luonnonkatastrofi 30 vuoteen. Onko tietoa Onko se nyt helpottamassa ja voisiko sinne edes teoriassa matkustaa. LadySLO?
Depends where. Ljubljana is fine, no issue there at all.
The rain has luckily stopped.
Koroška region has it the worst (Črna na Koroškem And surroundings) where they are basically still cut off from the rest of the world. Towns and villages in the Savinjska region (along the river Savinja) is getting better but it will take a long time to clean up and get back to normal. I won't be surprised if the gig in Prevalje is cancelled or postponed.Good to hear you are good and save there lady SLO! Do you happen to know in which cities/towns Bojan, Nace, Jan, Jure and Kris live atm? In Ljubljana? Just little bit worried obviously.
Thank you
As far as I know, B and Kris live in Ljubljana, Jan in Vrhnika, Jure in Logatec. None of these places were flooded. Not sure where Nace lives.
Ja mä pullottasin Maksin ensin muutamaksi vuodeksi joten ei huolta.
Vierailija kirjoitti:
Tunnustan varanneeni kaksi aviomiestä.
No tunnusta samantien että ketkä.
Symppis K Porisperen instassa.
Mä varaan sit Myrtsin. On kuitenkin ollut kosketuksissa K:n kanssa hyvin, hyvin läheisesti et ehkä sekin on jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:( En voi, joku vie sen toisen.
Siellä on mellakka juhlapaikalla jokatapauksessa jos tulet kahden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Suomessa ei onnistu kaksinnaiminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun aviomiehet pysäyttää mellakan kun mellakan. Eiköhän siellä ole mellakka muutenkin, kun yksi konttaa kaulapannassaan.
Eli Kukkis ja kuka muu? Teillä voi olla ruuhkaa hääyönä, jos Kukkis aikoo vierailla K:n ja B:n hääsviitissä myös.
Saanko mä mennä naimisiin sitten Kiron kanssa?
T. sulhaseton morsian
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun aviomiehet pysäyttää mellakan kun mellakan. Eiköhän siellä ole mellakka muutenkin, kun yksi konttaa kaulapannassaan.
Eli Kukkis ja kuka muu? Teillä voi olla ruuhkaa hääyönä, jos Kukkis aikoo vierailla K:n ja B:n hääsviitissä myös.
Minä en oo Kukkista varannut, varauduin vain ennalta hänen viinimaisteluun.
Vierailija kirjoitti:
Mä varaan sit Myrtsin. On kuitenkin ollut kosketuksissa K:n kanssa hyvin, hyvin läheisesti et ehkä sekin on jotain.
Voi prkl. Mun kaikki älyllinen toiminta pysähty taas tosta "kosketuksissa K:n kanssa hyvin, hyvin läheisesti"...😳
Hitto tätä mun mielikuvitusta. Olen jo niin monta sketsijaksoa mielessäni nähnyt näitten juttujen perusteella. Harmi ettei tällaista sarjaa ole oikeasti olemassa. 😅
Ihana Pookie Kääryle!😍
Vierailija kirjoitti:
Ketjun surkean aamunaloituksen jälkeen tää päivä on ollut ihan helmi näiden hääsuunnitelmien parissa. <3
Olin melkein 20 sivua jäljessä ketjua aamupäivän jäljiltä ja selkeästi huomaa milloin tämä yksi aidot tunteet-jankkaaja on paikalla ja milloin ei.
Vierailija kirjoitti:
Ihana Pookie Kääryle!😍
K:han tekee jo itse itsestänsä fanitaidetta...tuo asento! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveät nuo tulvat. Pahin luonnonkatastrofi 30 vuoteen. Onko tietoa Onko se nyt helpottamassa ja voisiko sinne edes teoriassa matkustaa. LadySLO?
Depends where. Ljubljana is fine, no issue there at all.
The rain has luckily stopped.
Koroška region has it the worst (Črna na Koroškem And surroundings) where they are basically still cut off from the rest of the world. Towns and villages in the Savinjska region (along the river Savinja) is getting better but it will take a long time to clean up and get back to normal. I won't be surprised if the gig in Prevalje is cancelled or postponed.Good to hear you are good and save there lady SLO! Do you happen to know in which cities/towns Bojan, Nace, Jan, Jure and Kris live atm? In Ljubljana? Just little bit worried obviously.
Thank you <3
As far as I know, B and Kris live in Ljubljana, Jan in Vrhnika, Jure in Logatec. None of these places were flooded. Not sure where Nace lives.
Is the airport operating normally in Ljubljana?
Nyt vaan mietin, että ketkä kaksi.