Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
62001/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, fiilistelkää JOKEREITA, ei mitään leikkejä siitä, että kuka menee niiden kanssa naimisiin!!!!! Se ei kuulu tähän ketjuun ja on tosi itsekästä spämmätä ja täyttää ketju kyseisillä viesteillä.

Itsekästä on viestien mielivaltanen poistaminen. Sinä olet itsekäs. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jos vielä yksikin realistinen viesti täältä poistetaan, minäkin alan poisteleen teidän linkit ja lässytysviestit. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!

Minä kirjoitan sekä asiallisia viestejä, että hölmöjä viestejä. Niitä molempia poistetaan. Ei tämä ns. hääporukka mitään viestejä poistele, vaan he yrittävät pitää tunnelmaa yllä juuri tämän mielivaltaisen poistelun takia. Minusta on kurja, että tämän yhden henkilön takia sekä hauskat että asialliset viestit katoavat.

Mä oon poistanut vain viestejä, joissa leikitään häitä tai toivotetaan vain hyvää huomenta tms. en mitään vakavia keskustelunaloituksia, saati viestejä, joissa on pohdintaa tai infoa, olipa se mieleistä tai ei.

Rauhoitu vähän, niin saat ehkä kutsun häihin. Niistä tulee vuosisadan juhlat.

Vierailija
62002/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurannut huvittuneena näitä hääjuttuja, enkä ole niihin osallistunut. Sen verran kuitenkin jo ärsyttää tämän ketjun poisto linjaus, että vannon täyttäväni koko ketjun kohta Käärijän hikinen masu sekä hääpuku jutuilla, jos tämä poistelu ei lopu. Mulla on tänään vain aikaa, koska makaan vatsataudin takia sängyssä ja olen muuten helkutin kiukkuinen. T: yksi palstan gay (P.S. Käärijän perse on rautaa)

Kärden perse ja massu on timanttia!

Huvittavaa lukea näitä K ylistyksiä, kun itseen ei iske enää oikein yhtään K siinä mielessä.

Ja mäki pidin vielä umkn aikana sitä kuumana! Nyt en ymmärrä mitä siinä näin, enää en pysty katsomaan edes kuvia.

Kato nyt kuinka kaunis se on! Kukkis sen hyvin tuossa edellä jo ilmaisi ihanasti!

https://64.media.tumblr.com/851c57aac9fc565944d83f47db425ce3/5ab5b46aef…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
62003/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sanottu, että tuossa kättelykuvassa tervehtivät 1. kertaa, mutta entäs sitten se video, jossa Nace esittelee K:lle Janin ja Bojanin. Kumpi oli ensin?

Se Bojanin meemejä synnyttänyt hihittely- ja vilkuiluvideo oli kai Madridin 2. päivältä, eli siinä olivat jo tavanneet ja jutelleetkin.

Vierailija
62004/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, fiilistelkää JOKEREITA, ei mitään leikkejä siitä, että kuka menee niiden kanssa naimisiin!!!!! Se ei kuulu tähän ketjuun ja on tosi itsekästä spämmätä ja täyttää ketju kyseisillä viesteillä.

Itsekästä on viestien mielivaltanen poistaminen. Sinä olet itsekäs. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jos vielä yksikin realistinen viesti täältä poistetaan, minäkin alan poisteleen teidän linkit ja lässytysviestit. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!

Minä kirjoitan sekä asiallisia viestejä, että hölmöjä viestejä. Niitä molempia poistetaan. Ei tämä ns. hääporukka mitään viestejä poistele, vaan he yrittävät pitää tunnelmaa yllä juuri tämän mielivaltaisen poistelun takia. Minusta on kurja, että tämän yhden henkilön takia sekä hauskat että asialliset viestit katoavat.

Mä oon poistanut vain viestejä, joissa leikitään häitä tai toivotetaan vain hyvää huomenta tms. en mitään vakavia keskustelunaloituksia, saati viestejä, joissa on pohdintaa tai infoa, olipa se mieleistä tai ei.

No mitä jos et poista? Anna olla vaan, ole kiltti. Nyt tää väittely pilaa koko ketjun.

Vierailija
62005/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurannut huvittuneena näitä hääjuttuja, enkä ole niihin osallistunut. Sen verran kuitenkin jo ärsyttää tämän ketjun poisto linjaus, että vannon täyttäväni koko ketjun kohta Käärijän hikinen masu sekä hääpuku jutuilla, jos tämä poistelu ei lopu. Mulla on tänään vain aikaa, koska makaan vatsataudin takia sängyssä ja olen muuten helkutin kiukkuinen. T: yksi palstan gay (P.S. Käärijän perse on rautaa)

Huvittavaa lukea näitä K ylistyksiä, kun itseen ei iske enää oikein yhtään K siinä mielessä.

Muhun iskee: silmät, perse, rintakehä, käsivarret, meikit ja vaatteet (ylipäätään tyyli), ääni, spiikit, hymy, nauru, persoona, biisit, intensiivisyys, aitous, hiukset, ainutlaatusuus, kynnet ja mitäköhän vielä. Aika moni juttu.

- Kukkis

Oi Kukkis. Vieläkö sä haluat vaan nukkua vai oletko jo valmis tosi toimiin?

Vointi on kyllä parantunut eilisestä. Tänään olen valmis mihin vain.

Mulla on vatsatauti ja ruusu lakanat on nyt täynnä sitä itseään.

Vierailija
62006/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei tuosta Are yousta siinä kuvassa, missä B ja K väitetysti (lähes) ekaa kertaa kättelevät. 

Te, jotka seurailitte pre partyja, onko kuvia muilta partyilta tai tietoa, saattoiko toi "Eres Tu / Are you" olla jollainlailla viisujen teemaa tai sloganeita? 

Koska toi on muuten siis NIIN henkimaailman hommaa, että tuossa kuvassa vain yks kaks randomisti lukis noin.

En sitäkään hirveästi ihmettelisi, mutta haluaisin kääntää ensin kaikki kivet, ennen kuin ihmettelen asiaa lisää.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Eres_t%C3%BA

Okei, kiitos! Voisiko se olla ollut vähän näkyvämmin esillä ainakin sitten Madridissa, oisko joku porukasta voinut kiinnittää siihen huomiota??? Meinaan...itselle tulee tuosta sanasta vähän mieleen erektio... niin oisko näillekin voinut tulla?

Ja sitten asiasta ois kimppuuntunut jokin vitsi myöhemmin? Eli sanomalla viattomasti Are You, viittaa johonkin erektiojuttuun? 😃

Kun itsellä ollut vähän sellainen viba, että se oli hauskaa ja samalla jotain tuhmaa. 

Vierailija
62007/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tuosta Are yousta siinä kuvassa, missä B ja K väitetysti (lähes) ekaa kertaa kättelevät. 

Te, jotka seurailitte pre partyja, onko kuvia muilta partyilta tai tietoa, saattoiko toi "Eres Tu / Are you" olla jollainlailla viisujen teemaa tai sloganeita? 

Koska toi on muuten siis NIIN henkimaailman hommaa, että tuossa kuvassa vain yks kaks randomisti lukis noin.

En sitäkään hirveästi ihmettelisi, mutta haluaisin kääntää ensin kaikki kivet, ennen kuin ihmettelen asiaa lisää.

Onko siinä siis oikeesti tuo teksti vai vaan tehty tuohon kuvaan? Hauska sattuma, jos siinä todella lukee se :D

Vierailija
62008/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä riita täällä on taas menossa? Onko porukka lauantain jäljiltä krapulassa ja puutteessa, vai mistä kenkä puristaa. Tilatkaa pizza ja noh, you know, niin tulee parempi mieli.

Mä just kerroin täällä, että tilasin pitsan, mutta Aina ei tykännyt mun viestistä. Olikohan väärät täytteet tai tilattu väärästä paikasta?

Vierailija
62009/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Eres_t%C3%BA

Okei, kiitos! Voisiko se olla ollut vähän näkyvämmin esillä ainakin sitten Madridissa, oisko joku porukasta voinut kiinnittää siihen huomiota??? Meinaan...itselle tulee tuosta sanasta vähän mieleen erektio... niin oisko näillekin voinut tulla?

Ja sitten asiasta ois kimppuuntunut jokin vitsi myöhemmin? Eli sanomalla viattomasti Are You, viittaa johonkin erektiojuttuun? 😃

Kun itsellä ollut vähän sellainen viba, että se oli hauskaa ja samalla jotain tuhmaa. 

Are you on etektio! Tää kilpailee kohta ovi-viestin kanssa hupaisimman viestin tittelistä!

Vierailija
62010/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun iskee: silmät, perse, rintakehä, käsivarret, meikit ja vaatteet (ylipäätään tyyli), ääni, spiikit, hymy, nauru, persoona, biisit, intensiivisyys, aitous, hiukset, ainutlaatusuus, kynnet ja mitäköhän vielä. Aika moni juttu.

- Kukkis

Piristystä sulle Kukkis ja muillekin! Ihana Kärde 💚

Vierailija
62011/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestien poistaminen

Sanoma Media Finland Oy poistaa sivustolta rikoslain vastaiset viestit, viestien osat tai kokonaiset viestiketjut. Sanoma Media Finland Oy voi lisäksi muokata tai poistaa sivustolta selkeästi hyvän tavan vastaisuuksia sisältävän viestin, viestin osan tai kokonaisen viestiketjun taikka järjestelmän toiminnallisuutta haittaavan viestin. Ylläpito voi rajata keskusteluja. Sivustoa ei saa käyttää minkään järjestön tai tahon viestintään ilman ylläpidon lupaa.

Lain vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

herjaavat, rasistiset tai yksityiselämää loukkaavat viestit,

valheellista tietoa tai vihjauksia yksityishenkilöistä sisältävät viestit,

rikokseen yllyttävät viestit,

siveettömät tai lapsen koskemattomuutta loukkaavat viestit tai

yksityishenkilöiden henkilötietoja (kuten henkilön nimen) sisältävät tiedot ilman asianomaisen suostumusta.

Selvästi hyvän tavan vastaisia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

asiattomuuksia,

väkivaltakuvauksia

vihapuhetta tai

kiroilua sisältävät viestit.

Järjestelmän toiminnallisuutta haittaavia voivat olla esimerkiksi seuraavanlaiset viestit:

viestien monistamista

massapostitusta tai

Trollausta eli esimerkiksi tahallista yliärsyttämistä ja provosointia sisältävät viestit.

Jos huomaat näitä sääntöjä rikottavan, voit ilmoittaa siitä kyseisen viestin kohdalta Ilmoita asiaton sisältö -nappulalla.

Vierailija
62012/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On sanottu, että tuossa kättelykuvassa tervehtivät 1. kertaa, mutta entäs sitten se video, jossa Nace esittelee K:lle Janin ja Bojanin. Kumpi oli ensin?

Se Bojanin meemejä synnyttänyt hihittely- ja vilkuiluvideo oli kai Madridin 2. päivältä, eli siinä olivat jo tavanneet ja jutelleetkin.

Se ilta jossa esittelee oli ensin. 

Se valkoinen kukikas paita Bojanilla oli seuraavana päivänä.

Vierailija
62013/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tajuatko sinä hyvä ihminen että sinulla ei ole mitään oikeutta poistaa kenenkään viestejä jos ne eivät sisällä esim rasismia tai vihapuhetta eikä kellään muullakaan. Me olemme Suomessa jossa kaikilla on sananvapaus. Mitä sinä et nyt ymmärrä? Ja sinä sanoit yhtä kirjoittajaa täällä näsäviisaaksi. Onko sinulla yhtään itse reflektointi taitoja? Voi hyvänen aika.

Vierailija
62014/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli jäätävä pizzahimo, vaikka jääkaapissa on muuta ruokaa. :(

Vierailija
62015/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä jos et poista? Anna olla vaan, ole kiltti. Nyt tää väittely pilaa koko ketjun.

No kiva sit niille, jotka ei tänään pääse lukemaan ketjua, mutta haluaisivat lukea esim. ton Are you -arvoituksen tarkomista tai ylipäätään sitten ihastella kyseistä sattumaa... Miten paljon luulet heitä kiinnostavan nämä hää-muna-jutut?

Vierailija
62016/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkomista = ratkomista

Vierailija
62017/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan B eka kysynyt k numeroa madrissa

Vierailija
62018/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko siinä siis oikeesti tuo teksti vai vaan tehty tuohon kuvaan? Hauska sattuma, jos siinä todella lukee se :D

On se siinä oikeasti. 

Tai no, olen lähes varma, että on. Ja siis johan joku linkitti, että Eres Tu on joku menestynyt Espanjalainen vanha viisukappale.

En sanoisi, että toi on tuossa sattumalta, ja syy sille, miten meidän Are you on tuossa, on asia, mitä tahdon selvittää!

Vierailija
62019/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Piristystä sulle Kukkis ja muillekin! Ihana Kärde 💚

Kukkis kiittää ja voi taas astetta paremmin!

Vierailija
62020/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Kärtsy kuumempi nyt kuin UMK-aikana?

Yläpeukku kuumempi nyt

Alapeukku njääh ei enää yhtä kuuma

Vahva yläpeukku! Mulle K on nykyään nimenomaan kuumempi kuin UMK:ssa. Ja siis olihan se silloinkin, mutta en tiiä mitä rouheutta on sittemmin tullut mukaan - ehkä vielä enempi sitä itsevarmuutta? Ja siis jos vertaa vaikka viisu-CCC:tä nykyiseen versioon tanssijoisen kanssa, niin onhan tää nykyversio aika miljoonasti enempi 🔥🔥🔥

Ketju on lukittu.