Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
61981/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porin keikalle tuleva valokuvaaja. On ottanut heinoja keikkakuvia kesän aikana.

https://twitter.com/KorhonenVeera/status/1688114251292971009

Vierailija
61982/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, fiilistelkää JOKEREITA, ei mitään leikkejä siitä, että kuka menee niiden kanssa naimisiin!!!!! Se ei kuulu tähän ketjuun ja on tosi itsekästä spämmätä ja täyttää ketju kyseisillä viesteillä.

Itsekästä on viestien mielivaltanen poistaminen. Sinä olet itsekäs. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jos vielä yksikin realistinen viesti täältä poistetaan, minäkin alan poisteleen teidän linkit ja lässytysviestit. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!

Lunatic!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
61983/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurannut huvittuneena näitä hääjuttuja, enkä ole niihin osallistunut. Sen verran kuitenkin jo ärsyttää tämän ketjun poisto linjaus, että vannon täyttäväni koko ketjun kohta Käärijän hikinen masu sekä hääpuku jutuilla, jos tämä poistelu ei lopu. Mulla on tänään vain aikaa, koska makaan vatsataudin takia sängyssä ja olen muuten helkutin kiukkuinen. T: yksi palstan gay (P.S. Käärijän perse on rautaa)

Kärden perse ja massu on timanttia!

Ja selkä.

T. K selkä-jankkaaja

Vierailija
61984/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei, fiilistelkää JOKEREITA, ei mitään leikkejä siitä, että kuka menee niiden kanssa naimisiin!!!!! Se ei kuulu tähän ketjuun ja on tosi itsekästä spämmätä ja täyttää ketju kyseisillä viesteillä.

Itsekästä on viestien mielivaltanen poistaminen. Sinä olet itsekäs. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan.

Jos vielä yksikin realistinen viesti täältä poistetaan, minäkin alan poisteleen teidän linkit ja lässytysviestit. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan!

Täällä ei kukaan muu poistele viestejä kuin aito tunne. Jos et ole hän niin huuda hänelle.

Ei pidä paikkaansa! Miksi se poistelis mun realistiset viestit, jos on ite samaa mieltä! Se on joku teistä uskovista, jolle näiden suhteesta on tullu pakkomielle.

Sivupersoona täällä taas meuhkaa kumman samalla kirjoitustyylillä kuin Aito itse. 

Vierailija
61985/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äskenhän sanoin että mulla on jo sormukset . Ei tää ole kuule leikkiä mähnytkään.

Onhan. Oot niin ruma lehmä, ettet unissasikaan kelpaisi kellekään heistä.

Ai tämäkö on sitä sinun tasokasta keskustelua? No keskustellaan. Mitäs toiselle lehmälle kuuluu? Oisko jotain kauneusvinkkejä antaa? Onko utaretulehduksia ollut viime aikoina?

Vierailija
61986/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei tuosta Are yousta siinä kuvassa, missä B ja K väitetysti (lähes) ekaa kertaa kättelevät. 

Te, jotka seurailitte pre partyja, onko kuvia muilta partyilta tai tietoa, saattoiko toi "Eres Tu / Are you" olla jollainlailla viisujen teemaa tai sloganeita? 

Koska toi on muuten siis NIIN henkimaailman hommaa, että tuossa kuvassa vain yks kaks randomisti lukis noin.

En sitäkään hirveästi ihmettelisi, mutta haluaisin kääntää ensin kaikki kivet, ennen kuin ihmettelen asiaa lisää.

Vierailija
61987/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen seurannut huvittuneena näitä hääjuttuja, enkä ole niihin osallistunut. Sen verran kuitenkin jo ärsyttää tämän ketjun poisto linjaus, että vannon täyttäväni koko ketjun kohta Käärijän hikinen masu sekä hääpuku jutuilla, jos tämä poistelu ei lopu. Mulla on tänään vain aikaa, koska makaan vatsataudin takia sängyssä ja olen muuten helkutin kiukkuinen. T: yksi palstan gay (P.S. Käärijän perse on rautaa)

Huvittavaa lukea näitä K ylistyksiä, kun itseen ei iske enää oikein yhtään K siinä mielessä.

Ja mäki pidin vielä umkn aikana sitä kuumana! Nyt en ymmärrä mitä siinä näin, enää en pysty katsomaan edes kuvia.

Vierailija
61988/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei ei tarttis s a a t a n a sivukaupalla lässyttää jostain häistä tässä ketjussa!!!! Voitteko perustaa tuollaiselle ihan oman ketjun? Ja siis oliko niin, että isoin osa täällä vielä uskoo poikien väliseen aitoon romanssiin? Voisitteko ennemmin keskustella vaikka siitä? Miten noi itselle naittamisjutut iskee jos luulette, että pojilla on joku romanssi? 

Vai olette eri henkilöitä?

Ensinnäkin sinä et määrää, mistä me muut kirjoitamme täällä. Jos haluamme puhua häistä, niin taatusti puhumme niistä. Meidän ei tarvitsisi protestoida jatkuvasti tällä asialla, jos näiden meidän viestien annettaisiin olla täällä. Sitä mukaa postataan lisää, kun joku poistattaa ne.

Miksi tekin määräätte, että me realistit emme saa sanoa omaa mielipidettämme. Taas minun viestit oli poistettu. Kyllähän tämän suvaitsemisen pitäis olla molemminpuolista. Ja siis oon eri kuin tuo, jonka viestiin linjattiin.

Hyvänen aika virittäkää ihmeessä mieleistänne keskustelua! Vai onko tämä just sitä? Tykkäätte arvostella muitten juttuja ja valittaa niistä? Kieltämättä käyhän tämäkin keskustelusta, mutta ehkä tälle aiheelle voisi perustaa oman ketjun. Laita otsikoksi vaikka Realistisia mielipiteitä käärijästä ja bojanista, niin erotetaan se sitten tästä polveilevasta fiilistelystä.

Täällä on yritetty, mutta kun ne viestit poistetaan, miten siitä voi keskustelua syntyä, ku kukasn ei ehdi edes nähdä niitä. Lisäksi oon yrittänyt monesti tehdä uuden jerjun, mutta nekin on poistettu välittömästi.

Tämä on tosi kurja tilanne. Harmi että lähinnä yksi ihminen on saanut pilattua koko ketjun mielivaltaisella viestien poistelullaan.

Vierailija
61989/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa lukea näitä K ylistyksiä, kun itseen ei iske enää oikein yhtään K siinä mielessä.

Muhun iskee: silmät, perse, rintakehä, käsivarret, meikit ja vaatteet (ylipäätään tyyli), ääni, spiikit, hymy, nauru, persoona, biisit, intensiivisyys, aitous, hiukset, ainutlaatusuus, kynnet ja mitäköhän vielä. Aika moni juttu.

- Kukkis

Hyvin tiivistetty, ei juurikaan lisättävää. K on semmoinen aika wholesome paketti. 💚

Vierailija
61990/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muhun iskee: silmät, perse, rintakehä, käsivarret, meikit ja vaatteet (ylipäätään tyyli), ääni, spiikit, hymy, nauru, persoona, biisit, intensiivisyys, aitous, hiukset, ainutlaatusuus, kynnet ja mitäköhän vielä. Aika moni juttu.

- Kukkis

Hyvin tiivistetty, ei juurikaan lisättävää. K on semmoinen aika wholesome paketti. 💚

Niin on! Selkä ja vatsa jäi, ne mun piti vielä kirjoittaa.

Vierailija
61991/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä riita täällä on taas menossa? Onko porukka lauantain jäljiltä krapulassa ja puutteessa, vai mistä kenkä puristaa. Tilatkaa pizza ja noh, you know, niin tulee parempi mieli.

Vierailija
61992/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei kukaan muu poistele viestejä kuin aito tunne. Jos et ole hän niin huuda hänelle.

Ei pidä paikkaansa! Miksi se poistelis mun realistiset viestit, jos on ite samaa mieltä! Se on joku teistä uskovista, jolle näiden suhteesta on tullu pakkomielle.

Sivupersoona täällä taas meuhkaa kumman samalla kirjoitustyylillä kuin Aito itse. 

Sori tuo oli mun ja munki mielestä aidolla meni vähän yli. On täällä muitaki realisteja tai aito ei kyllä taida olla edes realisti.

Vierailija
61993/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei tuosta Are yousta siinä kuvassa, missä B ja K väitetysti (lähes) ekaa kertaa kättelevät. 

Te, jotka seurailitte pre partyja, onko kuvia muilta partyilta tai tietoa, saattoiko toi "Eres Tu / Are you" olla jollainlailla viisujen teemaa tai sloganeita? 

Koska toi on muuten siis NIIN henkimaailman hommaa, että tuossa kuvassa vain yks kaks randomisti lukis noin.

En sitäkään hirveästi ihmettelisi, mutta haluaisin kääntää ensin kaikki kivet, ennen kuin ihmettelen asiaa lisää.

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Eres_t%C3%BA

Vierailija
61994/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kirjoitan sekä asiallisia viestejä, että hölmöjä viestejä. Niitä molempia poistetaan. Ei tämä ns. hääporukka mitään viestejä poistele, vaan he yrittävät pitää tunnelmaa yllä juuri tämän mielivaltaisen poistelun takia. Minusta on kurja, että tämän yhden henkilön takia sekä hauskat että asialliset viestit katoavat.

Mä oon poistanut vain viestejä, joissa leikitään häitä tai toivotetaan vain hyvää huomenta tms. en mitään vakavia keskustelunaloituksia, saati viestejä, joissa on pohdintaa tai infoa, olipa se mieleistä tai ei.

Vierailija
61995/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

I am probably the only person here who hasn't watched one single episode of Sex and the city😂 but I was thinking what about my fav series, Friends, can we match their characters with Jokers?🤔😁 Ohh forget!! I've no idea who would be who, this was a bad idea that came to my mind...😬 Maybe Jan as Phoebe, as Phoebe is also mysterious in her own way🤣 and cat lover!! and Kris as...Rachel?😂 don't know about the others...B???

And in the name of Phoebe's love for cats (and Jan's, and mine as well😊) let's have a reminder of this legendary song. (Hey! something just came to my mind..wouldn't it be good to hear Bojan sings this, I wanna experience that once in my lifetime😄)

Vierailija
61996/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äskenhän sanoin että mulla on jo sormukset . Ei tää ole kuule leikkiä mähnytkään.

Onhan. Oot niin ruma lehmä, ettet unissasikaan kelpaisi kellekään heistä.

Ai tämäkö on sitä sinun tasokasta keskustelua? No keskustellaan. Mitäs toiselle lehmälle kuuluu? Oisko jotain kauneusvinkkejä antaa? Onko utaretulehduksia ollut viime aikoina?

Jos et ole vielä huomannut niin hänen tasoiseen keskusteluun pystyy selvästi vain poikkeuksellisen älykäs ihminen. *sarkasmia*

Vierailija
61997/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Oi Kukkis. Vieläkö sä haluat vaan nukkua vai oletko jo valmis tosi toimiin?

Vierailija
61998/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Kärtsy kuumempi nyt kuin UMK-aikana?

Yläpeukku kuumempi nyt

Alapeukku njääh ei enää yhtä kuuma

Vierailija
61999/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Sampitar ole kaikilla JO keikoilla.

En voi kuin ihmetellä miten jotkut sai lippuja useammalle keikalle ja itse jäin kokonaan ilman

Turkuun saa edelleen lippuja. Itselläni on sinne ja kuin ihmeen kaupalla sain tapeltua itselleninTavastian S-keikalle lipun. Tule Turkuun! Jos jostain tippuu lippu Tampereelle menen ehdottomasti.

Turku on mulle tosi hankalan matkan päässä. Eilen tai toissapäivänä just avauduinkin kuinka sinne mennäkseni tarttisin 2 vapaapäivää ja valitettavasti ne olisi palkattomia. Siihen sit vielä matkat ja yöpyminen niin alkaa olla sellaset hinnat että melkein mieluummin koitan lähteä vaikka sinne vilnaan saakka samalla vaivalla (ja rahalla).

Mulla on Turkuun lippu, mutta ei mitään suunnitelmaa vielä yöpymisestä tai takaisin paluusta Helsinkiin. Pitäisi kai yöpyminen varata jo. Ja mulla on myös ikäongelma, tosin näyttää siltä että vanhempaakin porukkaa olisi tulossa.

Sen ikäongelman voit ainakin heittää romukoppaan heti kättelyssä! t. yksi viisikymppinen Turkuun tulija

Kiitos kannustuksesta, mutta onko täällä lähdössä ketään joka olisi kuuskymppinen, oon kyllä kuulemma nuoremman näköinen.🙂 Vielä ehtisi ottaa kasvoihin jonkun nuorennuskäsittelyn, kalliiksi tulee Jokereiden fanitus. Ehkä musta vielä tulee kuuluisa Jokereiden vanhin fani, niin kuin Harrylla on se yksi lady.

Vierailija
62000/123801 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Kukkis

Oi Kukkis. Vieläkö sä haluat vaan nukkua vai oletko jo valmis tosi toimiin?

Vointi on kyllä parantunut eilisestä. Tänään olen valmis mihin vain.

Ketju on lukittu.