Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vänkääminen seis. Korut lensi samalla keikalla, kun oli paniikkikohtaus ja Jokerit striimasi.
https://vm.tiktok.com/ZGJbFcpyD/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, oisko jo aika tån ketjun tasaantua sellaseksi sekaketjuksi. Faktaa, linkkejä ja vapaamuotoista fiilistelyä, kuumisteluakaan unohtamatta.
Ei mitään päreiden polttamista mielikuvitusoletusten takia.
Kyllä! Huomaahan sen, että näillä päreiden polttajilla ja viestien poistajilla ei oo enää kyse shippaamisesta, vaan tästä on tullu pakkomielle.
Mun mielestä tää oli jo pitkään matkalla kivaksi sekaketjuksi (monitoimiketju) mutta sitten alkoi nämä oudot poistatukset kaikesta mistä joku ei tykkää. Yleensä siitä että B:llä on kivaa muidenkin kuin K:n kanssa. Se on vain jo pakkomielteistä.
Poistatukset eivät tosiaankaan ole olleet vain tuollaisia viestejä. Täällä ei ole paljon B:stä puhuttu muiden miesten kanssa ja silti poistatukset ovat kestäneet viikkoja. Itse olen huomannut eniten poistuvan B ja K shippiviestejä ja se slkoi silloin kun se Häärijä kuva postattiin.
Ja jossain vaiheessa tänne tulle uhoilemaan joku, että poistaa kaikki viestit, jossa on sydämiä tai emojeja liikaa. Eli 💛 💙 💜 💚 💛 💙 💜 💚
😍😍😍😍
Se olin mä. Mutta just siinä vaiheessa sivusto muutti poistelukäytäntöjään, eikä enää poistanut kaikkia asiattomiksi ilmoitettuja viestejä. Viestisi oli tätä kirjoittaessa sivulla 3005, katsotaan myöhemmin, onko enää. (+ / - pari sivua, jos sivunumero vaihtuu muun poistelun takia. (En enää ole poistellut viestejä, koska rauhoituin.) Tää anonymius palstalla on kivaa :)
Vierailija kirjoitti:
Vänkääminen seis. Korut lensi samalla keikalla, kun oli paniikkikohtaus ja Jokerit striimasi.
https://vm.tiktok.com/ZGJbFcpyD/
Tuoki on varmaan vaan ahdistanu lisää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanen huomauttaa, että tämä tarve larpata sinkkua, on aika uusi juttu K:n uralla. Aikaisemminhan on kertonut vapaasti milloin on seurustellut ja ollut parisuhteissa. Mielestäni se kertoo kyllä aika oleellisesti K:n parisuhteen vakavuudesta.
Ei vaan siitä, ettei ole enää pienen piirin artisti, jota seuraa puoli miljoonaa ihmistä. Nöin se suojelee tyttistöän, ja haluaa toisaalta myös olla saatavilla faneilleen.
Voi hyvää päivää. Ihan samalla tavalla se voisi olla saatavilla faneilleen kuten esimerkiksi Johannes tai Robin. Olemalla vain hiljaa parisuhdeasioistaan. Kummallista, että oikein haluamalla haluaa esittää sinkkua.
Mitäh seukkaako Johannes. Nyt meni katu-uskottavuus mun silmissä!
Ihania Boitsu-juttuja, niin kuvia kuin fanien kertomuksiakin, mm. tuo yksi jossa Boitsu tapasi fanin peräkkäisinä päivinä ja kysyi, että olihan tämä nyt saanut nukuttua. https://twitter.com/notkrisgustin/status/1687213850561544192/retweets/w…
K:n Porin keikka on sunnuntaina klo17:00. Sieltä sitten huristelee kotiin, nukkuu hyvät yöunet 😍 niin on pirteänä maantaina Slovenian koneessa 💚💚💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mietin tätä Jokereiden liveä. Miksi heidän piti kuvata se? Varmasti Bn vointi ollut edes jollain tavalla tiedossa ennalta. Tai jos muka ei, niin olisivat sit lopettaneet sen liven. Yhdellä paniikkikohtaus päällä ja jotkut urpot heittelee koruja naamaan.
G katsoi myös muuten koko liven. Mahtanut olla aika kurja olo hänelläkin.Jokeroutsubs kuvasi sen liven, missä koruja heiteltiin. Crew sen toisen, jossa bllä paniikkikohtaus.
Korujen heittely ja paniikkikohtaus oli kylläkin sama keikka ja Jokereiden striimaama.
Oon eri mieltä. Bojanilla oli vslkonen paita ekalla keikalla, jolloin korut lensi ja jonka jokeroutsubs kuvasi kokonaan. Crew ei kuvannut toista keikkaa edes alusta ja lopetti sen kesken. Ja silloin bllä harmaa paita.
Ei ole mielipidekysymys:
https://vm.tiktok.com/ZGJbEoxcr/
Kaksi on paatissa soitajaa, kaksi on paatissa soutajaa.
Kaksi ruusua ihanaa , laivamme purjeisiin tuulta saa.
Päivänsäde löysi Menninkäisen alta oienen kiven.
Rakastuivat päätä pahkaa , K ja B jatkamme heidän kanssaan matkaa.
Aallot ne paattia keinuttaa, lähdetkö kanssani soutamaan ja röllipeikot Leilalta kyytiä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti, oisko jo aika tån ketjun tasaantua sellaseksi sekaketjuksi. Faktaa, linkkejä ja vapaamuotoista fiilistelyä, kuumisteluakaan unohtamatta.
Kyllä! Huomaahan sen, että näillä päreiden polttajilla ja viestien poistajilla ei oo enää kyse shippaamisesta, vaan tästä on tullu pakkomielle.
Mun mielestä tää oli jo pitkään matkalla kivaksi sekaketjuksi (monitoimiketju) mutta sitten alkoi nämä oudot poistatukset kaikesta mistä joku ei tykkää. Yleensä siitä että B:llä on kivaa muidenkin kuin K:n kanssa. Se on vain jo pakkomielteistä.
Poistatukset eivät tosiaankaan ole olleet vain tuollaisia viestejä. Täällä ei ole paljon B:stä puhuttu muiden miesten kanssa ja silti poistatukset ovat kestäneet viikkoja. Itse olen huomannut eniten poistuvan B ja K shippiviestejä ja se slkoi silloin kun se Häärijä kuva postattiin.
Ja jossain vaiheessa tänne tulle uhoilemaan joku, että poistaa kaikki viestit, jossa on sydämiä tai emojeja liikaa. Eli 💛 💙 💜 💚 💛 💙 💜 💚
😍😍😍😍
Se olin mä. Mutta just siinä vaiheessa sivusto muutti poistelukäytäntöjään, eikä enää poistanut kaikkia asiattomiksi ilmoitettuja viestejä. Viestisi oli tätä kirjoittaessa sivulla 3005, katsotaan myöhemmin, onko enää. (+ / - pari sivua, jos sivunumero vaihtuu muun poistelun takia. (En enää ole poistellut viestejä, koska rauhoituin.) Tää anonymius palstalla on kivaa :)
Ei kun oho, se onkin sivulla 3001, kun postasin tämän. Välissä poistui taas loads of viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😍😍😍😍
Mua jotenkin naurattaa tää viesti. Ihanaa kun rauhoituit. :D
Vierailija kirjoitti:
Voisko joku laittaa linkin korutilanteesta ja siitä Novi val -istumistilanteesta missä Kris tarkastelee. Tuntuu oudolta kun ei ole nähnyt tällaisia lainkaan.
Korutilanne nyt yllä linkattuna. Jälkimmäisestä en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Sen viestin poistelun alkoi huomata silloin the pyllistyskuvan jälkeen, silloin poistelu kiihtyi ja epäilen että poistelija (ainakin yksi niistä) on tämä the kuvasta kilahtanut aidot tunteet-jankkaaja. Järjetöntä että joku voi terrorisoida ketjua mielensä mukaan.
Mä puhun silloin tällöin aidoista tunteista, enkä ole nyt poistanut viestejä. Olin tällä viikolla 4 x 8h töissäkin. En tosin tänään, mutta kohta lähden asioille.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä korut lensi siinä ekassa kostopaita keikassa ja paniikkikohtaus toisessa missä oli tumma paita? Eikös joku puhelinkin lentänyt, mutta kummassa? Selvennystä nyt tarvittaisiin
Eikö tää selvennä kylliksi.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on aivan liian köykäinen alalle. Ei varmaan ees mitään tukiverkostoa.
Käärijällä suunnilleen koko vantaan alakerrostuma ja kouluaikojen moponrassaajakaverir selustana, + mummot ja siskot ja veljet ja sekalainen seurakunta hohtohamoja ajoittain.
Hänellä bändi ja perhe, miten muka ei ole tukiverkostoja, vai oliko tämä jotain outoa sarkasmia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mietin tätä Jokereiden liveä. Miksi heidän piti kuvata se? Varmasti Bn vointi ollut edes jollain tavalla tiedossa ennalta. Tai jos muka ei, niin olisivat sit lopettaneet sen liven. Yhdellä paniikkikohtaus päällä ja jotkut urpot heittelee koruja naamaan.
G katsoi myös muuten koko liven. Mahtanut olla aika kurja olo hänelläkin.Jokeroutsubs kuvasi sen liven, missä koruja heiteltiin. Crew sen toisen, jossa bllä paniikkikohtaus.
Korujen heittely ja paniikkikohtaus oli kylläkin sama keikka ja Jokereiden striimaama.
Oon eri mieltä. Bojanilla oli vslkonen paita ekalla keikalla, jolloin korut lensi ja jonka jokeroutsubs kuvasi kokonaan. Crew ei kuvannut toista keikkaa edes alusta ja lopetti sen kesken. Ja silloin bllä harmaa paita.
Se melkein silmään tai naamaan osunut koru lensi siinä valkoinen paita -konsertissa. Jonka jokeroutSUBS striimasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se melkein silmään tai naamaan osunut koru lensi siinä valkoinen paita -konsertissa. Jonka jokeroutSUBS striimasi.
Ei.
Jaan tätä niin kauan, että loppuu väärän tiedon levittäminen.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on aivan liian köykäinen alalle. Ei varmaan ees mitään tukiverkostoa.
Käärijällä suunnilleen koko vantaan alakerrostuma ja kouluaikojen moponrassaajakaverir selustana, + mummot ja siskot ja veljet ja sekalainen seurakunta hohtohamoja ajoittain.
Eikös Bojan ole ollut alalla ainakin 16-vuotiaasta asti, ja jo hyvin kauan maansa suosituimpia artisteja, niin missä mielessä on köykäinen? Hyvin on tähän mennessä pärjännyt omilla tukiverkostoillaan, josta merkittävin on varmaan bändin muut jäsenet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei.
Jaan tätä niin kauan, että loppuu väärän tiedon levittäminen.
Hyvä sinä! Mua naurattaa tää vastaanvänkäys videotodisteista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Munkin mielestä korut lensi siinä ekassa kostopaita keikassa ja paniikkikohtaus toisessa missä oli tumma paita? Eikös joku puhelinkin lentänyt, mutta kummassa? Selvennystä nyt tarvittaisiin
Ja nunnan mielestä raidallinen. Sulle on jo linkki annettu, katso se.
Minusta sillä oli valjonen paita ku ne lensi, eli se eka.