Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan puhalteli välillä istuessaan siinä lavan reunalla ja on tosi kalpea. Sillä voi oikeasti olla (selkä)kipuja ja on varmasti myös muutenkin vaikea esiintyä tän mylläkän jälkeen. Ei tiedä, että miten päin olis kun joka tapauksessa saa pskaa niskaan.
Edellisiltana oli menny lujaa ja myöhään. Eilen oli kierrelty viinitilalla ja maisteltu viiniä. Luultavasti bongattu netistä tökeröitä kuvamanipulaatioita ja meemejä liittyen omaan pituuteensa. Ja kaikkeen muuhun pas*kaan. Varmasti mieltä ylentävää.
Sitten kolmen tunnin automatkalla "valot sammui" täysin. Siitä keikalle.
Tuosta B:n pituudesta kiusaamisesta. Pää meinasi räjähtää, kun pituuskiusoittelua tuli jopa eilisen Jokereiden liven aikana. Siis oikeasti, ei ole enää hauskaa.🙄
Mikä siinä B:n pituudessa edes on niin ihmeellistä? Ihan tavallisen pituinenhan hän on, bändin muut tyypit nyt vaan sattuu olemaan vähän pitempiä. K on paljon lyhyempi eikä häntä, hänen faneja tai ketään muutakaan haittaa se yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out on niin hohthothot , Käärijä on hothothot ja Häärijäkin on melkein hothot, mutta miksei kukaan koskaan mainitse Käärijän pinkeistä kavereista mitään? Eivätkö ne kolme kaljua aurinkolasimiestä olekaan hotteja? Hehän ovat kaikissa esiintymisissä mukana lavalla ja tekevät itse asiassa lähes yhtä paljon hommia kuin stara itse.
Eivät ole ainakaan mitenkään erityisellä tavalla mun makuuni. Enkä rupea mitään taustajoukkoja huomioimaan että tekevät työnsä. Palkalla heidät huomioidaan siitä.
Allu PRKL on tehnyt Käärijän biisit, mm. Cha Cha Chaan. Myös Jaakko ja Jukka mainitaan osan biiseistä tekijätiedoissa. Että sellaisia taustajoukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mäkin pidän Krisistä enemmän nykyään kun B:stä. Buu, olen paha ihminen.
Et ole paha ihminen, sulla vaan on huono maku.
Tää oli taas vitsihuumoria/kevennysyritys multa. Ei näköjään toimi pelkän tekstin kohdalla ollenkaan, otan opikseni ja lopetan.
Mä kyl tajusin. Ja siis oon Kris-fani :)
Vähän naurahdin sille heitollesi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa tänään taas siltä, että kaikki Kris-fanit ovat tämän palstan mielestä twitter-meuhkaajia ja nimenomaan Bojania vastaan. Huoh.
Olen edelleen Bojan-fani mutta pidän myös Krisistä ja kaikista muistakin bändin jäsenistä. En tajua, miksi täällä pitää aina kärjistää ja tehdä vastakkainasettelua. Fakta on, että B on bändin suosituin ja Kris varmaan heti kakkosena (tosin Janin yksityishenkilö on ehkä saanut nyt enemmän kannatusta). Näin ollen kun B vetäytyi somesta, on se kakkonen nyt sitten esillä. Ei siinä sen kummempaa.
Pakko tosin myöntää, että vaikka Janin yksityishenkilön fanittaminen ei sovi minulle ja B:n reisien hehkutusta en edes tajunnut, niin Krisin takapuoli on kyllä aika kiva... Ja ei, en ole siirtymässä twitteriin, ei ole edes tiliä siellä.
Ei ole ongelma tykätä Krisistä, mutta hieman ikävää on kertoa se ainoastaan vertailemalla muihin (tässä tapauksessa Bojaniin), kun Twitterissäkin nyt tietyllä porukalla trendaa toi vastakkainasettelu.
B ja Kris on ihan itse omilla toimillaan aiheuttaneet tän tilanteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan puhalteli välillä istuessaan siinä lavan reunalla ja on tosi kalpea. Sillä voi oikeasti olla (selkä)kipuja ja on varmasti myös muutenkin vaikea esiintyä tän mylläkän jälkeen. Ei tiedä, että miten päin olis kun joka tapauksessa saa pskaa niskaan.
Edellisiltana oli menny lujaa ja myöhään. Eilen oli kierrelty viinitilalla ja maisteltu viiniä. Luultavasti bongattu netistä tökeröitä kuvamanipulaatioita ja meemejä liittyen omaan pituuteensa. Ja kaikkeen muuhun pas*kaan. Varmasti mieltä ylentävää.
Tuosta B:n pituudesta kiusaamisesta. Pää meinasi räjähtää, kun pituuskiusoittelua tuli jopa eilisen Jokereiden liven aikana. Siis oikeasti, ei ole enää hauskaa.🙄
Ai kommentteihin livessä? En huomannut. Joku kyllä postas, että Bojan 178cm, :D Mietin, että oliko ketjusta :DD
Joo näin ainakin pari kommenttia, joissa oli jotain Bojan 160cm ja vastaavaa. Ja tää tuli vielä joltain Jokerien fanitililtä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joker Out on niin hohthothot , Käärijä on hothothot ja Häärijäkin on melkein hothot, mutta miksei kukaan koskaan mainitse Käärijän pinkeistä kavereista mitään? Eivätkö ne kolme kaljua aurinkolasimiestä olekaan hotteja? Hehän ovat kaikissa esiintymisissä mukana lavalla ja tekevät itse asiassa lähes yhtä paljon hommia kuin stara itse.
Katseella ja silmillä on ainakin mulle aika iso merkitys ja näillä on aurinkolasit joten pääsivät pirulaiset karkaamaan.
Mä aina vaan pelkään että se toinen örinäoksentaa sen maailman hirveimmän öööeirviddunsa. En keksi mitään latistavampaa ja karseampaa. Muuten varmaan kivoja tyyppejä ja arvostan duunia. Ovat ansainneet korunsa ja huomiota voisi olla enemmän. Pelkään vaan oksuviddujen lisääntymistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseella ja silmillä on ainakin mulle aika iso merkitys ja näillä on aurinkolasit joten pääsivät pirulaiset karkaamaan.
Mä aina vaan pelkään että se toinen örinäoksentaa sen maailman hirveimmän öööeirviddunsa. En keksi mitään latistavampaa ja karseampaa. Muuten varmaan kivoja tyyppejä ja arvostan duunia. Ovat ansainneet korunsa ja huomiota voisi olla enemmän. Pelkään vaan oksuviddujen lisääntymistä.
Se toinen on muuten Jukka ja vaikuttaa huipputyypiltä. Iso sydän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikuttaa tänään taas siltä, että kaikki Kris-fanit ovat tämän palstan mielestä twitter-meuhkaajia ja nimenomaan Bojania vastaan. Huoh.
Olen edelleen Bojan-fani mutta pidän myös Krisistä ja kaikista muistakin bändin jäsenistä. En tajua, miksi täällä pitää aina kärjistää ja tehdä vastakkainasettelua. Fakta on, että B on bändin suosituin ja Kris varmaan heti kakkosena (tosin Janin yksityishenkilö on ehkä saanut nyt enemmän kannatusta). Näin ollen kun B vetäytyi somesta, on se kakkonen nyt sitten esillä. Ei siinä sen kummempaa.
Pakko tosin myöntää, että vaikka Janin yksityishenkilön fanittaminen ei sovi minulle ja B:n reisien hehkutusta en edes tajunnut, niin Krisin takapuoli on kyllä aika kiva... Ja ei, en ole siirtymässä twitteriin, ei ole edes tiliä siellä.
Ei ole ongelma tykätä Krisistä, mutta hieman ikävää on kertoa se ainoastaan vertailemalla muihin (tässä tapauksessa Bojaniin), kun Twitterissäkin nyt tietyllä porukalla trendaa toi vastakkainasettelu.
B ja Kris on ihan itse omilla toimillaan aiheuttaneet tän tilanteen.
"Fanit" sen on aiheuttanut.
Vierailija kirjoitti:
https://vm.tiktok.com/ZGJbN6Rg6/
Vanhoja kuvia Joksuista 🥺
Ihania !!!! Mä en kestä, Kris noissa 💙 Ja muutkin. Mua huvittaa toi Krisin kaukoitäpiirteet, itselläni on niitä myös, samoin sukuni miehillä. Vaikka ei tiedetä, että suvussa ois joku kantaisä sieltä.
Mua kiusattiin pienenä useinkin vinosilmäksi, otin sen kyllä aina ihan kohteliaisuutena. Olla eksoottisen näköinen on vaan plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä pituusjuttu ei ihan oikeasti ole ymmärrettävää. Suomalaisten miesten keskipituus on 179,5 cm ja maailman miesten keskipituus on 171 cm. Alankomaissa on maailman pisimmät miehet. Näin ollen B on aivan ihanteellisessä pituudessa ja bändin muut jäsenet ovat keskimääräistä pidempiä (ja bändin alankomaalainen on oikeasti todella pitkä). Suomalainen K on maailman mittapuussa ihan keskipituinen, suomalaisittain sitten vähän lyhyempää mallia.
Miksi tästä pitää tehdä typerää pilkkaa? Okei, suomalainen K ei ota stressiä pituudestaan, joten hänen kohdallaan kommentit ovat varmaan aika yhdentekeviä mutta B selvästi ei pidä aiheesta, joten siksi siitä ei pitäisi tehdä ainuttkaaan edes hyväntahtoista pilaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla ihania kuvia. Yhdessä mustavalkokuvassa Janilla vähemmän partaa, näyttää tosi hyvältä. Juresta myös onnistuneita vakavampia otoksia. Kris on muuttunut tosi paljon, Bojan myös. Eiks tossa yhdessä kuvassa ole teini-Kris ja Kiki?
Vierailija kirjoitti:
Väliin pieni kevennys
Hihi Jan vauhdissa, ihana 😍
Vierailija kirjoitti:
Ihana kuva Juresta (kahvikuppi kädessä) 🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihania !!!! Mä en kestä, Kris noissa 💙 Ja muutkin. Mua huvittaa toi Krisin kaukoitäpiirteet, itselläni on niitä myös, samoin sukuni miehillä. Vaikka ei tiedetä, että suvussa ois joku kantaisä sieltä.
Mua kiusattiin pienenä useinkin vinosilmäksi, otin sen kyllä aina ihan kohteliaisuutena. Olla eksoottisen näköinen on vaan plussaa.
Kris ollut nuorempana tummempipiirteisempi, nyt näyttää ihan isältään. Paitsi silmät, ne on kyllä kauniit.
Twitterissä on jotkut myös muokanneet bändin nimeksi Bojan Out. Ratkiriemukasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Musta on jännä että kris ja se maks on niin samasta puusta veistettyjä, mutta krisin kaukoitäpiirteet ei silti ole yhtään niin selvät. Ei siis mielestäni johdu pelkästään siitä sen vaaleudesta, vaan se on samalla niin paljon isänsä näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Väliin pieni kevennys
Kiitos! Jan on niin 🔥ja hauska myös!
Tehän teette nyt täällä ihan samaa, kun siellä Twitterissä. Huomaatteko?
Ai kommentteihin livessä? En huomannut. Joku kyllä postas, että Bojan 178cm, :D Mietin, että oliko ketjusta :DD