Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Sanon vaan, että onhan Kris ollut viime aikoina myös keikoilla ja muualla paljon Bojania valovoimaisempi. Mieluummin sitä katselee.
Minä en sit oo Twitteristä.
Vierailija kirjoitti:
Sanon vaan, että onhan Kris ollut viime aikoina myös keikoilla ja muualla paljon Bojania valovoimaisempi. Mieluummin sitä katselee.
Ehkä voisit mennä sinne Twitteriin.
Vierailija kirjoitti:
Miks et voi vaan sanoa, että Kris on susta ollut valovoimainen viime aikoina? Miks toi turha p aska sen ympärille?
Vierailija kirjoitti:
Ja miksiköhän? Jos sinuakin haukuttaisiin jatkuvasti ja järjestettäisiin sun läheiselle potkut, niin tuskin säihkyisit energiaa täynnä toisten edessä.
Eiks Bojanille ole koruissakin joku baby boo-teksti, joskus esitteli niitä, mitä fanit antanut ja mainitsi et baby boot on just faneja.
Shippilaiva karilla, Bojan hermolomalla, Kärtsä pian burnoutissa ja kohta myös JO loppu nykymuodossaan. Semmonen on loppu tälle nautalauman joukkohysterialle. Mut sit vaan uutta suoleen!
Käärijä on ihana. Samoin Bojan, Kris, Jan, Nace ja Jure. Kaikki ovat saaneet hymyn huulille ja kaikkien ammattitaitoa arvostan.
Olin missannut tämän videon aiemmin. :)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se. Mutta hyst hyst nyt. Ei saa sanoa tämmöstä täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen B:n istumisesta ja pötköttelystä keikan aikana. Juu voivat olla vaan osa showta tai pieni hengähdyshetki. Mutta muistanko oikein, että B on jossain haastattelussa puhunut selkäkivusta, että voisiko liittyä myös siihen?
Joo sanoi yhdessä haastattelussa että selkä sattuu jatkuvasti. Ihmettelin sitä jo silloin, koska on niin nuori. Olen seuraillut hänen kehonkieltään ja tosi paljon laulaa / esiintyy sellaisessa linkkuveitsiasennossa mikä näyttää minusta siltä että ei ole hyvä selälle.
Itselläni on selkärankareuma, minkä vuoksi oon kiinnittänyt huomiota noihin selkäkipukommennteihin. Useimmiten diagnosoidaan alle 30-vuotiaana ja vaivaa eniten öisin (liike auttaa). No osallahan sitten välilevynpullistumat tms vaivaa. Joka tapauksessa ei kuulosta normaalilta.
Bojan on ja tulee aina olemaan bändin valovoimaisin ja kantavin hahmo, keulakuva. Ilman Bojania ei olis koko Joker Outia. Bojan on Joker Out, Jokerman. Niin hyvinä, kuin huonoinakin päivinä.
Vierailija kirjoitti:
Shippilaiva karilla, Bojan hermolomalla, Kärtsä pian burnoutissa ja kohta myös JO loppu nykymuodossaan. Semmonen on loppu tälle nautalauman joukkohysterialle. Mut sit vaan uutta suoleen!
Ei ole onneksi karia nähnytkään.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on ja tulee aina olemaan bändin valovoimaisin ja kantavin hahmo, keulakuva. Ilman Bojania ei olis koko Joker Outia. Bojan on Joker Out, Jokerman. Niin hyvinä, kuin huonoinakin päivinä.
Joo. "Fanit" hyökkää solistin kimppuun heti, kun voi huonosti. Mieletön kulttuuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Twitterin mukaan Bojan olisi toissapäivänä kutsunut faneja keikalla nimellä Metuljčki, tämä siis diminutiivi/hellittelymuoto perhosista (vrt. vaikka suomen sanat hauveli tai kisuliini vaikkei ehkä ihan yhtä söpöstely) ja useampi haluaisi nyt vaihtaa fandomnimen vähän infantiilista Baby Boosta tuohon. Tuo č siis ääntyy kuten vaikka "ch" sanassa "cha cha" (ja j niin kuin suomessa).
Mikä tää Baby boo -juttu oikein on? Siis ei-liittyen näihin kahteen?
Jokerit alkoivat kutsua faneja nimellä Baby Boo (tai ainakin ymmärtääkseni se nimi tuli sieltä päin), mutta sitä on kritisoitu infantiiliuden takia, 15-vee fanista voi olla hauskaa olla Baby Boo, mutta vanhemmat tyypit ovat olleet vähemmän innoissaan. Tästä syystä välillä nimi on nähty myös muodossa pelkkä Boo. Ja tuo nimihän esiintyi myös niillä Suomessa tehdyillä pokepallovideoilla.
Okei, ai Jokerit? LOL.
Missä vaiheessa? Viisujen aikana siis jo?
Vierailija kirjoitti:
Laiva seilaa purjeet pulleina, Bojan luo uutta musiikkia ja Käärijä tekee elämänsä keikkakesää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos saisitte valita Jokereille ja Kärtsälle kenen tahansa lämppärin (paitsi toisensa) ja että he olisivat kenen tahansa lämppäreinä (paitsi toistensa),, niin kenet valitsisitte? (Eli jos haluat vastata kaikkiin, niin neljä eri vastausta, Joksut lämppäämässä bändiä X, Joksujen lämppäreinä Y, jne.)
1. JO lämppäämässä Måneskinia
2. Kuumaa JO:n lämppärinä Suomen keikoilla
3. Kärtsäri lämppäämässä Rammsteinia (koska olisi varmaan pitkäaikaisen unelman täyttymys, mutta toki omat riskinsä tuohon nykytietojen valossa liittyisi)
4. Erika V lämppäämässä Käärijää Suomessa.Olisivat varmaan suosittuja komboja, vaikka itse en lämpeä Erikalle yhtään.
Joo ei, on kyllä yks iso antikliimaksi koko nainen. En odota kyllä yhtään näiden yhteisbiisiä, koska Erikahan se oli? Besskin olis parempi. Etta vastais Kärtsän energiaa eniten.
Kärtsällä ja Bessillä taitaa olla joku projekti menossa. K kulkee Bess-huppari päällä, ja taitavat olla samassa levyfirmassakin. Ne sopisivat yhteisbiisin, ovat jotenkin samantyylisiä. Yhtäläinen energia. Esim Erika Wikmanin kanssa Kärtsä ei natsaa alkuunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselin toissaillan keikan ja eiliseltä sen mitä siitä ehti nähdä ennen kuin live katkesi. Mulle on jäänyt näistä kahdesta keikasta ruudun välityksellä sellainen olo että B on jotenkin surumielinen ja esitystapa on jopa kylmä ja kolkko. Ei sellaista riemua ja heittäytymistä kuin aiemmin. Niistä maassa makaamisesta tulee olo että se haluaisi vaan jäädä siihen silmät kiinni kun taas Kärtsän välikuolemamakoilut on hupaisia ja taas mennään. Voi toki olla että ne on vaan omassa päässä nämä jutut.
Ei ne ole vain sun päässä, täysin samoja ajatuksia. Mutta sitä ei saa täällä sanoa.
Jos on iso pettymys sydämessä kaikkeen tapahtuneeseen, ehkä osaan ns. faneja, on minusta ymmärrettävää, että ei jaksa innostua.
Kivasti myy Lontoon keikka istumapaikkoja enää 44 ,siinä huonoimmissa sektoreissa ,saattaapa hyvinkin myydä loppuun ennen lokakuuta.Viime yönä twitterissä on ollut myös Kärtsädraamaa ilmeisesti ,joku ottanut kuvakaappauksen jostain keskustelusta ja lähettänyt Kärtsälle instaviestinä ,ja siellä väittelevät nyt siitä ,hirttääkö se Kärtsällä kiinni ,vai eikö sitä kiinnosta tällaset.
Kyllä mäkin pidän Krisistä enemmän nykyään kun B:stä. Buu, olen paha ihminen.
Tilanne ei ole muuten muuttunut eilisestä. Se Kris ei ole teidän kaveri vieläkään!