Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Laittakaa joku rohkelikko, jolla väylä jo valmiiksi auki, viestiä jollekin. JOssa, crew tms, et striimais sitten koko keikan.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa joku rohkelikko, jolla väylä jo valmiiksi auki, viestiä jollekin. JOssa, crew tms, et striimais sitten koko keikan.
Kris ainakin vastaa. Vaikka aamuyöllä.
Vierailija kirjoitti:
Kun zoomaatte sitä nukkuvaa jannua siinä Juren kanssa, eiks tuu ketään mieleen? Leuka? Suu? Kaikki?
Lasse Kurki?
Enpä usko noihin lapsuudenystäviin, pitää ystävät ystävinä, eikä kuulu tänne muutenkaan
Mä oon pohtinut paljon tota Bojanin panohommaa, ollut huolestunut ja niin edelleen. Lopulta oon päätynyt tohon vakipano/luottoystävä -ratkaisuun. Et on olemassa pari sellasta, johon se luottaa 100%. En tiedä onko taustalla sitten ystävyys vai rakkaus toisilta osapuolilta, et suostuu/hyväksyy ja pitää turpansa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun zoomaatte sitä nukkuvaa jannua siinä Juren kanssa, eiks tuu ketään mieleen? Leuka? Suu? Kaikki?
Lasse Kurki?
Kussi Larki. Se meni jo.
Eikö saa spekuloida Bojanin panoja? Loukkaantuko nyt joku et täällä pohditaan miten se hoitaa nää hommat? Ei kuulu tänne, miksei kuulu? Kuuluhan.
Minusta B ei ole vakipanotyyppiä. Sillä tulisi tunteet heti mukaan. Ja pelkäisi satuttavansa toista. Liian epäprinssimäistä kertakaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten vtussa pysyn hereillä? Luulin oikeesti et kl 22. Mä kuolen väsymykseen.
Mä taisin eilen nukahtaa joskus ennen keikkaa vartiksi mutta onneksi heräsin ennen kuin alkoi ja sitten jaksoikin katsoa loppuun asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tän palstan huumorin kanssa voisi mennä naimisiin, niin seisoisin jo alttarilla.
Vierailija kirjoitti:
Eikö saa spekuloida Bojanin panoja? Loukkaantuko nyt joku et täällä pohditaan miten se hoitaa nää hommat? Ei kuulu tänne, miksei kuulu? Kuuluhan.
Lähinnä se, että kerrot olleesi huolissasi hänen seksielämästään.
Mä laitan Krisille viestiä.
Kun kattelee joksujen reissuja, kyllä naurua piisais, kun K mukana hevossittolassa, maasturiajelulla tai viininmaistelussa noissa maisemissa. Olis irrottautumista! 😀😄😁😆😅🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tän palstan huumorin kanssa voisi mennä naimisiin, niin seisoisin jo alttarilla.
Nää olis sitten polyhäät.
Onko Sonny ollut kesän aikana muilla keikoilla kuin Tavastia ja nyt?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon pohtinut paljon tota Bojanin panohommaa, ollut huolestunut ja niin edelleen. Lopulta oon päätynyt tohon vakipano/luottoystävä -ratkaisuun. Et on olemassa pari sellasta, johon se luottaa 100%. En tiedä onko taustalla sitten ystävyys vai rakkaus toisilta osapuolilta, et suostuu/hyväksyy ja pitää turpansa kiinni.
Normaali ihminen on ilman, jos ei saatavilla ole kiinnostavaa suhdetta. En usko, että on kenenkään kanssa nyt niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://shared.jodel.com/2WAChF5QPBb
Voi luoja😂On ne urpoja.
Ehkei kaikkia noita twitteristienkään juttuja kannata ottaa ihan tosissaan. Eiköhän toikin ollut ihan läpällä heitetty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähinnä se, että kerrot olleesi huolissasi hänen seksielämästään.
Niin?
Täällä on oltu huolissaan paljon ihmeellisimmistäkin asioista. Janin munan pituudesta esim ja siitä et ylettyykö palstan yhden nyrkkeilevän estronaudan oikea suora 50 cm:n päähän, jos hän joutuu keikkatilanteessa suojelemaan Janin munaa omalla kehollaan hulluja Twitteristi-nuorisolaisia vastaan. Niin tääkö on ihan normaalia/sallittua pohdintaa mut Bojanin seksielämä ei?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko mulla mennyt jotain ohi vai miksi kuvittelet, että Bojanilla olisi jotain vaikeuksia löytää itselleen seuraa, jos hän sitä kaipaa? Varmasti voi olla vakipanoja, friends-with-benefits jne juttuja, mutta varmasti on ihan yhden illan juttujakin. Kyseessä on kuitenkin nuori sosiaalinen ja paljon bilettävä kundi.
Ei varmana ole. Epäilen, että kaipaa hirveästi seksiä naisten kanssa ja tuskinpa nyt sitten panee miestenkään kanssa. Haluaa siihen (seksiin siis) suhteen.
IG antoi eilen lähettää Joker Outin koko keikan. Ehkä toi Oulun keikan katkaisu johtui siitä, et IG tunnisti biisejä ja laski tekijänoikeuksien rikkomiseksi. Eilinen JO-keikka taas oli niin puuroa, et ehkä meni siks läpi. Tai sit niiden biisit ei oo yhtä tunnistettavia kuin Käärijän.