Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54861/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähes 30-vuoisana, en edes vilkaisi 18 vuotiaita sillä silmällä 🤮🤮🤮 ihan lapsiaan ne on!

No kyllä täälläkin on mammat kuolanneet Maksia ja teini-ikäistä Bojania.

Olen nähnyt, mutta en ikinä ole kirjoittanut sellaisia, hyi! B:kin on liian nuori minun silmääni..

Oli täällä ainakin yksi ihan lähipäivinä jonka mielestä jopa ala-ikäinen B oli kuuma. En muista peukuttiko kukaan sitä viestiä.

Enemmän on kuitenkin meitä joista ihan nyky-B on liian nuori. Vaikka itsekkin myönnän että välillä tulee katseltua myös sillä silmällä. Oikeassa elämässä en katselisi ketään noin nuorta.

No en sanonut, että kuuma, mutta fanitan sitä lookia kyllä. Syötävän söpö ja ihastelen ja tykkään. En tajua mitä väärää siinä on? Sinun logiikallasi yksikään poika ei kiinnostaisi tyttöjä vielä 14-vuotiaana.

Palataanpa kuitenkin tähän vielä pikkaisen. Pari päivää sitten yksi kirjoitti että on salainen crush myös tuohon nuoreen B ja pitäiskö mennä hoitoon (puolustukseksi sanottava että en tiedä onko B siinä kuvassa mihin kyseinen viittasi ala-ikäinen vai ei) ja toinen että kuolaa sitä 14-vuotiastakin. Kumpi näistä kirjoittajista mihin viittasin sinä siis olet? Yläpeukkuja noihin molempiin tosiaan tuli se huimat 3kpl.

Muuta logiikkaasi en ymmärtänyt. Jätän tämän tähän.

Se hoitoon menijä.

Vierailija
54862/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun zoomaatte sitä nukkuvaa jannua siinä Juren kanssa, eiks tuu ketään mieleen? Leuka? Suu? Kaikki?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54863/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54864/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tuli yllättäen YouTubessa kaikkia K videoita vastaan. Mutta eniten huvitti video otsikolla "Ritva ja Käärijä lentoasemalla" 🤣. Ihan siis siitä syystä, että K käyttää nykyään niin paljon tuota Ritva-nimeä välispiikeissään.

Eli videossa kyseessä Vantaan kaupunginjohtaja Ritva, jota Kärtsä pitelee tiukasti kainalossaan sen puheen ajan. 💚

Ritva-jalatko ne on listallakin? Vai mitkä ne oli ritvareidet?

Mitä hittoa! Minä lanseerasin Ritvareidet tänne enkä kyllä Käärijän spiikkeejå oo kuullu.

No eipä oo eka kerta oudot synkat Käärijån kanssa

Vierailija
54865/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kumpi? 22 vai 23?

23 ja tämä on viimeinen tiedote.

Eikä ku 22!!!.

Vierailija
54866/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on Häärijä. Siinä kuvassa.

Vierailija
54867/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kumpi? 22 vai 23?

23 ja tämä on viimeinen tiedote.

Eikä ku 22!!!.

Lopeta.

Vierailija
54868/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://shared.jodel.com/2WAChF5QPBb

Voi luoja😂

On ne urpoja.

Vierailija
54869/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun zoomaatte sitä nukkuvaa jannua siinä Juren kanssa, eiks tuu ketään mieleen? Leuka? Suu? Kaikki?

Selkee Gregor. Homma selvä.

Eikä ku Häärijä!

54870/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi K nyt pitää kivittää siitä, ettei ollut hänen ideansa? Missään ei artisti itse niin ole edes väittänyt.

No kun täällä hehkutettiin kui K on kaikki syvällinen kun se sen keksi

Lukuemisen taitoa ja luetun ymmärtämistä joutuu taas peräänkuuluttamaan sinulta.

En myöskään minä väittänyt, että K olisi keksinyt. Huomautin vain, etteivät Mikin omaiset varmasti olleet pyytäneet.

Nyt esillä tieto, että räp-artisti Sonny Kylä-Liuhala oli ottanut asian esille Käärijän kanssa ja yhdessä olivat asian sopineet. Ei tietoa oliko Sonnyllä festivaaleilla tänään esiintyminen. Hän oli joka tapauksessa halunnut nimenomaan Kn keikalle tämän hiljaisen hetken. Jutun mukaan Kn keikka oli keskeytetty puolivälissä tätä varten j a Sonny oli osallistunut siihen. Hieno ele molemmilta nuorilta miehiltä Sonnyltä ja Jereltä, jotka olivat Mikin kanssa samaa ikäluokkaa. Jutussa tieto, ettei Sonny tuntenut Mikiä (ei ehkä Jerekään?), mutta Mikin kuolema oli koskettanut häntä. Niin kuin hyvin monia muitakin, vaikkei häntä tuntenutkaan.

Esiintyi Käärijän kanssa kuten monesti aiemminkin.

Jos joku nyt ei muista, niin kerrattakoon, että Sonny on tämä esiliina, joka Bojanille seuraa piti ja Helsinkiä näytti Kärtsyn karattua Savoon ja hylättyä paran.

Oliko siis niin, että tämä Rap-artisti Sonny K-L esiintyi yhdessä Kn kanssa Kn keikalla, kuten olet edelle kommentoinut. Mitä he mahtoivat esittää yhdessä? Ollaan saatu Oulusta keikkaraporttia, mutta siinä ei mainintaa tuollaisesta yhteisesiintymisestä. Miten oli Oulun keikalla olleet?

NYT NAAMA KIINNI!!! LOPETA HYVÄN SÄÄN AIKANA. ALKAA PIUHA LOPPUA SUN KANSSAS.

Voit ihan rauhassa pitää oman naamasi kiinni! Tuolla Oulusta raportoinut antoi asiallisen vastauksen. Kuten tiedät viestejä voi ohittaa, jos ei kiinnosta tms. Mukavaa illan jatkoa sinullekin.

Vierailija
54871/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos katkeaa iglive ,niin kandee vaihtaa Bojantokris ,kuvaavat myös.Ilmeisesti ig katkaisee ,kärtsän keikalla tänään katkaisi kahdesti ,ja toisen lopussa tuli virallinen ilmoitus jotenkin ,ig ei anna kovin pitkää liveä lähettää.Toivotaan ,että JO virallinen saa kuitenkin itse lähettää...

Vierailija
54872/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan toi Bojanin sometauko kestää, jos heidän on tarkoitus alkaa levyttämään uutta albumia vasta tammikuussa 2024? Kertoivat niin tässä haastattelussa. Toki olkoon tauolla niin kauan kuin huvittaa, pääasia että tekee mikä on itselle parasta.

https://www.itv.com/news/granada/2023-07-28/eurovision-stars-joker-out-…

Niinpä. Olin heti tiedon saatuani ihan murusina tuosta. Että ei kai kukaan tee mitään biisejä tuosta tilanteesta (äkillinen, iso suosion nousu) 2 viikossa?

Kyllähän ne biisit yleensä on jo valmiina,kun mennään levyttämään.Että tuskin tammikuuhun asti poissa on. Ja mehän ei oikeasti tiedetä koko syytä poissaoloon eli toivottavasti lepää sen minkä tarvitsee ja palaa sitten.

Elämää jo vähän enemmän nähneenä voin kyllä sanoa, että poika vaatii lepoa ja mahdollisuuden itsensä kokoamiseen. Kävi ihan ylikierroksilla eilisen keikalla, ja oli kyllä humalassakin.

Nyt viina pois, some hiljaiseksi ja joku sellainen kylkeen, jonka kanssa purkaa kaikkea sitä, mitä on Liverpoolin jälkeen tapahtunut. Onhan se nyt ollut melkoista tunnekuohua monellakin tapaa.

B saisi löytää itselleen tyttö- tai poikaystävän, jäisi juominen vähemmälle eikä tarvitsisi haikailla varatun Kn perään.[/quote

Veikkaan et sillä on muutamakin vakipano. Ei ehkä aikaa nyt panostaa oikeeseen suhteeseen.

Mä oon ihan varma että se on niin epäluuloinen herkkis ettei oikein uskalla olla kenenkään kanssa. Siis pelkää ihan sitä mitä saattaisi päätyä julkisuuteen ja lisäksi omien tunteidensa puolesta. Sit on vähän liian puutteessa koko ajan

Vierailija
54873/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54874/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos katkeaa iglive ,niin kandee vaihtaa Bojantokris ,kuvaavat myös.Ilmeisesti ig katkaisee ,kärtsän keikalla tänään katkaisi kahdesti ,ja toisen lopussa tuli virallinen ilmoitus jotenkin ,ig ei anna kovin pitkää liveä lähettää.Toivotaan ,että JO virallinen saa kuitenkin itse lähettää...

Ei ne kuvaa. Jakoivat Jokereiden stoorin vain.

Vierailija
54875/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vtussa pysyn hereillä? Luulin oikeesti et kl 22. Mä kuolen väsymykseen.

Vierailija
54876/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bojanin vakipanojono listalle.

Vierailija
54877/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://shared.jodel.com/2WAChF5QPBb

Voi luoja😂

Tää saattaa olla vähän kontroversiaali näkemys, mut musta K/J vaikuttaa tyypiltä, josta voi ollakin kivaa et naamat vaihtuu eturivissä. Varmaan arvostaa sinänsä tosifaneja, mut jotenkin tuntuu et ehkä tykkää enemmän et yleisö on monipuolinen ja laaja eikä välttämättä kaipaa todella omistautuneita faneja. En tarvii uusia kavereita jne. Superfanit helposti takertuu parasosiaalisesti ja K haluaa kuitenkin pitää sen etäisyyden (no kukapa ei).

Vierailija
54878/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauankohan toi Bojanin sometauko kestää, jos heidän on tarkoitus alkaa levyttämään uutta albumia vasta tammikuussa 2024? Kertoivat niin tässä haastattelussa. Toki olkoon tauolla niin kauan kuin huvittaa, pääasia että tekee mikä on itselle parasta.

https://www.itv.com/news/granada/2023-07-28/eurovision-stars-joker-out-…

Niinpä. Olin heti tiedon saatuani ihan murusina tuosta. Että ei kai kukaan tee mitään biisejä tuosta tilanteesta (äkillinen, iso suosion nousu) 2 viikossa?

Kyllähän ne biisit yleensä on jo valmiina,kun mennään levyttämään.Että tuskin tammikuuhun asti poissa on. Ja mehän ei oikeasti tiedetä koko syytä poissaoloon eli toivottavasti lepää sen minkä tarvitsee ja palaa sitten.

Elämää jo vähän enemmän nähneenä voin kyllä sanoa, että poika vaatii lepoa ja mahdollisuuden itsensä kokoamiseen. Kävi ihan ylikierroksilla eilisen keikalla, ja oli kyllä humalassakin.

Nyt viina pois, some hiljaiseksi ja joku sellainen kylkeen, jonka kanssa purkaa kaikkea sitä, mitä on Liverpoolin jälkeen tapahtunut. Onhan se nyt ollut melkoista tunnekuohua monellakin tapaa.

B saisi löytää itselleen tyttö- tai poikaystävän, jäisi juominen vähemmälle eikä tarvitsisi haikailla varatun Kn perään.[/quote

Veikkaan et sillä on muutamakin vakipano. Ei ehkä aikaa nyt panostaa oikeeseen suhteeseen.

Mä oon ihan varma että se on niin epäluuloinen herkkis ettei oikein uskalla olla kenenkään kanssa. Siis pelkää ihan sitä mitä saattaisi päätyä julkisuuteen ja lisäksi omien tunteidensa puolesta. Sit on vähän liian puutteessa koko ajan

Mut jos ne vakkarit on jotain vanhoja lapsuuden ystäviä, joihin se luottaa täysin. Puutteessa se kyllä luultavasti silti on vähän kokoajan. Eihän se ehdi paljon mitään muuta ku tota keikkailua yms nyt.

Vierailija
54879/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis Jokereiden keikka 22 vai 23 meidän aikaa?

kai 23 meidän aikaan

Vierailija
54880/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kris ja Bojan ovatkin salaa erottamattomia. :D https://twitter.com/metroaffollate/status/1685280411318984704

Vaatteista tunnistaa selkeästi, ja sitten muutenkin.

Jep. Krisin eiliset shortsit.

Eiks toi paita ole Bojanin?

On se. Esitteli jossain vielä sitä. Se on Bojan kuvassa.

Tää ON niinku se mekkojuttu muinoin. En tajua, miten joku voi nähdä eri lailla. :D Mekko siis oli sinimusta, Juren kanssa kuvassa Bojan.

Meillä oli perheessä jännä, kun kolme näki sen mekon sinimustana ja yksi kulta-valkoisena! Tytär, joka oli silloin jotain varmaan 8v.

Ketju on lukittu.