Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Kauheeta, kun toi estronauta kuulostaa pahalta. Nyt kun tämä ketju on lähes maailmakuulu, niin taatusti näitä e-nautoja osataan odottaa Suomen keikoilla. Joudutaan kaikki vielä omaan karsinaan: alle 18v., yli 18v. ja e-naudat.
Lupaan tarjota skumpat sille mammalle, joka teettää itselleen estronauta paidan ja laittaa sen päälle keikalle. 🐄
Palkataan G polttomerkitsemään e-nauta leima?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krisille pitää olla ehdottomasti oma turvamies ja Makskiksille ainakin pari, sitten Janin isolle munalle tarvitaan oma, ja tietysti Bojanille ja muulle bändille sitten omat ... 🤔 Ja mellakkapoliisi tosiaan valmiustilaan.
Unohdit sen Kikin. No se voikin olla ilman turvamiestä...
K turvamies taisi jo ymmärtää oman parhaansa vai onko kenelläkään ollut enää havaintoa siitä?
Ei sen työ ole olla somessa.. jos yksi turvamies lopettaisi, varmaan siihen uusi palkattaisiin tilalle
Ei tietenkään ja vitsi vitsi. Vähän meniskin hankalaksi kun ei enää tietäisi kumman niistä on turvattava kumpaa kun innokkaista riittää molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Ollakseen EN ei tarvitse olla 40+, se on mielentila! 😄
Tarvitaan omaa merchiä, jolla tunnistautua ja tehdä pientä sivubisnestä. Paitakojulle voidaan värvätä G himself.
Mä pystyn tekemään ja painamaan meille E-nauta -paidat 👌 Tuskin tuhansista sentään on kyse, että ehdin tekemään 😅
Joksuilla oli ainakin eilen omasta takaa se yks gorilla joka vahti Bojanin toikkarointia silmä kovana.
Lupaan kalkattaa lehmänkelloa ennen Tavan keikkaa ettää kaikki tietää että estronaudat ovat saapuneet ja hallitsevat.
Vierailija kirjoitti:
Bojan on Kärden sylissä suojassa itse suojelen henkeni uhalla Jania ja yksityishenkilöä. On tullut joskus harrastettua nyrkkeilyä. Game on b itches .
Ulottuuko sun oikea suora yli 50 cm lyöntietäisyydelle? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä 2022 TikTok videossa K käsittelee kondomia? En ole TikTokissa joten en pääse itse katsomaan. Näin Fanin tekemän huumori kuvan jossa K on kondomi kädessä. Kiinnostaa.
https://www.instagram.com/p/CvRTTRDtDpH/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==
Se on se, jossa se sanoo, että " miten jotkut ihmiset kehtaa sanoa, etteivät ole koskaan maksaneet seksistä, kun puolet niiden omaisuudesta menee näihin *näyttää kortsua*". Se on ihan K:n tiktokissa :D
Käärijällähän oli tuohon aikaan varsin vaatimaton omaisuus. Muutama spärde vuodessa saattoi hyvinkin olla merkittävå uhraus 🤣
Entäs tämä?
https://www.tumblr.com/felisticks/723251652850827264/i-think-more-ppl-s…
Alempana ihana nuoren Kn: Peliä! Tuli mieleen B, kun se Tavastian tyhjentyneellä lavalla iloisena huudahti: "Peliä!"Olikohan kevään mittaan googlaillut kaiken mahdollisen 💚Ksta...
Eiköhän sille tullut toi huudahdus tutuksi jo loverpoolin käytävillä. Suomi delegaatiokin sen kiekaisi joka vedon kärkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarvitaan omaa merchiä, jolla tunnistautua ja tehdä pientä sivubisnestä. Paitakojulle voidaan värvätä G himself.
Mä pystyn tekemään ja painamaan meille E-nauta -paidat 👌 Tuskin tuhansista sentään on kyse, että ehdin tekemään 😅
En helvetti kehtaa laittaa päälle 😂
Kukahan kärsisi eniten, jos K joutus polttomerkkaan meidät kaikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei wau! Ostan heti :D Mitä logoa ajattelit :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tämä tunne, että elämä olisi täydellisimmillään jos nämä saisivat toisensa? En ole ikinä haaveillut kahdesta miehestä. Olen yli 30. Ei jumalauta, nyt on kriisin paikka.
Et ole yksin! Miksi ihmeessä mulle on elämää suurempi asia, että nämä kaksi olisivat oikeasti yhdessä. Sillä on ehkä jotain tekemistä sen kanssa, että näen heidän tarinassaan suurta rakkautta, mutta miksi se on minulle tärkeää, sitä en käsitä.
Aivan kuin mun kirjoittama viesti. Olen tainnut melkein samanlaisen kirjoittaa joskus. En ole koskaan nähnyt elävässä elämässä tuollaista kemiaa kahden ihmisen välillä. Kyllä sitä varmaan on, mutta ei tule nähdyksi muille. Jos mulla olisi tuollaista jonkun kanssa, jättäisin kaiken. Paitsi lapsiani.
Mullakin on vanha lehmänkello, täytyy ottaa Kärden keikalle mukaan
Ai että mikä hetkellinen rauha ja hiljaisuus.
No niin tuli viimeiset 10 sivua luettua tai ainakin läpikäytyä...huh! Onpas ollut vänkäystä, ainakin kolmesta asiasta yhtäaikaa. Oisko syvään hengityksen paikka ja antaa taas trollien vängätä yksinään. Mitään hyvää ei koskaan seuraa, kun lähtee väittelyyn mukaan. Se vaan jatkuu ja jatkuu ja...
Tässä hiukan poikien hauskuutta tähän väliin 😂
https://twitter.com/winterspook/status/1685301835177799680
K:lla alkoi parin päivän vapaat, meneekö Sloveniaan, renotuuko kotona, jääkö vielä fiilistelemään Qstockiin vai jotain ihan muuta. En tiedä, mutta toivottavasti jotain pilkahduksia hänen tekemisestään nähdään. JO:n keikka illemmalla ja 1.8. seuraava. Toivottavasti kaikki menee hyvin myös. Keikkakuvia ym. varmasti taas saadaan ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mietin sitä juuri tässä 😂 🐄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellanen lehmän sivusiluetti minkä kyljessä on estrogeenin rakenteellinen kaava. Näen tän jo silmissäni. 🤣
Kukas sitä skumppaa tarjosikaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojan on Kärden sylissä suojassa itse suojelen henkeni uhalla Jania ja yksityishenkilöä. On tullut joskus harrastettua nyrkkeilyä. Game on b itches .
Ulottuuko sun oikea suora yli 50 cm lyöntietäisyydelle? 😂
Kyllä ulottuu ja tämä nauta on niin ketterä että hyppii tarvittaessa korkealle ja kauas. Sitten voi mennä vaikeaksi jos se yksityishenkilö jostain syystä kasvaa keikan aikana. Jospa se Nace olisi Krisin puolella niin ei pussaile kovin Jania. Eli joitain riskejä on suunnitelmassa kyllä.
Käärijäfontilla estrogeeninauta ja joku lypylehmän kuva?
Anna tulla vaan. Ei niitä koskaan oo liikaa. Ei edes tarpeeks.