Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54301/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, onko jossain vaiheessa puhuttu, mutta törmäsin twitterissä linkkiin tähän nimenomaiseen ketjuun, aiheena siis tämä G case. Linkannut henkilö, joka asiasta puhui, ei ole suomalainen, ja "tiedossa" oli, että täällä ketjussa puolustetaan G:tä. Maine kiirii, kohta ollaan maailmakuuluja.

Ooh vauuu! Vauva.fi 🤭😅

YES YES HELLO STALKERS WE ARE BABY.FI, WORLDWIDE FORUM FROM FINLAND

Toi kuulostaa muuten söpöltä toi BABY.FI

Juuri Bojanille sopiva paikka.

Bojanin ja Kärtsyn kotipesä, baby.fi 😍

Vierailija
54302/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kehuisi (teiniä, nuorta), ulkonäköä, tekemistä, muuta, ei tarkoita, että itse iskisi kimppuun, tai tuuppaisi jollekin toiselle aikuiselle iskettäväksi. "Kiss him already" tms ei ole ok.

Miksi ei? Ovat aikuisia. Kumpikaan ei myöskään ole rikollinen.

Rikolliseksi nimittäminenkin on kunnianloukkaus. Saat vaan lisää syytteitä omaan niskaas, ku jatkat tätä. Äkkiä sen sunki ip-osoitteen selvittää.

Teoriassa sanoin viestissäni vain, että Kiki tai Maks ei ole rikollisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54303/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kehuisi (teiniä, nuorta), ulkonäköä, tekemistä, muuta, ei tarkoita, että itse iskisi kimppuun, tai tuuppaisi jollekin toiselle aikuiselle iskettäväksi. "Kiss him already" tms ei ole ok.

Rikolliseksi nimittäminenkin on kunnianloukkaus. Saat vaan lisää syytteitä omaan niskaas, ku jatkat tätä. Äkkiä sen sunki ip-osoitteen selvittää.

Muistelepa millä viestillä aloitit, tai käy lukemassa, jos et muista. Sen lisäksi olet vihjaillut useassa muussa viestissä.

Vierailija
54304/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska 🤮🤮🤮

+ Kumpikin ovat yksityishenkilöitä.

Mediassa aina kritisoidaan näitä juuri ja juuri täysi-ikäisiä tyttöjä, jotka seurustelevat 30v miesten kanssa.. mutta nyt oikein paritetaan nuorta poikaa tällaiselle. Yikes. Noista nuorista tytöistä, jotka seurustelee vanhempien miesten kanssa.. hyvin usein he huomaavat kuinka inhottava Kom suhde oli, kun itse saavuttavat sen iän. Esim. Demi Lovato (kappale 29 sanat juuri tästä tilanteesta).

Vierailija
54305/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kris lataillut nyt kuviaan oikein urakalla Instaan 😅

Vierailija
54306/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen kiki maki keke makaki jankkaus täällä on meneillään

Vierailija
54307/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jollakin tietoa klippiin eilisestä demoni karjunnasta olisin todella kiitollinen.

Vierailija
54308/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä 2022 TikTok videossa K käsittelee kondomia? En ole TikTokissa joten en pääse itse katsomaan. Näin Fanin tekemän huumori kuvan jossa K on kondomi kädessä. Kiinnostaa.

https://www.instagram.com/p/CvRTTRDtDpH/?igshid=MmU2YjMzNjRlOQ==

Vierailija
54309/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä kuitenkin, että päätit kommentoida heitä tuosta näkökulmasta. Ymmärrät varmaan, että tässä kontekstissa kommentistasi paistaa vahva olettamus, että joku muu sen sijaan on rikollinen?

Vierailija
54310/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko julkaistu uusia kivoja Käärijä of Finland -henkisiä piirroksia? Ne ovat mieleeni 😋

Vierailija
54311/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kiki maki keke makaki jankkaus täällä on meneillään

Täällä puhutaan susheista ja niiden tekemisen tekniikoista

Vierailija
54312/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Eiii.. Kris on mun suosikki! Hänellä on sellainen suorasukainen ja sarkastinen olemus, mutta on hänkin symppis! Se video viisuista, missä K istuu JO:n sohvalla, ja Kris makoilee heidän sylissään.. Niin symppis!

Minusta vähän turhaa nyt puhua Krisistä niin negatiiviseen sävyyn. Ovat kyllä varmasti ihan keskenään sopineet hänen tämänhetkisestä roolistaan, eikä hän minusta näytä kauheesti siitä nauttivan edes. Ja tuo Bn ja Krisin veljellinen naljailu toisilleen ei tarkoita sitä, että eivät pitäisi toisistaan. Päinvastoin Kris mainitsi eräässä somen "pikakyselyssä" Bojanin, kun kysyttiin henkilöä, joka on inspiroinut häntä ja jota hän arvostaa suuresti. Seisoivat vierekkäin ja hymyilivät ihanasti toisilleen. Jos jostain vielä löydän linkin, laitan (tai jos joku muu tunnistaa ja löytää, niin linkkaa ihmeessä 😊).

Näinpä! Täällä etsitään vähän turhan nopeasti kaikki mahdolliset uhat B:tä kohtaa, mutta jos olette yhtään seuranneet heitä, tietäisitte kuinka paljon he kunnioittavat toisiaan. Kris nousi nyt auttamaan bändiä vaikeana aikana.

Sanon vain, että Kris on ainoa bändinjäsen, joka on ottanut fanien mielipiteet ja toiveet huomioon viime aikoina. Aito ihminen, joka välittää meistä.

Jonkun pitää tämä sulle sanoa. Sitä Krisiä varmaan v i t u t t a a teidän touhu ihan yhtä paljon, kuin muita Jokereita.

Vierailija
54313/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä 2022 TikTok videossa K käsittelee kondomia? En ole TikTokissa joten en pääse itse katsomaan. Näin Fanin tekemän huumori kuvan jossa K on kondomi kädessä. Kiinnostaa.

Se on se, jossa se sanoo, että " miten jotkut ihmiset kehtaa sanoa, etteivät ole koskaan maksaneet seksistä, kun puolet niiden omaisuudesta menee näihin *näyttää kortsua*". Se on ihan K:n tiktokissa :D

Vierailija
54314/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliks tää se B:n tuleva kattojuliste?

https://twitter.com/kkuraloaf/status/1685271325286285313

Vierailija
54315/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituusjankkaus on Jeren osalta käyty jo UMK ketjussa sataan kertaan. On 170cm. Lähde Lätkän pelaajien virallinen elite prospects-sivusto jonne ei kuseteta

Jep! Ja B on selkeesti pidempi kuin K= yli 170 cm. Jure on myös vain muutaman senin pidempi kuin B ja on 183 cm. Ja B ei ole yli 15 cm lyhyempi kuin Kris. Olen itse 20 cm lyhyempi kuin mieheni, ja meidän pituuseromme on selkeästi suurempi kuin noiden kahen. Mil tarve tarve täällä on vähätellä B:n pituutta? 

Jos minä olisin JO, varmaan keksittyisin Itä (-ja pohjois?) -eurooppaan keikkojen ja markkinoinnin suhteen. Itä Europassa samantyyppinen kieli, ja nuo twitterhullutukset eivät ole olleet siellä ongelma tähänkään asti.

niin jep eikö pohjois europalaiset oo vähän lyhyempiä kun etelä eurooppa onko ymmärätänyt väärin ?

Vierailija
54316/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä

https://www.tiktok.com/@paidatonriehuja/video/7177697917296250117?lang=…

Vierailija
54317/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
54318/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaaha ja Joksujen matka jatkunut viinitilallle. Taitaa illan keikka mennä ihan perseelleen.

Kiva nähdä heidät hyvällä tuulella.

Vierailija
54319/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on se, jossa se sanoo, että " miten jotkut ihmiset kehtaa sanoa, etteivät ole koskaan maksaneet seksistä, kun puolet niiden omaisuudesta menee näihin *näyttää kortsua*". Se on ihan K:n tiktokissa :D

Linkki kiitos. TikTok ei anna selata videota ilman kirjautumista.

Vierailija
54320/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Eiii.. Kris on mun suosikki! Hänellä on sellainen suorasukainen ja sarkastinen olemus, mutta on hänkin symppis! Se video viisuista, missä K istuu JO:n sohvalla, ja Kris makoilee heidän sylissään.. Niin symppis!

Minusta vähän turhaa nyt puhua Krisistä niin negatiiviseen sävyyn. Ovat kyllä varmasti ihan keskenään sopineet hänen tämänhetkisestä roolistaan, eikä hän minusta näytä kauheesti siitä nauttivan edes. Ja tuo Bn ja Krisin veljellinen naljailu toisilleen ei tarkoita sitä, että eivät pitäisi toisistaan. Päinvastoin Kris mainitsi eräässä somen "pikakyselyssä" Bojanin, kun kysyttiin henkilöä, joka on inspiroinut häntä ja jota hän arvostaa suuresti. Seisoivat vierekkäin ja hymyilivät ihanasti toisilleen. Jos jostain vielä löydän linkin, laitan (tai jos joku muu tunnistaa ja löytää, niin linkkaa ihmeessä 😊).

Näinpä! Täällä etsitään vähän turhan nopeasti kaikki mahdolliset uhat B:tä kohtaa, mutta jos olette yhtään seuranneet heitä, tietäisitte kuinka paljon he kunnioittavat toisiaan. Kris nousi nyt auttamaan bändiä vaikeana aikana.

Sanon vain, että Kris on ainoa bändinjäsen, joka on ottanut fanien mielipiteet ja toiveet huomioon viime aikoina. Aito ihminen, joka välittää meistä.

Jonkun pitää tämä sulle sanoa. Sitä Krisiä varmaan v i t u t t a a teidän touhu ihan yhtä paljon, kuin muita Jokereita.

Haha. Kris ei ikinä ole tykännyt rotasta.

Aika iso väite. Meinasitko todistaa sen jotenkin?

Ai niin, ei teillä ole todisteita. Mistään.

Ketju on lukittu.