Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54281/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän keikka meni Oulussa oikein hyvin, hehkutti Jukkaa kun se on täältä kotoisin. Meinas vähän pala nousta kurkkuun ja itku tosin tulla kun pitivät hiljaisen hetken Mikin muistolle ja omistivat Urheilujätkän hälle. 😢 (Oon tarkoituksella tänään yrittäny vältellä kaikkia lehtijuttuja yms aiheesta kun tiiän että alkaa itkettään.)

Ihana K :( vähän vakavampaa myös K:n suunnalta siis saa, ihana että kunnioitti Mikin muistoa. 

Käärijän genre tosin taitaisi olla turhinta hapatusta runoilijan maailmankuvassa, mutta kaunis ele silti.

Vierailija
54282/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lähes 30-vuoisana, en edes vilkaisi 18 vuotiaita sillä silmällä 🤮🤮🤮 ihan lapsiaan ne on!

No kyllä täälläkin on mammat kuolanneet Maksia ja teini-ikäistä Bojania.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54283/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pituus mitataan, veli kiekkoilija ollut, hänellä ihan oikea 180cm pituus tuolla, sitäkin pidetty lyhyenä noissa piireissä

No ei ne nyt oo sitä keväällä alkanut mittaamaan tuota varten. Eihän se Kärtsä mikään aktiivipelaaja ole ollut vuosikausiin. Muuten vaan halusivat muuttaa pidemmäksi siellä.

Kuka sen siis olisi sinne halunnut muuttaa? Yhtäkkiä tullu mieleen että ai niin vuosia sitten on laitettu tietoja tonne, pitääpä nyt viisujen takia keksiä sinne jotain uutta

Ehkä siksi, että viisujen aikaan K oli haetuin pelaaja sillä sivulla, jopa ammattipelaajiin verrattuna. Tästä oli uutisjuttujakin

Sehän se oli kun ihmiset ympäri maailmaa alkoi hakea "Jere Pöyhönen height" :D Ei se mikään suomalaisten juttu ole että julkkisten pituudet, painot, kumppanit yms kiinnostaa.

Ei oo totta. Vaikka on se, kuten edellä kirjoit at. Mitä ihmettä ihmiset tekevät julkkisten pituus ja paino - tiedoilla. Ja kumppanit eivät ihmisille kuulu ellei pariskunta ole päättänyt toisin.

Ai mikä ei ole totta? Onhan se totta että pituus muutettiin tossa keväällä sinne kun alkoi trafiikki käydä tuollakin sivulla. Niin vaan on kautta aikojen ihmisiä kiinnostaneet julkkiksista muutkin jutut kuin musiikki, näyttelijäntaidot, ulkonäkö. Eikä se tule mihinkään muuttumaan.

Vierailija
54284/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse lähes 30-vuoisana, en edes vilkaisi 18 vuotiaita sillä silmällä 🤮🤮🤮 ihan lapsiaan ne on!

Mutta ei paritettu kellekään.

Vierailija
54285/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, mutta en ikinä ole kirjoittanut sellaisia, hyi! B:kin on liian nuori minun silmääni..

Vierailija
54286/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tänne tullut jo yhteenvetoa Oulun keikasta? Jotain voisin kirjottaa, mitä puskan takaa näin ja kuulin. 🤣

Kerro kerro kerro 😮

Vierailija
54287/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh??? Räp-lyriikka on rytmiä, sen vaihteluita ja tekstillä leikkimistä ootko ihan varma, että runoilijat on kaukana räppäreistä?

Vierailija
54288/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi KOSTO tai julkinen kuritus/nöyryytys olis nyt poikaa! (jos JO suunnittelee jotain!). Ai että, taas on mitä odottaa.

Kyllä! Eivätpä enää tanssi "faniensa" pillin mukaan ja tämä case kääntyy savustajien omaan niskaan.  Toisekseen kaikki tiedot / julkaisut jää löydettäväksi, jos jotain täytyy sieltä tutkia. Rikokset menee AINA poliisitutkinnan kautta, ei somen savustuksen kautta. Täytyy olla paksu lompakko mikäli todetaan, että omalla vihapuheella on tuhonnut henkilön uran tms.

Vierailija
54289/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käärijän keikka meni Oulussa oikein hyvin, hehkutti Jukkaa kun se on täältä kotoisin. Meinas vähän pala nousta kurkkuun ja itku tosin tulla kun pitivät hiljaisen hetken Mikin muistolle ja omistivat Urheilujätkän hälle. 😢 (Oon tarkoituksella tänään yrittäny vältellä kaikkia lehtijuttuja yms aiheesta kun tiiän että alkaa itkettään.)

Ihana K :( vähän vakavampaa myös K:n suunnalta siis saa, ihana että kunnioitti Mikin muistoa. 

Käärijän genre tosin taitaisi olla turhinta hapatusta runoilijan maailmankuvassa, mutta kaunis ele silti.

Jotain negaa oli tuostakin pakko kaivaa.. huoh, alkasi väsyttämään

Vierailija
54290/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rap on runoutta sekin.

T: runoilija

Vierailija
54291/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Totta kyllä.

Vierailija
54292/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käärijä on ainakin jonkun verran viestitellyt Behmin kanssa Insta-postauksissa, joten varmasti on kovat sympatiat Ritaa kohtaan vähintäänkin.

Vierailija
54293/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kehuisi (teiniä, nuorta), ulkonäköä, tekemistä, muuta, ei tarkoita, että itse iskisi kimppuun, tai tuuppaisi jollekin toiselle aikuiselle iskettäväksi. "Kiss him already" tms ei ole ok.

Vierailija
54294/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan jopa pyydetty pitämään, samaan aikaan ollu Mikin hautajaiset Oulussa.

On varmaan pyydetty,, tuskin K olisi muuten sitä tiennyt.

Vierailija
54295/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt, mutta en ikinä ole kirjoittanut sellaisia, hyi! B:kin on liian nuori minun silmääni..

Oli täällä ainakin yksi ihan lähipäivinä jonka mielestä jopa ala-ikäinen B oli kuuma. En muista peukuttiko kukaan sitä viestiä.

Enemmän on kuitenkin meitä joista ihan nyky-B on liian nuori. Vaikka itsekkin myönnän että välillä tulee katseltua myös sillä silmällä. Oikeassa elämässä en katselisi ketään noin nuorta.

Vierailija
54296/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kehuisi (teiniä, nuorta), ulkonäköä, tekemistä, muuta, ei tarkoita, että itse iskisi kimppuun, tai tuuppaisi jollekin toiselle aikuiselle iskettäväksi. "Kiss him already" tms ei ole ok.

Miksi ei? Ovat aikuisia. Kumpikaan ei myöskään ole rikollinen.

Vierailija
54297/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olette ihan pystyttäneet foorumin ylistääksenne s eksuaalirikollista. Pitäkää Kiks pois täältä.

No nyt!! Mutta mikä on Kiks?

Mä saan kyllä kiksejä Bojanista ja aion sen jatkossakin täällä kertoa!🔥

Ja mä saan kiksejä Käärijän titseistä 😋😋

Vierailija
54298/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Eiii.. Kris on mun suosikki! Hänellä on sellainen suorasukainen ja sarkastinen olemus, mutta on hänkin symppis! Se video viisuista, missä K istuu JO:n sohvalla, ja Kris makoilee heidän sylissään.. Niin symppis!

Minusta vähän turhaa nyt puhua Krisistä niin negatiiviseen sävyyn. Ovat kyllä varmasti ihan keskenään sopineet hänen tämänhetkisestä roolistaan, eikä hän minusta näytä kauheesti siitä nauttivan edes. Ja tuo Bn ja Krisin veljellinen naljailu toisilleen ei tarkoita sitä, että eivät pitäisi toisistaan. Päinvastoin Kris mainitsi eräässä somen "pikakyselyssä" Bojanin, kun kysyttiin henkilöä, joka on inspiroinut häntä ja jota hän arvostaa suuresti. Seisoivat vierekkäin ja hymyilivät ihanasti toisilleen. Jos jostain vielä löydän linkin, laitan (tai jos joku muu tunnistaa ja löytää, niin linkkaa ihmeessä 😊).

Näinpä! Täällä etsitään vähän turhan nopeasti kaikki mahdolliset uhat B:tä kohtaa, mutta jos olette yhtään seuranneet heitä, tietäisitte kuinka paljon he kunnioittavat toisiaan. Kris nousi nyt auttamaan bändiä vaikeana aikana.

Vierailija
54299/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei? Ovat aikuisia. Kumpikaan ei myöskään ole rikollinen.

Rikolliseksi nimittäminenkin on kunnianloukkaus. Saat vaan lisää syytteitä omaan niskaas, ku jatkat tätä. Äkkiä sen sunki ip-osoitteen selvittää.

Vierailija
54300/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Eiii.. Kris on mun suosikki! Hänellä on sellainen suorasukainen ja sarkastinen olemus, mutta on hänkin symppis! Se video viisuista, missä K istuu JO:n sohvalla, ja Kris makoilee heidän sylissään.. Niin symppis!

Minusta vähän turhaa nyt puhua Krisistä niin negatiiviseen sävyyn. Ovat kyllä varmasti ihan keskenään sopineet hänen tämänhetkisestä roolistaan, eikä hän minusta näytä kauheesti siitä nauttivan edes. Ja tuo Bn ja Krisin veljellinen naljailu toisilleen ei tarkoita sitä, että eivät pitäisi toisistaan. Päinvastoin Kris mainitsi eräässä somen "pikakyselyssä" Bojanin, kun kysyttiin henkilöä, joka on inspiroinut häntä ja jota hän arvostaa suuresti. Seisoivat vierekkäin ja hymyilivät ihanasti toisilleen. Jos jostain vielä löydän linkin, laitan (tai jos joku muu tunnistaa ja löytää, niin linkkaa ihmeessä 😊).

Näinpä! Täällä etsitään vähän turhan nopeasti kaikki mahdolliset uhat B:tä kohtaa, mutta jos olette yhtään seuranneet heitä, tietäisitte kuinka paljon he kunnioittavat toisiaan. Kris nousi nyt auttamaan bändiä vaikeana aikana.

Sanon vain, että Kris on ainoa bändinjäsen, joka on ottanut fanien mielipiteet ja toiveet huomioon viime aikoina. Aito ihminen, joka välittää meistä.

Ketju on lukittu.