Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
54221/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko seuraava avioero part 4556885 tulossa taas.

Vierailija
54222/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näkisin B:n aivan hyvin jonkun miesten tuoksun kasvona. Lähikuva vaan kasvoista, vakavana, ei voi väittää etteikö tulisi hyvä. Ok, olen bojanisti mutta silti. 😀

Ai helvetti. Tulis! Mä haluaisin nuuhkasta sitä nyt just. Nace suukottanut eilen sitä kaulalle ja varmaan B tuoksunut taivaalliselta (vaikka luultavasti vähän myös kaljalta?)....

Ai että! Sanoisin kuitenkin että kokikselta tuoksui eilen. 😉 Kärtsältä pitäisi kysyä jossain q&a:ssa mitä tuoksua se käyttää kun eikö wiwibloggsin William sanonut että se tuoksui kukkaiselle (niissä hikisissä nahkapökissään kuitenkin oli). 🌻

Tuoksun nimi on Bojan.

"The Bojan", kuten eräs sanoi...💚

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54223/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ainakin kuuntelen Pinkin So what ennen Tavan keikkaa,jos noi hullut tulee sinne 🤣

Nyt Barbia ja ruokaa. Palaillaan 💚🌹🌹

Vierailija
54224/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Mulla nousee samat fiilikset. Eikä hän välttämättä ole tietenkään sellainen, mutta olemuksesta tulee vain esille sellaiset fiilikset.

Vierailija
54225/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis olette ihan pystyttäneet foorumin ylistääksenne s eksuaalirikollista. Pitäkää Kiks pois täältä.

Aika kova syytös väittää, että Käärijä ja/tai Bojan olisi s eksuaalirikollinen.

Vierailija
54226/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kiks" kuulostaa Maksin ja Kikin shippausnimeltä? Onpa wholesomea touhua. Not.

Vierailija
54227/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän kuvia Oulusta 🔥

https://twitter.com/ThinkOfFinland/status/1685255819070242818

RAKASTAN tuota kunnon smoky eye -silmämeikkiä! 💚🔥

Osaakohan K ite tehdä tollasen meikin? Pidän kyllä tätä täysin mahdollisena. Vai onkohan esim gf, evvk tai joku ulkopuolinen meikkaaja?

Vierailija
54228/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tämä Bojanin diskoveto jo täällä? :) https://twitter.com/umazanemislii/status/1685165135764013056

Vierailija
54229/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa, siis tätäkö tää tarkoitti? Samassa viestissä, jossa tultiin sanomaan että G on s eksuaalirikollinen? Vau.

Vierailija
54230/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis olette ihan pystyttäneet foorumin ylistääksenne s eksuaalirikollista. Pitäkää Kiks pois täältä.

No nyt!! Mutta mikä on Kiks?

Mä saan kyllä kiksejä Bojanista ja aion sen jatkossakin täällä kertoa!🔥

Vierailija
54231/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ihastuin jotenkin Krisiin, siihen sen "haltija"-olemukseen ja kauniisiin kasvoihin jne, mut siinä on jotain s h a d y a. En osaa sanoa mitä. Mut jotain epäluotettavaa. Onko se ne nauravat (ihanat kyllä) silmät, jotka ei oikeasti naurakaan vai joku muu, joku teennäisyys, tai "paremmuus" .. ?

Eiii.. Kris on mun suosikki! Hänellä on sellainen suorasukainen ja sarkastinen olemus, mutta on hänkin symppis! Se video viisuista, missä K istuu JO:n sohvalla, ja Kris makoilee heidän sylissään.. Niin symppis!

54232/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se pituus mitataan, veli kiekkoilija ollut, hänellä ihan oikea 180cm pituus tuolla, sitäkin pidetty lyhyenä noissa piireissä

No ei ne nyt oo sitä keväällä alkanut mittaamaan tuota varten. Eihän se Kärtsä mikään aktiivipelaaja ole ollut vuosikausiin. Muuten vaan halusivat muuttaa pidemmäksi siellä.

Kuka sen siis olisi sinne halunnut muuttaa? Yhtäkkiä tullu mieleen että ai niin vuosia sitten on laitettu tietoja tonne, pitääpä nyt viisujen takia keksiä sinne jotain uutta

Ehkä siksi, että viisujen aikaan K oli haetuin pelaaja sillä sivulla, jopa ammattipelaajiin verrattuna. Tästä oli uutisjuttujakin

Sehän se oli kun ihmiset ympäri maailmaa alkoi hakea "Jere Pöyhönen height" :D Ei se mikään suomalaisten juttu ole että julkkisten pituudet, painot, kumppanit yms kiinnostaa.

Ei oo totta. Vaikka on se, kuten edellä kirjoit at. Mitä ihmettä ihmiset tekevät julkkisten pituus ja paino - tiedoilla. Ja kumppanit eivät ihmisille kuulu ellei pariskunta ole päättänyt toisin.

Vierailija
54233/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kun löysit tiesi paikalle. Voitko kertoa, miksi "Kiks" on teidän mielestä maailman paras asia ja G maailman huonoin?

Vierailija
54234/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauankohan toi Bojanin sometauko kestää, jos heidän on tarkoitus alkaa levyttämään uutta albumia vasta tammikuussa 2024? Kertoivat niin tässä haastattelussa. Toki olkoon tauolla niin kauan kuin huvittaa, pääasia että tekee mikä on itselle parasta.

https://www.itv.com/news/granada/2023-07-28/eurovision-stars-joker-out-…

Vierailija
54235/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiks my ASS! Baby.fi forum 'mammys" RuLeS here 💪 Yes!

Vierailija
54236/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joutunut seksuaalisen ahdistelun kohteeksi lapsena, ex on raiskannut ja työssäni olen joutunut kuuntelemaan aika lailla kaikenlaista. En väitä etteikö joku olisi kokenut jotain epämääräistä Gn taholta, mutta asia hoidettiin väärin. Twittermestaajat lähtivät ajojahtiin ja lopputulos on mikä on. Nytkö maailma on turvallisempi paikka, kun joku saatiin pois työtehtävistään? Mites ois ollu vaikka rikosilmoitus, kun jotain ikävää tapahtuu ja halutaan oikeutta?

Vierailija
54237/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiii.. Kris on mun suosikki! Hänellä on sellainen suorasukainen ja sarkastinen olemus, mutta on hänkin symppis! Se video viisuista, missä K istuu JO:n sohvalla, ja Kris makoilee heidän sylissään.. Niin symppis!

Ja se kuva, missä halii K:ta.

Vierailija
54238/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa, siis tätäkö tää tarkoitti? Samassa viestissä, jossa tultiin sanomaan että G on s eksuaalirikollinen? Vau.

Musta on creepya, että joukossamme on tällasiaki hulluja.

Vierailija
54239/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa, kun löysit tiesi paikalle. Voitko kertoa, miksi "Kiks" on teidän mielestä maailman paras asia ja G maailman huonoin?

Ei verrattavissa.

Vierailija
54240/123801 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Shake that big, fat booty! Or I will!

Ketju on lukittu.