Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
51501/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

B sanoi haastattelussa noin kuukausi sitten, ettei hän ja kris olisi missään tekemisissä ilman bändiä. Heillä ei ole kuulemma mitään yhteistä. Tulevat toimeen mutta siinä se.

Ovat kuitenkin varmasti 10 vuodessa ystävystyneet jne. Varmasti läheiset välit.

Vierailija
51502/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

B sanoi haastattelussa noin kuukausi sitten, ettei hän ja kris olisi missään tekemisissä ilman bändiä. Heillä ei ole kuulemma mitään yhteistä. Tulevat toimeen mutta siinä se.

Krisin Instagramissa on paljon kuvia muiden Jokereiden kanssa, Bojanin kanssa yksi tai kaksi. Jos pitäisi sanoa vain bändin sisäisistä suhteista, on näiden oma varmaan etäisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51503/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun K ei vissiin oo yhtään pelimies luonteeltaan ja silti puoli nais (ja mies) kuntaa valmiina käymään kuvien perusteella kimppuun.

En oo arkena tää mies laisinkaan!!! No no no!

Vierailija
51504/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se mitään sellasta sanonut. Sanoi että tulevat toimeen mutta ovat niin erilaisia ihmisiä etteivät ole tekemisissä ilman bändiä.

Voit itse katsoa sen haastattelun. Se on se missä on tatutoitavana.

Vierailija
51505/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gregorin tili muuten mennyt just yksityiseksi instassa, yhden aikakauden loppu 😔

Täh? Mä pääsen kyllä.

Vierailija
51506/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
51507/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gregorin tili muuten mennyt just yksityiseksi instassa, yhden aikakauden loppu 😔

Täh? Mä pääsen kyllä.

Mä en seuraa sitä, niin mulle näyttää yksityistä.

Vierailija
51508/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisin isä on muusikko Miha Gustin, googlettamalla löytyy tietoja.

Vierailija
51509/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi B luopuisi k:n kanssa hyvästä ystävyydestä.

Nyt on K:n vuoro tsempata ystäväänsä ja eiköhän niin teekin.

Kenen Koon tällä kertaa?

K ykkönen tietty! Iänkaikkisesti. Aamen.

On vain yksi K. Sinulla ei saa olla muita K:ita.

Kaikki muut ovat.... vain pikku k, koita muistaa tämä ja olet tarinan takana.

Vierailija
51510/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikös Kris ja Bojan ole soittaneet yhdessä teinistä asti, ensin siinä Apokalipsa -yhtyeessä vai mikä se nyt oli. Jos nyt joku 16-v vittuillut toiselle ensi tapaamisella niin eiköhän ne silti voi nyt aikuisena olla hyviä ystäviä. Kris on puhunut haastatteluissa aika paljonkin, toisiksi eniten pojista. Jan puhuu jotain mutta sitä ei ehkä niin kiinnosta ja Jure ja Nace lähinnä naureskelevat, oisko kielitaidon takia.

Vierailija
51511/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://siol.net/trendi/glasba/kris-gustin-iz-joker-out-je-ocetu-sprva-…

Ihan mielenkiintonen.

Mitäköhän tossa on? Kielimuuri vähän on välissä.

Vierailija
51512/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseksi laittanut tilinsä Gregor.

Vierailija
51513/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edellenkään ymmärrä mitä g on tehnyt 😂

Vierailija
51514/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää j u m a l a u t a että teinit saa tuhottua yhden miehen elämän. Ja nyt sitä riemuitaan kunnolla.

51515/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä JO/G kohua, kun mulla ei ole tullut muualla vastaan mitään kuin yhden tviitin verran, ja aika paljon liikun eri somealustoilla, ja TÄÄLLÄ. Nyt on kyllä kärpäsestä tehty härkänen, ja trollit sen kun ruokkii.

En ole trolli, mutta kommentoin.

JO:lle palkattiin ihan äsken kolme uutta työntekijää. Tarkempia tietoja heistä on ollut täällä. Alkaneeko heidän työsuhteet mahdollisesti elokuun alussa.

Pahoittelen, jos tämä on jo ollut tässä keskusteluosiossa. Kun tältä sivulta aloitin lukemaan.

Vierailija
51516/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos B kertoi että jää tauolle somesta kirjoittaakseen biisejä, MIKSI siitä pitää spekuloida jotain muuta ja väittää että nyt se jättää bändin vaikkei itse ole mitään sellaista sanonut??

Vierailija
51517/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.instagram.com/p/CtwkU00I57o/

Etsiskellyt tietojaJOn pe keikkatapahtumasta. Nuorten "sosiaalinen ja kultturellinen yms." tapahtuma. JO klo 8-9, eikös ole suomen aikaa 21-22? Jouduin samalla hakusanalla myös johonkin, missä oli joku hengellissävytteinen ohjelma, ainakin "kynttilämeditaatio", en tiedä harhauduinko...mutta toivottavasti tavallinen taivaallinen jumalainen ei eksy sinne päätään sekoittamaan...😇💜🤴. Kerrottehan, ja toki niin teette, jos näette pienenkin vilauksen tai livestriimin pe 💞!

Vierailija
51518/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ihmetellyt tätä JO/G kohua, kun mulla ei ole tullut muualla vastaan mitään kuin yhden tviitin verran, ja aika paljon liikun eri somealustoilla, ja TÄÄLLÄ. Nyt on kyllä kärpäsestä tehty härkänen, ja trollit sen kun ruokkii.

En ole trolli, mutta kommentoin.

JO:lle palkattiin ihan äsken kolme uutta työntekijää. Tarkempia tietoja heistä on ollut täällä. Alkaneeko heidän työsuhteet mahdollisesti elokuun alussa.

Pahoittelen, jos tämä on jo ollut tässä keskusteluosiossa. Kun tältä sivulta aloitin lukemaan.

Työt on vissiin aloitettu jo, jokeroutcrew tilille tuli juuri eka postaus. Kiki siellä ainakin häärää Krisin kanssa kuvissa.

Vierailija
51520/123801 |
26.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tiedetty et kolme uutta työntekijää tullut mukaan. Varmasti suosion noustua ollut tarve ja nyt vielä isompi kun G poissa.

Ei ne mitään uusia työntekijöitä kaikki oo, Mark ainakin ollut mukana aiemminkin

Ketju on lukittu.