Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
44361/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bojan taitaa olla melkonen viihdyttäjä (Gregorin ig stoori ja Scooby Doo), ja siis toi et aina hyväntuulinen ja jaksaa pelleillä jne.

Ja näyttää olevan tuollaki ku kotonaan! Ja tuo kielitaito! Pystyy irlantilaistenkin kans pitämään keskustelua yllä ja vitsailemaan!

Jep. Aina liikkeessä ja suu käy. Onko se ikinä väsynyt tai v*ttuuntunut, pahantuulinen.

Ainaki pystyy silloinkin hyvin välttelemään kameroita. En muista nähneeni edes semmosta kuvaa, missä ois pahantuulisen näkönen.

Kun googlettaa Bojanin, niin keikkakuvissa hymyilee, mutta aikalailla promokuvissa on totinen.

Ja löytyy tämmonen "pahis-kuvakin".

https://i.pinimg.com/564x/eb/4c/bb/eb4cbbb7e62e53d79f53e98053f3a4c6.jpg

Ja Kärtsyn kanssa tietysti hymyilee!:D

Mitähän K tuumais, kun näkis B:n näissä "pahis-pojan" meikeissä?

K:sta en tiedä, mutta mulla meni pasmat täysin sekaisin. 🥵 Voisko B alkaa rokkaamaan tätä lookkia, pretty please? Kuvitelkaa tähän lisäksi se Demonin karjaisu. Ahhhhhh.

Apua, miten kuuma tuo pahis-Bojan on! Taivaallinen Bojan ei vedä mitään vertoja helvetilliseen Bojaniin. Tuo on kuin Damianon ja Käärijän rakkauslapsi.

Tuo pahis-Bojan herättää minussa jotenkin kuumia mietteitä. Kuvittele, että ihmislajia on ollut olemassa satojen tuhansien vuosien ajan, ja minulla on etuoikeus olla olemassa  tällä planeetalla yhtä aikaa tuon taivaallisen olennon kanssa.

Mäki oon miettiny paljon tätä taivaallisen jumalaista Bojania. Onneksi oon nyt yli 40 ja pystyn jotenkin hallitsemaan ja hillitsemään itseäni, mutta en tiedä mitä ois tapahtunu, jos oisin parikymppinen. Oisin niin seonnu!

Vierailija
44362/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmm kauankohan menee, ennenkuin fanien pusuttelu puolin tai toisin menee yli ja vedetään tiukemmat rajat meet&greeteissä? Luulen et ei kauaa, koska näiden kuvien jälkeen kaikki haluaa pusukuvaan poikien kanssa. Musta näissä B näyttää jo vähän epämukavalta, eikä ihme sinänsä.

https://twitter.com/BigEdFanClub/status/1681238280652705795?t=TeAf5DeRN…

Kyllä se viimeistään siinä kohtaa loppuu ku joku yli-innokas fani yrittää väkisin pussata suulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
44363/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo pussailu uusi juttu? En muista nähneeni vastaavia kuvia aiemmin?

Vierailija
44364/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026&nbsp; Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D

K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.

Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.

Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.

Minä en järkyttynyt, tietyllä tapaa ne on kiihottavia. Olen silti sitä mieltä, että tuollaisia voi maalata vaikka omaksi iloksi, ihan kaikkea ei tarvitse netissä muille jakaa. Taide ja erotiikka ovat ihania asioita, mutta pohdin vaan, että voiko taiteen varjolla julkaista mitä vain? Jos siinä yhdessä kuvassa olisi vaikka Orpo ja Slovenian pääministeri, niin eikö siitä olisi noussut jo suuri kohu?

En näe näissä kuvissa mitään pahaa. Mun raja menee siinä, että jollain deep fake-ohjelmalla luotaisiin todellisen näköistä materiaalia jossa kaksi elossa olevaa henkilöä touhuisivat. Olen kai liian moderni.

Ei ne muut kuvat, mutta se yksi, missä B:llä oli suussa Jeren yksityishenkilö. Ehkä tässä on myös se, että B on taas laitettu siihen alisteiseen rooliin.

Saisiko vielä linkin kyseiseen piirrokseen? Pitää vielä varmistaa kuinka paha se olikaan.

Tässä on softcorena. Tuossa on varmasti vain muksahtanut kumoon, asiat ei ole aina miltä näyttävät 🌹😙😋

https://www.instagram.com/reel/Cu2QWvbvFBY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mut höh yksityishenkilö on peitetty.

Vierailija
44365/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Excuse me mut voisko joku linkittää sen taidekuvan missä B:lla on suussa (!?!) K:n yksityishlö?

Ilmoitan siitä modelle sitten heti miten ....

Eikö roolit toisin päin kelpaa?

Vierailija
44366/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shirly Karvinen on yksi julkisuuden paineen "uhreista" kun rakastuessaan Sanniin. Linnanahteen podcastissa kertoi ettei ollut kertonut vanhemmillensa vielä mitään, koska se oli tuore juttu ja tunteista hämillään. Seiska oli saanut käsiinsä suuteluvideo baarista. Jossa kumpikin oli humalassa. Shirlyn piti siltä seisomalta tehdä puhelu vanhemmilleen ja kertoa mitä on tapahtunut. Ei olisi ollut vielä valmis, mutta ei halunnut heidän lukevan sitä lehtihyllyltä kun Seiska innokkaasti kärkkyi kommentia ja oli totta kai julkaisemassa videon. :(

No koko seiskan voisi lopettaa kokonaan, vastenmielinen julkaisu. Fandom ja fanikulttuuri on kuitenkin eri asia.

Totta, mutta onhan fandomeissakin noita umpihulluja, jotka stalkkaavat, ottavat salakuvia ja levittävät niitä internetissä.. Sama vaikutus tulee, kuin seiskan julkaisussa, jos jotain yksityistä lähtee hullu fani levittämään D:

Vierailija
44367/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa nyt joku, että mistä se Gregor on taas saanut faneilta palautetta?😂

Vierailija
44368/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen JO:n Insta liven Youtubesta ja se pituuskysymys kieltämättä veti Bojanin hiljaiseks ja muuthan siinä heti alkoi heittää vitsiä et Bojan on parimetrinen jne, eikä B itse reagoinut mitenkään, edes kavereiden vitsailuun, vaan luki seuraavan kysymyksen jo puhelimestaan. Selvästi vaivaantunut oli. 😔

Eihän B ees oo lyhyt, 178cm on tosi hyvä pituus. Mut jos hänellä jotain ongelmia on pituutensa suhteen ni toivottavasti K:n hälläväliäasenne omaan pituuteensa ois tuonu B:lle vähän itsevarmuutta.

Mut ei se ole edes 178. Lähempänä 170. Tästä on keskusteltu täällä ennenkin. Ja tietty muut jokerit on kaikki oikeesti pitkiä, paitsi Jure on ns. keskinkertainen, et varmasti voi vaivata Bojania itseään. Vaikka tuskin muita haittaa. Bändikaverit kuitenkin selvästi tiesi et vaivaantuu asiasta, koska vastasivat sen puolesta heti vitsillä.

Ei ole lähemmäs 170 cm.. K on sen pituinen ja B on huomattavasti pidempi.. Tässä on se fani, joka kohtasi B:n siellä festareilla, ja B lähti kuultuaan CCC:n:

https://www.tiktok.com/@alisa_saljnikov/video/7246557019153501446?is_fr…

Tuossa on heistä kuva yhdessä.. Kun selaa kommentteja, joku kysyi kuinka pitkä B on. Hän vastaa: olen itse 175 cm, ja hän oli minua pidempi. Veikkaisin 180-185 cm. 

Jerellähän on aina ne paksupohjaiset maiharit jalassa niin vaikea arvioida mikä hänen ja Bojanin pituusero lopulta on. Se ei ollut näyttänyt olevan kovin iso  kuitenkaan esim. Tavastialla tai siinä Carpe Diem -lauluvideossa missä Bojan ottaa Jeren käsistä kiinni. Ja Jerehän on lyhyt, en usko et on kuin max. 170cm ,jos sitäkään...

Bojanillakin on yleensä paksupohjaiset kengät tai maiharit. Viisujen turkoosilla matolla klopsutteli menemään miltei korkokengissä, sellaisissa pukukengissä joissa oli varmaan 5 cm platform, käykää vaikka katsomassa video. Ymmärrän toki, että näyttää esim. valokuvissa paremmalta, kun bändin kaikki jäsenet ovat about saman pituisia.

Tässä videossa 2:20:32, jos en osannut linkata oikein:

https://www.youtube.com/live/2M0DtRFx3YI?feature=share&t=8430

Kiitos linkistä, en edes muista olenko nähnyt tuon, todnäk en koska tuossa vaiheessa olin vain Käärijäfaniuden riivaama ja kaikki muu viisuissa meni aivan ohi. Ihana palata näihin nyt!

Vierailija
44369/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häärijän rooli on vähän sellainen fandom-koordinaattori. Linkki fanien ja Käärijän välillä, kun ei Kärtsyllä resurssit riitä sellaiseen fanien huomioimiseen kuin ennen. JO:lla Gregor ehkä yrittää olla sellainen ulkomaisten fanien kanssa, mutta homma vähän ontuu esim. ikäeron vuoksi. Twitterissä ollut taas jotain järjestäytymistä G vastaan. En nyt mene tähän enää

Tämä Gregor olisi niin sopivaa seuraa näille muutamalla palstailijalle. Ehkä syyskuuksi pitää järjestää Gregorille oma meet&greet.

Osallistun vaikka en oo edes keikoille tulossa!

Vierailija
44370/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoitan juuri kansalaisaloitetta "Yksityishenkilö -sanan käyttö tulee kieltää muussa kuin Joker Outin Janiin liittyvässä käytössä"

Minun piti hiljattain kirjoittaa työviestiin sana "yhteyshenkilö", mutta siitä tulikin "yksityishenkilö", enkä meinannut saada asiaa korjattua, kun en vain tajunnut, että mikä mättää. Käsitin kyllä, joku, mutta että mikä?

Kyllä siellä pomo ihmettelee, kun tekstissä lukee Janin yksityishenkilö.

Jos pomo onki puutarhuri, saattaa tukehtuu kahviinsa!

Vierailija
44371/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.tiktok.com/@jokerman_bojan/video/7257134766598688026&nbsp; Joku oli kommentoinu tohon videoon et meinaa laittaa Jokereiden Lontoon keikalle paidan missä on J ja B ja tekstinä:"I am a child of divorce" Jos B näkee sen paidan ni voi olla taas semmosta matskuu mikä lähtis viestillä K:lle :D

K ja B pitää hiljaisuutta yllä ja silti fanien touhut vaan pahenee. Heitä koskevassa taiteessa (tai ns. taiteessa) mennään jo itse asiaan. Enkä tiedä, onko se ihan hyvä juttu. Vähän mautonta jo ainakin osa noista piirustuksesta.

Eivät varmaan vielä ole järkyttyneitä, mutta voivat pelätä, lähteekö se tulevaisuudessa lapasesta, aletaanko mahdollisia kumppaneita maalittamaan yms. Ja varmaan kumpikin pelkää ystävyyden puolesta. Kokeeko toinen (Bojan) kohta liian nolostuttavaksi näkemiset.

Mä olin kyllä järkyttynyt siitä piirustuksesta, jonka näin tänään. Tuli mieleen kyllä, että miltä tuntuu asianosaisten nähdä noita kuvia. Sitäkin mietin, miten vaikuttaa heidän väleihinsä. Itse olen ihan pihalla siitä, kuinka yleistä tuollainen ns taide on. Onko se niin tavallista, että ihmiset eivät järkyty samalla tavalla kuin vaikkapa minä.

Minä en järkyttynyt, tietyllä tapaa ne on kiihottavia. Olen silti sitä mieltä, että tuollaisia voi maalata vaikka omaksi iloksi, ihan kaikkea ei tarvitse netissä muille jakaa. Taide ja erotiikka ovat ihania asioita, mutta pohdin vaan, että voiko taiteen varjolla julkaista mitä vain? Jos siinä yhdessä kuvassa olisi vaikka Orpo ja Slovenian pääministeri, niin eikö siitä olisi noussut jo suuri kohu?

En näe näissä kuvissa mitään pahaa. Mun raja menee siinä, että jollain deep fake-ohjelmalla luotaisiin todellisen näköistä materiaalia jossa kaksi elossa olevaa henkilöä touhuisivat. Olen kai liian moderni.

Ei ne muut kuvat, mutta se yksi, missä B:llä oli suussa Jeren yksityishenkilö. Ehkä tässä on myös se, että B on taas laitettu siihen alisteiseen rooliin.

Saisiko vielä linkin kyseiseen piirrokseen? Pitää vielä varmistaa kuinka paha se olikaan.

Tässä on softcorena. Tuossa on varmasti vain muksahtanut kumoon, asiat ei ole aina miltä näyttävät 🌹😙😋

https://www.instagram.com/reel/Cu2QWvbvFBY/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Mut höh yksityishenkilö on peitetty.

Niin, yleisön vaatimuksesta!

Vierailija
44372/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Petteri Orpo ja Slovenian pääministeri.🙈 Saatiin taas ketjuun lisää henkilöitä.

Joskus näin jutun kun Niinistö oli iloisesti yllättynyt, kun Slovenian edell pääminist (tai joku) puhui videokeskust suomea kehuessaan maatamme hyvästä koronan hoidosta. Niinistö lupasi seur kerralla puhua sloveniaksi. Eli "jotain erityistä" maittemme välillä on. Olikohan hlö Bn sukua kielitaitoineen?

Vierailija
44373/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Shirly Karvinen on yksi julkisuuden paineen "uhreista" kun rakastuessaan Sanniin. Linnanahteen podcastissa kertoi ettei ollut kertonut vanhemmillensa vielä mitään, koska se oli tuore juttu ja tunteista hämillään. Seiska oli saanut käsiinsä suuteluvideo baarista. Jossa kumpikin oli humalassa. Shirlyn piti siltä seisomalta tehdä puhelu vanhemmilleen ja kertoa mitä on tapahtunut. Ei olisi ollut vielä valmis, mutta ei halunnut heidän lukevan sitä lehtihyllyltä kun Seiska innokkaasti kärkkyi kommentia ja oli totta kai julkaisemassa videon. :(

No koko seiskan voisi lopettaa kokonaan, vastenmielinen julkaisu. Fandom ja fanikulttuuri on kuitenkin eri asia.

Toki ajattelinkin vain siltä kannalta JOS tässä sattuisi oikeasti olemaan jotain totuudensiementäkään niin suuremalla myllyllä saattaa ahdistua. Eikö enemmän hiljennytty sen jälkeen, kun B:stä levisi niitä vidoejuttuja Sloveniassa. Jotainhan tuossa oli selvästi taustalla. Vaikka ei sitä aitoa ihastumista olisikaan.

Vierailija
44374/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muutama sivu taakse päin oli juttua B:n ainaisesta positiivisuudesta. Mutta eikö hän jossain antanut ymmärtää kärsivänsä helposti luulosairaudesta, eli ehkä hänessä on pientä ahdistujan vikaa kaiken valoisuuden takana. Siksikin tämä hulabaloo K:n suhteen tuntuu kurjalta, aivan varmasti on ollut haasteita käsitellä aiheeseen kohdistettua huomiota. Ja nuo haastatteluiden jäätymiset pituuteen tai parhaaseen K-muistoon liittyen tukee tätä hänen taipumustaan. Eiköhän jokaisella ole omat haasteensa yksityisesti. Ja vielä, ehkä heillä jotenkin klikkasi Jeren kanssa niin, että saivat mentyä pintaa syvemmälle kielimuurista huolimatta ja siksikin ystävyys on niin tärkeä ja selkeästi erilainen kuin muiden kanssa.

Varsinaisia luulosairaita ihmisiä en ole koskaan tuntenut, mutta tunnen useita ihmisillä joilla on ns. health anxiety ja he ovat kyllä yleisesti aika ahdistuneita ihmisiä. Siksi jäin aikanaan miettimään tuota haastattelua. Kiinnostavaa on myös, että ficeissä Bojan on todella usein hyvin ahdistunut hahmo ja toki se voi olla kokonaan mielikuvituksen tuotetta ja osittain muilta kopiointia, mutta tuntuu että moni pystyy kuvittelemaan Bojanin ahdistuneeksi iloisen ulkokuoren läpi, enkä sitä ihmettelisi. Useinhan se valitettavasti liittyy herkkyyteen ja taiteellisuuteen. 

Ja tämä on mielenkiintoisen kontrasti taas K:hon, joka on oikeasti ollut kuoleman porteilla terveyssyistä. Khan suunnilleen pakeni sairaalasta eikä suostunut mennä takaisin, vaikka hänellä oli luultavasti suolitukos leikkauksen jälkeen :D 

Vierailija
44375/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Manchesterissa erityisen päällekäyviä faneja. Toivottavasti ei oo muualla.

Vierailija
44376/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lady Slo kertoi aikaisemmin, että Jokereilla on ainakin Sloveniassa joku kiertuemanageri paimentamassa meet&greet tilanteita, mutta ei ole nyt UK kiertueella mukana. Voi olla jatkossa ihan tarpeellinen, jos tilanteet alkaa mennä yli. Toivottavasti noihin ainakin kysytään suostumus ensin, saako pussata jne.

Vierailija
44377/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavastian videoista siis puhuin.

Vierailija
44378/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sen JO:n Insta liven Youtubesta ja se pituuskysymys kieltämättä veti Bojanin hiljaiseks ja muuthan siinä heti alkoi heittää vitsiä et Bojan on parimetrinen jne, eikä B itse reagoinut mitenkään, edes kavereiden vitsailuun, vaan luki seuraavan kysymyksen jo puhelimestaan. Selvästi vaivaantunut oli. 😔

Eihän B ees oo lyhyt, 178cm on tosi hyvä pituus. Mut jos hänellä jotain ongelmia on pituutensa suhteen ni toivottavasti K:n hälläväliäasenne omaan pituuteensa ois tuonu B:lle vähän itsevarmuutta.

Mut ei se ole edes 178. Lähempänä 170. Tästä on keskusteltu täällä ennenkin. Ja tietty muut jokerit on kaikki oikeesti pitkiä, paitsi Jure on ns. keskinkertainen, et varmasti voi vaivata Bojania itseään. Vaikka tuskin muita haittaa. Bändikaverit kuitenkin selvästi tiesi et vaivaantuu asiasta, koska vastasivat sen puolesta heti vitsillä.

Ei ole lähemmäs 170 cm.. K on sen pituinen ja B on huomattavasti pidempi.. Tässä on se fani, joka kohtasi B:n siellä festareilla, ja B lähti kuultuaan CCC:n:

https://www.tiktok.com/@alisa_saljnikov/video/7246557019153501446?is_fr…

Tuossa on heistä kuva yhdessä.. Kun selaa kommentteja, joku kysyi kuinka pitkä B on. Hän vastaa: olen itse 175 cm, ja hän oli minua pidempi. Veikkaisin 180-185 cm. 

Bojan 180-185? No ei todellakaan ole 😂

Mitä ihmettä!

Ei B nyt ainakaan ole 5 cm lyhyempi kuin tuo fani! Joku täällä väitti että olisi lähempänä 170 cm

APUA! Nyt Kärtsärikin on jo kohta alle 160cm näitten spekulointien perusteella.Pistäkääs nyt kattoo B ja K vierekkäin, niin ehkä selviää, jos selviää.

Hei mää oon tasan 160cm. Voin mitata (kröhöm) Kärtsän, jos joku muu käy mittaan sen Bojanin. Tai no tietty mä voin siihenkin uhrautua, jos ei vapaaehtoisia löydy. 🤔

Minä menen mielellään mittaamaan Bojania, voisiko joku myydä Tampereenlippunsa mulle?

Tule ystäväiseni Turkuun, niin täällä voisit ottaa mittoja e-s-i-w suunnilta, tervetuloa!

Vierailija
44379/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Excuse me mut voisko joku linkittää sen taidekuvan missä B:lla on suussa (!?!) K:n yksityishlö?

Ilmoitan siitä modelle sitten heti miten ....

Eikö roolit toisin päin kelpaa?

Ai kysymys olikin tästä! Roolien olisi pitänyt olla pottuuntuneen mielestä toisinpäin ...voi elämää.

Kyllä se näin päin menee luonto ajaa tikanpojan puuhun eikä puuta tikanpoikaan.

Vierailija
44380/123801 |
18.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kai se on kohta lähteä sänkyyn miettimään kajaali-Bojanin ja Kolli-Käärijän painiottelua ja rukoilla pelastusta.

Ketju on lukittu.