Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Johannes & Kuumaa nyt kuitenkin kuulu ketjuun, kun niillä on Pikkujoulu-keikka yhdessä?
https://logomo.fi/wp-content/uploads/2023/06/the-pikkujoulut-2023.jpg
Uhmalla koitan pysyykö postaus 😄
Ihanaa, uhmaa niin paljon kuin haluat. Äläkä luovuta.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä? Alkaako meillä ketju palautua normaaliin jankkaukseen viikonlopun k*sipää-kitinän jälkeen? 😁 (ei varmaan uskalla vielä huokaista helpotuksesta)
On täällä edelleen se yksi alapeukuttaja.🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös se Johannes & Kuumaa nyt kuitenkin kuulu ketjuun, kun niillä on Pikkujoulu-keikka yhdessä?
Ihanaa, uhmaa niin paljon kuin haluat. Äläkä luovuta.
Hyvä siskot ja veljet. Tehdään mitä Käärijäkin tekisi.💪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko Käärijän crew tekee aivan timanttista työtä! Siis oikeesti, kattokaa nyt tätä hommaa. Ei tämmöstä oo suomalaisella artistilla IKINÄ ollu.
Vähän oot kyllä seurannu suomalaisia artisteja, jos tää on timanttista!
No annappa esimerkki kellä muulla on ollu tämmönen hype maailmanlaajuisesti?
Siis kansainvälinen hypehän ei ole crewn luomaa, vaan hype johtuu viisuista, jotka hoiti Ylen porukka. Crew ei osallistunut viisuihin, ei ollut tuplaajiakaan mukana. Show oli Ylen. Hypen syntymisen keskiössä oli hyvä biisi, hyvä (Ylen tuottama) lavashow tanssijoineen ja Käärijän persoona, nämä kolme asiaa (plus alkuvaiheessa myös hyvä musavideo by Yle). Legendaarinen bolerokin on Ylen puvustamon tuottama, kuten muutkin ns. edustusasut.
Crew on nyt lähinnä mukana tuossa ihan normaalissa keikkameiningissä, ja Käärijä itse tuottaa sitten vaihtelevaa sisältöä someen, toki osin myös crew kuten Mikke. Vai olenko missannut jotain olennaista crewn roolista, joku vois valistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä koko Käärijän crew tekee aivan timanttista työtä! Siis oikeesti, kattokaa nyt tätä hommaa. Ei tämmöstä oo suomalaisella artistilla IKINÄ ollu.
Siis kansainvälinen hypehän ei ole crewn luomaa, vaan hype johtuu viisuista, jotka hoiti Ylen porukka. Crew ei osallistunut viisuihin, ei ollut tuplaajiakaan mukana. Show oli Ylen. Hypen syntymisen keskiössä oli hyvä biisi, hyvä (Ylen tuottama) lavashow tanssijoineen ja Käärijän persoona, nämä kolme asiaa (plus alkuvaiheessa myös hyvä musavideo by Yle). Legendaarinen bolerokin on Ylen puvustamon tuottama, kuten muutkin ns. edustusasut.
Crew on nyt lähinnä mukana tuossa ihan normaalissa keikkameiningissä, ja Käärijä itse tuottaa sitten vaihtelevaa sisältöä someen, toki osin myös crew kuten Mikke. Vai olenko missannut jotain olennaista crewn roolista, joku vois valistaa?
Näin juuri!
Huh tätä Kärtsä-TikTok videoo! 🔥🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitävätkö Kärde, Kuumaa ja Bebe rexha keikat joulukuussa logomossa? Milloinhan liput tulee myyntiin...😏
Vierailija kirjoitti:
Huh tätä Kärtsä-TikTok videoo! 🔥🔥🔥🔥
😳🔥🥵
Että osaa mies olla kaunis ja kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "tämmöstä" ei oo ollut ikinä suomalaisella artistilla? Viisuajan kuviothan hoiti Ylen porukka. Tällä hetkellä on ihan normi keikkameininkiä, ei mitään sellaista mitä ei ikinä ennen ois nähty. Mitä ihmeellistä crew siis on tehnyt?
Olen eri, mutta kuinka yleistä on, että festareiden lavan edustat on keskellä kirkasta päivää ääriään myöten täynnä artistin mukana täysillä laulavaa ja tanssivaa keikkayleisöä, kuten Käärijän keikoilla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no siis tosiaan, on hyvä muistaa, että ennen viisuja ei Suomessakaan Käärijää tunnettu juuri lainkaan, eli ei ollut hieno crew onnistunut luomaan minkäänlaista hypeä ennen viisuja Käärijän ympärille. En ollut minäkään kuullut Käärijästä yhtään mitään ennen viisuja.
Ihan Ohiksena pakko kysyä, että onko nyt meneillään joku ns. miesrakkaus buumi vai miksi miespuoliset artistit ovat intoutuneet pussailemaan jne. toisiaan? Ei tarvitse loukkaantua kysymyksestäni, koska hämmästyneenä olen seurannut tätä ilmiötä. Eilen olin Ilosaaressa ja jessus sitä Olavin menoa. Yhdessä vaiheessa hän otti Johanneksen kunnon halaukseen ja suuteli aika pitkään. Ei ollut mikään pikku pusu kyseessä. Onko tämä nyt jatkossa sitten aina tätä? Kunhan Matti ja Teppo eivät lähtisi tälle linjalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä "tämmöstä" ei oo ollut ikinä suomalaisella artistilla? Viisuajan kuviothan hoiti Ylen porukka. Tällä hetkellä on ihan normi keikkameininkiä, ei mitään sellaista mitä ei ikinä ennen ois nähty. Mitä ihmeellistä crew siis on tehnyt?
Olen eri, mutta kuinka yleistä on, että festareiden lavan edustat on keskellä kirkasta päivää ääriään myöten täynnä artistin mukana täysillä laulavaa ja tanssivaa keikkayleisöä, kuten Käärijän keikoilla on ollut?
Aika tavallista? Esim. Kuumaalla on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis pitävätkö Kärde, Kuumaa ja Bebe rexha keikat joulukuussa logomossa? Milloinhan liput tulee myyntiin...😏
Ne on jo myynnissä. Osa mennytkin. Kantsii ostaa nyt, lippujen hinnat kallistuvat elokuussa (tai syyskuussa?), jos niitä on jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
;)
https://www.lippu.fi/en/event/the-pikkujoulut-logomo-17137537/
Vierailija kirjoitti:
Ihan Ohiksena pakko kysyä, että onko nyt meneillään joku ns. miesrakkaus buumi vai miksi miespuoliset artistit ovat intoutuneet pussailemaan jne. toisiaan? Ei tarvitse loukkaantua kysymyksestäni, koska hämmästyneenä olen seurannut tätä ilmiötä. Eilen olin Ilosaaressa ja jessus sitä Olavin menoa. Yhdessä vaiheessa hän otti Johanneksen kunnon halaukseen ja suuteli aika pitkään. Ei ollut mikään pikku pusu kyseessä. Onko tämä nyt jatkossa sitten aina tätä? Kunhan Matti ja Teppo eivät lähtisi tälle linjalle.
Minua ei tämä ilmiö haittaa, on ihan tervetullutta. Rehellisesti sanottuna, en olisi välttämättä Jokereiden fani, jos he olisivat oikeasti sitä koulupoika linjaa, mitä viisuissa olivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OOO! Missä Euroopan kohteissa he ovat loppuunmyyneet konsertteja? 😀
Tuntuu, että B haluaa vain tavata K:n musiikin syistä eikä "vapaa-ajan" eikä tunnu ystäviltä vain kollegalta
Kärtsän sormuksista vielä: oletteko huomanneet, että niistä näyttää voivan päätellä hänen suhdestatuksensa :D Kun vakavassa suhteessa, niin sormukset ovat vasemmassa kädessä ja kun sellaista ei ollut, niin oikeassa kädessä, mm. :
https://www.youtube.com/watch?v=hz6Q7IksWbI&t=1235s ja myös vielä "UMK-ajan" alussa
https://areena.yle.fi/1-64860172 Sitten vaihtuivatkin vasemman käden sormiin, kun nykyinen suhde alkoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuumaa on hyvä, mutta heidän fanikuntansa on yleisesti tosi tietynlainen. Lisäksi, keikat ei myy loppuun edes Suomessa. Mainittakoon vielä, että jos menet johonkin toiseen maahan, ei kukaan siellä tiedä, mistä bändistä puhut.
BC just hyvä, sinne Nikon viereen karjumaan :D