Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
40961/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se eilinen jeren kuva on vaan läppää, niin en vaan tajuu miks se on menny kommentoimaa jokaiseen ''are you gay'' ''u gay?'' ''etkai oo homo'' - kommenttiin jotain ''are you?'', eli onko jere nyt ite loukkaantunu siitä että sitä luullaan homoksi vaikka se postaa tollasia kuvia itte....tai miks se on käyttäny vaivaa vastata jokaiseen homo kommenttiin jotain ellei sitä ite häiritse se asia. vai onko tarkotuksena sitte näitä homofobisia ihmisiä näpäyttää ja näyttää että haluaa itse rikkoa rajoja, jos ite rikot rajoja ja postaat tollasia kuvia (vaikka vaan läpällä) niin ei pitäis tulla yllätyksenä että ihmiset saattaa sitte luulla homoksi tai saada odotukset korkealle kun jerelläki paljon homofaneja on. Huom. en ole itse homofobinen, enkä loukkaantunut heidän puolestaan, rakastan homoja ja kaikkia muita!

Vierailija
40962/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää eurooppapåivitys olis sellainen kiva neutraali postaus, josta JO ois helppo tykätä. Do it boys!!

Ei niitä enää kiinnosta. Kuten ei monia muitakaan.

En malta odottaa, että he näkevät taas ja pitävät kavereina hauskaa, että "silmäsi aukenevat" JO:nkin suhteen 🤭

Niinpä! Pian K lähtee hauskanpitoon Sloveniaan ja parhaat kaverit taas tapaavat ja B pääsee halailemaan K:ta lihaksikkaiden käsivarsiensa kanssa 💛 💙 💚

Onneksi ei B koskaan kuule trollien juttuja hänen BFF:stään vaan on edelleen valmis isännöimään K:n vierailua ja siitä tulee niin upeaa 😍😍

Minkähän kivan videon tekevät yhdessä? Suomen videot oli ihan huippuja!

Suomen reissu oli kamala! En tajua miksette jo silloin huomanneet tätä! Jerehän oli huonoin isäntä koskaan! Ei arvostanut vierastaan laisinkaan!

No jep. Kyllä mä näin sen as it showed, mutta siis JOS kyseessä ois ollut vain aito höpsö Jere, niin kaikkia ei ole siunattu sellaisella etikettityyppisellä tuntemuksella ja ihan varmasti se, mitä toinen sydämestään antaa, merkkaa eniten. Siksi kun uskoin siihen, niin olin että ei mitään hätää. Mutta en enää usko, että Bojan on ainakaan kauaa sen jälkeen odottanut enää että K haluaa suuntautua häneen suhteen kera, ikinä. Oli gf:ää tai ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40963/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai tyttöystävä on kuvioissa vielä mukana. Ovat vaan sopineet että ei enää vilahteluja.

Vierailija
40964/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ton luokitella sitte queerbaitingiksi (esität kuuluvasi lgbtq+ joukkoon saadaksesi suosiota) jos kerta jerellä ei ole aitoja tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan? Sitä se kai sitte on, ei kaikkea varsinkaan netissä voi postata vaan läpällä, kun kaikki sitä ei läpällä ota kuitenkaan ja se pitäisi musta ymmärtää. Näitä M/M juttuja alkaa nyt tulla sillä vauhdilla että en ota ite nyt yhtään selvää mitä haluaa tällä viestiä vai pelkkää läppääkö se vaan sitte on? Onko tarkotuksena miellyttää homofaneja ja antaa niille kontenttia vaikka itse jere hetero ( tai niinhän se väittää)

Vierailija
40965/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuon kärtsän instakuvan ja stoorin viesti ole ihan selvä: Antti Tuiskun biisin sanat -

Kun yks lähtee

Toinen on jo tulos

Käärijä viittaa siihen kuinka pyrkii täyttämään Suomen musiikkirintamalla Antti Tuiskun jättämän aukon

Ja Buch Dich (joka on kuulemma Jeren suosikkibiisi): Kansainväliselle musiikkikartalle taas on avautumassa Rammsteinin jättämä aukko täytettäväksi

Justin Bieber viittaus on taas yhtä hämärä kuin justinbieber hashtag JO:n uuden biisin tiedotusviestissä. Onkohan näillä joku yhteys?

Toiset näkevät vain viittauksen homoseksiin vaikka musiikinhan fanituksessa sen pääasian kuuluisi olla. Ehkä ne karenit jotka tämä karkottaa ovat mukana alunperinkin vääristä syistä.

Vierailija
40966/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt että K tekee kaikki nuo gay-vivahteiset postaukset sen takia että Ruotsin yksityiskeikka oli niin tuottoisa ja se haluaa lisää niitä. Siksi tuo m/m- touhu on kiihtynyt Ruotsin matkan jälkeen. On vain ajan kysymys milloin se menee onlyfansiin tekemään rahaa.

Näiden shippauksen ei olisi koskaan pitänyt mennä niin pitkälle koska osa ihmisistä alkoi uskoa enemmän B & K väleistä kuin mikä totuus on. Sen näkee täälläkin. Itsepä toki lietsoivat sitä.

Sitä kyllä lietsoivat nämä, jotka EDELLEEN saavat siitä jotain. Enpä tosiaan tajua, että mitä.

Oikeestaan mä ajattelen että K sen lietsomisen ihan taktisesti alotti niillä boyfriend/yhteinen sänky -puheilla, kosinnoilla yms kun huomasi B:n fanitusihastuksen. Laskelmoivaa se on ollut alusta asti eikä mitään "Jeren seksuaalista vapautumista". Nauraa matkalla pankkiin ja niin nauraisin varmaan itsekin.

Höpö höpö! Tuo on taas pettyneen shipparin harhatulkintaa.. minulle oli alusta asti selvää, että nuo kaikki olivat vitsejä. Teille on helpompi muodostaa salaliittoteoria kuin huomata, että olitte väärässä 🙄

Mä en ole kyllä pettynyt shippari vaan ollut koko ajan sitä mieltä että homma oli esitystä hyödyn toivossa. B mun mielestä oli tosin jollain tasolla ihastunut.

No mitä sä sitten teit 2kk tässä ketjussa teet? Mitään shipattavaa ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Valheita ihastelemassa?

No koska tää on mielenkiintoinen tapahtumaketju seurata ja tykkään B:stä ja K:sta erikseen. Täältä saa hyviä vinkkejä ja linkkejä. Mutta en koskaan ole uskonut että noiden välille oikeasti tulisi jotain.

Vierailija
40967/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskokaa nyt että K tekee kaikki nuo gay-vivahteiset postaukset sen takia että Ruotsin yksityiskeikka oli niin tuottoisa ja se haluaa lisää niitä. Siksi tuo m/m- touhu on kiihtynyt Ruotsin matkan jälkeen. On vain ajan kysymys milloin se menee onlyfansiin tekemään rahaa.

Näiden shippauksen ei olisi koskaan pitänyt mennä niin pitkälle koska osa ihmisistä alkoi uskoa enemmän B & K väleistä kuin mikä totuus on. Sen näkee täälläkin. Itsepä toki lietsoivat sitä.

Sitä kyllä lietsoivat nämä, jotka EDELLEEN saavat siitä jotain. Enpä tosiaan tajua, että mitä.

Oikeestaan mä ajattelen että K sen lietsomisen ihan taktisesti alotti niillä boyfriend/yhteinen sänky -puheilla, kosinnoilla yms kun huomasi B:n fanitusihastuksen. Laskelmoivaa se on ollut alusta asti eikä mitään "Jeren seksuaalista vapautumista". Nauraa matkalla pankkiin ja niin nauraisin varmaan itsekin.

Höpö höpö! Tuo on taas pettyneen shipparin harhatulkintaa.. minulle oli alusta asti selvää, että nuo kaikki olivat vitsejä. Teille on helpompi muodostaa salaliittoteoria kuin huomata, että olitte väärässä 🙄

Mä en ole kyllä pettynyt shippari vaan ollut koko ajan sitä mieltä että homma oli esitystä hyödyn toivossa. B mun mielestä oli tosin jollain tasolla ihastunut.

No mitä sä sitten teit 2kk tässä ketjussa teet? Mitään shipattavaa ei ole, eikä ole koskaan ollutkaan. Valheita ihastelemassa?

Fiilistelemässä sitten. Vaikka kumpaakin erikseen. Tuolla näkyykin ovi...käys katsoo, onko mustikat metsässä jo kypsyneet!

Vierailija
40968/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsä ei olekaan vielä ollut tekemisissä lämpimän kuuman puumamamman kanssa.

Se voi olla hänelle tajunnanräjäyttävä kokemus josta ei ole enää paluuta 😙🔥

Tåmä!!!

Vierailija
40969/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuon kärtsän instakuvan ja stoorin viesti ole ihan selvä: Antti Tuiskun biisin sanat -

Kun yks lähtee

Toinen on jo tulos

Käärijä viittaa siihen kuinka pyrkii täyttämään Suomen musiikkirintamalla Antti Tuiskun jättämän aukon

Ja Buch Dich (joka on kuulemma Jeren suosikkibiisi): Kansainväliselle musiikkikartalle taas on avautumassa Rammsteinin jättämä aukko täytettäväksi

Justin Bieber viittaus on taas yhtä hämärä kuin justinbieber hashtag JO:n uuden biisin tiedotusviestissä. Onkohan näillä joku yhteys?

Toiset näkevät vain viittauksen homoseksiin vaikka musiikinhan fanituksessa sen pääasian kuuluisi olla. Ehkä ne karenit jotka tämä karkottaa ovat mukana alunperinkin vääristä syistä.

Jep, tuo Rammstein-viittaus on oikeilla jäljillä. Rammsteinilla ei mene nyt niin lujaa joten K yrittää iskeä heidän fanikuntaan, ehkä entiseen sellaiseen.

Vierailija
40970/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40971/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.tumblr.com/ladynarcissus/722900331451793408?source=share

Tralalllallalla herrajumala

🔥🔥

Huh kuumaa 🔥🔥🔥

Vierailija
40972/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ei oo oikein että syötetään läpällä tollasta queer-matskua ihan vaa miellyttääkseen homofanejaan ja antaen turhaa toivoa, vaikka ite on hetero. Ehkä taustalla jere oikeesti kyseenalastaa s*ksuaalisuuttaan tai sit tekee ton vaan kaverillisena läppänä poikien kanssa. Kun jere puhunu iteki että älkää ottako kaikkea niin tosissaan mitä se postaa, nii onko tää sit tarkotuksena ottaa läpällä joka viittaa homojen naureskeluun? ''Joo joo on vaan läppää ihanku olisin homo'' - ja sitte ihmettelee miksi ihmiset ottaa tän tosissaan.

Vierailija
40973/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kävi eilen laiva sen verran korkealla aallolla että ehkä tää laskukin on vastaavasti melko jyrkkä tällä kertaa. No katotaan mitä sieltä Ilosaarirockista tulee. Tosiaan laivasta pääsee hyvin helposti poiskin jos kyyti ei enää miellytä. Itse ainakin vielä roikun mukana (tosin varalta laitoin kyllä pelastusliivit päälle 😅).

Vierailija
40974/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ton luokitella sitte queerbaitingiksi (esität kuuluvasi lgbtq+ joukkoon saadaksesi suosiota) jos kerta jerellä ei ole aitoja tunteita vastakkaista sukupuolta kohtaan? Sitä se kai sitte on, ei kaikkea varsinkaan netissä voi postata vaan läpällä, kun kaikki sitä ei läpällä ota kuitenkaan ja se pitäisi musta ymmärtää. Näitä M/M juttuja alkaa nyt tulla sillä vauhdilla että en ota ite nyt yhtään selvää mitä haluaa tällä viestiä vai pelkkää läppääkö se vaan sitte on? Onko tarkotuksena miellyttää homofaneja ja antaa niille kontenttia vaikka itse jere hetero ( tai niinhän se väittää)

Voihan se luokitella. Taas mennään, rahan takii.

Vierailija
40975/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanpas tämä kuva taas keventämään tai kuumentamaan tunnelmaa 🔥🔥🔥

https://64.media.tumblr.com/cfc59d91932fa73816872b916b01f7a3/414d723cf0…

Tätä kelpaa katsella uudestaan ja uudestaan 🔥

Vierailija
40976/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse veikkaan, että haluaa miellyttää seksuaalivähemmistöön kuuluvia faneja ja ehkä myös vähän ravisuttaa vallalla olevia normeja. Ainahan se on ollut niin, että teki artisti, julkisuuden henkilö jne. mitä tahansa, niin osa porukasta tykkää ja osa ei. Kaikkia ei voi miellyttää. Koirat räksyttää ja karavaani kulkee.

Vierailija
40977/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
40978/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin homofanit tykkää "I love this queerbaiting💓" Joten voit rauhoittua. Homma on hanskassa.

Vierailija
40979/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kävi eilen laiva sen verran korkealla aallolla että ehkä tää laskukin on vastaavasti melko jyrkkä tällä kertaa. No katotaan mitä sieltä Ilosaarirockista tulee. Tosiaan laivasta pääsee hyvin helposti poiskin jos kyyti ei enää miellytä. Itse ainakin vielä roikun mukana (tosin varalta laitoin kyllä pelastusliivit päälle 😅).

Laineita on mutta pitdän kaksin käsin kiinni kaiteesta 😊

Vois noi negailijat perustaa oman terapia ketjunsa 😊

Vierailija
40980/123801 |
15.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanpas tämä kuva taas keventämään tai kuumentamaan tunnelmaa 🔥🔥🔥

https://64.media.tumblr.com/cfc59d91932fa73816872b916b01f7a3/414d723cf0…

Tätä kelpaa katsella uudestaan ja uudestaan 🔥

Käärijän käsiraaja näyttää tossa tyngältä. On siitä paaljon seksiikkäämpiäkin lavaotoksia

Ketju on lukittu.