Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Nonii, on Kärtsällä taas hyvin mielenkiintosta materiaalia instassa :D
Joo, on todella!
Käärijä & Häärijä 🔥 älä avaa linkkiä työpaikalla ;)
Vierailija kirjoitti:
Olin keikalla, kuulin sen jutun, en tiedä oliko siellä joku kyltti tms (varmaan oli koska juttu alkoi mielestäni niin että k luki jotain yleisöstä) koska olin taaempana ja yleisö ei mielestäni kauheasti reagoinut, itsekkin olin vaan hiljaa. kännykkämeri mikä oli keikan alussa. Mietin että näinköhän näen mitään oikeasti vai kännyköitäkö tässä pitää katsella. Kaikki/monet ilmeisesti halusivat saada kuvattua sen alun ja
Itse olin melko etualalla ja kyllä siellä ihmiset alko hurraamaan, yllätyin oikein, että sielä oli niinkin paljon jotka tiesi K & B -keissin
Taitaa Käärijä olla kyllä tässä vaiheessa se joka h-mopakottaa kaikkia miehiä ympärillään. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne nämä pojat on niin puhtoisia että hyi meitä kaikkia ,jotka täällä niitä kuolaavat.
Raippoja joudettais saada . Hävetään taas hetki yhdessä.
Voidaanko hiljentyä hetkeksi K:n uusimman instakuvan äärelle häpeämään? Ave Maria ja ketä meitä nyt oli. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Nonii, on Kärtsällä taas hyvin mielenkiintosta materiaalia instassa :D
Mun oli ihan pakko keskeyttää kaikki mun muut tekemiset ja tulla kattoon täältä teidän (meidän?) reaktiot! 😂😂😂 (Mikä mua vaivaa? 😅🙈🙈🙈)
K housut auki ja Bieberin Boyfriend soi.
Tuo vielä jotenkin ihana etenkin kun B:n instastorypallo TAAS aktiivisena samaan aikaan...
Mutta mietin miten pitää Antilla huumori seuraavasta. Ja se että toistamiseen K viittaa siihen että ottaa Antin paikan. Suomalaiset ei tykkää keltaisesta nesteestä päässä ja Antin ura oli mieletön pitkä hikinen urakka. 20 fakin vuotta. Nyt nöyryyttä Jere.
Ja stoorissa Bieberin boyfriend.Kyllähän siellä Bojanille viestitellään.
Okei MITÄ
If I was your boyfriend i'd never let you go
BOJANNN
Juu-u kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin keikalla, kuulin sen jutun, en tiedä oliko siellä joku kyltti tms (varmaan oli koska juttu alkoi mielestäni niin että k luki jotain yleisöstä) koska olin taaempana ja yleisö ei mielestäni kauheasti reagoinut, itsekkin olin vaan hiljaa. kännykkämeri mikä oli keikan alussa. Mietin että näinköhän näen mitään oikeasti vai kännyköitäkö tässä pitää katsella. Kaikki/monet ilmeisesti halusivat saada kuvattua sen alun ja
Itse olin melko etualalla ja kyllä siellä ihmiset alko hurraamaan, yllätyin oikein, että sielä oli niinkin paljon jotka tiesi K & B -keissin <3
Ihanaa! Kerro lisää! Miten sä tulkitsit tuon ei ole tullut kutsua -osan. Läppää vai ei? Näitkö mikä se kyltti tms oli mihin reagoi?
Itse mietin että Käärijän ja JO:n musiikissa on sellainen yhteinen piirre että tekevät molemmat genrerajoja ylittävää musiikkia. Bojan pystyy laulamaan varmaan mitä tahansa. Vaikka JO:n musiikki luokitellaan indierockiksi siinä on mukana paljon erilaisia vaikutteita. Bojanin sävellyksistä huomaa että hän arvostaa entisen jugoslavian alueen bändejä 1970-80-luvuilta, joissa on ehkä sellaista tietynlaista iskelmällistä kaihoa. Muun bändin osallistuminen sovitustyöhön näkyy myös yhdistelmänä josta välittyy erilaiset musiikkimieltykset. Kris tykkää Oasiksesta, Jan Pink Floydista, Jure Dire Straitsista, Nace Grizzly Bearista (eli 2000-l sovitetusta beach boysista 😊). Kukaan ei oikein tee tuollaista musiikkia tänä päivänä tai ainakaan minulle ei tule vertailukohtia mieleen. Jotkut JO-fanit fanittaa myös Lovejoyta, mutta minusta noissa ei ole musiikillisesti juuri muuta yhteistä kuin arctic monkeys vaikutteet. Joku juttu bändiä kuitenkin vielä pidättelee, ehkä musiikilliset erimielisyydet (?) ehkä esim. Kris ei ole niin avoin erilaisille musiikkityyleille kuten vaikka Bojan. Puhdasta spekulaatiota siis tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vielä jotenkin ihana etenkin kun B:n instastorypallo TAAS aktiivisena samaan aikaan...
Mutta mietin miten pitää Antilla huumori seuraavasta. Ja se että toistamiseen K viittaa siihen että ottaa Antin paikan. Suomalaiset ei tykkää keltaisesta nesteestä päässä ja Antin ura oli mieletön pitkä hikinen urakka. 20 fakin vuotta. Nyt nöyryyttä Jere.
Olet vahvasti jäljillä kyllä Antti-pointissa
B: Voisitko somepostaille niin ettei tule enää shippausta.
J: Yes, yes!
Siellä ollaan taas Sloveniassa korvat punaisena.
Vierailija kirjoitti:
No sehän viittaa Anttiin vaan sillon ku se vetää Auto Jään. Ja Antti silloin viisufinaalipäivänä oli kirjottanu instaan et: "Jere on yksi mahtavimmista ja sympaattisimmista tyypeistä, joita koskaan olen tällä musa-alalla tavannut!" Et eiköhän se ymmärrä tota K:n läppää.
if i was your boyfriend.. Mikä biisi soi taustalla K stoorissa :D
Vierailija kirjoitti:
Is it you, Justin? Niinhän K silloin tarinan alussa etsi Bojania. Tämä alkaa olla minunkin mielestäni tarkoituksellista. On niin kodikkaan näköistä, kun molempien stoorit on yhtäaikaa aktiiviset.
Vierailija kirjoitti:
B: Voisitko somepostaille niin ettei tule enää shippausta.
J: Yes, yes!
Mä jotenki niin nään Bn tekevän ensin facepalmin ja sit räjähtävän nauramaan ku näki nuo stoorit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Is it you, Justin? Niinhän K silloin tarinan alussa etsi Bojania. Tämä alkaa olla minunkin mielestäni tarkoituksellista. On niin kodikkaan näköistä, kun molempien stoorit on yhtäaikaa aktiiviset.
Taisi eilinen Nivalan B-jutut aktivoida taas B-raidan K:n päässä... sillä on kova ikävä. Missä on kutsu Sloveniaan... 😐
No ei oo ainakaan instaseuraajien perusteella 😁