Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Höh nytkö jo titanic-jankkaus loppui 😔
Vierailija kirjoitti:
Onkohan pikkasen väsähtänyt ketju? Pitäiskö itsekunkin keksiä elämäänsä jotain muuta, sillä onhan tämä säälittävää. Ja tämä Joker Outin ja Bojanin jumalointi. Varmasti pojat tekee parhaansa, mutta vielä ei saavutettu paljon mitään. Toki toivon, että menestyvät sillä biisit on ihan kuunneltavia.
Hei hei sulle, ja hyvää kesää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyttisjankkaaja, yksityishenkilöjankkaaja (ei Janin muna vaan yks.hlö), Titanicjankkaaja ... Ketä vielä?
Lisätään tähän listaan vielä keskisormijankkaaja, saunanlämmitysjankkaaja ja Eteljankkaaja😅 Onneksi näistä päästy lähes kokonaan eroon.
"malediiveille asti fanitin, malediivien aikaan tajusin että on perrseestä ja lopetin" -jankkaaja.
Kiroilujankkaaja
Ei se oo jankkausta, vaan sen toteamista, että vitunKäärijä hokee vittusanaa ihanvitusti kokoajan ja se aina välillä aiheuttaa aika vitunkovan turn -offin, kun on erehtynyt hetken pitämään sitä jonainvitun symppiksenä.
Haluan vastata tähän tosissani ja asaiallisesti. Symppis ja välispiikeissä kiroilu ei mielestäni sulje toisiaan pois :) K:n lavapersoona on Jere, mutta 200% energiaa jne. Haastiksissa, ja muissa videoissa on juuri samanlainen kuin UMK-aikana :) ja itse arvostan hänen lavapuheitaankin. Klipeissä yleisö on aina mukana ja nauraa, keikat ovat saaneet positiivista palautettakin. Ehkä pitää olla paikanpäällä, ja siinä tunnelmassa mukana että uppoaa. Se ei ehkä ole kaikkien makuun, mutta sitten ei tarvitse mennä keikoille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotain sähäkkä gay-erotiikkaa tänne ja sassiin. Menee pelkäksi höpötykseksi tämä nyt
Edelleen mietin sitä komeaa hattupäistä miestä siltä eiliseltä Porin keikalta...Kukahan mahtoi olla, koska ei todellakaan ollut suomalainen.
Joo tunnustan, että oon pari kertaa käynyt katsomassa videoita uudestaan. Oli jotenkin niin K:n tyypiä (Bojan, Robin) ja olis ollut mielenkiintoista nähdä olisko K jotain kommentoinut jos olis tämä mies ollut eturivissä.
Entäs, kelpaisiko Luken sivuprofiili tuolle kuvassa olevalle miehelle? Taidan kyllä olla hieman yksinäinen Scherlock Holmes, mutta selvitellään..
https://www.true-news.it/facts/eurovision-2023-chi-e-luke-black-cantant…
Vierailija kirjoitti:
Mikä se yks ficci oli mitä täällä mainostettiin? Ei se The Kid eikä Vem kan tröstä ... Mut joku Freak....?? Piti niin laittaa ylös mut unohtu.
Tarkoitatko kirjoittamaani Fear Factoria? :) https://archiveofourown.org/works/48461938
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/CufGC3QtnYl/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Matillakin hyvä ilme kyllä :D B on opiskellut alkuperäiseltä :)
Vierailija kirjoitti:
Höh nytkö jo titanic-jankkaus loppui 😔
Jospa Mertsin HELLUREI taas maadoitti tilanteen 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Oisko yhteislaulun paikka, ku tää Titanic-homma lähtee nyt ihan käsistä, niin tulis parempi mieli kaikille.
Yy kaa ja yy kaa koo!
Titanic rautavuori
Titanic rautakuori
Maine kauas kantautui
Sen eessä ihmismieli antautuiJa minä olin Titanic jättiläinen
Titanic äärimmäinen
Aina miehen vertainen
Ja uskoin että oisin ässä ainutkertainen
Kuin Titanic!
Nyt kaivattaisiin kuumeisesti Leilan Titanic-räppiä. Leilaaa, ootko linjoilla? 🙏💕
Se ei ehkä ole kaikkien makuun, mutta sitten ei tarvitse mennä keikoille-jankkaaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä se yks ficci oli mitä täällä mainostettiin? Ei se The Kid eikä Vem kan tröstä ... Mut joku Freak....?? Piti niin laittaa ylös mut unohtu.
Tarkoitatko kirjoittamaani Fear Factoria? :) https://archiveofourown.org/works/48461938
Eikäää, luin sitä juuri! Ihan kuin tapaisin kuuluisan kirjailijan!
Vierailija kirjoitti:
Käärijänä jättäsin ton nahkarotsin kyllä pois tolla eturepulla. Mitä järkee korostaa epäterveitä piirteitään. Parempi kokonaan rotsitta.
Meinaakohan se leikata pellehermannikaljun, kun tukka alkaa päälaelta oheta. Ois ihan sama tyylillinen ratkaisu.
K tekee juuri niin kuin K haluaa. Hän ei välitä mitä muut hänestä ajattelevat. Ja sehän vasta joitakin ärsyttää
Eri aiheiden jankkausta luetteleva jankkaaja
Hei muuten höpöhöpö- ja hönttijankkaajatki on hiljentyneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijänä jättäsin ton nahkarotsin kyllä pois tolla eturepulla. Mitä järkee korostaa epäterveitä piirteitään. Parempi kokonaan rotsitta.
Meinaakohan se leikata pellehermannikaljun, kun tukka alkaa päälaelta oheta. Ois ihan sama tyylillinen ratkaisu.
K tekee juuri niin kuin K haluaa. Hän ei välitä mitä muut hänestä ajattelevat. Ja sehän vasta joitakin ärsyttää
Pellekaljuun valmistautuminen siis alkakoon
Vierailija kirjoitti:
Hei muuten höpöhöpö- ja hönttijankkaajatki on hiljentyneet.
Kaikki taisi tympääntyä ovijankkaajaan ja lähtivät muualle.
Hei pakko kertoa, olen se joka kertoi, että kyseli lapseltaan (joka siis on jo nuori aikuinen), että näkyikö Käärijän ruissin keikan eturivissä kukkapaitaista miestä viiksillä ja ruskeilla hiuksilla. No nyt tämä lapsi kotiutui rokista ja on siis aivan varma, että mystinen kukkapaita josta en suostunut kertomaan lisää, on tyyliin joku mun tindertuttavuus ja muu deitti😅.
Ja kun vielä oon koko illan täällä lukenut hymyillen näitä viestejä, niin päätelmät on tulilla. Ja me ollaan tän lapsen kanssa menossa Kaivohuoneen keikalle 2.8, eikös kukkapaitakin ollut tulossa😅. Taidan vähän kiusata tyttöä lisää ja vihjaista tästä.. ja juu tiedän olen väärää sukupuolta ja puolet liian vanha, mutta lapsi ei sitä tiedä. Harmi että äidin kuviteltu treffielämä on todellisuudessa pelkkää bluffia ja av:n mammaketjun harhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jotain sähäkkä gay-erotiikkaa tänne ja sassiin. Menee pelkäksi höpötykseksi tämä nyt
Edelleen mietin sitä komeaa hattupäistä miestä siltä eiliseltä Porin keikalta...Kukahan mahtoi olla, koska ei todellakaan ollut suomalainen.
Joo tunnustan, että oon pari kertaa käynyt katsomassa videoita uudestaan. Oli jotenkin niin K:n tyypiä (Bojan, Robin) ja olis ollut mielenkiintoista nähdä olisko K jotain kommentoinut jos olis tämä mies ollut eturivissä.
Entäs, kelpaisiko Luken sivuprofiili tuolle kuvassa olevalle miehelle? Taidan kyllä olla hieman yksinäinen Scherlock Holmes, mutta selvitellään..
https://www.true-news.it/facts/eurovision-2023-chi-e-luke-black-cantant…
Tällä videolla näkyy parhaiten tämä hattupää.
Käärijällä on pienet kädet, mutta sillä on todella pitkät VARPAAT!
Kenenkään paino mua ei huoleta, mutta eileisesti mietin kuinka hyvin K pystyy huolehtimaan sairaudestaan. Kuitenkin keikkaelämä on muutenkin rankkaa, lyhyitä unia ja safkaa haetaan mistä saadaan. Päälle mahdolliset juhlimiset. Tietysti pitää nauttia kaikesta. En jaa tässä vinkkejä mutta muutaman kerran tullut mietittyä asiaa vaikka uskonkin K:n kyllä tarkkailevan itseään eikä ainakaan tahallaan laiminlöisi mitään.