Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
36241/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy päästä eteenpäin tästä B:n esittämisestä fanipoikana, oletteko nähneet minkälainen valovoima tällä miehellä on lavalla? No, varmasti olette, samoin se kiljuva yleisö, joka niillä on joka keikalla. Vetovoima, joka on vienyt mennessään suomalaiset mammatkin. Edes Tavastialla ei näkynyt sitä "fanipoikaa", vaan yleisönsä ottava karismaattinen ammattilainen.

Jep, samaa mieltä. Veti possujunat ja cha-cha-chaat kuin yks tanssijoista. Mun all time favorite hetki on (no ok sen lisäksi toki ku K istuu B:n päällä ja pitää tätä määrätietoisen omistavasti, mutta oi niin lempeästi kiinni niskasta ...) se, kun B hyppii tasajalkaa ja pudistelee päätään cha-cha-chaassa keskellä tanssijoita, se on jostain ihme syystä omasta mielestäni niin valloittavaa ja niin seksikästä!

Se oli kyllä.. uuh. En usko, että hillitty B on koskaan aikasemmin heittäynyt noin kuin täällä Suomessa. Poikia saattaa vähän jännittää ennen Suomen ekaa keikkaa, että miten kovaa ja korkealta keikka pitää vetää :D :D 

Mäkin mietin mitkä on B ajatukset Suomen keikasta ja alkaako mietityttää tai jännittää. Ammattilainen se on joten ulospäin ei varmaan näy mitään. Mutta meidän keikoista sillä on pakko olla etukäteen vähän erilainen tunne kyllä jämpti on näin.

Mä melkein toivon, että K olisi Israelissa keikkojen aikaan. Ei ainakaan syntyisi mitään uutta materiaalia hämmentämään tilannetta.

Jokerit pari päivää sitten haastattelussa toivoneet, että saavat K:n lavalle ja sinä toivot, että hän ois Israelissa.

Vau.

Vierailija
36242/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kukaan tietää mitään virallista totuutta? Voi olla salasuhde ihan hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36243/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt täytyy päästä eteenpäin tästä B:n esittämisestä fanipoikana, oletteko nähneet minkälainen valovoima tällä miehellä on lavalla? No, varmasti olette, samoin se kiljuva yleisö, joka niillä on joka keikalla. Vetovoima, joka on vienyt mennessään suomalaiset mammatkin. Edes Tavastialla ei näkynyt sitä "fanipoikaa", vaan yleisönsä ottava karismaattinen ammattilainen.

Jep, samaa mieltä. Veti possujunat ja cha-cha-chaat kuin yks tanssijoista. Mun all time favorite hetki on (no ok sen lisäksi toki ku K istuu B:n päällä ja pitää tätä määrätietoisen omistavasti, mutta oi niin lempeästi kiinni niskasta ...) se, kun B hyppii tasajalkaa ja pudistelee päätään cha-cha-chaassa keskellä tanssijoita, se on jostain ihme syystä omasta mielestäni niin valloittavaa ja niin seksikästä!

Se oli kyllä.. uuh. En usko, että hillitty B on koskaan aikasemmin heittäynyt noin kuin täällä Suomessa. Poikia saattaa vähän jännittää ennen Suomen ekaa keikkaa, että miten kovaa ja korkealta keikka pitää vetää :D :D 

Mäkin mietin mitkä on B ajatukset Suomen keikasta ja alkaako mietityttää tai jännittää. Ammattilainen se on joten ulospäin ei varmaan näy mitään. Mutta meidän keikoista sillä on pakko olla etukäteen vähän erilainen tunne kyllä jämpti on näin.

Mä melkein toivon, että K olisi Israelissa keikkojen aikaan. Ei ainakaan syntyisi mitään uutta materiaalia hämmentämään tilannetta.

No mä melkeen luulen että tämå on suunnitelma. Eka K sanoi että ei voi mennä jostain teknisistä syistä, mutta sitten levisikin tieto tai huhu kesäkuun loppupuolella että olisikin siellä. Luulen että eka aateltu että ois JO keikoilla mukana jotenkin tai ainakin paikalla, mutta sitten tapahtui Tavastia ja nää muut hidastusvideot yms ja katsottiin parhaimmaksi että poistuu maasta niin ei tule mitåån kiusallsia tilanteita eikä odotuksia edes keikoille tulosta.

Ei se showbisnes ihan noin toimi. :P "Moi Noa, sori että sanoin että en tuu sun keikalle, tuun sittenkin kun nolasin itseäni liikaa ja tarttis päästä just sillon Suomesta pois."

Vierailija
36244/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täällä osa porukasta kehittelee sen hämmentävän tilanteen vaikka kahdesta karvahatusta. 

Vierailija
36245/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä melkeen luulen että tämå on suunnitelma. Eka K sanoi että ei voi mennä jostain teknisistä syistä, mutta sitten levisikin tieto tai huhu kesäkuun loppupuolella että olisikin siellä. Luulen että eka aateltu että ois JO keikoilla mukana jotenkin tai ainakin paikalla, mutta sitten tapahtui Tavastia ja nää muut hidastusvideot yms ja katsottiin parhaimmaksi että poistuu maasta niin ei tule mitåån kiusallsia tilanteita eikä odotuksia edes keikoille tulosta.

Jokerit julkisti keikkansa Suomessa Tavastian tapahtumien jälkeen ja silloin K kommentoi siihen Jokerien postaukseen et Yes! I come! ja se kommentti kiinnitettiin vielä siihen julkasuun. Et tuskin on aateltu mitään tollasia.

Vierailija
36246/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, nyt se järki käteen. Bisneksiin ei vaikuta jotkut fanien piirrustukset ja videot. Kyllä keikat suunnitellaan ihan muiden asioiden perusteella.

36247/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä23874 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt tykkään Kärtsästä kyllä mutta nuo valkoiset Niket melkein puoliksi näkymässä takaa. Eiiii.

On vain ajan kysymys....

https://twitter.com/esc_memento/status/1677471814358794241

😱 Kärtsä on sellainen pikku paljastelija että se varmaan esiintyisi mielellään pelkissä boksereissa mutta miksi voi miksi noi ei voi olla edes mustat. Eipä tietenkään kun tahallaan se ton tekee.

En usko, että Käärijä esiintyisi mielellään pelkissä bokseressa.

Kuvassa nuo näyttävät harmailta. Tarkoituksella näkyy Niken merkki, todennäköisesti kyse siis kaupallisesta yhteistyöstä.olikohan sama merkki, jota on mm. Jesper Pääkkönen mainostanut aiemmin.

Siis tarkoitat että Nikeltä oltais otettu yhteyttä levy-yhtiöön ja tehty sopimus yhteistyöstä nimenomaan Nike-alushousuista..siinä olis sitten sellainen ehto, että keikalla pitäis vilauttaa alushousuja siten, että logo näkyy..no mietipä vähän...

En tarkoita. Eihän levy-yhtiö omista artistia, käärijääkään. Ei varmasti ole levy-yhtiöltä kysytty 'lupaa' yhteistyöhön Aktian kanssa eikä Vantaan kaupungin kanssa. Ehkä jotain muutakin kaupallista yhteistyötä on. Ei se meille edes kuulu. Edelle kirjoitin, että "t o d e n n ä k ö i s e s t i kyse siis kaupallisesta yhteistyöstä." Perustan sen siihen, että vasta jossain vaiheessa lähimenneisyyttä on alkanut keikoilla näkymään Niken alushousut. Sitä ennen ei vilkkunut alushousut, ehkä ne olivat mustat. Minusta tuo mainostaminen on ollut ihan tyylikästä. En ole kuitenkaan hankkimassa Niken alushousuja.

Ja kaikki päätelmät meni taas ihan päin honkia. Valitettavasti.

Siis tasan yksi päätelmä ja se oli ekassa kommentissani. Teksti ymmärtää, jos malttaa lukea.

Sinä taidat tietää tai varmaan pikemminkin luulet tietäväsi miten tämä asia on. Sen tietää vain Käärijä ja jotkut lähipiiristään. Valtaosa / kaikki muut meistä joudumme vaan luulemaan ja tekemään omia päätelmiämme. Perusteiden kera. Sinä et heitoillesi perusteluja näemmä harrasta. Tarvetta sinulla on jäädä jankkaamaan lillukan varsista, nyt tässä Käärijän kalsareista. Get over it!

Vierailija
36248/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ois mikään yllätys vaikka pitäisivät tarkoituksella hulluja jännityksessä. Selvästi puree kun pohditaan heidän välejään nettiä myöten. Sitten taas räjähtää, kun tapaavat kasvotusten uudelleen. Medianhallintaa ja ilmaista mainosta parhaimmillaan. Etenkin jos K on hetero ja B:llä ei ole mitään asioita vastaan. Suuri yleisö pysyy poissa oikeita yksityisasioista kun fiktiivinen "suhde" nähdään päälimmäisenä.

Vierailija
36249/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos k ja b ois rakastuneita toisiinsa niin kuin te kuvittelette, k ois varmasti jo jättäny tyttöystävänsä.

Vierailija
36250/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, viestinpoistaja taas innostu!

Vierailija
36251/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bojan lumputellut menemään prepartyissa 😅

https://twitter.com/honeygarfunkel/status/1677681544851324929?t=NNm5MTB…

Kuka toi luumun värisissä hiuksissa ollut on?

Vierailija
36252/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiasta kukkaruukkuun: mitä JO tekee Thaimaassa lokakuussa? :D

Vierailija
36253/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos k ja b ois rakastuneita toisiinsa niin kuin te kuvittelette, k ois varmasti jo jättäny tyttöystävänsä.

Missään kohtaa en ole kuvitellut enkä koskaan tule kuvittelemaan, että heillä olisi mitään seksuaalista ollut. Mutta jos ajatusleikin kautta ajatellaan, että K olisi aidosti huomannut heterona ehkä olevansakin bi ja B:llä samoja tuntemuksia niin tuskin se olisi helppoa kummallekaan. Etenkin K olisi varmasti hukassa tunteidensa kanssa eikä tietäisi mitä tehdä. Kaikki ei ole niin yksinkertaista jos tilanne on muutenkin hämmentävä. Mitään pettämistä ei tietenkään kukaan hyväksyisi mutta tuskin K siltä istumalta tyttöystävääkään jättäisi.

Vierailija
36254/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
36255/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kärtsän Euroopan kiertue päivityksen kommenteissa MTV kosiskelee K:ta New Yorkiin keikalle! Olis aika hieno juttu, jos järjestyisi, siis jos Kärtsää itseään kiinnostaa?

https://twitter.com/Joydina7/status/1677633257611952129?t=o_wG70ZUUYCG6…

Oho, jos on totta.😍

Vierailija
36256/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin on voinut olla jotain seksuaalista Loverpoolissa

Vierailija
36257/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajatellaan reaalimaailmaa, niin asia ei välttämättä olisi noin. (Unohdetaan K ja B hetkeksi, en puhu nyt heistä.) Moni pysyy mielummin siinä tutussa ja turvallisessa suhteessa, kuin että lähtisi uuden rakkauden perässä kohti tuntematonta. Joskus tämä ratkaisu on hyvä ja joskus taas olisi ollut parempi lähteä kokeilemaan siipiänsä. Jokainen ihminen on erilainen ja toisille on helpompaa hypätä kohti uutta, kun taas toiset kaipaavat sitä perusturvallista arkea.

Vierailija
36258/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukeeko K:n lähipiiri tätä ketjua?

Jos luulet että kyllä, peukku ylös

Jos eivät mielestäsi lue, peukku alas

Halutessasi voit perustella vastauksesi

Vierailija
36259/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvinkin on voinut olla jotain seksuaalista Loverpoolissa

Ja teistä on ok, että K ois pettäny siellä tyttöystäväänsä?

Vierailija
36260/123801 |
08.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiasta kukkaruukkuun: mitä JO tekee Thaimaassa lokakuussa? :D

Lomailee tai ainakin Bojan lomailee. Jan voisi tulla Suomeen siksi aikaa mun luo.😜

Ketju on lukittu.