Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässähän olis hyvä bisnesidea jollekin terapeutille. Täälläkin olisi yksi asiakas.
Pahoin pelkään että moni terapeutti ite hurahtanu myös
Juuri näin, kuten myös. Ei meistä ole tähän apua, sorry.
Täällä kolmas pariterapeutti 🤪
Terapeutit voitteko nyt edes kertoa meille muille että ei, me ei olla hulluja??
Ellei oo käynyt niin että tämä on saanut terapeutitkin epäilemään järkeään ja sulkemaan praktiikat...
Mutta oikeasti: haluan ajatella että jos pariterapeutitkin shippaa niin on noilla jotain outoa ollu meneillään 🤪
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päivä oli tulla Allas sea poolille kun auringonottopaikan vieressä K harjoittelee ja soundchekkaa. Tuttuja näkee, manageri ja tyttis kanssa jo bongattu.
Ah mä niin voin kuvitella tän. Av-mamma (voi olla mitä ikää ja sukupuolta tahansa) vakoilemassa lierihatussa ja aurinkolaseissa. 🤣
Tää tuntui jo henkilökohtaiselta hyökkäykseltä koska mä tosiaan olen täällä lierihatussa ja aurinkolaseissa 😂
Älä pelkää mä en ole siellä vakoilemassa puolestaan av-mammoja vaan kaukana lähiössä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Olikos meillä joku serbialainenkin täällä? Tässä sieltäpäin ccc fani karaokessa😚
Ihan hyvin vedetty suomeksi. :)
Vierailija kirjoitti:
Ihana K käynyt Allas poolin porteilla halaamassa porukkaa ja juttelemassa faneille. Sanonut myös, että ei mulla oo mihinkään kiire, kun ootte täällä.
Kiva, että kävi moikkaamassa faneja. Jotkut olleet siellä jo kello seitsemästä aamulla 😱
Vierailija kirjoitti:
LadySLO :) kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä onkaan tuo Bojan/Zoran ja B:n puhelimen nuoluklippi? 🥲 On mennyt ihan ohi.
Here it is :)
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1674279287380230149?t=uJeK2m3ov…
Tämä se on. Jossain on myös pidempi versio.
There is longer video, too??
Ah miten ihana video taas .. Bojan vähän lumpustelee ... Mut anteeks tyhmyyteni, niin kuka tää toinen on?
Zoran serbialaisyhtyeestä nimeltä Buč kesidi. He molemmat esiintyivät Arsenalfestillä Serbiassa muutama ilta sitten.
Hitsi ilta pilalla. En pääse Twitteriin rekisteröitymään 🙈😄 Laitan tiedot, niin herjaa.
Tuo Twitter-juttu on tänään ollut ihan peestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana K käynyt Allas poolin porteilla halaamassa porukkaa ja juttelemassa faneille. Sanonut myös, että ei mulla oo mihinkään kiire, kun ootte täällä.
Kiva, että kävi moikkaamassa faneja. Jotkut olleet siellä jo kello seitsemästä aamulla 😱
Kyl ne jotku vaan jaksaa, huh. Ite kuulun niihin jotka vartti ennen keikan alkua könyää paikalle :D Mut mulla ei ookaan pakottavaa tarvetta olla eessä :D
Siellä ne Benkkulin kanssa valmistautuu iltaan (K:n stoori). Hassua ku ajattelin jotenkin taas hetken et Benkku on niin nuori ja eihän se nyt oo edes enää, ku Bojaniakin vanhempi. Ja K:n kanssa 3-4 vuotta ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä onkaan tuo Bojan/Zoran ja B:n puhelimen nuoluklippi? 🥲 On mennyt ihan ohi.
Here it is :)
https://twitter.com/yugoslayvian/status/1674279287380230149?t=uJeK2m3ov…
Tämä se on. Jossain on myös pidempi versio.
There is longer video, too??
Voi ei, uusi bestis varoitus annettu. Jere nyt pidät puolesi.
Kärtsäri antoi samalla mitalla uudessa storyssaan 😅 Minä ja rakkaani benjamin😁
Vierailija kirjoitti:
Siellä ne Benkkulin kanssa valmistautuu iltaan (K:n stoori). Hassua ku ajattelin jotenkin taas hetken et Benkku on niin nuori ja eihän se nyt oo edes enää, ku Bojaniakin vanhempi. Ja K:n kanssa 3-4 vuotta ikäeroa.
Tuli flashbackit Liverpoolista😂
Who is Benjamin? 🧐🤔🤨
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan jotain kuumaa materiaalia tältä illalta? Käärijä ja Bentsu valtaavat talon.
Epäilen hieman..Itse en ainakaan tuosta Suomen B:stä innostu.
Just vajaa vuosi sitten poistin yli 10v vanhan twitter-tilini ja vannoin etten palaa, kun en jaksanut enää sitä paikkaa, meni aina vain huonompaan suuntaan se yleinen ilmapiiri ja tuntui että kaikki vain oksentavat siellä pahaa oloaan toistensa päälle. Oli myös yksi some vähemmän kytättävää, joka kyllä nosti mielenlaatua kummasti.
Ja nyt mietin, että pitääkö tässä näitten kahden tontun takia saakeli rekisteröityä uudestaan. :D
No niin, nyt tuli Kärtsältä vastaisku Bojanin lumppuilulle. Minä ja rakkaani Benjamin Peltonen. Ei olisi Bojan kannattanut, koska tänä iltana sulle selviää, who is Benjamin.🔥🔥🔥🔥
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saadaankohan jotain kuumaa materiaalia tältä illalta? Käärijä ja Bentsu valtaavat talon.
Epäilen hieman..Itse en ainakaan tuosta Suomen B:stä innostu.
Benkku on aivan ihana. Ja ihana poikkiskin sillä on. Benkku on kans kova esiintymään ja tykkää käyttää kehoaan esiintymisessä, että jotakin tältä illalta toivon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana joo toi Kärtsärin stoori ja niin nättinä ja fressinä valkoisessa paidassa (sopii myös täydellisesti hänelle väri ja paita) ja noi kädet on kans vaan niin kauniit 😍💚 Hän on ihanan leppoisan ja hyväntuulisen oloinen.
Saako kukaan selvää tuosta paidan tekstistä?
Onpa kivaa somesisältöä nyt Kärtsällä. Hyväntuulinen ja vapautunut, oli syy mikä vaan niin kiva. Paita on Lauri Tähkän kulahtanut fanipaita ja hihat indeed on itse leikattu 😚😍
Ehkä K on juuri varannut lennot Sloveniaan... 😉😁
Lennot yhdelle, kiitos! Miespaikka ja perillä kotimajoitus 🥰
Mikä perverssi show tänäänkin taas nähdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päivä oli tulla Allas sea poolille kun auringonottopaikan vieressä K harjoittelee ja soundchekkaa. Tuttuja näkee, manageri ja tyttis kanssa jo bongattu.
Ah mä niin voin kuvitella tän. Av-mamma (voi olla mitä ikää ja sukupuolta tahansa) vakoilemassa lierihatussa ja aurinkolaseissa. 🤣
Onko sillä se kaunis kesäinen kukkamekko päällä ja lierihatun väriset korkkarit jalassa?
Mä uskon, että Kärtsä ja suomen B saisivat kyllä halutessaan aikaiseksi aika kuuman shown.😅
😭 Mä haluan sinne!