Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kuvaa ei saa näyttää Kärtsälle! Sen keikka menee pieleen jos se näkee Boitsun näin:
https://twitter.com/JamesArchieJO/status/1710632276487188768
Ei pysty ajattelemaan mitään muuta!
Onkohan tuosta joku jo editoinut jotain..
Oliko tää siis se konsertti, jossa jätettiin kaikki kuumistelut pois lavalta ja esiinnyttiin perheystävällisesti? 😉😊
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskoa, että B:llä ja K:lla on something more. Juttu ei ole edennyt, koska K on toistaiseksi varattu mies. K on itse tullut petetyksi aikaisemmassa suhteessa, joten tietää kuinka p askaa se on. Myös välimatka ja molempien kiireiset aikataulut on olleet esteenä suhteen syvenemiselle. Uskon, että K:lla on ensimmäistä kertaa tunteita toista miestä kohtaan ja se aiheuttaa hämmennystä. K:lla ei ole ollut aikaa käsitellä näitä tuntemuksiaan keskellä kiireistä keikkakesää, mutta kun tahti rauhoittuu, niin jospa uskaltaisi antautua tunteidensa vietäväksi. Luulen, että molemmat ovat edelleen ihastuneita toisiinsa ja linjat käy kuumina molempiin suuntiin.
Haluisin vain, että B&K saisivat toisensa💚
Muuten samoilla linjoilla, mutta noihin oletuksiin ei sovi se, että ei järjestä itseään vapaaksi. En usko, että omat huonot kokemukset siihen vaikuttavat. Jos olisi mietittävää kolmannen osapuolen herättämissä tunteissa, helpompaa se mietiskely kai olisi 'vapaana' ja rehellisempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kuvaa ei saa näyttää Kärtsälle! Sen keikka menee pieleen jos se näkee Boitsun näin:
Oliko tää siis se konsertti, jossa jätettiin kaikki kuumistelut pois lavalta ja esiinnyttiin perheystävällisesti? 😉😊
Tämähän on vaan demonihuuto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan uskoa, että B:llä ja K:lla on something more. Juttu ei ole edennyt, koska K on toistaiseksi varattu mies. K on itse tullut petetyksi aikaisemmassa suhteessa, joten tietää kuinka p askaa se on. Myös välimatka ja molempien kiireiset aikataulut on olleet esteenä suhteen syvenemiselle. Uskon, että K:lla on ensimmäistä kertaa tunteita toista miestä kohtaan ja se aiheuttaa hämmennystä. K:lla ei ole ollut aikaa käsitellä näitä tuntemuksiaan keskellä kiireistä keikkakesää, mutta kun tahti rauhoittuu, niin jospa uskaltaisi antautua tunteidensa vietäväksi. Luulen, että molemmat ovat edelleen ihastuneita toisiinsa ja linjat käy kuumina molempiin suuntiin.
Ovat saaneet jo.
Tällä NT:llä tapahtunut kyllä jotain heidän välillä, niin uskon, B niin hehkuvainen, että jotakin liikahtanut, toisella palstalla tästä mietintää kanssa tosin ajatustasolla, itse uskon muuhunkin etenemiseen
Bojan oli bulbasaurmyssyssään ihan saaneen näköinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä tunsi, kuinka ikävät ajatukset yrittivät vallata hänen mielensä. Hän halusi karkoittaa ne pois ja elää hetkessä kuin ei olisi huomista. Hän kääntyi Gregorin puoleen ja sanoi päättäväisesti: "Nyt bailataan aamuun asti, ei mitään huolia."
Gregor nyökkäsi innokkaasti, ja he nousivat ylös, suunnaten tanssilattialle. Musiikki pumppasi voimakkaasti, ja he unohtivat kaiken muun ympäriltään. He tanssivat ja juhlivat valomerkkiin saakka, ja muistikuvat alkoivat mennä yhä hämärämmiksi.
Kun he viimein poistuivat ravintolasta ja suuntasivat hotellille päin, he törmäsivät odottamattomaan näkyyn. Porttikongin varjossa seisoivat Chac ja Bojan, suutelemassa intohimoisesti. Käärijä tunsi samassa valtavaa mustasukkaisuutta sydämessään eikä voinut hillitä itseään.
Hän ryntäsi paikalle, erottaen Chacin ja Bojanin äkillisellä voimalla. "Mitä helvettiä täällä tapahtuu?" hän karjaisi, ääni täynnä raivoa ja pettymystä.
Bojan kääntyi Käärijään päin, silmissään hätääntynyt ilme. "Tämä ei ole sitä miltä näyttää..."
Käärijä keskeytti hänet tiuskien: "Eikö ole? Kuinka kauan tämä on jatkunut?"
Chac astui askeleen eteenpäin, yrittäen selittää: "Käärijä, me olemme eronneet Bojanin kanssa. Tämä ei ole sinun asiasi enää."
Käärijä tuijotti Chacia raivoisasti. "Mitä väliä sillä on, oletteko eronneet vai ette? Bojan on ollut minun kanssani, ja hän ei voi vain suudella sinua täällä ja odottaa, että kaikki on ok!"
Bojan yritti rauhoitella tilannetta. "Käärijä, meidän suhteemme on loppu. En odottanut, että näet tämän."
Käärijä tuijotti Bojania, ja hänen katseensa pehmeni hetkellisesti. Mutta sitten hän huomasi Bojanin silmissä jotain, mikä sai hänet purskahtamaan kyyneliin. "Miten saatoit?" hän kuiskasi hiljaa.
Bojan tarttui Käärijän käteen, mutta tämä repi sen irti ja kääntyi pois. "En halua nähdä sinua enää", hän sanoi kyyneleet valuen poskilleen.
Hän lähti juoksemaan pois paikalta, sydän särkyneenä ja raivoisana. Hän oli menettänyt Bojanin, ja mustasukkaisuus oli polttanut hänet sisältäpäin. Oli enää vain Gregor - mutta hänen paljastunut suhteensa Maksiin kalvoi jo Käärijän mieltä. Voisiko Gregoriin koskaan luottaa rakkaudessa? Ja mitä ihmettä Bojan oli tarkoittanut sanoessaan "Meidän suhteeemme on loppu"? Ja ketä tuo ilmeisen kevytkenkäinen Chac oikeasti rakasti?
Öö?
Mihin ne Gustinit jäi?Sinne diskoon. Tai sitten niitä alkoi nukuttaa ja lähtivät taksilla hotellille. Tai niiden isi ja äiti haki ne kun tuli jo kotiintuloaika... Ehkä tämä vielä paljastetaan.
Noniin, onpa jännittävää.
Mut näin todellisuudessa. Maks oli omassa stoorissa baarissa ryyppäämässä et niin ne teinitkin vaan ... Tai teinitpä hyvinkin. Kukahan onnekas sieltä pääsi Maksin kans jatkoille (toivottavasti ei kuitenkaan Gregor 🥴).
Jätettäiskö nää ei julkisuuden henkilöt pois kiitos
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla Slovenia-Suomi!
Lentopallossa jo päihittivät, ei haitannut yhtään! Sitä se rakkaus teettää! 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Kärtsyn suurin fanipoika deputy Brennan (en viitsi oikealla nimellä siteerata, etten manaa sitäkin tän ketjun saloihin, mut tietäjät tietää) on taas heti käynyt painaan sydämet kommentteihin. 😄
En ole tietäjä, siis kuka hän on 😄
Syötäpä pikipäin googleen, saat vastauksen. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat saaneet jo.
Tällä NT:llä tapahtunut kyllä jotain heidän välillä, niin uskon, B niin hehkuvainen, että jotakin liikahtanut, toisella palstalla tästä mietintää kanssa tosin ajatustasolla, itse uskon muuhunkin etenemiseen
Jep! Se hymy bussissa Nacelle ja pilkettä oli silmissä aurinkolasien takana 👍
Aaaws, Häärijän uusi IG /Tiktok 💚
Ihanat kaverukset.
Vierailija kirjoitti:
K sanoi yhdessä haastattelussa että hänen ihannenainen on brunette, tumma ja tulinen. Ei ihme jos Behmiä yrittänyt :)
Jeren nykyistä edellinen, pitkäaikainen gf on brunette. Tulisuudesta ei tietoa. Ei taida Behm olla varsinaisesti tulinen.
Löytänet linkin tuohon Kn joskus sanomaan naisihanteeseen. Laitapa tänne.
Vierailija kirjoitti:
Sleepy Baby K 💚
https://www.tumblr.com/eikohanjatketa/730537045104181248/find-someone-w…
Tämän suloisuuden on B nähnyt kun on nukahtanut ja herännyt <3
Vierailija kirjoitti:
Mulla menee Jessestä Kylmät väreet, en todella tiedä miksi. Ei hyvällä tavalla. Anteeksi.
Siis täh, ootko se sama joka sai kans Kärtsästä huonon ihmisen vibat, vai mitä? Ihmisten negatiivisesti tuomitseminen tuolla tavalla ilman että henkilö on tehnyt mitään väärää (ja itse asiassa mitä olemme nähneet Jessestä niin tyyppi ei ole ollut muuta kuin mitä mainioin ystävä) on iljettävää. Ihan samanlaista soopaa kuin ne ihmiset jotka katsovat jonkun ulkonäköä ja päättävät mielessään että tuo on varmaan huono ihminen kun sillä on rumat kasvonpiirteet tai jotain.
Jos tuollaista myrkkyä on mielessäsi, niin pidä se siellä piilossa äläkä anna sen vuotaa julkisesti esiin.
Käärijä avasi silmänsä ja katsoi ympärilleen huoneeseen, joka oli hänelle tuttu, mutta jollain tavalla vieras. Hän kääntyi hitaasti ja näki vierellään nukkuvan alastoman hahmon. "Kuka...? niin Gregor, tottakai", hän ajatteli helpottuneena. Hämärät muistikuvat eilisillalta alkoivat palata mieleen kuin palapelin palaset, mutta osat puuttuivat vielä.
Hän nousi vuoteestaan, ja yhtäkkiä hänelle tuli kiire vessaan. Paha kohmelo oli tosiasia ja se sai hänet miettimään oliko eilinen edes totta vai kenties vain kummallinen unenpöpperö. Hän nojasi pesuallasta vasten ja tuijotti itseään peilistä, yrittäen saada ajatuksensa selviksi.
Palatessaan takaisin makuuhuoneeseen Käärijä istuutui sängylle ja katseli nukkuvaa Gregoria. Hän mietti, miten he olivat päätyneet tänne ja mitä oli oikein tapahtunut. Hän muisti bailaamisen yökerhossa, huumaava musiikin jytke ja Maksin ja Krisin tapaamisen baarissa... - ja sitten se kauhea yöllinen kohtaus Bojanin ja Chacin kanssa.
Käärijä kohotti kättään hieroakseen ohimoaan, mutta lopetti nopeasti liikkeensä, kun kivulias päänsärky iski. "Tämä ei voi olla totta", hän mutisi hiljaa itsekseen.
Gregor heräsi hitaasti ja venytteli itseään. Hän huomasi Käärijän katselevan häntä mietteliäänä ja hymyili väsyneesti. "Huomenta", hän sanoi pehmeällä äänellä.
Käärijä käänsi katseensa Gregoriin. "Huomenta. Oletko varma, että eilinen oli totta? Tuntuu kuin olisin nähnyt kummallisen unen."
Gregor hieroi unenpöpperöisesti silmiään ja katsoi Käärijää. "Ei se ollut unta. Meillä oli niin hauskaa!"
Käärijä nyökkäsi hitaasti, mutta hänen mielessään pyöri edelleen monia kysymyksiä. Hän mietti tulevaisuuttaan, suhdettaan Bojaniin ja sitä, mitä oli tapahtunut edellisenä iltana. Elämässä ei ollut helppoja vastauksia, ja hän tiesi, että hänellä oli paljon mietittävää.
Vaikka eilinen oli ollut kaoottinen ja sekava, Käärijä alkoi aavistaa, että Bojan saattoi olla se oikea hänelle. Vaikka heidän suhteensa oli ollut monimutkainen ja täynnä haasteita, se oli myös ollut täynnä rakkautta ja merkityksellisiä hetkiä.
Hän katsoi Gregoria vakavana. "Kiitos, että olit täällä minulle viime yönä. Tarvitsin sitä." Käärijä hymyili hieman, mutta samalla hän tunsi tarvetta selventää asioita. "Mutta minun täytyy selvittää omat tunteeni ja asiat Bojanin kanssa. En voi jatkaa näin."
Gregor nyökkäsi ymmärtäväisesti. "Tiedän. Tee se, mikä tuntuu oikealta sinulle. Olen täällä, jos tarvitset ystävää."
Käärijä katsoi vielä kerran syvälle Gregorin silmiin ja vakavoitui. "Mutta yksi asia on selvää. Jos haluamme jatkaa tätä niin minä tarvitsen uskollisuutta. En voi enää sietää epävarmuutta tai pettämistä. Lupaa, ettet enää tapaa Maksia tai Crisiä, eikä muita sellaisia, kun olemme yhdessä."
Gregor katsoi häntä vakavasti takaisin. "Lupaan, Käärijä. En halua menettää sinua."
Käärijä huokaisi helpotuksesta ja hymyili sitten. "Hyvä. Silloin voimme yrittää selvittää, mihin tämä meidän juttumme voisi viedä. Mutta nyt minun pitää etsiä Bojan ja tunnustaa hänelle rakkauteni! Olen varma että hän on se oikea!"
Hei voisiko joku linkata vielä sen MRFY:n musavideon, jossa Boitsukin vilahtaa sekunnin? Minulla jäi siitä ärsyttävästi yksi kohta soimaan päässä, ja näemmä videot eivät mene YouTuben katseluhistoriaan jos katsoo upotettuna toiselle sivustolle. :)
K ja vara-touhutonttu (Härtsä) leikkii pokemoneillaan! 😂
https://www.tumblr.com/musicalislife/730537327427010560/jere-and-his-ne…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on vaan demonihuuto?
Ne on taas katsojan silmässä nää jutut. Toinen yrittää parhaansa mukaan demonihuutaa vaan.😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten samoilla linjoilla, mutta noihin oletuksiin ei sovi se, että ei järjestä itseään vapaaksi. En usko, että omat huonot kokemukset siihen vaikuttavat. Jos olisi mietittävää kolmannen osapuolen herättämissä tunteissa, helpompaa se mietiskely kai olisi 'vapaana' ja rehellisempää.
Mehän ei tiedetä mikä se tilanne on... Onko sovittu jotain avointa, onko päätetty lähteä eri teille mutta ollaan vahvasti toisen elämässä edelleen vai onko kuitenkin niin, että yksi osapuoli ei näe mitään mitä tapahtuu ympärillä tai ei halua nähdä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat saaneet jo.
Niin oli 💕