Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123181/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanpa hetki Krisin ja B:n perheistä.

Radiohaastattelussa ennen areenakeikkaa puhuivat perheistään, ja jäin tästä kaikesta vähän hämmentyneeksi eli en varmaan ymmärtänyt siinä sitä ideaa. Haastattelussa on siis B, Kris ja Nace, ja B kertoo, että luottaa eniten vanhempiensa arvostelukykyyn (ja johonkuhun Z:hen, josta en ole koskaan ennen kuullut mitään enkä tiedä kuka hän on), koska he ovat aina olleet oikeassa. Kris tähän sitten kommentoi, että hänen vanhempansa eivät koskaan kritisoi niin kuin B:n vanhempansa. Ja tämän siis ymmärsin niin, että myös Kris luottaa B:n vanhempien arviointikykyyn, koska hänen vanhempansa ilmeisesti aika kritiikittömästi vain fanittavat kaikkea, mitä Joksut tekevät. Mutta ilmeisesti tajusin tässä jotain väärin, koska B näyttää leikisti vähän loukkaantuvan ja Nace käskee vitsillä pyytämään anteeksi B:n vanhemmilta ja jopa haastattelija sanoo, ettei ole koskaan kuullut B:n vanhemmista mitään negatiivista. Ja sitten Kris pyytää anteeksi. Vitsillä. Mutta siis en tajunnut tätä kohtaa lainkaan. Kun mielestäni Kris itse asiassa kehui B:n vanhempia, että kritisoivat, kun hänen vanhempansa taas fanittavat vaan kaikkea, mitä tekevät. Eli tajusinko tämän siis täysin väärin?

Tämä pohjustus tähän siksi, että olen aiemminkin saanut B:n vanhemmista aika vaateliaan kuvan. B puhui joskus aiemmin siitä, kun vaihtoi pääaineekseen sosiologian ja miten vanhemmat olivat tätä vaihtoa vastustaneet. Tämän takia tuli mielikuva vanhemmista, joilla on vahvoja mielipiteitä lastensa elämän suhteen. Minulla on ystävä, jolla on paniikkihäiriö ja myös vanhemmat, joilla on vahvoja mielipiteitä siitä, miten hänen pitäisi elämäänsä viettää, ja ehkä tämän takia sitten yhdistin B:n vanhempiin jotakin samaa.

Miten tuo haastattelu siis teidän muiden mielestä meni? Mitä siinä tarkoitettiin? Loukkasiko Kris B:n vanhempia oikeastikin vain oliko se pelkkää leikkiä?

I can explain this. :)

You understood it correctly. What was funny was lost in translation. The thing was that Kris expressed himself in an awkward way, the more he tried to explain, the deeper hole he was digging - nothing serious as you could see B was laughing. It was kind of like Kr would say that his parents are music superstars, and B's parents are just "mere mortals" - please note he didnt use these words, but somewhere along those lines.

Vierailija
123182/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä nämä Nacen puolesta mielensä pahoittaneet yhtäkkiä tänne ilmesty?! Taitavat olla trolleja nekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123183/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just kattelin livepätkiä tiktokista eikä jure ollut sen alkuperäisbändin aikana lavalla. Se tuli sitten biisin lopuksi antamaan lämpimän halauksen martinille. Nace muuten halasi sen mennen tullen.

Vierailija
123185/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.

Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.

Miksi olet siitä varma, mihin perustat tämän varmuutesi? Ei hän välispiikkien perusteella ainakaan vaikuta olevan tietoinen juuri tästä ketjusta.

Miksi hän heittäisi tästä välispiikkejä? Maailmassa on miljoonia asioita, joista Kärtsä ei heitä. Hänellä on yleensä ne samat aiheet, joista puhuu. Miksi sä taas luulet, ettei olisi tietoinen tästä ketjusta? Todennäköisesti joku lähipiiristä lukee tätä ainakin sillointällöin.

Nimenomaan välispiikeissään juuri äskettäin viittasi siihen, että kaverit on hänelle kertoneet, miten vauva-palstalla mammat kauhistelee ettei sovi lapsille Käärijän jutut. Eli hän itse ei ole lukenut, eikä kyse voi edes olla tästä meidän ketjusta, koska tämän ketjun sisältö on jotain aivan muuta (ja välillä lapsille sopimatontakin). Eli ihan tämän perusteella ei mun nähdäkseni ole tietoinen juuri tämän ketjun sisällöstä. Onko sinulla joku parempi näkyvyys Kärden pään sisälle?

Käärijä heittää monesti sellaista juttua, ettei ihan kaikkea kannata ottaa tosissaan. Niinkuin joku kirjoittikin jo aiemmin, niin tämä ketju on varmasti Käärijästä sen verran cringe, ettei hän halua vetää huomiota tähän.🤣 Mistä me tiedetään, mitä Kärtsä tai Kärtsän lähipiiri lukee. Ihan hyvin heistä joku on voinut eksyä tähänkin ketjuun. Todennäköisesti onkin, koska tämä ketju näkyy aika korkealla Googlessa haussa riippuen toki niistä käytetyistä hakusanoista.

Vierailija
123186/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko mieleen että ehkä Nace ei itse halunnut olla lavalla hengailemassa silloin kun vuorossa on historiakatsaus? Eihän se mikään väistö ole vaan todennäköisemmin hengähdystauko. Kerkesi käydä vaikka pissillä.

Sama tuli mieleen, että täysin vapaaehtoisesti piti pienen tauon. Ei kukaan JO jäsen ole sellainen, että pakottaisi yhden pois lavalta

Vierailija
123187/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just kattelin livepätkiä tiktokista eikä jure ollut sen alkuperäisbändin aikana lavalla. Se tuli sitten biisin lopuksi antamaan lämpimän halauksen martinille. Nace muuten halasi sen mennen tullen.

Nacehan oli Martinin valinta seuraajakseen (vaikka kai Nacelta kysyttiin myös) eli ovat varmaan hyvissä väleissä.

Vierailija
123188/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku trollaa noilla ihme chaci ficeillä, ei kannata välittää niistä

Ei hauskuus, nokkeluus ja älykkyys ole trollaamista. Nuo ficciparodiathan on aivan parasta tässä keskustelussa!

Nyt kun löytäisi vielä ficciparodian, joka sisältäisi noita edellämainittuja ominaisuuksia. Ei ole näkynyt.

Vierailija
123189/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Jure on varmasti läheisempi Martinin kanssa kuin Nace. Ei tosta tarvitse mitään negatiivista yrittää etsiä.

Vierailija
123190/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko mä omia itselleni nimimerkin pervo-purjo?🤣 Pliis? Olkaa kilttejä.

Minä sen keksin. Eikö oma mielikuvitus riitä runkkurellalla?

Vierailija
123191/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.

Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.

Miksi olet siitä varma, mihin perustat tämän varmuutesi? Ei hän välispiikkien perusteella ainakaan vaikuta olevan tietoinen juuri tästä ketjusta.

Miksi hän heittäisi tästä välispiikkejä? Maailmassa on miljoonia asioita, joista Kärtsä ei heitä. Hänellä on yleensä ne samat aiheet, joista puhuu. Miksi sä taas luulet, ettei olisi tietoinen tästä ketjusta? Todennäköisesti joku lähipiiristä lukee tätä ainakin sillointällöin.

Nimenomaan välispiikeissään juuri äskettäin viittasi siihen, että kaverit on hänelle kertoneet, miten vauva-palstalla mammat kauhistelee ettei sovi lapsille Käärijän jutut. Eli hän itse ei ole lukenut, eikä kyse voi edes olla tästä meidän ketjusta, koska tämän ketjun sisältö on jotain aivan muuta (ja välillä lapsille sopimatontakin). Eli ihan tämän perusteella ei mun nähdäkseni ole tietoinen juuri tämän ketjun sisällöstä. Onko sinulla joku parempi näkyvyys Kärden pään sisälle?

Käärijä heittää monesti sellaista juttua, ettei ihan kaikkea kannata ottaa tosissaan. Niinkuin joku kirjoittikin jo aiemmin, niin tämä ketju on varmasti Käärijästä sen verran cringe, ettei hän halua vetää huomiota tähän.🤣 Mistä me tiedetään, mitä Kärtsä tai Kärtsän lähipiiri lukee. Ihan hyvin heistä joku on voinut eksyä tähänkin ketjuun. Todennäköisesti onkin, koska tämä ketju näkyy aika korkealla Googlessa haussa riippuen toki niistä käytetyistä hakusanoista.

Karttelee mainitsemasta tätä ketjua kuin kissa kuumaa puuroa. Sillee aijaijiai, *irvistää*.

Vierailija
123192/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nacehan oli Martinin valinta seuraajakseen (vaikka kai Nacelta kysyttiin myös) eli ovat varmaan hyvissä väleissä.

Siis ei kukaan ole tainnut epäillä, että eivät olisi hyvissä väleissä?

Vierailija
123193/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Nace ja Jure ole ihan ok sen suhteen, että alkuperäisjäsenet kävivät heidän tilallaan soittamassa yhden biisin, johon heillä itsellään ei varmaan edes ole minkäänlaista tunnesidettä. Kukaan ei heitä käskenyt poistumaan lavalta, he varmasti ihan itse halusivat antaa tän hetken Martinille ja Maticille (ja Bojanille, Krisille ja Janille).

Sitten ylitulkinnan ylityövuoro: Jure ja Matic eivät halanneet, heittivät paljon etäännytetymmän tervehdyksen toisilleen. Painaako syyllisyys Jurea, katkeruus Maticia? Tuskin ainakaan paljon, kun oli tullut kuitenkin juhlakeikalle soittamaan.

Mietin että ehkä jure ja matic eivät erityisesti tunne toisiaan. Eikö jure pyydetty avuksi kehittämään rumpujuttuja ja siihen hän sitten jäi. Jos ei edes ota huomioon kaikkea draaman mahdollisuutta, tässä ei välttämättä ole ehtinyt syntyä mitään erityistä kaveruutta tai edes tuttavuutta heidän välilleen.

Vierailija
123194/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä nämä Nacen puolesta mielensä pahoittaneet yhtäkkiä tänne ilmesty?! Taitavat olla trolleja nekin.

Tämä viestisi näyttää enemmän trollin klassiselta viestiltä, johon ihmiset toivottavasti ymmärtää olla tarttumatta.

Vierailija
123195/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja tätä ketjua. Ei tälle voi enää kuin nauraa.🤣 Mä käyn happihypyllä. En tiedä kummassa myrskyää enemmän täällä vai ulkona.

Vierailija
123196/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääryleen viimeiset stoorit on kaikki aivan super ihania. Joensuu-klipit kuumia ja levinnyt silmämeikki tekee aina tehtävänsä. Ja toi K:n aito nauru ...! 😍🔥

Ja söpö Jesse loistaa tossa vikassa. Ikävästi taas siinäkin ammeen reunalla kaikuu erään nimeltä mainitsematon nauru. Piti sekin mennä pilaamaan. 😒

Vierailija
123197/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän Nace ja Jure ole ihan ok sen suhteen, että alkuperäisjäsenet kävivät heidän tilallaan soittamassa yhden biisin, johon heillä itsellään ei varmaan edes ole minkäänlaista tunnesidettä. Kukaan ei heitä käskenyt poistumaan lavalta, he varmasti ihan itse halusivat antaa tän hetken Martinille ja Maticille (ja Bojanille, Krisille ja Janille).

Sitten ylitulkinnan ylityövuoro: Jure ja Matic eivät halanneet, heittivät paljon etäännytetymmän tervehdyksen toisilleen. Painaako syyllisyys Jurea, katkeruus Maticia? Tuskin ainakaan paljon, kun oli tullut kuitenkin juhlakeikalle soittamaan.

Mietin että ehkä jure ja matic eivät erityisesti tunne toisiaan. Eikö jure pyydetty avuksi kehittämään rumpujuttuja ja siihen hän sitten jäi. Jos ei edes ota huomioon kaikkea draaman mahdollisuutta, tässä ei välttämättä ole ehtinyt syntyä mitään erityistä kaveruutta tai edes tuttavuutta heidän välilleen.

No näinhän se olis. Ylitulkinnan velvollisuus kuitenkin on ylitulkita.

Vierailija
123198/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastavaiset istuivat baarin nurkassa, siemaillen huolimattomasti drinkkejään. Käärijä ei voinut olla tuijottamatta Maksia ja Krisiä, jotka istuivat vastapäätä toisiaan, keskustellen ja naurahdellen. Molemmilla oli päällään uudet vaatteet, jotka olivat selvästi kalliita ja tyylikkäitä. Käärijä tunsi pientä kateutta, mutta myös iloa siitä, että he näyttivät onnellisilta yhdessä.

"Krisillä on kyllä upeat vaatteet", hän huomautti Gregorille, joka istui hänen vieressään.

Gregor nyökkäsi myöntävästi, silmissään se tietty kiilto. "Niin on, mutta kyllä Maksikin näyttää aika upealta."

Käärijä ei voinut olla hymyilemättä. "Kuka voittaa söpöyden kilpailun?" hän kysyi leikkisästi.

Gregor mietti hetken. "No, ehkä Krisillä on söpömmät kasvot, mutta Maksilla on enemmän charmia."

Käärijä nauroi. "Se on totta. Maksilla on aina ollut se jokin, mikä saa kaikki hurmaantumaan."

Sitten Gregor hiljeni hetkeksi, ja Käärijä näki hänen katseensa painuvan maahan. "Käärijä, on jotain, mitä minun pitäisi kertoa sinulle", hän sanoi hiljaa.

Käärijä kohotti kulmiaan. "Mitä?"

Gregor huokaisi syvään. "Muutama kuukausi sitten minulla oli yhden yön suhde Maksin kanssa."

Käärijä tuijotti Gregoria hämmästyneenä. "Mitä? Miksi et ole kertonut siitä aiemmin?"

Gregor pudisti päätään. "En tiedä, pelkäsin miten reagoisit. Se oli virhe, ja olen pahoillani."

Käärijä tuijotti eteensä, tunteet myllertäen hänen sisällään. Hän oli vihainen ja loukkaantunut, mutta samalla hän ei voinut olla yllättynyt. Maks oli aina ollut houkutteleva, ja hän oli tiennyt, että monilla oli silmänsä Maksissa. Mutta silti se sattui.

Hän käänsi katseensa Gregoriin ja näki tämän vilpittömät katseet. "Anteeksi", Gregor sanoi hiljaa. "En tarkoittanut satuttaa sinua."

Käärijä huokaisi syvään ja puristi Gregorin kättä. "Hyvä on, annan anteeksi. Mutta älä tee sitä enää koskaan."

Gregor nyökkäsi kiitollisena. "Lupaan."

Käärijä käänsi katseensa takaisin Maksiin ja Krisiin, mutta hän ei voinut estää itseään miettimästä aikaa Bojanin kanssa. Oliko ollut oikein lähteä Gregorin mukaan humputtelemaan, kun hän oli jo ollut suhteessa Bojanin kanssa? Oliko hän ehkä pettänyt Bojanin?

Hänen sydämensä tuntui raskaalta, kun hän ajatteli menneitä tekojaan. Hän tiesi, ettei voisi muuttaa menneisyyttä. Hiljaa mielessään Käärijä tunnusti olevansa intohimojensa orja

Okei mä oon sanonut Maksia monesti söpöksi ja laitoin sen kuvankin tänään tänne, mutta ... Mut tää on anteeksi vaan o u t o 🤨

Samaa mietin. Maks on söpö, mutta ihan lapsi vielä. Nippa nappa täysi-ikäinen. Jätetään hänet näistä jutuista vielä ulos kasvamaan.

Vierailija
123199/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ilta kehittymässä, että ollaan kaikki näköjään trolleja. Ei täällä taida olla paikalla kuin pervo-purjoja ja toistenpuolestaloukkaantujia. Kai sitä pitää sitten lähteä heiluttelemaan purjoaan tosimaailmaan.

Vierailija
123200/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peukku ylös, jos olet 31-vuotias (tai täytät tänä vuonna)?

Ketju on lukittu.