Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.
Mun mielestä cha cha vha olisi sopinut tuohon Euroviisu insertin perään. Ensin siinä olis näytetty vähän enemmän J & B connection ja sit kaikki euroviisu-asut päällä lavalle. Areenan katto olis räjähtänyt 🔥💚 sit CD vikana.
Tää on vähän noloa, ihan kuin et suomalaisena tajuaisi, ettei noiden koko (julkinen) elämä ole about bromance noiden välillä, siis B:n ja K:n.
Joo, ehkä tässä taas vastaillaan trollille, mut vaikka Kärtsä oli erittäin tärkeä osa tän vuoden Euroviisuja ja JO:nkin kokemusta siellä, niin ei se nyt herranjestas niiden juhlakonsertissa ole aiheena. JO:lle se viisumatka mahdollisti tän jonkinasteisen läpimurron ja keikkailun ulkomailla, sitä kuuluu bändin tarinassa juhlistaa. Mahdollisti se toki myös kauniin ystävyyden, mut se taas on enemmän yksityisasia.
Siis nimenomaan sinne juhlakonserttiin B sen paikalle olisi halunnut ja harmitteli, ettei onnistu.
Hmm, toi on kyllä totta, oon mäkin nähnyt jonkun B:n kommentin tosta. Eli jos Kärtsä olis päässyt paikalle, olisko Cha Cha Cha esitetty? Jännä ajatus, kun kuitenkin kyse oli bändin koko historiaa juhlistavasta konsertista. Ehkä K sitten on heille oikeasti niin tärkeä myös osana bändin tarinaa. Lievennän kantaani.
- toi sama
Ihanat päivän juhlakalut...siis juhlapojat! 😂
https://www.tumblr.com/darkerthanblack-666/729238002392563712?source=sh…
Vierailija kirjoitti:
täyttä paskaa kirjoitti:
myötä häpejkjäää kun näen käärijän
Tämän takia täytyy osata kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä eli se oikeinkirjoitus on tärkeää. Tämä Täyttäpaskaa-henkilö tässä puhuu ilmeisesti kaveristaan Häpejkjääästä, jonka myötä häntä nolottaa kovasti aina kun näkee Käärijän. Kommentoin tähän sen verran, että K on nähnyt monenlaista nautaa tähän mennessä, joten kerro kaverillesi, että rohkeasti vaan sinne keikalle äläkä sinä rupea häpeämään kaveriasi. Et kuulosta kovin kivalta kaverilta, jos aina hän alkaa nolottaa sinua.
Täällä on tartuttu ihan sellaisiin virheisiin joista huolimatta teksti on ymmärrettävää. Toinen yleinen syy puuttua on virheet, jotka johtuvat selvästi henkilön puhelimen tekstinkorjauksesta jota ei ole huomattu. Ihan siis kiusaamista taustalla.
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Muistakaa äänestää Best Nordic Act:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Kärtsä on ihana ja Boitsu tykkää siitä. Tämä on totta!
Ja tänään Kärtsyli vetää kovan keikan Kuopiossa ja viikon päästä laittaa Tukholman sekaisin ja jatkaa Euroopan valloitusta!
Vierailija kirjoitti:
B ois niin halunnut pussata suulle, mut ens kerralla sit, Kärppy lupaathan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Muistakaa äänestää Best Nordic Act:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Joka päivä. Estronaudat nostaa Käärijän voittoon.
Mitä luulette onko Kärpyllä realistiset mahdollisuudet voittaa tuo EMAn palkinto?
Mä uskon että on, sillä hän nousi niin hyvin listoille pohjoismaissa. Pahoin pelkään kyllä että L vie taas voiton.
Loreenin fanit on ainakin kovasti tehneet eri somealustoilla työtä jotta Loreen voittaisi. Levitetty valheitakin eteenkin Käärijästä
Vierailija kirjoitti:
Janilla oli ilmeisesti alussa punainen takki sen verkkopaidan päällä, mutta en ehtinyt sitä kunnolla nähdä. Rakastan sitä Janin punaista takkia, jota on käyttänyt aiemmin, joten tämä kyllä harmittaa vähän. Verkkopaita oli kiva mutta pussihousuista en välittänyt ja Janin hiustenleikkuu oli ----eeeeeeiiiiii! Se nuttura on ollut suosikkini hänessä! Janin vihreä kitara ja fiilistely sooloissa oli tosi hottia!
Nace. Rakas, ihana Nace oli uudessa kampauksessa tosi hot. Mutta housut ja takki eivät napanneet, hihaton musta paita kyllä sitten taas on hänelle tosi sopiva. Nace oli vähän vetäytyvä, ja siinä kohtaa kun lähti kokonaan lavalta ja antoi Martinin ottaa paikkansa, niin sydän ihan särkyi. Ei, ei, ei! Olisi jäänyt fiilistelemään siihen Martinin viereen. Miksi piti poistua kokonaan lavalta? Ja tämän takia taisin vähän suutahtaa Martinille, vaikka eihän se hänen vikaansa ole. Olin vain onnellinen, että Martin oli lavalla vain yhden biisin, ja tätä en olisi ikinä voinut kuvitella aiemmin. Se, että Martinin tulo ja lähtö vaikutti suoraan Nacen lavalla oloon vei kaiken ilon Martinin esiintymisestä. Typerästi tehty siis koko kuvio, oli se sitten kenen tahansa idea tai toivomus.
Et sä voi tietää mitä Nace ajatteli tuossa. Mietipä, että se on soittanut Itämeren risteilijöillä, mutta nyt sillä on oma bändi. Mitä sen pitäisi tuosta tilanteesta valittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.
Mun mielestä cha cha vha olisi sopinut tuohon Euroviisu insertin perään. Ensin siinä olis näytetty vähän enemmän J & B connection ja sit kaikki euroviisu-asut päällä lavalle. Areenan katto olis räjähtänyt 🔥💚 sit CD vikana.
Tää on vähän noloa, ihan kuin et suomalaisena tajuaisi, ettei noiden koko (julkinen) elämä ole about bromance noiden välillä, siis B:n ja K:n.
Joo, ehkä tässä taas vastaillaan trollille, mut vaikka Kärtsä oli erittäin tärkeä osa tän vuoden Euroviisuja ja JO:nkin kokemusta siellä, niin ei se nyt herranjestas niiden juhlakonsertissa ole aiheena. JO:lle se viisumatka mahdollisti tän jonkinasteisen läpimurron ja keikkailun ulkomailla, sitä kuuluu bändin tarinassa juhlistaa. Mahdollisti se toki myös kauniin ystävyyden, mut se taas on enemmän yksityisasia.
Siis nimenomaan sinne juhlakonserttiin B sen paikalle olisi halunnut ja harmitteli, ettei onnistu.
Hmm, toi on kyllä totta, oon mäkin nähnyt jonkun B:n kommentin tosta. Eli jos Kärtsä olis päässyt paikalle, olisko Cha Cha Cha esitetty? Jännä ajatus, kun kuitenkin kyse oli bändin koko historiaa juhlistavasta konsertista. Ehkä K sitten on heille oikeasti niin tärkeä myös osana bändin tarinaa. Lievennän kantaani.
- toi sama
Mulle tuli vielä mieleen eilisen konsertin lopputekstejä katsellessa (nehän pyöri siinä videoskriinillä, kun JO oli hetken poissa ennen kuin tuli vetämään loput 5 kappaletta), että siellä näkyi Bojanin nimi yhtenä tuottajista. Eli hän on kyllä ollut aika vahvasti tuota show'ta suunnittelemassa, eikä varmasti ole ihan turhaan K:lle esittänyt tuota pyyntöä. Jonkinlainen ajatus on varmasti ollut B:llä taustalla siitä, miten keikan olisi voinut järjestää, jos K olisi liittynyt joukkoon - olisiko se sitten ollut CCC ennen Carpe Diemiä, jotenkin osana tuota Euroviisutaivalta, vai miten. No, sitä ei nyt koskaan saada tietää, mutta omasta mielestäni se olisi ehkä ollut se luonnollisin paikka K:n esiintymiselle.
-eri
Tuohon Krisin aasialaistaustaan pitää sanoa sen verran et hänen äitinsä on siis tosiaan puoliksi indonesialainen eli Krisin etninen aasialaisuus on 1/4. Äiti Chantal taas vaikuttaa (huom. vaikuttaa, en tiedä hänestä paljon mitään) pikemminkin rennolta ja boheemilta kuin miltään tiikerimutsilta. Läheiseltä ja rakastavalta toki mut ei vaativalta tai ylisuojelevalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂
En kyseenalaista avointa seurustelua mutta miten tämä liittyy sen instaan? Vai seuraatko sitä sen tyttöystävää?
Joo ei ainakaan martinin omassa instassa mitään avointa seurustelua esitellä.
Täällä menee nyt jollakin tai joillakin iloisesti sekaisin Martin tyttöystävineen, Mark lomallelähtöineen ja Hildénien oletettu avoin suhde. Eiköhän jatketa.
🤣 Mä taas olen mennyt pari kertaa sekaisin Markissa ja Deanissa, olen kyllä saanut ankaraa palautetta täällä sen takia.😁
Vaikka täällä jotkut ei Ksta selkeästi pidä, niin B pitää kuitenkin ja varmasti katsoo aivan eri vinkkelistä sitä, mihin se K nyt sopisi ja mihin ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- toi sama
Luulen, että jos K ois tullu paikalle, ois koko konsertti ollut erilainen, olisivat varmaan kutsuneet muitakin artisteja esiintymään.
Mulla on ikävä Krisiä.
T: Häärijä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Janilla oli ilmeisesti alussa punainen takki sen verkkopaidan päällä, mutta en ehtinyt sitä kunnolla nähdä. Rakastan sitä Janin punaista takkia, jota on käyttänyt aiemmin, joten tämä kyllä harmittaa vähän. Verkkopaita oli kiva mutta pussihousuista en välittänyt ja Janin hiustenleikkuu oli ----eeeeeeiiiiii! Se nuttura on ollut suosikkini hänessä! Janin vihreä kitara ja fiilistely sooloissa oli tosi hottia!
Nace. Rakas, ihana Nace oli uudessa kampauksessa tosi hot. Mutta housut ja takki eivät napanneet, hihaton musta paita kyllä sitten taas on hänelle tosi sopiva. Nace oli vähän vetäytyvä, ja siinä kohtaa kun lähti kokonaan lavalta ja antoi Martinin ottaa paikkansa, niin sydän ihan särkyi. Ei, ei, ei! Olisi jäänyt fiilistelemään siihen Martinin viereen. Miksi piti poistua kokonaan lavalta? Ja tämän takia taisin vähän suutahtaa Martinille, vaikka eihän se hänen vikaansa ole. Olin vain onnellinen, että Martin oli lavalla vain yhden biisin, ja tätä en olisi ikinä voinut kuvitella aiemmin. Se, että Martinin tulo ja lähtö vaikutti suoraan Nacen lavalla oloon vei kaiken ilon Martinin esiintymisestä. Typerästi tehty siis koko kuvio, oli se sitten kenen tahansa idea tai toivomus.
Et sä voi tietää mitä Nace ajatteli tuossa. Mietipä, että se on soittanut Itämeren risteilijöillä, mutta nyt sillä on oma bändi. Mitä sen pitäisi tuosta tilanteesta valittaa?
Nacehan hoiti sen hienosti, mut mun mielestä aivan p askasti järjestetty ja söi kyllä hyvää fiilistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B ois niin halunnut pussata suulle, mut ens kerralla sit, Kärppy lupaathan?
Voi vain kuvitella sitä pussailun määrää kun olivat kahdestaan :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- toi sama
Luulen, että jos K ois tullu paikalle, ois koko konsertti ollut erilainen, olisivat varmaan kutsuneet muitakin artisteja esiintymään.
Luulen, ettet vaan kestä sitä, että B sattui haluamaan sen sinne ton eilisen juhlakonsertin sekaan. 😅
Vierailija kirjoitti:
Mulla on ikävä Krisiä.
T: Häärijä
Sulla on Härtsä muuten nyt luvassa kova kilpailu siitä Krisistä kun viimeisetkin hitaat on huomannu miten h*lvetin kuuma jäbä se on.
Mäkin näin sen, ei kohahtanut yleisö Klle. Linkkaan heti kun löydän.