Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123061/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän humpsumpaa kaksostelua Kärtsän puolelta 😂

Vierailija
123062/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun K pääsee vetämään K18 keikan taas tänään. 💚 Sen keikkamateriaalit toimii kyllä mulle jonakin ihmeen lääkityksenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123063/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä vertaillaan Martinin ja K:n ystävyyttä B:hen, kummatkin ovat B:lle tärkeitä ja eikä tarvitsi vertailla, että kumpi on tärkeämpi kuin toinen ja ihmisillä on erilaisia ystävyysuhteita, eikä se ota pois toiselta henkilöltä mitään. 

No kyllä sanoisin että tuollainen nuoruudesta asti ollut suhde joka on vieläkin todella lämmin ajaa suht tuoreen tuttavuuden edelle. Ne on vaan erilaisia ihmissuhteita.

En minäkään ymmärrä miksi näitä ystävyyksiä pitäisi verrata, mutta onhan Martin läheisempi ystävä, kun ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti ja asuivat kesän yhdessäkin. Kn B on tuntenut vasta puoli vuotta, he asuvat eri puolella eurooppaa ja ovat yhteyksissä pääosin puhelimessa. Tätä on turha kenenkään kiistää. Mikään ei estä sitä, etteikö kumpikin silti olisi yhtä tärkeä ystävä.

En nyt liitä heidän suhteisiin tätä, mutta mä tapasin kerran töissä tyypin, josta heittämällä ihan vain parissa viikossa tuli mulle se kaikkein läheisin. Että sanon vaan, ettei se aika aina määritä mitään.

Aha, kun kerran sinäkin, niin varmaan myös b ja k. Jos teillä tulee parempi mieli, niin sovitaan, että B vihaa Martinia, otti säälistä sen asumaan luokseen, muttei puhunut tällä sanaakaan koko kesänä. Heidän välillä ei enää edes ole ystävyyttä. B ja K ovat maailman parhaimmat ystävykset ja rakastavaiset ja ovat jo naimisissa ja kaksosetkin jo tulossa.

On täällä joillakin kumman raskasta, kun Bn kämppis edes nimeltä mainitaan.

Mä taisin kyllä heti alkuun ilmoittaa, että tää on vaan mun oma kokemus eikä liity asiaan? Rauhoitu.

Vierailija
123064/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂

En kyseenalaista avointa seurustelua mutta miten tämä liittyy sen instaan? Vai seuraatko sitä sen tyttöystävää?

Vierailija
123065/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä klipissä näkyy hyvin ne eriväriset valot Novi Valin aikana

https://instagram.com/stories/joker_out_official/3208327744579832706?ig…

Vierailija
123066/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä vertaillaan Martinin ja K:n ystävyyttä B:hen, kummatkin ovat B:lle tärkeitä ja eikä tarvitsi vertailla, että kumpi on tärkeämpi kuin toinen ja ihmisillä on erilaisia ystävyysuhteita, eikä se ota pois toiselta henkilöltä mitään. 

No kyllä sanoisin että tuollainen nuoruudesta asti ollut suhde joka on vieläkin todella lämmin ajaa suht tuoreen tuttavuuden edelle. Ne on vaan erilaisia ihmissuhteita.

En minäkään ymmärrä miksi näitä ystävyyksiä pitäisi verrata, mutta onhan Martin läheisempi ystävä, kun ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti ja asuivat kesän yhdessäkin. Kn B on tuntenut vasta puoli vuotta, he asuvat eri puolella eurooppaa ja ovat yhteyksissä pääosin puhelimessa. Tätä on turha kenenkään kiistää. Mikään ei estä sitä, etteikö kumpikin silti olisi yhtä tärkeä ystävä.

En nyt liitä heidän suhteisiin tätä, mutta mä tapasin kerran töissä tyypin, josta heittämällä ihan vain parissa viikossa tuli mulle se kaikkein läheisin. Että sanon vaan, ettei se aika aina määritä mitään.

Kaikenlaista voi toki käydä mutta noiden osalta ei siltä näytä.

Vierailija
123067/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen kapteenimme eilen!

https://twitter.com/leopardom_/status/1710626197099397602

Nacelle sopii nuo hiukset niin hyvin!

Vierailija
123068/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂

En kyseenalaista avointa seurustelua mutta miten tämä liittyy sen instaan? Vai seuraatko sitä sen tyttöystävää?

Siis eivät avoimessa suhteessa, vaan julkisessa suhteessa. Ennen kun joku käsittää väärin. 😂 En seuraa hänen tyttöystävää?

Vierailija
123069/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Tompallakin melko casuaali tossa LB:n stoorissa... 👀

On kyllä CASUAALI oikein isoilla kirjaimilla!!! Ja huom. Tommy ekaa kertaa ilman viiksiä!!!!

Jaa enpä edes huomannu Tompan viiksittömyyttä 🤭

Vierailija
123070/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin tähtihetki Stožicen konsertissa. 🔥 Hän oli upea. 💕

https://www.tumblr.com/leopardom/730468298777673728/jan-improv-credits-x

Janilla on kyllä niin vakuuttavaa sormityöskentelyä aina, että se saa ajatukset harhailemaan pahasti.

Guitarists fingers best

-Alexi Laiho

Vierailija
123071/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.

Mun mielestä cha cha vha olisi sopinut tuohon Euroviisu insertin perään. Ensin siinä olis näytetty vähän enemmän J & B connection ja sit kaikki euroviisu-asut päällä lavalle. Areenan katto olis räjähtänyt 🔥💚 sit CD vikana.

Tää on vähän noloa, ihan kuin et suomalaisena tajuaisi, ettei noiden koko (julkinen) elämä ole about bromance noiden välillä, siis B:n ja K:n.

Vierailija
123072/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa kun K pääsee vetämään K18 keikan taas tänään. 💚 Sen keikkamateriaalit toimii kyllä mulle jonakin ihmeen lääkityksenä.

Kuopiossa voi olla aika makee meininki tänään.

Vierailija
123073/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kielioppinatsina olo on oikeasti todella ärsyttävä piirre joissain ihmisissä. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, kiitos. Täällä ei tarvitse jokaista kielioppivirhettä korjata.

En tiedä mihin tämä kommentti viittaa, mutta mun mielestä täällä ei kukaan koskaan korjaa kielioppivirheitä, vaikka niitä on todella paljon, ja tietyt virheet toistuu koko ajan, kuten kielten ja kansallisuuksien kirjoittaminen isolla alkukirjaimella. Ihan perusasiat ois hyvä kaikkien kuitenkin hallita. Ainakin itse toivoisin, että joku huomauttaa, jos teen ihan karkean virheen johtuen vaikka omasta väärinkäsityksestä. Mielelläni opin ja teen jatkossa oikein. En tiedä, miksi tällainen suhtautuminen on joillekin vaikeaa, ja alapeukkujahan tähänkin tulee, mutta ihan sama.

Kyllä minulle ainakin vittuillaan jatkuvasti kirjoitusvirheistä täällä. Nimimerkkikin piti ottaa pois käytöstä kun joku kirjoitusvirheiden takia alkoi vääntämään siitä kivoja väännöksiä. Niihin voi olla joku syy jos niitä tulee. Ihan turhaa tuollainen itsensä ylös nostaminen. Kertoo heikosta itsetunnosta ja henkilökohtaisista ongelmista. Ihan vaan oma mielipide.

Olen pahoillani puolestasi. Hyvällä ystävälläni on lukihäiriö. Hän on kuitenkin käynyt lukion ja suorittanut yliopistotutkinnon. Siitä huolimatta häntä ahdistaa käydä keskustelupalstoilla/facen ryhmissä kommentoimassa, koska jotkut tarttuvat hänen kirjoitusvirheisiinsä. Meidän pitäisi olla täällä armollisempia toisillemme, koska kaikkien äidinkieli ei ole suomi ja toisilla voi olla lukihäiriö. Eikä tämä palstailu kuitenkaan mikään äidinkielen koe ole.

Vierailija
123074/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla, ulkona on täällä nyt niin kurja ilma ettei huvittaisi naamaansa pistää ulos. Yritän psyykata itseäni lähtemään illan keikalle, vaikkei päänsäryn takia yhtään huvittaisi. Mutten kyllä haluais Kärtsän keikkaakaan menettää.

Vierailija
123075/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneks meillä on agentti siellä?

Vierailija
123076/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko, että Jokerit ois ottaneet Käärijää tuonne lavalle eilen, vaikka K olisi Sloveniaan ehtinytkin. Kun ei ollut muitakaan vierailijoita. Omia vanhoja bändijäseniä lukuunottamatta.

Mun mielestä cha cha vha olisi sopinut tuohon Euroviisu insertin perään. Ensin siinä olis näytetty vähän enemmän J & B connection ja sit kaikki euroviisu-asut päällä lavalle. Areenan katto olis räjähtänyt 🔥💚 sit CD vikana.

Tää on vähän noloa, ihan kuin et suomalaisena tajuaisi, ettei noiden koko (julkinen) elämä ole about bromance noiden välillä, siis B:n ja K:n.

Ei olisi mitenkään sopinut tonne B & K -matsku, Slovenian omalle yleisölle. Tuo oli JO:n keikka, koko bändin eikä mikään BK-shippailusessio.

Vierailija
123077/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parempi olla, ulkona on täällä nyt niin kurja ilma ettei huvittaisi naamaansa pistää ulos. Yritän psyykata itseäni lähtemään illan keikalle, vaikkei päänsäryn takia yhtään huvittaisi. Mutten kyllä haluais Kärtsän keikkaakaan menettää.

Ihanaa iltaa sulle, jos pääset menemään paikalle!

Vierailija
123078/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko tuonne Kuopion paikkaan mahtuu porukkaa? Onko tyyliin 500 hlö intiiminen klubikeikka, vai...kellään tietoa?

Vierailija
123079/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi mitenkään sopinut tonne B & K -matsku, Slovenian omalle yleisölle. Tuo oli JO:n keikka, koko bändin eikä mikään BK-shippailusessio.

Sopi tai ei, B olisi halunnut Kn paikalle sinne ja se tieto lämmittää mua aika paljon näin koleena syyspäivänä.

Vierailija
123080/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LadySLO:) kirjoitti:

Great gig and great live yesterday! I'm still amazed how JoSubs were able to pull it through and such good quality! Big thanks to them!

In my eyes, Kris stole the show last night. It's not even about the outfit for me (even though it was an obvious win among the fans), it was how he performed, how he moved across this massive stage. He was sexy but at the same time still completely appropriate for all-ages audience!! It also seemed to me like he got a new boost of confidence recently! So great!!!

I can't wait for their next concerts around Europe, I am expecting B to be in full revenge lace mode to bring the attention back to him! :D :D :D

Also, can't wait to see K's Euro concerts, hopefully there will be lives!

Exciting times continue!

Toi itsetunto boosti - ihanaa, että otit sen esille! Kirjoitin itsekin siitä eilen yöllä kaksplussalle. Johtui se nyt mistä tahansa, niin mahtavaa, mitta olisi jotenkin extra-makeeta jos K tai Nordic Tourin tekeminen ois osasyy siihen!

Ketju on lukittu.