Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123041/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123042/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä vertaillaan Martinin ja K:n ystävyyttä B:hen, kummatkin ovat B:lle tärkeitä ja eikä tarvitsi vertailla, että kumpi on tärkeämpi kuin toinen ja ihmisillä on erilaisia ystävyysuhteita, eikä se ota pois toiselta henkilöltä mitään. 

No kyllä sanoisin että tuollainen nuoruudesta asti ollut suhde joka on vieläkin todella lämmin ajaa suht tuoreen tuttavuuden edelle. Ne on vaan erilaisia ihmissuhteita.

En minäkään ymmärrä miksi näitä ystävyyksiä pitäisi verrata, mutta onhan Martin läheisempi ystävä, kun ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti ja asuivat kesän yhdessäkin. Kn B on tuntenut vasta puoli vuotta, he asuvat eri puolella eurooppaa ja ovat yhteyksissä pääosin puhelimessa. Tätä on turha kenenkään kiistää. Mikään ei estä sitä, etteikö kumpikin silti olisi yhtä tärkeä ystävä.

En nyt liitä heidän suhteisiin tätä, mutta mä tapasin kerran töissä tyypin, josta heittämällä ihan vain parissa viikossa tuli mulle se kaikkein läheisin. Että sanon vaan, ettei se aika aina määritä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123043/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.

Kärtsä jäi seuraamaan Behmin keikkaa, ei ehtinyt karaokeen. Behmhän kuuluu sen raideriin :)

Kuinkahan niiden huumori mahtaa kohdata? Toisin kuin biiseistään saattaisi päätellä, Behm on aika kova mimmi, suorapuheinen ja ronski. Se voisi olla varsinaista ilotulitusta.

Luulen, että kuin nenä päähän. Täysin erilaiset energiat, mutta jollain tapaa kuitenkin yhteensopivat. Toi K:n ihailu Behmiä kohtaan on jotenkin liikkistä.

Ehkä vähän samanlaista ihailua Behmiä kohtaan kuin Behmin edesmenneellä ex- kihlatulla Miku Liukkosella oli Behmiä kohtaan. Videotallenteilla Miki Ritasta puhuu. Ehkä Klla arvostusta kollegaansa kohtaan. Ihailusta en tiedä.

Vierailija
123044/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.

Onko se kertonut sulle lähtevänsä?

Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?

Mä ainakin oletin siitä sen thaimaa-aiheisesta stoorista että olisi lähdössä.

Älkää nyt kertoko enempää ettei fanit saa tietää minne ovat tarkalleen menossa. Niin kuin joku muistutteli Kkin matkan kohdalla.

Vierailija
123045/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂

Etkä seuraa mutta sehän on täältä opittu että tyttöystävillä ei ole mitään merkitystä kun miesten välillä kolahtaa. 😆

Minä seuraan myös ja kyllä on suhteessa.

Minäkin seuraan ja on suhteessa, mutta ei naisen kanssa.

Vierailija
123046/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.

Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?

Älkää nyt kertoko enempää ettei fanit saa tietää minne ovat tarkalleen menossa. Niin kuin joku muistutteli Kkin matkan kohdalla.

Varmaan Martinin stoorista puhe kun ainakin aiempi kommentti siihen viittasi? Eikai niitäkään täällä saa levitella kuten ei sen tyttöystäväjuttujakaan koska senkin insta on yksityinen.

Vierailija
123047/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen suututtaa toi lapsuudenystäväpakotus, kiitos aiemmalle vastaajalle, se viesti oli hyvä ja tuli parempi mieli, sananvapaus on tärkeä asia, mutta poistuu kyllä edelleen nuo suhdepakotukset ja tälläiset vihjaukset, eikä ole todella keksitty juttu, että on kieltänyt shippaamisen

Siinä on sulle sitten työnsarkaa. Et voi päättää mistä muut kirjoittelevat ja yleensä vielä triggeröityvät kirjoittelemaan enemmän aiheesta jos joku poistelee.

Onhan siinä jonkun verran, ei haittaa, joskus käynyt työstä myös yksityishenkilöjankkaus, tätä ei sentään niin paljoa, ystäviksi nämä enimmäkseen sentään ymmärretään

Vierailija
123048/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Martinin yksityisellä tilillä ainuttakaan mainintaa lomamatkasta. Markista jos puhutaan niin joo on, mutta ei kyllä suoraa vihjaista, että ois mukaan menossa.

Vierailija
123049/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaan uudestaan nää NT:n Insta Liven gifit! Nuo Janin ilmeet on niin ihanat, kun seurailee K:ta ja B:tä 😍

https://www.tumblr.com/korvessa/730493336021090304/can-they-shut-up?sou…

Niin on. Kertoo minusta enemmän kuin tuo näiden henkilöiden oma höpötys

Vierailija
123050/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ilkeät röllit riehuvat taas täällä. Eihän vastata niille mitään.

Vierailija
123051/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan Martinin stoorista puhe kun ainakin aiempi kommentti siihen viittasi? Eikai niitäkään täällä saa levitella kuten ei sen tyttöystäväjuttujakaan koska senkin insta on yksityinen.

Martinilla ei ole mitään reissujuttuja stooreissa.

Vierailija
123052/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
123053/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, yhteisen rakkauden kesän jälkeen Martin ja Bojan pääsevät yhteiselle yhteiselle lemmenlomalle. Niin suloista. Toivottavasti he lähettävät meille paljon kuvia videoita. Nyt mun sydän laulaa!

Ihanaa jos näin olisi <3. Mä vaan ihmettelen et kun ne on lapsuudenystäviä että

Onko kuinka tavallista että lapsuudenystävää kohtaa kasvaakin sit romanttisia tunteita? Tai voi kai se olla, sen takia varmaan se Bojan ja JO on sinne Lontooseen menossa levyäkin tekemään. Eiks se Martin siellä oo?

Todennäkösempää kuin heterosuhteessa elävän miehen vain shippaajille näkyvä salarakkaus toiseen mieheen.

Tota, Martin on myös. Heterosuhteessa.

Ei tätä kukaan varmaksi tiedä.

Kyllä tietää!

Vierailija
123054/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etpä taida seurata, kun tuollaista stooria ei ole ollut.

Vierailija
123055/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂

Etkä seuraa mutta sehän on täältä opittu että tyttöystävillä ei ole mitään merkitystä kun miesten välillä kolahtaa. 😆

Minä seuraan myös ja kyllä on suhteessa.

Näitäkö on nyt oikein tuoda tänne mutta Gregorin tilin asioita ei?

Eiköhän Martinin, Gregorin, gf:n jne. tietoja jakavat ole pienen pieni marginaali osa tämän ketjun kirjoittajista. He vaan korostuvat täällä, koska osa porukasta tarttuu syöttiin ja kommentoi takaisin. Toki jotkut näkevät moraalisen ongelman sellaisessa asiassa, missä moni muu sitä taas ei näe. Oletan kuitenkin, ettei suurinta osaa meistä kiinnosta kyseisten ihmisten yksityisasiat yhtään, vaan halusimme rauhassa fiilistellä Jokereita sekä Kärtsää.

Vierailija
123056/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onhan se Kriskin vasta 23 et moneen nautaan verrattuna täysi lapsi.

Niin, itse menin saman ikäisenä naimisiin, niin en ehkä osaa ajatella että se ihan lapsi on, vaikka tiedänkin että olin aika junnumorsian (oon nyt 43).

Kuin myös. Ja olin tavannut puolisoni 16-vuotiaana. Äiti minusta tuli 25-vuotiaana. Ja tämä kaikki tapahtui 80-luvulla. Edelleen naimisissa.

Vierailija
123057/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, yhteisen rakkauden kesän jälkeen Martin ja Bojan pääsevät yhteiselle yhteiselle lemmenlomalle. Niin suloista. Toivottavasti he lähettävät meille paljon kuvia videoita. Nyt mun sydän laulaa!

Ihanaa jos näin olisi <3. Mä vaan ihmettelen et kun ne on lapsuudenystäviä että

Onko kuinka tavallista että lapsuudenystävää kohtaa kasvaakin sit romanttisia tunteita? Tai voi kai se olla, sen takia varmaan se Bojan ja JO on sinne Lontooseen menossa levyäkin tekemään. Eiks se Martin siellä oo?

Todennäkösempää kuin heterosuhteessa elävän miehen vain shippaajille näkyvä salarakkaus toiseen mieheen.

Tota, Martin on myös. Heterosuhteessa.

Martin ei ole mutta Kärtsä on.

Tätähän minäkin että ei kai Martinin suhteista mitään tiedetä mut K:n kyllä

Niin, Bojan on K:n poikaystävä. Miten tämä voi olla enää kenellekään epäselvää.

Vierailija
123058/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kommentti tuossa, että B pitää väkisin viedä lavalta pois. Niko hoitaa kaksin käsin 🤍🙂🦋https://instagram.com/stories/madam_cyka/3208217151982048647?utm_source…

Vierailija
123059/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä vertaillaan Martinin ja K:n ystävyyttä B:hen, kummatkin ovat B:lle tärkeitä ja eikä tarvitsi vertailla, että kumpi on tärkeämpi kuin toinen ja ihmisillä on erilaisia ystävyysuhteita, eikä se ota pois toiselta henkilöltä mitään. 

No kyllä sanoisin että tuollainen nuoruudesta asti ollut suhde joka on vieläkin todella lämmin ajaa suht tuoreen tuttavuuden edelle. Ne on vaan erilaisia ihmissuhteita.

En minäkään ymmärrä miksi näitä ystävyyksiä pitäisi verrata, mutta onhan Martin läheisempi ystävä, kun ovat tunteneet toisensa lapsuudesta asti ja asuivat kesän yhdessäkin. Kn B on tuntenut vasta puoli vuotta, he asuvat eri puolella eurooppaa ja ovat yhteyksissä pääosin puhelimessa. Tätä on turha kenenkään kiistää. Mikään ei estä sitä, etteikö kumpikin silti olisi yhtä tärkeä ystävä.

En nyt liitä heidän suhteisiin tätä, mutta mä tapasin kerran töissä tyypin, josta heittämällä ihan vain parissa viikossa tuli mulle se kaikkein läheisin. Että sanon vaan, ettei se aika aina määritä mitään.

Aha, kun kerran sinäkin, niin varmaan myös b ja k. Jos teillä tulee parempi mieli, niin sovitaan, että B vihaa Martinia, otti säälistä sen asumaan luokseen, muttei puhunut tällä sanaakaan koko kesänä. Heidän välillä ei enää edes ole ystävyyttä. B ja K ovat maailman parhaimmat ystävykset ja rakastavaiset ja ovat jo naimisissa ja kaksosetkin jo tulossa.

On täällä joillakin kumman raskasta, kun Bn kämppis edes nimeltä mainitaan.

Vierailija
123060/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on vielä hölmömpää jakaa väärää tietoa tuosta lapsuudenystävästä, että on muka jotain stooreja ja provosoida noin

Ketju on lukittu.