Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
123001/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.

Ihan kiva jos lähtee, mutta täytyy muistaa, että hänelläkin on oma bändistä irrallinen elämä nykyään jossain ihan muualla.💚

Bojan on Martinin elämä! Bojan on Martinin elämän rakkaus ja Martin Bojanin. He palaavat lopulta aina toistensa syliin.

Mulla on jo syli. Kärden ihana syli!

T: Kärden Boitsu Bojan😊

Vierailija
123002/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.

Ihanaa, yhteisen rakkauden kesän jälkeen Martin ja Bojan pääsevät yhteiselle yhteiselle lemmenlomalle. Niin suloista. Toivottavasti he lähettävät meille paljon kuvia videoita. Nyt mun sydän laulaa!

Ihanaa jos näin olisi <3. Mä vaan ihmettelen et kun ne on lapsuudenystäviä että

Onko kuinka tavallista että lapsuudenystävää kohtaa kasvaakin sit romanttisia tunteita? Tai voi kai se olla, sen takia varmaan se Bojan ja JO on sinne Lontooseen menossa levyäkin tekemään. Eiks se Martin siellä oo?

Todennäkösempää kuin heterosuhteessa elävän miehen vain shippaajille näkyvä salarakkaus toiseen mieheen.

Tota, Martin on myös. Heterosuhteessa.

Ei tätä kukaan varmaksi tiedä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123003/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi täällä vertaillaan Martinin ja K:n ystävyyttä B:hen, kummatkin ovat B:lle tärkeitä ja eikä tarvitsi vertailla, että kumpi on tärkeämpi kuin toinen ja ihmisillä on erilaisia ystävyysuhteita, eikä se ota pois toiselta henkilöltä mitään. 

Vierailija
123004/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se Kärppä tästäkin ketjusta on hyvinkin tietoinen. Taitaa vaan olla senkin mielestä niin cringe, että ettei halua kohdistaa tähän yhtään enempää huomiota esim. roastaamalla. 😆

Käärijän omatkin jutut on luokkaa Lasse ja Olavi, joten se siitä.😂

Vierailija
123005/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai Kärtsä tietää tästä ketjusta mut tuskin käy ahkerasti lukemassa. Jos joku läheinen on sille kertonut et sua arvostellaan vauva.fi'ssä sun lapsille sopimattomasta keikkameiningistä niin varmaan on kerrottu myös et toisaalla siellä sua kuolataan tuhansia sivuja pitkässä ketjussa. Ehkä kaverit on sen verran häveliäitä etteivät sentään oo kehdanneet kertoa millaisia haaveita täällä esitetään hänen ja Bojanin suhteen laadusta. Ja Kärtsäähän kuolataan joka paikassa et se itsessään ei oo sille varmaan kauhean uutisarvoista.

Oon kyllä viime aikoina lukenut enemmän negatiivista, kun mainitsemaasi.

Vierailija
123006/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, yhteisen rakkauden kesän jälkeen Martin ja Bojan pääsevät yhteiselle yhteiselle lemmenlomalle. Niin suloista. Toivottavasti he lähettävät meille paljon kuvia videoita. Nyt mun sydän laulaa!

Onko kuinka tavallista että lapsuudenystävää kohtaa kasvaakin sit romanttisia tunteita? Tai voi kai se olla, sen takia varmaan se Bojan ja JO on sinne Lontooseen menossa levyäkin tekemään. Eiks se Martin siellä oo?

Todennäkösempää kuin heterosuhteessa elävän miehen vain shippaajille näkyvä salarakkaus toiseen mieheen.

Martin ei ole mutta Kärtsä on.

Vierailija
123007/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIVE, LOVE, JERE.

Vierailija
123008/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Tompallakin melko casuaali tossa LB:n stoorissa... 👀

On kyllä CASUAALI oikein isoilla kirjaimilla!!! Ja huom. Tommy ekaa kertaa ilman viiksiä!!!!

Vierailija
123009/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂

Vierailija
123010/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se kertonut sulle lähtevänsä?

Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?

Voisi olla lähtemättä ihan vain, koska on elämässä jotakin muuta.

Ei voi kun nauraa tolle epätoivoiselle Martin-pakottajalle.

K ja B vaan sopii niin hyvin toisilleen, eikä välimatka heikennä heidän tunteitaan ollenkaan.

Päinvastoin vain vahvistaa niitä...always 2h48min 😂

Martinin ja Bojanin keskinäisiä tunteita ei tarvitse pakottaa! Niitä ei pikku euroviisukesäleirit hetkauta. Heillä on vapaa suhde ja keskinäinen side on syvä ja rikkumaton. That's the gay way.

Martin lives with his girlfriend and Bojan loves Käärijä 😂 That's the right way!

Vierailija
123011/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Janin tähtihetki Stožicen konsertissa. 🔥 Hän oli upea. 💕

https://www.tumblr.com/leopardom/730468298777673728/jan-improv-credits-x

Just äsken vähän vahinkopainalluksella katsoin Janin instan highlighteja ja siellä oli paljon improja kitaran lisäksi myös koskettimilla ja vissiin jollain muillakin soittimilla. Olen aiemmin katsonut sen youtubesta kitarointeja ja toki on nähty esim haitaria (terveisiä vaan imatralle) mutta jotenkin nyt vasta tajusin kuinka lahjakas se tosiaan on. Ja täys taiteilija kuten nace taisi siitä sanoa. Se on just niitä tyyppejä jotka voi ottaa melkein minkä tahansa soittimen ja hetken päästä saa siitä vaikka mitä irti. Aivan uskomaton!

Mä olen katsonut paljon myös näitä videoita jne. mutta aina mun katse jotenkin siirtyy siihen Janin keskittyneeseen olemukseen. Mä en käsitä, miten joku ihminen voi olla niin kuuma, mutta samaan aikaan niin seesteinen ja meditatiivinen. Arvostan toki hänen lahjakkuuttaan ja Jan on varmasti myös huippuälykäs. Mä vaan vaivun johonkin transsiin, kun katson ja kuuntelen Jania. Mulla oli vissiin täällä kohtalontovereita, jotka ymmärtävät, että mitä tarkoitan tuolla?!

Kohtalontoveri täällä, ihan samat fiilikset tulee Janista. Hänen omaa musiikkiaan voi kuunnella rauhoittuakseen, ja hänen pehmeällä äänellään on sama vaikutus. Seesteinen ja välillä vetäytyvä älykkö, joka on kuitenkin lahjakas taiteilija ja lavaesiintyjänä vapautunut ja avoimesti seksikäs. Ja päälle vielä ulkonäkö joka on vain niin upea, komea, söötti ja kaikinpuolin täydellinen. 🥰🔥

Mun lempikuvani Janista on instaliveä markkinoineesta klipistä jossa hänellä on punainen paita ja helmet kaulassa, ja mikä hymy, hän hehkuu suorastaan! Ja eilen hänellä oli taas punaista, ainakin aluksi. Huh!

https://www.tumblr.com/absolutebloodychaos/730510518638510080/i-have-to…

Vierailija
123012/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätähän minäkin että ei kai Martinin suhteista mitään tiedetä mut K:n kyllä

Vierailija
123013/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään Martinista hirveesti, mutta en ihmettele, miksi täällä tiettyihin viesteihin suhtaudutaan vähän nihkeesti. Jos melkein joka kerta hänet mainitessa yrittää samalla polkasta K&B jollain tavalla alemmalle tasolle, on se oikeesti vähän lapsellista.

Tasoja voi olla monia ihan samalla tasollakin. Ei siis alempana. B:llä ja K:lla on molemmilla lähipiirinsä. Martin sattuu kuulumaan B:n lähipiiriin. Ei tartte hepuloida, kun ihmisellä voi aivan hyvin olla useampia twin flameja tai joiden kaa on spesiaali yhteys.

Vierailija
123014/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi täällä vertaillaan Martinin ja K:n ystävyyttä B:hen, kummatkin ovat B:lle tärkeitä ja eikä tarvitsi vertailla, että kumpi on tärkeämpi kuin toinen ja ihmisillä on erilaisia ystävyysuhteita, eikä se ota pois toiselta henkilöltä mitään. 

No kyllä sanoisin että tuollainen nuoruudesta asti ollut suhde joka on vieläkin todella lämmin ajaa suht tuoreen tuttavuuden edelle. Ne on vaan erilaisia ihmissuhteita.

Vierailija
123015/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen suututtaa toi lapsuudenystäväpakotus, kiitos aiemmalle vastaajalle, se viesti oli hyvä ja tuli parempi mieli, sananvapaus on tärkeä asia, mutta poistuu kyllä edelleen nuo suhdepakotukset ja tälläiset vihjaukset, eikä ole todella keksitty juttu, että on kieltänyt shippaamisen

Vierailija
123016/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Martin on Kärtsä ei 😂

Vierailija
123017/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää toi puolivuotispäivä, kun eihän se ole oikeasti aika eikä mikään. Jos ajattelen omalle kohdalle niin ihan ystävyyden alkutaivalta, tuskin edes vielä luottaisin toiseen täysin. Varmaan miettisin et uskaltaiskohan edes pyytää toista kahville toista kertaa tässä kuussa, vai pitääkö se mua ihan riippana. Sit on nämä kaksi: näyttävät siltä että ovat tunteneet sata vuotta, lääppivät toistensa perseitä, riippuvat toisissaan kiinni, toinen kiusaa maybe morella ja toinen vastaa sylkemällä vettä päälle, kahdestaan ovat aina jossain kuplassa joka leijailee kymmenen metriä muiden yläpuolella. Jokseenkin epäreilua.

🧡💚💙

Vierailija
123018/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LIVE, LOVE, JERE.

Sitähän olen koko ajan sanonut!

T: Boitsu

Vierailija
123019/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se Kärppä tästäkin ketjusta on hyvinkin tietoinen. Taitaa vaan olla senkin mielestä niin cringe, että ettei halua kohdistaa tähän yhtään enempää huomiota esim. roastaamalla. 😆

Ei tätä paikkaa voi roastata. Kyllä me osataan se itsekin tehdä, tää on niin cringea kamaa täynnä. Päivittäinhän saadaan täällä aikaiseksi joku riita ihan mitättömästi asiasta ja sitten hetken päästä nauretaan päälle! Mahdotonta vitsailla paikasta, joka heittäytyy itsekin niin vitsiksi.

Tämän ketjun kommentoijat ovat loistavia myös sen suhteen, että he osaavat nauraa myös itselleen ja joskus roustaavat ihan itse itseään.

Vierailija
123020/123801 |
07.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Martin on ihan avoimesti kyllä suhteessa tyttöystävänsä kanssa. Seuraan Instagramissa. 😂

Etkä seuraa mutta sehän on täältä opittu että tyttöystävillä ei ole mitään merkitystä kun miesten välillä kolahtaa. 😆

Ketju on lukittu.