Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Muistakaa äänestää Best Nordic Act:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Joka päivä. Estronaudat nostaa Käärijän voittoon.
Mitä luulette onko Kärpyllä realistiset mahdollisuudet voittaa tuo EMAn palkinto?
Mä uskon että on, sillä hän nousi niin hyvin listoille pohjoismaissa. Pahoin pelkään kyllä että L vie taas voiton.
Zara Larsson isompi uhka kuin Lortsu.
Mä kyllä uskon hyvinkin että K tietää tästä ketjusta, tosin hän vaikutti siltä ettei jaksa koluta sitä mitä itsestä kirjoitetaan tai joskus sanoi jotain että menee joskus kun joskus on aikaa tutkimaan mitä itsestä on kirjoitettu. Vauvapalsta voi myös symboloida hänelle kaikenlaista ryönää missä tyyliin jotkut manmat valittaa kun ei lapsia voi viedä turvallisesti hän keikoilleen. Tietää myös että on noussut jonkunlaiseksi seksisymboliksi. Ja eiköhän se BK shippi ole ainakin hänen tiedossaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oiskohan meikäläiselläkin tauon paikka. Vois hiukan keskittyä omaan hyvinvointiin ja muutaman kilon pudotukseen. Ihan mielettömän ihana vuosi on ollut 😍 Mutta jos artisteilla kiertue-elämä on rankkaa, niin on se rankkaa tälläkin puolella ihan vaan seurata ruudun välityksellä. 🙈 Vuosi 2023 jää kyllä mieleen 🥵🤪😘🥰😅😋😍🤗
Mulle tää koko puoli vuotta on ollut ihan nuorennusleikkaus. Olen laihtunutkin useamman kilon, mutta mitä ilmeisimmin jotain uutta energiaa on tullut tilalle. Koko ajan on hyvä fiilis!
Se jolta kysyttiin Tampereen keikalla paperit
Rispektit kyllä tästä. Oma kessi on vaan turvonnut ja perä levinnyt sohvasomeilussa, eikä taatusti missään papereita kysellä. Kuinka vanha olet?
Olen 45. Ja se poke siis sanoi että pitää kysyä jos näyttää alle 30-vuotiaalta, eli ei se sentään alaikäiseksi tainnut mua kuvitella. Mutta olihan tuo yllätys ja oon sen jälkeen katsellut itseäni vähän uusin silmin. Kun on mulla jokunen ryppy ja roikko naamassa kuitenkin jo, niin joku muu tekijä oli vahvempi. En keksi muuta selitystä kuin sen kuumottavan odotuksen, innostuksen, jonkun sisäisen poltteen. Ja haluan tästä eteenpäinkin innostua ja liekehtiä yhtä vapautuneesti enkä aio enää ikinä miettiä että olenko jotenkin väärässä iässä tuntemaan jotakin!
Bravo!
Vierailija kirjoitti:
Arppa ei nyt oikein nappaa, niin saatte pikaraportin K:n keikalta tuoreeltaan. K oli tänään kiltti ja kesy. Huomioi lapset sellasella lämmöllä, että oltaisiin voitu olla lasten festareilla. Kaunishan hän on kuin koru, mutta tänään ei tullut minulle kuuma. Spiikitkin olivat niin siistit. Euroopan kiertueelle on laittanut miljoonan omasta pussista, keikkaelämä ei ole pelkkää glamouria ja vain pieni rousti Vauva-palstalle eli se sama vanhemmat kauhistelevat, että minne ovat lapsensa (tai lainalapset) tuoneet jne. Ei todellakaan se rousti koske tätä paattia. Kiitteli myös yleisön oikein suurella sydämellä ja nöyryydellä . Hyvin vedetty kuitenkin, kun ottaa huomioon yleisön ikärakenteen ja kellonajan. Mitään ei lentänyt lavalle ja kaikki se kuumuus jäi jotenkin pinnan alle.
Härtsä käväisi lavalla myös Katajan pelipaidassa.Siinäpä se. JO:n Tampereen keikka on vielä niin palavana verkkokalvoilla, että on vaikea päästä siitä irti ja osittain siksi monikin asia tuntuu vain kädenlämpöiseltä. Niinkuin tämä Arppa, joka nyt ei vaan sytytä. Katselen tässä Behmiä odotellessa kostopitsi-Bojania. Oi mikä pakkaus.
Terveisin oooo-agentti
Kyllä Arpan musiikki ja laulujen sanoitus sytyttää, vaikka Arpaa ei nyt K n kanssa shippaakaan. Kaikin puolin painivat eri sarjoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.
Gregor kiitti minua ja sanoi, että muutama muukin on laittanut hänelle tietoa tästä samasta asiasta.
Siis kiitti mistä? Että nyt se tietää kuinka suomessa puhutaan sen koirasta?
Ei vaan se matkailu juttu, se oli aika törkeästi toimittu joltakin.
Mitä matkailujuttu? Selität nyt oikeesti aika ohi aiheen..
Kesällä joku paljasti, että missä G lomailee.
Ja joku kirjoitti viestin nyt hänelle?.......
Miksi jankkaatte jostakin Gregorin instasta? Se on muuten sitä paitsi nykyään yksityinen. Jos joku lähettelee hänelle viestejä, niin omapa on asiansa. Eiköhän hän ole sen verran iso mies jo, että kestää yhden mamman lähettämän viestin. Eiköhän jatketa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Muistakaa äänestää Best Nordic Act:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Joka päivä. Estronaudat nostaa Käärijän voittoon.
Mitä luulette onko Kärpyllä realistiset mahdollisuudet voittaa tuo EMAn palkinto?
Mä uskon että on, sillä hän nousi niin hyvin listoille pohjoismaissa. Pahoin pelkään kyllä että L vie taas voiton.Zara Larsson isompi uhka kuin Lortsu.
Zara on voittanutkin kerran jo tässä muutama vuosi sitten. Hei girl anna uusille artisteille tilaa!
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/leilabizjak/3208244679417387445?igshid=M2…
Nyt löytyi syyllinen niitten instakummallisuuksiin! Somemanageri karmen meze! Sekö niitä postauksia on lähetellyt vääriin aikoihin, poistattanut stooreja, tykittänyt useamman saman kuvan jne?[/quoteTämä taitaa olla se pitkåtukkainen nainen joka tekee JO:n livejä (kuvaa ja haastattelee). B mainitsi hänet just jossain haastattelussa ja mulle tuli mieleen oliko silloinkin siellä samassa tilassa kun B katsoi jonnekin vierelle ja virnuili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.
Sama,ei tulisi mieleenkään lähetellä jollekin viestejä jostain keskustelupalstasta.
Ei millään pahalla, mutta olette menneet halpaan. Minusta nuo on niin läpinäkyviä provoja, etten edes ymmärrä, miksi jengi tarttuu niihin.
Olen niin rakastunut Bojanin ääneen, tykkään tästä coverista tosi paljon ja hänen äänestä tässä 🥰
Vierailija kirjoitti:
Ainakin viisupiireissä JO/Bojan+Käärijäkappale herättäisi merkittävää mielenkiintoa 😁
Eikä herättäisi, ainoastaan shippipiireissä. On noita viisuartistien välisiä collabeja ollut ennenkin, ei ne mitään sen suurempaa huomiota ole herättäneet.
Vierailija kirjoitti:
y
Vierailija kirjoitti:
Arppa ei nyt oikein nappaa, niin saatte pikaraportin K:n keikalta tuoreeltaan. K oli tänään kiltti ja kesy. Huomioi lapset sellasella lämmöllä, että oltaisiin voitu olla lasten festareilla. Kaunishan hän on kuin koru, mutta tänään ei tullut minulle kuuma. Spiikitkin olivat niin siistit. Euroopan kiertueelle on laittanut miljoonan omasta pussista, keikkaelämä ei ole pelkkää glamouria ja vain pieni rousti Vauva-palstalle eli se sama vanhemmat kauhistelevat, että minne ovat lapsensa (tai lainalapset) tuoneet jne. Ei todellakaan se rousti koske tätä paattia. Kiitteli myös yleisön oikein suurella sydämellä ja nöyryydellä . Hyvin vedetty kuitenkin, kun ottaa huomioon yleisön ikärakenteen ja kellonajan. Mitään ei lentänyt lavalle ja kaikki se kuumuus jäi jotenkin pinnan alle.
Härtsä käväisi lavalla myös Katajan pelipaidassa.Siinäpä se. JO:n Tampereen keikka on vielä niin palavana verkkokalvoilla, että on vaikea päästä siitä irti ja osittain siksi monikin asia tuntuu vain kädenlämpöiseltä. Niinkuin tämä Arppa, joka nyt ei vaan sytytä. Katselen tässä Behmiä odotellessa kostopitsi-Bojania. Oi mikä pakkaus.
Terveisin oooo-agenttiMiten nää nyt oikein menee? Levy-yhtiö saa kaikki levy- ja striimaustulot ja artisti saa tuloja keikoista ja maksaa omasta pussista jos menee persiilleen?
Nää miljoonat omasta pussista on nyt sitä Käärijää, puhuu mitä sulki suuhun tuo. Ei ole tarkoittanutkaan faktaksi.
Vierailija kirjoitti:
Puhutaanpa hetki Krisin ja B:n perheistä.
Radiohaastattelussa ennen areenakeikkaa puhuivat perheistään, ja jäin tästä kaikesta vähän hämmentyneeksi eli en varmaan ymmärtänyt siinä sitä ideaa. Haastattelussa on siis B, Kris ja Nace, ja B kertoo, että luottaa eniten vanhempiensa arvostelukykyyn (ja johonkuhun Z:hen, josta en ole koskaan ennen kuullut mitään enkä tiedä kuka hän on), koska he ovat aina olleet oikeassa. Kris tähän sitten kommentoi, että hänen vanhempansa eivät koskaan kritisoi niin kuin B:n vanhempansa. Ja tämän siis ymmärsin niin, että myös Kris luottaa B:n vanhempien arviointikykyyn, koska hänen vanhempansa ilmeisesti aika kritiikittömästi vain fanittavat kaikkea, mitä Joksut tekevät. Mutta ilmeisesti tajusin tässä jotain väärin, koska B näyttää leikisti vähän loukkaantuvan ja Nace käskee vitsillä pyytämään anteeksi B:n vanhemmilta ja jopa haastattelija sanoo, ettei ole koskaan kuullut B:n vanhemmista mitään negatiivista. Ja sitten Kris pyytää anteeksi. Vitsillä. Mutta siis en tajunnut tätä kohtaa lainkaan. Kun mielestäni Kris itse asiassa kehui B:n vanhempia, että kritisoivat, kun hänen vanhempansa taas fanittavat vaan kaikkea, mitä tekevät. Eli tajusinko tämän siis täysin väärin?Tämä pohjustus tähän siksi, että olen aiemminkin saanut B:n vanhemmista aika vaateliaan kuvan. B puhui joskus aiemmin siitä, kun vaihtoi pääaineekseen sosiologian ja miten vanhemmat olivat tätä vaihtoa vastustaneet. Tämän takia tuli mielikuva vanhemmista, joilla on vahvoja mielipiteitä lastensa elämän suhteen. Minulla on ystävä, jolla on paniikkihäiriö ja myös vanhemmat, joilla on vahvoja mielipiteitä siitä, miten hänen pitäisi elämäänsä viettää, ja ehkä tämän takia sitten yhdistin B:n vanhempiin jotakin samaa.
Miten tuo haastattelu siis teidän muiden mielestä meni? Mitä siinä tarkoitettiin? Loukkasiko Kris B:n vanhempia oikeastikin vain oliko se pelkkää leikkiä?
Musta se oli leikkiä. Kris tosiaan kehui B:n vanhempia että he uskaltaa kritisoidakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.
Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.
Oletteko ihan oikeasti sitä mieltä, ettei Käärijä tiedä tästä ketjusta? Saisiko alapeukuttajilta perusteet?
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/leilabizjak/3208244679417387445?igshid=M2…
Nyt löytyi syyllinen niitten instakummallisuuksiin! Somemanageri karmen meze! Sekö niitä postauksia on lähetellyt vääriin aikoihin, poistattanut stooreja, tykittänyt useamman saman kuvan jne?
Eiköhän hänet ole palkattu tähän tehtävään nimenomaan niiden sekoilujen jälkeen.
Tästä Stozice-ficistä piti tulla jotenkin ihan semijärkevä. No, ei näemmä tullut. :P
K: How was gig?!
B: Oh, it was amazing! To play for an entire arena. A dream come true. Just too bad you couldn’t be there.
K: I know. It sucks. We play sexy Cha Cha Cha in front my family last summer, should do with your family, too. Your grandma love it, yes yes.
B: Are you saying you’d have groped my ass there too?
K: Gotta show Lado and your other Slovenian boyfriends you are mine.
B: Oh, Lado’s roasting got under your skin?
K: No! It’s dumb. Dumb man. Pretends you are not mine. So dumb.
B: Didn’t he see your laundry story?
K: And left dumb comment! Slovenians stupid and have no sense of humor.
B: I see.
K: You don’t understand, this very serious. Next tour I have to grope you lot more.
B: Sounds terrible.
K: Yes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama,ei tulisi mieleenkään lähetellä jollekin viestejä jostain keskustelupalstasta.
Ei millään pahalla, mutta olette menneet halpaan. Minusta nuo on niin läpinäkyviä provoja, etten edes ymmärrä, miksi jengi tarttuu niihin.
Menevät puolustuskannalle, koska tietävät, että yksityisen tilin tietoja ei saa jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.
Ihanaa, yhteisen rakkauden kesän jälkeen Martin ja Bojan pääsevät yhteiselle yhteiselle lemmenlomalle. Niin suloista. Toivottavasti he lähettävät meille paljon kuvia videoita. Nyt mun sydän laulaa!
Vierailija kirjoitti:
Radiohaastattelussa ennen areenakeikkaa puhuivat perheistään, ja jäin tästä kaikesta vähän hämmentyneeksi eli en varmaan ymmärtänyt siinä sitä ideaa. Haastattelussa on siis B, Kris ja Nace, ja B kertoo, että luottaa eniten vanhempiensa arvostelukykyyn (ja johonkuhun Z:hen, josta en ole koskaan ennen kuullut mitään enkä tiedä kuka hän on), koska he ovat aina olleet oikeassa. Kris tähän sitten kommentoi, että hänen vanhempansa eivät koskaan kritisoi niin kuin B:n vanhempansa. Ja tämän siis ymmärsin niin, että myös Kris luottaa B:n vanhempien arviointikykyyn, koska hänen vanhempansa ilmeisesti aika kritiikittömästi vain fanittavat kaikkea, mitä Joksut tekevät. Mutta ilmeisesti tajusin tässä jotain väärin, koska B näyttää leikisti vähän loukkaantuvan ja Nace käskee vitsillä pyytämään anteeksi B:n vanhemmilta ja jopa haastattelija sanoo, ettei ole koskaan kuullut B:n vanhemmista mitään negatiivista. Ja sitten Kris pyytää anteeksi. Vitsillä. Mutta siis en tajunnut tätä kohtaa lainkaan. Kun mielestäni Kris itse asiassa kehui B:n vanhempia, että kritisoivat, kun hänen vanhempansa taas fanittavat vaan kaikkea, mitä tekevät. Eli tajusinko tämän siis täysin väärin?Tämä pohjustus tähän siksi, että olen aiemminkin saanut B:n vanhemmista aika vaateliaan kuvan. B puhui joskus aiemmin siitä, kun vaihtoi pääaineekseen sosiologian ja miten vanhemmat olivat tätä vaihtoa vastustaneet. Tämän takia tuli mielikuva vanhemmista, joilla on vahvoja mielipiteitä lastensa elämän suhteen. Minulla on ystävä, jolla on paniikkihäiriö ja myös vanhemmat, joilla on vahvoja mielipiteitä siitä, miten hänen pitäisi elämäänsä viettää, ja ehkä tämän takia sitten yhdistin B:n vanhempiin jotakin samaa.
Miten tuo haastattelu siis teidän muiden mielestä meni? Mitä siinä tarkoitettiin? Loukkasiko Kris B:n vanhempia oikeastikin vain oliko se pelkkää leikkiä?
Se Z on niiden tuottaja Žare Pak. Ihan hyvä että luottavat tuottajaan musiikkia tehdessään/äänittäessään.
Vierailija kirjoitti:
Tästä Stozice-ficistä piti tulla jotenkin ihan semijärkevä. No, ei näemmä tullut. :P
K: How was gig?!
B: Oh, it was amazing! To play for an entire arena. A dream come true. Just too bad you couldn’t be there.
K: I know. It sucks. We play sexy Cha Cha Cha in front my family last summer, should do with your family, too. Your grandma love it, yes yes.
B: Are you saying you’d have groped my ass there too?
K: Gotta show Lado and your other Slovenian boyfriends you are mine.
B: Oh, Lado’s roasting got under your skin?
K: No! It’s dumb. Dumb man. Pretends you are not mine. So dumb.
B: Didn’t he see your laundry story?
K: And left dumb comment! Slovenians stupid and have no sense of humor.
B: I see.
K: You don’t understand, this very serious. Next tour I have to grope you lot more.
B: Sounds terrible.
K: Yes.
😁
Radiohaastattelussa ennen areenakeikkaa puhuivat perheistään, ja jäin tästä kaikesta vähän hämmentyneeksi eli en varmaan ymmärtänyt siinä sitä ideaa. Haastattelussa on siis B, Kris ja Nace, ja B kertoo, että luottaa eniten vanhempiensa arvostelukykyyn (ja johonkuhun Z:hen, josta en ole koskaan ennen kuullut mitään enkä tiedä kuka hän on), koska he ovat aina olleet oikeassa. Kris tähän sitten kommentoi, että hänen vanhempansa eivät koskaan kritisoi niin kuin B:n vanhempansa. Ja tämän siis ymmärsin niin, että myös Kris luottaa B:n vanhempien arviointikykyyn, koska hänen vanhempansa ilmeisesti aika kritiikittömästi vain fanittavat kaikkea, mitä Joksut tekevät. Mutta ilmeisesti tajusin tässä jotain väärin, koska B näyttää leikisti vähän loukkaantuvan ja Nace käskee vitsillä pyytämään anteeksi B:n vanhemmilta ja jopa haastattelija sanoo, ettei ole koskaan kuullut B:n vanhemmista mitään negatiivista. Ja sitten Kris pyytää anteeksi. Vitsillä. Mutta siis en tajunnut tätä kohtaa lainkaan. Kun mielestäni Kris itse asiassa kehui B:n vanhempia, että kritisoivat, kun hänen vanhempansa taas fanittavat vaan kaikkea, mitä tekevät. Eli tajusinko tämän siis täysin väärin?
Tämä pohjustus tähän siksi, että olen aiemminkin saanut B:n vanhemmista aika vaateliaan kuvan. B puhui joskus aiemmin siitä, kun vaihtoi pääaineekseen sosiologian ja miten vanhemmat olivat tätä vaihtoa vastustaneet. Tämän takia tuli mielikuva vanhemmista, joilla on vahvoja mielipiteitä lastensa elämän suhteen. Minulla on ystävä, jolla on paniikkihäiriö ja myös vanhemmat, joilla on vahvoja mielipiteitä siitä, miten hänen pitäisi elämäänsä viettää, ja ehkä tämän takia sitten yhdistin B:n vanhempiin jotakin samaa.