Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
täyttä paskaa kirjoitti:
myötä häpejkjäää kun näen käärijän
Tämän takia täytyy osata kirjoittaa ymmärrettävää tekstiä eli se oikeinkirjoitus on tärkeää. Tämä Täyttäpaskaa-henkilö tässä puhuu ilmeisesti kaveristaan Häpejkjääästä, jonka myötä häntä nolottaa kovasti aina kun näkee Käärijän. Kommentoin tähän sen verran, että K on nähnyt monenlaista nautaa tähän mennessä, joten kerro kaverillesi, että rohkeasti vaan sinne keikalle äläkä sinä rupea häpeämään kaveriasi. Et kuulosta kovin kivalta kaverilta, jos aina hän alkaa nolottaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina huomaa kun tänne ketjuun eksyy satunnainen kulkija kertomaan mielipiteitään ketjusta 🥴
Joo noita uteliaita satunnaiskävijöitä saattaa tänää tulla enemmänki ku ketju on tuolla ylimpänä vuoden keskustelluimpana.
Nuolista päätellen ketjua käyttää noin 10 vakiopimahtanutta joilla on koko päivä aikaa tähän.
Itse asiassa voit käydä sivulta 6055 katsomassa kuinka monta vakiopimahtanutta meitä onkaan.
Mä oon miettinyt tulisiko K&B/JO yhteisbiisistä mitään ja toimisiko se. Musta sellanen biisi olisi jotenkin ihana, koska se symboloisi samalla sitä ystävyyttä minkä he rakensivat viisuissa tuoden kahden erilaisen maan kulttuureja yhteen, ollen sen ytimessä mikä oli viisujen teema tänä vuonna. Olisi ihana että K tekisi suomenkieliset räppiosuudet biisiin ja biisi olisi sloveniaksi. Mä en haluaisi nähdä tätä minkäänlaisena Auto jää, tättärää, Its crazy its party letkeänä bilebiisinä vaan voisi olla semmonen enemmän vakavamminkin tehty vähän "vakavampi" kappale jossa olisi räppiä seassa. Toki heidän musiikkisuuntansa ja tyylinsä ovat niin erilaiset etten tiedä saataisiinko niitä yhdistymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä
Mulle tuli B:n ja M:n lavavuorovaikutuksesta ja noista haleista mieleen B ja K. Samanlaista kemiaa, samanlaista lämpöä. Ihan sama mitä se on, mutta itselle vain vahvisti mielikuvaa siitä miten läheisiä K:sta ja B:stäkin on puolen vuoden aikana tullut. Brothers and maybe something more. Sielunveljekset joka tapauksessa. 💚
Mullekin tuli. Sen takia kommentoinkin eilen, että onneksi Martin on vaihtunut Kärdeen niissä, en jaksaisi tuollaista epähottia kukkakeppiä katsella siinä.
Aivan järkkyä puhetta. Martin ei ole "vaihtunut" mihinkään vaan hän on koko ajan B:n lähellä vaikka asuisikin nyt Englannissa. Eihän K ole joksuissa joten ei hänellä ole korvattu ketään.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt tulisiko K&B/JO yhteisbiisistä mitään ja toimisiko se. Musta sellanen biisi olisi jotenkin ihana, koska se symboloisi samalla sitä ystävyyttä minkä he rakensivat viisuissa tuoden kahden erilaisen maan kulttuureja yhteen, ollen sen ytimessä mikä oli viisujen teema tänä vuonna. Olisi ihana että K tekisi suomenkieliset räppiosuudet biisiin ja biisi olisi sloveniaksi. Mä en haluaisi nähdä tätä minkäänlaisena Auto jää, tättärää, Its crazy its party letkeänä bilebiisinä vaan voisi olla semmonen enemmän vakavamminkin tehty vähän "vakavampi" kappale jossa olisi räppiä seassa. Toki heidän musiikkisuuntansa ja tyylinsä ovat niin erilaiset etten tiedä saataisiinko niitä yhdistymään.
Ja hei, kyllä se bilebiisikin voisi toimia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.
Gregor kiitti minua ja sanoi, että muutama muukin on laittanut hänelle tietoa tästä samasta asiasta.
Siis kiitti mistä? Että nyt se tietää kuinka suomessa puhutaan sen koirasta?
Ei vaan se matkailu juttu, se oli aika törkeästi toimittu joltakin.
Mitä matkailujuttu? Selität nyt oikeesti aika ohi aiheen..
Kesällä joku paljasti, että missä G lomailee.
Ainakin viisupiireissä JO/Bojan+Käärijäkappale herättäisi merkittävää mielenkiintoa 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.
Onko se kertonut sulle lähtevänsä?
Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.
Gregor kiitti minua ja sanoi, että muutama muukin on laittanut hänelle tietoa tästä samasta asiasta.
Siis kiitti mistä? Että nyt se tietää kuinka suomessa puhutaan sen koirasta?
Ei vaan se matkailu juttu, se oli aika törkeästi toimittu joltakin.
Mitä matkailujuttu? Selität nyt oikeesti aika ohi aiheen..
Kesällä joku paljasti, että missä G lomailee.
Ja joku kirjoitti viestin nyt hänelle?.......
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mark on jo lomafiiliksissä! Kuinkahan iso porukka Thaimaahan lähtee? Martin varmasti ainakin.
Pääteltävissä. On nyt Sloveniassa, on bändin kuudes jäsen, reissu ollut tiedossa yli puoli vuotta, hengaa aina kotimaassa ollessaan bändin kanssa. Miksi ei lähtis?
Voisi olla lähtemättä ihan vain, koska on elämässä jotakin muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää pitäis lähettää Sonnylle soittolistalle! Demoni/Rock Rock!
Hei tää toimii! Pienen muokkauksen kanssa tää olis hitti! Miten tän voi lähettää sille Sonnylle?
Onko sillä joku ohjelmansa oma Whatsapp numero?
https://instagram.com/stories/leilabizjak/3208244679417387445?igshid=M2…
Nyt löytyi syyllinen niitten instakummallisuuksiin! Somemanageri karmen meze! Sekö niitä postauksia on lähetellyt vääriin aikoihin, poistattanut stooreja, tykittänyt useamman saman kuvan jne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Muistakaa äänestää Best Nordic Act:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Joka päivä. Estronaudat nostaa Käärijän voittoon.
Mitä luulette onko Kärpyllä realistiset mahdollisuudet voittaa tuo EMAn palkinto?
Mä uskon että on, sillä hän nousi niin hyvin listoille pohjoismaissa. Pahoin pelkään kyllä että L vie taas voiton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä miettinyt mista K ja Behm tuntevat toisensa
Nehän on muusikoita molemmat ja kiertävät samoja lavoja. Voi olla että huumori kohtaa ja muutenkin natsaa.
Onkohan Behm ja K tavanneet ensimmäisen kerran kesällä festarikeikalla Oulussa esiintyessään ja silloin tutustuneet. Eilen molemmilla keikka Joensuussa Lehtiä Ilosaaressa festarilla.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.
Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla rahasta kiinni, opiskelusta, tyttöystävästä, ettei lähde.
Eli sulla ei ole fakta-tietoa, keksit vaan omasta päästä tämän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina huomaa kun tänne ketjuun eksyy satunnainen kulkija kertomaan mielipiteitään ketjusta 🥴
Joo noita uteliaita satunnaiskävijöitä saattaa tänää tulla enemmänki ku ketju on tuolla ylimpänä vuoden keskustelluimpana.
Nuolista päätellen ketjua käyttää noin 10 vakiopimahtanutta joilla on koko päivä aikaa tähän.
Itse asiassa voit käydä sivulta 6055 katsomassa kuinka monta vakiopimahtanutta meitä onkaan.
Itse asiassa se on sivu 6056, ja kun trolli ei kuitenkaan jaksa käydä katsomassa, niin tiedoksi, että laivalla kyydissä -peukkuja on siellä yli sata.
Behm-pakottaja nostaa taas päätään.
Behmillekin löytyy varmaan oma ketju, mihin voi mennä näitä kirjoittamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi Gtä pitää edes stressata sillä, mitä hänestä puhutaan täällä tai jossain muualla? En tajua. Ei tulis mieleenkään. Toki just jostain valheellisista twiiteistä tai törkyjutuists vois vinkata.
Tästä tuli mieleen, että kyllä joku on aivan varmasti vinkannut tämänkin ketjun Käärijälle. Olen aivan varma siitä, että hän on tietoinen tästä ketjusta ja sen sisällöstä. Olisi kiva vaan tietää, että mitä ajattelee näistä kommenteista vai ajatteleeko yhtään mitään.
Miksi olet siitä varma, mihin perustat tämän varmuutesi? Ei hän välispiikkien perusteella ainakaan vaikuta olevan tietoinen juuri tästä ketjusta.