Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Chachi uus tanssija K crewhun kavereineen?
Eikös Chachi ole myös tanssinopettaja? Jospa antaa Kärpylle tanssitunteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä mä olen nyt missannut??!! Kuka hemmetin Chac??!! 😂😂
Täällä haihtuu jo viimesetkin aivosolut 🤣
Mäkin putosin kyllä. Tuli vain mieleen duudsonit Jukan vaimo josta on ketju täällä ja on noussut suositummaksi kuin tämä ketju😃 (Itselleni aika evvk aihe, jokainen eläkööt elämäänsä miten elää)
Anteeksi mutta mitä veetua nämä chac ficit on täällä.
Vierailija kirjoitti:
Tilasin eilisen konsertin kunniaksi äsken joksujen fanikassin. Miksi tilausvahvistuksessa lukee issued by Kris Gustin 7.10. 10:55. Tilausvahvistuksessa on joku osoite, johon voi ilmeisesti lähettää joksuille niitä joululahjoja, syntymäpäivälahjoja... jos haluaa. Ainakin kahdella on synttäri tammikuussa. Neljännesvuosisata on erityisen juhlinnan paikka. Hulluus jatkuu.
Oi, mun täytyy tilata kans! Ja haluaisin muistaa poikia jotenkin, kun tulivat tänne kylmään Pohjolaan, vaikken itse saanutkaan lippua keikoille. Toivottavasti tulevat uudestaan 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tän ketjun perustaja vielä laivassa? Hän jos joku ansaitsee erityismaininnan kunnianauta.
Ansaitsee myös tulla meille siivoamaan ja hoitamaan mun työt, kiitos tämän ketjun ne on ollu retuperällä viimeiset kuukaudet. No kesällä ehkä hetkeksi irtauduin. Ja nyt on kyllä aika sanoo heipat, koska eihän tästä mitään tule, että hommat vaan jumittaa. Ja kun ei oikein noi Kärtsän keikkatouhut kiinnosta ja jokrut lomailee, niin on hyvä hetki hypätä pelastusveneeseen ja soutaa pois. Toivottavasti en karahda karille..
Onnea koitokseen! Kuinkahan monta kertaa oon laittanut palstalle samanmoisen viestin ja täällä sitä vaan notkutaan edelleen. 😂 Pisin aika, jonka onnistunut olemaan poissa oli viikko kesällä, lopullinen vierottautuminen antaa vielä odottaa itseään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilasin eilisen konsertin kunniaksi äsken joksujen fanikassin. Miksi tilausvahvistuksessa lukee issued by Kris Gustin 7.10. 10:55. Tilausvahvistuksessa on joku osoite, johon voi ilmeisesti lähettää joksuille niitä joululahjoja, syntymäpäivälahjoja... jos haluaa. Ainakin kahdella on synttäri tammikuussa. Neljännesvuosisata on erityisen juhlinnan paikka. Hulluus jatkuu.
Shagadelic recordsin osoite? Se löytyy sieltä storen nettisivuilta.
Joku laittoi aiemmin kesällä, että Kris noita tilauksia ilmeisesti käsittelee ja lähettelee. Tosin luulin, että nyt olisi jo joku muu crewn jäsen napannut tästä kiinni, mutta ehkä se on Krisin aivoille mukavaa lepoa.
Kris on siis velvollisuudentuntoisena ollut jo aamusta käsittelemässä tilauksia. Jostain luin että tilaukset käsitellään päivittäin. Nyt oli kyllä tosi nopeaa toimintaa.
Aamuviideltä on aloitellut
Juu heti sen 6 tunnin Härtsän kielikoulusession jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Käärijä, Chac, Boja ja Gregor katsoivat toisiaan järkyttyneinä. Juuri paljastunut salasuhde Bojan ja Gregorin välillä oli kuin jääpuikko, joka iski heidän sydämiinsä. Boja puristi Gregorin kättä tiukasti, mutta hänen katseensa oli täynnä epäröintiä. "Tämä on totta, Käärijä. Meillä on ollut suhde jo jonkin aikaa."
Käärijä tunsi sydämensä särkyvän kahtia. Hän oli tuntenut syvää kiintymystä Bojaan, ja tämä paljastus tuntui kuin veitseniskulta hänen selkäänsä. "Miksi et kertonut minulle?" hän kysyi hiljaisella äänellä, joka tärisi pettymyksestä.
Gregor astui lähemmäs ja kohotti kätensä Käärijän olkapäälle. "Käärijä, me olemme kaikki tehneet virheitä tässä suhteessa. En usko, että kenenkään tarkoitus oli satuttaa toista."
Chac katsoi vuorotellen Bojaa ja Gregoria, hänen kasvoillaan sekava ilme. "Tämä on niin monimutkaista. En tiedä, mitä ajatella."
Boja kyykistyi Käärijän eteen ja tarttui hänen käsiinsä. "Käärijä, minä rakastan sinua. Mutta minä rakastan myös Gregoria. En voi valita toisen välillä."
Käärijä nousi ylös ja katsoi vuoroin jokaista heistä. "Sinun on tehtävä valinta Boja! En voi elää näin!", hän huudahti kiihtyneenä.
Käärijän sydän oli revitty rikki monen pettymyksen ja paljastuksen jälkeen. Hän ei tiennyt, miten heidän tulisi jatkaa eteenpäin, mutta yksi asia oli varma: heidän suhteensa ei koskaan olisi enää entisellään. Ja vain hetki sitten hän oli tuntenut syvää pettymystä ja raivoa Bojan ja Gregorin paljastuksesta, mutta nyt hän huomasi tuntevansa myös vetoa Gregoria kohtaan. Hän ei voinut käsittää, miten näin oli käynyt.
Gregor katsoi Käärijää vakavasti, huomaten muutoksen hänen katseessaan. "Käärijä, ymmärrän, että tämä on monimutkaista ja vaikeaa. En halua aiheuttaa sinulle lisää tuskaa."
Käärijä tunsi, kuinka hänen sydämensä sykki nopeammin. Hän oli aina ajatellut, että hänen ja Gregorin välillä oli vain ystävyyttä, mutta nyt hän ei ollut enää varma. "Gregor, tämä on niin outoa. En tiedä, mitä minun pitäisi tehdä."
Chac tuijotti tilannetta sivusta, huomaten Käärijän ja Gregorin välisen jännitteen. Hänen omat tunteensa olivat yhä sekavat, mutta hän halusi nähdä Käärijän onnellisena. "Käärijä, sinun pitäisi kuunnella sydäntäsi. Ei ole väärin tuntea niin kuin tunnet."
Onks tää joku Suomi Balkan Queer Bold and Beautiful 2.0? 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.
Gregor kiitti minua ja sanoi, että muutama muukin on laittanut hänelle tietoa tästä samasta asiasta.
Siis kiitti mistä? Että nyt se tietää kuinka suomessa puhutaan sen koirasta?
😂
Vierailija kirjoitti:
Se on näköjään kirjoitettu nimi väärin tuohon chachi ketjuun ja siellä on varmaan tämä sama kertomuksen kirjoittelija kirjoittelemassa aavistuksestaan että oli K. "Boja"kin kirjoitettu samalla lailla viimeisellä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi mutta mitä veetua nämä chac ficit on täällä.
Joku on keksinyt tosi luovan tavan trollata? Kuka helvetti edes on tää Chac???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tän ketjun perustaja vielä laivassa? Hän jos joku ansaitsee erityismaininnan kunnianauta.
Ansaitsee myös tulla meille siivoamaan ja hoitamaan mun työt, kiitos tämän ketjun ne on ollu retuperällä viimeiset kuukaudet. No kesällä ehkä hetkeksi irtauduin. Ja nyt on kyllä aika sanoo heipat, koska eihän tästä mitään tule, että hommat vaan jumittaa. Ja kun ei oikein noi Kärtsän keikkatouhut kiinnosta ja jokrut lomailee, niin on hyvä hetki hypätä pelastusveneeseen ja soutaa pois. Toivottavasti en karahda karille..
Mä pysyin poissa elokuun alusta NT:n alkuun💪. Ja sitten onkin taas ruutuaikaennätykset paukkuneet. On kyllä ollut varsin uskottavaa sanoa teineille, että nyt se kännykkä pois ja nukkumaan🙈. Mut uskon et onnistuu nytkin lähtö kun sen jo kerran tein.
Onnea koitokseen! Kuinkahan monta kertaa oon laittanut palstalle samanmoisen viestin ja täällä sitä vaan notkutaan edelleen. 😂 Pisin aika, jonka onnistunut olemaan poissa oli viikko kesällä, lopullinen vierottautuminen antaa vielä odottaa itseään...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mun mielestä Kris räjäytti potin eilen yksittäisistä Joksuista ja on kuin tehty isolle lavalle, jotain tulee lisää häneen eikä areena ime hänestä tehoja vaan toisin päin. Kaikki vetivät hyvin, ja olin jotenkin liikuttuneen ylpeä heistä. Iso unelma saavutettu ja näytti ja kuulosti aivan upealta. Ihanaa että oli valittu viisuista pätkä, jossa Jere vilahtaa 💚 ja Jerppukin saanut eilen palkinnon 🤩💯🏆
Hyvin sanottu! Tosin aika vaikea olisi ollut löytää viisuista pätkää Joksuista muiden artistien kanssa niin, että siellä ei olisi näkynyt Kärppää. 😉
Haastatteluja ja esiintymistä. 🤷
Vaikka siis tämä ketju on jo muutenkin bizarre niin nyt tää on menossa vielä astetta pahemmaksi
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siis tämä ketju on jo muutenkin bizarre niin nyt tää on menossa vielä astetta pahemmaksi
Ai, millain?
Näyttää Kärppy seuraavan molempia Jukkaa ja Chachia. Käynyt myös tykkäämässä siitä liitossa on kaikki hyvin postista. Tuo Chachin kaveri joku uskis seurapiiripimu vähän ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on näköjään kirjoitettu nimi väärin tuohon chachi ketjuun ja siellä on varmaan tämä sama kertomuksen kirjoittelija kirjoittelemassa aavistuksestaan että oli K. "Boja"kin kirjoitettu samalla lailla viimeisellä sivulla.
Mikä chachiketju?
Onnea Puolen vuoden johdosta ihanille Touhutontuille!
https://www.tiktok.com/@katrinaadamsss/video/7282457822091152683
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt lähtee sitten aika paljon juttuja, suututtaa, Bojanin lapsuudenystävä kieltänyt shippauksen x2, ei kuulu nämä vihjaukset tänne ja ei noissa kuvissakaan mitään näkynyt, hänellä taisi olla myös tyttöystävä
Ei kai tässä kukaan ole shipannut vaan pohtinut eilen esiintyneiden keskinäistä kemiaa. Kyseinen henkilö on ainakin ollut B:n kämppis ja ihan B itse maininnut hänet haastatteluissa, joten ihan noin yksitishenkilö hän ei ole, jos esiintyy 12 000 ihmisen edessä, etteikö häntä saisi mainita keskusteluissa.
Ja sille, joka sanoi, että myös K on puhunut tyhkästä kämpästä ja artistit sanovat niin, kun keikan jälkeen tulee se hiljaisuus, niin B ja Kris puhuivat haastattelussa myös tyhjästä jääkaapista, jota kukaan ei täytä, ja jotenkin veikkaan, että Käärijällä ei tätä ongelmaa ole.
Kriskin seurustellut viisi vuotta, joten ei se hänenkään jääkaappinsa tyhjä ole. Nää puhuu selvästi vertauskuvallisesti, älkää ottako siis kirjaimellisesti heidän juttujaan.
Kris ei kyllä ole asunut tyttöystävänsä kanssa, asuuko vieläkään. Eivät ylipäätään ole asuneet omillaan vielä kovinkaan kauaa. Joku haastattelu oli, jossa Bojan totesi, että heillä ei ole ollut taloudellisia haasteita (tai jotain vastaavaa), ja johon taisi just Kris sanoa, että hienosti pyöritit sen, että me kaikki asumme vielä vanhempiemme kanssa. Taisi Lady Slo kommentoida, että Sloveniassa etenkin pojat asuvat pitkään kotona.
Kärtsä on Häärijän kuntopiirissä, kun samaanaikaan Jesse makoilee vaahtokylvyssä 😆.