Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Jännää miten nämä kaksi sankaria tapasivat 6 kuukautta sitten ja mihin se on jo johtanut tähän päivää asti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa 6kk juhlaa näille Touhutontuille!
Nace esittelee poitsut!
https://luluxa.tumblr.com/post/717928210923454464/first-introduction
Tätä on nyt jotenkin niin outo katsoa, kun tietää mihin kaikkeen tuo johti :D Tässähän niillä on ihan kohtelias välimatkakin ja kaikkea, eikä kädet kuljeskele toisen kropalla.
6 kuukautta eteenpäin...
https://www.tiktok.com/@katrinaadamsss/video/7282050408623672619
Joo ja vain se pari kuukautta eteenpäin, niin toinen on toisen ratsuna possujunassa :D
https://vm.tiktok.com/ZGJcEdut1/
Good shot of the fan project (colourful paper for phobe flash lights)
Vierailija kirjoitti:
Kanssanaudat, oletteko muistaneet antaa päivittäiset äänenne💚
Olen pyrkinyt nyt antamaan sen 100 ääntä päivässä mutta luulen, että kohta lopahtaa into. Toivottavasti muut jaksavat sitten ottaa kopin tästä.
Vierailija kirjoitti:
Bojanin ja Martinin hali näytti vähän enemmän kuin ystävälliseltä
Se hali näytti just siltä mitä se olikin, eli että M on Bn tosi tosi tosi rakas ja tärkeä ystävä ja varmasti yksi läheisimmistä ihmisistä mitä hänellä on. MUTTA mitään seksuaalista jännitettä ja latausta siinä ei ollut, kuten erään pohjoisen Kärvänän kanssa tuppaa olemaan. Onko tätä muka niiiiiin vaikea ymmärtää?
Katselen parasta aikaa TV:sta (YouTube) Joksujen keikkaa Belgradin Beer Festeiltä. Näitä vois kuunnella ja katsella loputtomiin. Olen niin pahasti koukussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se hali näytti just siltä mitä se olikin, eli että M on Bn tosi tosi tosi rakas ja tärkeä ystävä ja varmasti yksi läheisimmistä ihmisistä mitä hänellä on. MUTTA mitään seksuaalista jännitettä ja latausta siinä ei ollut, kuten erään pohjoisen Kärvänän kanssa tuppaa olemaan. Onko tätä muka niiiiiin vaikea ymmärtää?
Twitterissä oli jo jotain boyfriend jutskaa halikuvan tekstinä. Se Martin on vaan täällä joku yksityishenkilöksi muuttunut entinen bändiläinen joka kuitenkin piipahti keikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen pyrkinyt nyt antamaan sen 100 ääntä päivässä mutta luulen, että kohta lopahtaa into. Toivottavasti muut jaksavat sitten ottaa kopin tästä.
Ansaitset ehdottomasti ja vähintään nautojen kunniamainnan. 👏👏👏 Itse teen parhaani mut noihin lukuihin en ole päässyt.
Ihana Twitter postaus tärkeältä ihmiseltä K:n tiimille!
https://twitter.com/JariJarinurmi/status/1710539118889873585
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, loppuis tuo Kärtsyn korostaminen. Ja ehkä se seksuaalinen jännite ei sitten kuitenkaan ihan maailman tärkein asia aina ole. Siihenhän toi koko KB-homma ja siitä lärpätys perustuu.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitoin äsken Gregorille viestiä, että hänen asioitaan levitellään keskustelupalstalla. Tuo vaatejuttu on ihan se ja sama, mutta se, että tänne jaetaan tietoa hänen koiransa kohtalosta, niin se on väärin. Turha siis syyttää mua jeesustelusta, miettikää asiaa hieman itsekin.
Nyt oli naurettavin teko aikoihin. Mitä toivoit viestisi saavan aikaan? Eipä tuo hänen oloaan varmasti ainakaan paranna. Olisit voinut hetken harkitakin. Oma kirjoituksesi täällä muuten oli ensimmäinen kerta, kun luin G:n koiran kohtalosta palstalla. Olet hänen tietojensa levittelijä siinä missä muutkin, siinä jeesustelusi lomassa.
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Muistakaa äänestää Best Nordic Act:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace esittelee poitsut!
Tätä on nyt jotenkin niin outo katsoa, kun tietää mihin kaikkeen tuo johti :D Tässähän niillä on ihan kohtelias välimatkakin ja kaikkea, eikä kädet kuljeskele toisen kropalla.
Se tästä enää olisikin puuttunut että jo tuossa heitä esitellessä olisi kädet kuljeskelleet toisen kropalla 😅😅
Mutta täällähän oli juuri tuossa hetkeä aikaisemmin se toinen klippi samalta illalta, jossa ovat jo ihan vierekkäin ja B:n käsi käy K:n hartioilla ja rinnalla.
Nyt on kyllä jostain syystä ihan sellainen olo, että mulla on henkinen krapula. On tullut seurattua niin intensiivisesti K/B-yhteyttä prepartyista asti, sitten Euroviisuja, sitten Kärtsän ekoja keikkoja viisujen jälkeen, sitten oli koko Tavastia 1.0, kesän vuoristoradat ja kinastelua K/B-yhden suhteen jatkumisesta ja onko avioero jo tulossa, sitten koko hullu viikko Nordic Touria, nyt Jokereiden valtava areenakeikka... ja nyt olen yhtäkkiä valmis vähentämään tätä obsessiota. Kuten joku aikaisemmin kommentoi, nyt ei ole mitään yhteistä tiedossa K&B-suunnalta, mitä odottaa. Meillä on vain joitain epämääräisiä spekulaatioita Dublinista ja villeimpiä kuvitelmia B:stä UMK:ssa, mutta en jaksaisi panostaa kovin paljon henkisiä voimavaroja niihin. K:n Euroopan kiertueen fiilistely tulee varmasti olemaan kivaa, samoin kuin Jokereiden loppusyksyn keikkojen, mutta niissä ei ole sitä samaa latausta, sitä hulluuden odotusta, mikä syntyy yhteisestä K&B (tai K/JO) jutuista.
Mutta eipä siinä. Mahtavia olleet nämä kuukaudet, olen käynyt ekaa kertaa vuosiin keikoilla, saanut paljon uutta elämääni, eikä se ole mistään pois. Ehkä tekee vain hyvää vähentää palstailua (tulisi ehkä jopa urheiltua enemmän musiikin voimalla?). Täällä voi piipahtaa aina kun on sellainen fiilis, ja joka tapauksessa tiedän löytäväni itseni täältä heti, jos K tai JO tekee mitään erityistä. Ja tänään on mulla kuitenkin vielä tiedossa K:n Kuopion keikka, sitä odotellessa!
Ihanaa viikonloppua kaikille! Ylä- ja alamäistä huolimatta tai niiden takia olette kaikki olleet ihan huikeata seuraa. Never stop the madness, eiköhän täällä kohta saada hepulit taas jostain aikaiseksi.
Ei ole hankalaa edes. Ruokatunnilla näpytän ja aina odottaessa sen 10 s lappaan ruokaa suuhun. Menee aika mukavasti ja samalla multitaskaan ja saatan tehdä töitäkin. Viimeksi aika tylsässä asiakastapaamisessa painelin nappia samalla kun muka kuuntelin ahkerasti asiakkaita. Kännykkä oli piilossa näytön takana.
Mutta nyt eilen alkoi jo vähän into hiipua ja se 100 tuli vähän puoliväkisin. Siksi tässä vähän apuja pyytelen. Jos jokainen täällä vetäisee yhden päivän 100 kpl, niin saadaan jo ihan kiva tulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kahden laitteen taktiikkaa. Eli jos vaikka selaa puhelinta, niin samalla voi toisella kädellä näpyttää läppärillä äänestystä. Menee ihan huomaamatta ja tulee paljon ääniä vs. jos pitää hyppiä välilehdeltä toiselle.
Nimim. Rämpyttävä vasen käsi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace esittelee poitsut!
Se tästä enää olisikin puuttunut että jo tuossa heitä esitellessä olisi kädet kuljeskelleet toisen kropalla 😅😅
Mutta täällähän oli juuri tuossa hetkeä aikaisemmin se toinen klippi samalta illalta, jossa ovat jo ihan vierekkäin ja B:n käsi käy K:n hartioilla ja rinnalla.
Ja tais niskassakin käydä 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh, loppuis tuo Kärtsyn korostaminen. Ja ehkä se seksuaalinen jännite ei sitten kuitenkaan ihan maailman tärkein asia aina ole. Siihenhän toi koko KB-homma ja siitä lärpätys perustuu.
Mulle K ja B perustuu ihan muuhun, kun seksuaaliseen vetovoimaan. Kärtsää varmaan korostetaan K&B fiilistelyketjussa. Jos sitä ei oikeasti kestä, niin ehkä on väärässä paikassa..
Muistankohan oikein että n. 12000? Eka tuon luokan keikka heille.