Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Myös mun mielestä Kris räjäytti potin eilen yksittäisistä Joksuista ja on kuin tehty isolle lavalle, jotain tulee lisää häneen eikä areena ime hänestä tehoja vaan toisin päin. Kaikki vetivät hyvin, ja olin jotenkin liikuttuneen ylpeä heistä. Iso unelma saavutettu ja näytti ja kuulosti aivan upealta. Ihanaa että oli valittu viisuista pätkä, jossa Jere vilahtaa 💚 ja Jerppukin saanut eilen palkinnon 🤩💯🏆
Hyvin sanottu! Tosin aika vaikea olisi ollut löytää viisuista pätkää Joksuista muiden artistien kanssa niin, että siellä ei olisi näkynyt Kärppää. 😉
Vierailija kirjoitti:
Se miten hyvin eilisestä JOSubsin livestä pystyi konserttia seuraamaan. . ! Melkein kuin olisi paikan päällä ollut. . ! Ainakin verrattuna siihen fomon tunteeseen, mikä alkoi hiipiä mieleen ennen keikkaa. Nyt on tunne, ettei sitä missannutkaan niin pahasti! Oon tosi onnellinen että sain kokea vielä tämänkin tämän KOKO pitkän kauden päätteeksi! Itse seurannut saagaa himpun vajaat 5kk.
En ehkä ois aivan uskonut että se päätyy tällaisiin tunnelmiin, että elän näinkin vahvasti mukana slovenialaisen bändin areenakonserttia Ljubljanassa ig-livenä seuraten, tuntien jokaisen biisin ja saavani yllättyä Krisin asusta!
Sano muuta 😭
Boitsun Kari Tapio -larppaus listalle 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös mun mielestä Kris räjäytti potin eilen yksittäisistä Joksuista ja on kuin tehty isolle lavalle, jotain tulee lisää häneen eikä areena ime hänestä tehoja vaan toisin päin. Kaikki vetivät hyvin, ja olin jotenkin liikuttuneen ylpeä heistä. Iso unelma saavutettu ja näytti ja kuulosti aivan upealta. Ihanaa että oli valittu viisuista pätkä, jossa Jere vilahtaa 💚 ja Jerppukin saanut eilen palkinnon 🤩💯🏆
Hyvin sanottu! Tosin aika vaikea olisi ollut löytää viisuista pätkää Joksuista muiden artistien kanssa niin, että siellä ei olisi näkynyt Kärppää. 😉
Mä en silti usko että se oli ihan sattumas että se pätkä siinä oli. Huomasitteko että yleisökin reagoi siihen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en silti usko että se oli ihan sattumas että se pätkä siinä oli. Huomasitteko että yleisökin reagoi siihen?
Nimenomaan 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se miten hyvin eilisestä JOSubsin livestä pystyi konserttia seuraamaan. . ! Melkein kuin olisi paikan päällä ollut. . ! Ainakin verrattuna siihen fomon tunteeseen, mikä alkoi hiipiä mieleen ennen keikkaa. Nyt on tunne, ettei sitä missannutkaan niin pahasti! Oon tosi onnellinen että sain kokea vielä tämänkin tämän KOKO pitkän kauden päätteeksi! Itse seurannut saagaa himpun vajaat 5kk.
En ehkä ois aivan uskonut että se päätyy tällaisiin tunnelmiin, että elän näinkin vahvasti mukana slovenialaisen bändin areenakonserttia Ljubljanassa ig-livenä seuraten, tuntien jokaisen biisin ja saavani yllättyä Krisin asusta!Sano muuta 😭
Niinpä! Tämä on yksi asia mitå en aiemmin edes tiennyt olevan olemassa. Siis eträ jotain keikkoja katsotaan livestreamissa, toki jostain virallisesta mutta että jonkun fanin kuvaamasta. Ja ihanaa että yhdessä keskustellaan siitå sitten vielä. Ootteko aiemmin harrastaneet tälläistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo huomasin myös sen. Oli valittu kuitenkin aika neutraalipätkä, jossa K oli letkassa, mutta ei edes koskenut B:tä. Olishan vaihtoehtoja ollut vaikka mihin, mutta ehkä tuolla ei haluttu tarkoituksella korostaa kuitenkaan läheisempää yhteyttä.
Vierailija kirjoitti:
Jesse, Allu, Mikke ja ehkä Jaakko (?) olleet eilen laulamassa karaokea. K:ta ei videoissa näkynyt.
Tämä! Kyllä se näin on, että
viinat on nyt jätetty vähemmälle ja poikaystävän konserttia on seurattu keikkabussista käsin 😀
Kyllähän Kärtsy-yhteys kuului erottamattomasti joksujen viisutarinaan niin ei ihme että siellä vähän vilahti. K kuitenkin kärräsi heidät finaaliin.
Kärden poppoota ollu Jsuun Sointulassa Karaokessa (Miken stoori) On tuolla Jessellä kyllä ääni!
Jos Jokerit välttelis shippausta niin ei ne laittaisi videota jossa näkyy K.
Vierailija kirjoitti:
Jos Jokerit välttelis shippausta niin ei ne laittaisi videota jossa näkyy K.
Ei tuolla ollut shippauksen kanssa mitään tekemistä vaan kerrottiin JO:n viisumatkasta.
Vierailija kirjoitti:
Kris laulaa:
https://www.tumblr.com/leopardom/730467281947262976/ngvot-kris-again-cr…
Toi on niin symppis pätkä. Olin niin ylpeä itsestäni kun sain selvää, mitä Kris kiekaisee tuossa lopussa (vaikkei se mikään vaikea huudahdus ollutkaan), kuin olisin jo 1% sloveeni😊
Mäkään en olisi uskonut että minä, musiikista kiinnostumaton 50-vee täti, katsoisin slovenialaisen bändin keikkaa livestreamissa ja tosiaan tunnistaisin melkein kaikki biisit, innostuisin heidän asuistaan ja vielä keskustelisin tästä kaikesta tuntemattomien kanssa netissä😅
Gn stoori. 😭💚 En sano muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melkein vois sanoa, että Kris on saanut Kärtsältä vaikutteita illan asuun.
Tuo oli kyllä Krisin upein asu ever!! Bojan on yleensä se, joka kirjaimellisesti tihkuu s e ksiä, tuossa myös Kris 🥵🔥💖
Nuo Krisin tukkireidet ja almatädin perse ei lähde vaikka ois kokovartalolateksi päällä. Siinähän ne on tietysti missä muutkin, mutta seksiä - nono.
Tuo virallisen, maksullisen livestriimin puuttuminen on kyllä iso hukattu mahdollisuus.
Vierailija kirjoitti:
Gn stoori. 😭💚 En sano muuta.
Kenen geen -Gregor Zalokarin?
Se muuten oli Kari Tapio -larppausta, hyvä huomio. :D Ehkä se halusikin antaa Krisin loistaa. Loistihan B sitten laulun puolesta. Areenakeikka on niin erilainen vrt klubikeikkaan, tuosta oli riisuttu käytännössä kaikki kuumuus pois pl. Krisun asu. Varmasti ihan harkittua.
Sitä ihmettelin että vierailijoita ei oikeastaan Martinia ja muutamaa soittajaa lukuunottamatta ollut. Kun vertaa aikanaan Cvetlicarnaan. Ehkä tarkoitus olikin osoittaa että he on nyt niin iso nimi itse ettei tarvitse enää kiitellä ihan joka Slovenian muusikkoa. Tosin en tiedä mitä välispiikeissä sanottiin.