Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä enemmistö uskoo että B ei ole menossa synttäreille.
Jos se sinne ilmestyy, niin sit on kyllä Slovenianpojan sydän saanut osuman Amorin nuolesta.
Jos B ilmiintyy jollekin K:n Euroopan keikoista, käännän minäkin kantani sille maybe more-puolelle. En usko että näin tarvitsee tehdä.
Tuskin se ehtii, kun on Thaikuissa.
Sitä tarkoitin.
Vierailija kirjoitti:
Sais tää kinktober jo loppua, niin sekavia ficcejä on ao vääränään. 😅 Otetaan suosituksia vastaan vanhoista ja hyvistä, ilman mpreg twistiä mieluiten. 😆
Joo oli mullekin Kärden imetykset vähän liikaa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se sinne ilmestyy, niin sit on kyllä Slovenianpojan sydän saanut osuman Amorin nuolesta.
Jos B ilmiintyy jollekin K:n Euroopan keikoista, käännän minäkin kantani sille maybe more-puolelle. En usko että näin tarvitsee tehdä.
Samaa mieltä, ja mun mielestä se olisikin sitten heittämällä kummallisin käänne tässä saagassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Bojan Käärijän synttäreille vieraaksi?
Peukku ylös: menee tietysti!
Peukku alas: lomailee eikä kerkeä!
Mikä on muuten seuraava muu mahdollinen tilaisuus missä näkevät? Onko sellaista edes?
Synttäreille menosta en tiedä, mutta eiköhän ole sopineet ihan yksityisesti jotain. Voi mennä ens vuoden puolelle.
K:n keikkakalenteri on niin täynnä ettei siinä taida oikein olla yhtäkään väliä, jossa voisi Sloveniaan mennä. Ja veikkaisin, että B ei Suomeen päin lentelev (ellei sitten omalle keikalleen ensi kesänä), ennen kuin K on Sloveniassa käynyt. Tosin mielenkiintoiseksi menee, kun JO on levyttämässä Lontoossa sitten ensi vuoden tammikuusta huhtikuuhun, niin mahtaako käydä niin, että Kärppy ei Sloveniaan vierailemaan ehdi ennen ensi kesää...? Ehkä sitten Lontoossa voisi pistäytyä.
Jos mun pitåis veikata niin ei mene ennen ensi kesää, jos silloinkaan. Ellei sitten jonkun keikan käy heittämässä keväällä🤔
Ei se K vaivaudu Sloveniaan.
Se lupasi ig-livessä mennä.
Onko joko lähdössä meidän kanssa Joensuun keikan jälkeen Himokselle bileisiin?
T. Ake, Make ja Pera
Itse luulen, että B ilmaantuu jonnekin Euroopan keikalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<br />
Vierailija kirjoitti:Selvä enemmistö uskoo että B ei ole menossa synttäreille.
Samaa mieltä, ja mun mielestä se olisikin sitten heittämällä kummallisin käänne tässä saagassa.
Menis mullakin Top5, koska kun just ovat nähneet Suomessa usean päivän ajan, ja toinen lomailemassa ulkomailla kaukana, niin tosi outona pitäisin jos sen lisäksi lentelisi vielä jonnekin keikalle vaikka olisikin jo Euroopassa.
Vierailija kirjoitti:
Onko joko lähdössä meidän kanssa Joensuun keikan jälkeen Himokselle bileisiin?
T. Ake, Make ja Pera
Ai sinne seksi-sellaisiin? Eiks sieltä Joensuusta ole vähän matkaa? Mä voisin kyl tulla mut
Mullakin on liikaa matkaa, en ole Joensuussa.
Olisi kyllä hienoa jos B menisi Kärtsyä moikkaamaan edes jollekin keikalle. Mutta aika kiire tulisi. Jos on lomareissukin siinä ja onhan B reissannut toisen takia muutenkin enemmän tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään mikä on helposti ennustettavissa ja yleisen spekulaation alla ei voi olla kummallisin käänne tässä saagassa vaikka epätodennäköiseltä vaikuttaisikin. :) Vrt. Oddlygoodit ja kostopitsipyykit, jotka tulivat täysin puun takaa.
Hirvee fomo. Toi keikkatunnelma alkaa tarttua. Mikä ilta onkaan edessä noilla paikalla olevilla.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme on Bojan?
Hutafak Bojan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<br />
Menis mullakin Top5, koska kun just ovat nähneet Suomessa usean päivän ajan, ja toinen lomailemassa ulkomailla kaukana, niin tosi outona pitäisin jos sen lisäksi lentelisi vielä jonnekin keikalle vaikka olisikin jo Euroopassa.
Menihän se Lontooseen Luken keikallekin. Miksei sitten Kärden?
Alkaa olla aika lailla tekohengittämistä K ja B -suhteen toivominen täällä. Sellainen olo että jotain on muuttunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneekö Bojan Käärijän synttäreille vieraaksi?
Peukku ylös: menee tietysti!
Peukku alas: lomailee eikä kerkeä!
Mikä on muuten seuraava muu mahdollinen tilaisuus missä näkevät? Onko sellaista edes?
Synttäreille menosta en tiedä, mutta eiköhän ole sopineet ihan yksityisesti jotain. Voi mennä ens vuoden puolelle.
K:n keikkakalenteri on niin täynnä ettei siinä taida oikein olla yhtäkään väliä, jossa voisi Sloveniaan mennä. Ja veikkaisin, että B ei Suomeen päin lentelev (ellei sitten omalle keikalleen ensi kesänä), ennen kuin K on Sloveniassa käynyt. Tosin mielenkiintoiseksi menee, kun JO on levyttämässä Lontoossa sitten ensi vuoden tammikuusta huhtikuuhun, niin mahtaako käydä niin, että Kärppy ei Sloveniaan vierailemaan ehdi ennen ensi kesää...? Ehkä sitten Lontoossa voisi pistäytyä.
Jos mun pitåis veikata niin ei mene ennen ensi kesää, jos silloinkaan. Ellei sitten jonkun keikan käy heittämässä keväällä🤔
Ei se K vaivaudu Sloveniaan.
Se lupasi ig-livessä mennä.
Oli se aiemminiin luvannut koska B sanoi vielä kesökuussa haastattelussa että he is deffinately coming to Slovenia in August.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan itsekin harkita kantaani uudestaan, jos tänä iltana B. viittaa jollain tavalla K:hon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
<br />
Menihän se Lontooseen Luken keikallekin. Miksei sitten Kärden?
No siellä oli muitakin viisutyyppejä silloin kokoontumassa.
Mikä tää MRFY -bändi siis on? Jota Krisin äitikin kuuntelee :D (lähde viimeiselle JO Subsin uusin video)
Rysähti jo kakkoskierroksella, loput hoitivat lattialla.