Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/JokerOutSubs/status/1710285269985882279?s=20
Nytten käänetty tämä uusin haastis
JokerOutSubsit tehneet viime aikoina pitkää päivää, mutta kiitollinen kaikesta käännetystä materiaalista. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa pieni kertauskurssi:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Muistan, kun näin tuon haastiksen, missä K oli yhdessä niitten Kroatian edustajien kanssa ja selosti innokkaasti Bojanista. Ja papparaiset katseli jotenkin epäuskoisena että oikeesti...? Tunsin ihan pienesti jopa jonkinlaista noloutta K puolesta.
Minulle taas tuli siitä hassu fiilis, kun K sönkkää Bn vieressä Tavastian haastattelussa kuinka niiden välillä on jotain...(B vetää kädet puuskaan vähän sen näkösenä että mitäköhän sieltä nyt...😁) ...."hyvää." B nyökyttelee että yes of of course.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Muistan, kun näin tuon haastiksen, missä K oli yhdessä niitten Kroatian edustajien kanssa ja selosti innokkaasti Bojanista. Ja papparaiset katseli jotenkin epäuskoisena että oikeesti...? Tunsin ihan pienesti jopa jonkinlaista noloutta K puolesta.
Minulle taas tuli siitä hassu fiilis, kun K sönkkää Bn vieressä Tavastian haastattelussa kuinka niiden välillä on jotain...(B vetää kädet puuskaan vähän sen näkösenä että mitäköhän sieltä nyt...😁) ...."hyvää." B nyökyttelee että yes of of course.
Minä luulen myös, että sen verran kierroksia noissa tilanteissa ettei ihan voi tietää mitä sieltä tulee. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Noinhan se meni. Eihän K olisi tarvinnut selvittää heidän suhteensa laatua, mutta kun ei se osaa vaieta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Sehän kuittasi siihen heti että friendship tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
B&K ystävyydestä tulee sellaiset vibat että K ainakin jos ei itse ihastu miehiin niin paremmin ymmärtää sen miksi joku mies niin tekee koska siis c´mon kun tuon miehen ilmeitä ja eleitä katsoo Bojanin seurassa ja hänestä puhuttaessa niin ... :D Toki siis koko kuvio on voinut olla sanallasanoen hämmentävä, et ole suuren yleisön tiedossa, yhtäkkiä oot jossain euroopassa jossa sulla on yhtäkkiä paljon faneja ja et saa hetken rauhaa. Varmasti on ollut hyvin imartelevaa, että B:n kaltainen tyyppi on esim fanittanut häntä joka on jo omassa maassaan tunnettu tyyppi ja no, hyvin komea ja karismaattisen oloinen tyyppi.
B on arvoitus mulle mitä tämä hänelle merkitsi koska hän on minulle enemmän mysteeri. Jos ei ihastusta niin ainakin jotain fanitusta tämä on hänelle merkinnyt, jotain mikä saa hänet sädehtimään, ehkä K on inspiroinut häntä jotenkin tai saanut jotenkin kuorestaan pois tai vapautumaan tai jotain. ei ehkä jaksa kiinnostua enää niin mitä ihmiset hänestä ajattelee tai jotain muutosta tuo euroviisuprosessi kaikenkaikkiaan hänen lavapresenssiinsä on tuonut. Ja kukaties jotain ihastuksen tunteitakin, mutta kuten tässä ketjussa on sanottu niin ei sen tarvi aina olla romanttisen fyysisen tason ym ihastusta jos jossain ihmisessä kokee jotain.
Varmasti on respektiä herättänyt miten hyvin K pärjäsi viisuissa ja onhan K muutenkin hyvin inspiroiva persoona ja ihminen näin muutenkin itsevarman karismaattisen lavapreesenssinsä kanssa. B on varmaan omassa maassaan tottunut suosioon ja siihen että saa melkoista fanitusta mutta viisuissa ennakkosuosikit oli muita.
Jos nyt saa mutuilla minusta tuntui, että NT:illa K oli se, joka enemmän kosketteli ja haki kontaktia. Minusta tuntui silloin kesällä kun B kävi täällä ettei ehkä asiat menneet kuin hän toivoi. Täyttä mutuilua toki.
Olo miten vain tuntuvat viihtyvän toistensa seurassa. Toivottavasti tuo kontakti säilyy ja K pitää lupauksensa jonka ilmeisesti jollakin tasolla rikkoi tai ainakin siirsi luvattua käymistä toisen kotimaassa aiemmin. Helposti sitä kai jos on vähän työhön orieintoitunut jää ihmissuhteet toiseksi. Koskee toki muitakin ihmissuhteita tuo "huoli".
Joo, selvästi ilman kovin vahvoja shippauslinssejäkään olisi B halunnut tältä suhteelta enemmän. Mutta vaikuttaa olevan nykyisin ihan tyytyväinen pelkkään ystävyyteenkin, mikä kertoo tietysti Bojanin suuresta sielusta. Vielä euroviisujen jälkeen vähän paistoi pettymys siitä annat ihastuksellesi kortsuja toisen kanssa käytettäväksi-kommentissa. Mutta osaa selvästi suhtautua tähän hyvin.
Tuohan on silkkaa spekulaatiota että ihastus oli K.
No kuka muu muka? Graham Nortonko?
No esim Noa Kirel, Blanca Paloma jne. Toki kanssakäyminen ei näytä niin iloiselta, mutta ehkä B on ujompi ihmisten seurassa kehen on ihastunut (ja en kiellä etteikö kehonkieli K:n seurassa ollut hyvin lämmin :P). Ja eikö se Noa seurustele
Siis taas sama juttu. Bojan on täysin kliininen näinkin kauniissa naisseurassa. Sori vaan tytöt, Boitsu on kiinnostunut seksuaalisesti vain miehistä.
Kesäkuun Tavastia-keikalla kiinnitti huomiota se, miten yhteiskuvan jälkeen auttoi hänen edessään kyykyssä olleen Etelin seisaalleen. Otti kainaloiden alta kiinni, nosti ylös, eikä edes katsonut päin. Se oli varsin kliininen toimenpide, kohteliaan herrasmiehen teko, ei yhtään mitään muuta. Etel yritti jotain katsekontaktia tai vastaavaa, mutta B oli jo menossa (varmaan kohti K:tä).
Mutta onhan B seurustellut naisen / naisten kanssa, ei kai tommosta pientä tosiasiaa kannata sivuuttaa...
Joten lause "B on kiinnostunut seksuaalisesti" vain miehistä ei oo totta. On myös sanonut, että hänen pitää tuntea henkilö todella hyvin lähteäkseen mihinkään suhteeseen, ja ettei oo kiinnostunut mistään yhden yön jutuista. On ollut nuoresta pitäen kauniiden naisten ympäröimänä, on siis "tottunut" naiskauneuteen, ehkä siksi on niin neutraalisti. Kun ei se oo hänelle mikään WOW juttu, että hei onpas tuo nainen tosi ihana ja kaunis, jonkun Noan tai Etelin seurassa.
Kaikkien videoiden ja haastattelujen perusteella Bojan oli hetero kunnen tapasi Jeren ja sama toisin päin 💕
No ei kyllä. :D B:stä on tosi paljon kaikennäköisiä kuvia eri muusikoiden ja jalkapalloilijoiden kanssa missä on vinkeä tunnelma.
Jep, esim. se suht tuore juttu jossain hyväntekeväisyysottelussa, jossa juttelee sen jalkapalloilijan kanssa, yhdessä kohtaa kikattelee kyllä sillä tavalla, että en ole ikinä nähnyt missään haastattelussa hänen käyttäytyvän. Se oli ihan flirttiä. Ja mies oli tämä jalkapalloilija..
Bojan kikattelemassa jalkapalloilijan kanssa! Missä tää video on nähtävillä!!
noin 2.30 tai jotain eteenpäin
Tää on tää video, jonka yhteydessä sain aikaan valtavasti närkästystä, kun erehdyin kuvailemaan Bojanin eleitä vähän ' tyttömäisiksi' ihan kaikella rakkaudella.
Tuosta tuli mieleen, että B Buffonin kainalossa on kyllä niin hottia että oksat pois🔥🔥 (Bn insta). En nyt tarkoita, että olis jotakin "more than jotain", mutta herra varjele, siinä kuvassa on kyllä kaksi maailman kuuminta miestä!
Joo kylläh, Gigi Buffon on erittäin kuuma pakkaus! Meinasi taju lähteä silloin, kun tuo kuva lävähti eteen. Liikaa kuumuutta yhdessä ja samassa kuvassa! 🥵🤯😅
Shippimielellä ajateltuna Boitsulle sopisi kyllä pitkä ja miehekäs mies. Toki toi kainaloon sopiva vihreä goblinkin joka tarvittaessa on raju ja vähän hellä on ihan hyvä optio. 😉
Herkkä, raju ja vähän hellä ja lisäksi täysi goofball välistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Noinhan se meni. Eihän K olisi tarvinnut selvittää heidän suhteensa laatua, mutta kun ei se osaa vaieta.
Se oli juuri sanottu sillä homojenvokotusäänellä. Pelimies se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Minä luulen myös, että sen verran kierroksia noissa tilanteissa ettei ihan voi tietää mitä sieltä tulee. 🤭
Mulle ei muuten vieläkään ole selvinnyt että mitä se todennäköisesti yritti sanoa kun kertoi heillä olleen romantic.
Paljon viime hetken lippuja myynnissä jokerout_stozice ig storyissa. Ollapa teleportteri niin lehahtaisin tästä illaksi Ljubljanaan Joksujen keikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Kärpyllä on kyllä hyvin avoin tapa puhua bromance-tuntemuksistaan :D Ja yleensäkin avoin tapa puhua. Se vielä yhdistettynä vähän haasteelliseen englantiin saa monesti hänen juttunsa vielä kuulostamaan enemmän kuin siinä olisi jotain muutakin. Esim i love you bojan, tyyliin there is something between us (en ikinä käyttäisi tuota kaverista puhuessa), ja kuka muistaa sen saunarekka penishaastattelun. Oh dear, Kärpän huono englanti vaan siivittää shippausta.
Osittain samaa mieltä, että sanat voi saada hänen englannilla eri merkityksiä.
Mutta se ei kyllä selitä sitä, miten lämmöllä ja spesiaalisti kuvaa heidän välejään. Tästä esimerkkinä se oliko MTV3 aamuTV tai jokin haastattelu suomeksi, jossa kertoi erittäin laajasti ja vaiheittain heidän tutustumisestaan Bn kanssa.
Esim: "siitä tunsi heti jotenkin, että tässä on jotain, tässä on jotain meidän välillä". "löydettiin yhteishenki, vähän niinkuin löydät uusia ystäviä" (herää kysymys, miten tää erosi uusien ystävien löytämisestä:D) "Ja hommat toimi kyllä". Tehostettuna jännillä virneillä, katseilla ja hymyillä välillä mun silmään.
Niin siltä kannalta musta tää suomeksi haastattelu oli melkein parempi/pahempi kuin enkuksi! Mitä enemmän sanoja, niin sitä laveammin ja mielenkiintoisemmilla ilmaisuilla K kuvaa ja kysymyksiä herää...
Mä muistan silloin jo heti tätä katsoessani ihmetelleeni tuota kohtaa, että "vähän niin kuin löydät uusia ystäviä". Ja siis juuri tuota samaa, että miten tää erosi niistä muista kerroista ja muista ystävistä, kun tässäkin kuitenkin oli mielestäni kertovinaan uuden ystävän löytämisestä :D : D
Vierailija kirjoitti:
https://x.com/JokerOutSubs/status/1710285269985882279?s=20
Nytten käänetty tämä uusin haastis
Voi myös laittaa ihan suoraan linkin YouTubeen:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uhkapelurit ja rahapelaajat eivät kerta kaikkiaan kykene olemaan uskollisia. Vaikka haluaisivat. Onneksi eivät edes halua eivätkä yritä.
Entä jos pistää pari riviä lottoa ja yhden vakioveikkausta per viikko?
Tulet katsomaan aidan yli kaihoten Pentin pihalle 3 kerraa elämässäsi. Kun Pentti ajaa ruohoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
o
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3207169325596440547?igshid=MTc…
Krisin ja Nacen haastattelu. Tulee fiilis et muut bändin jäsenet ovat ehkä sit enemmän yhden yön juttujen perään, vaikka ei varmaan niin ole ajateltu, kun sanovat et parisuhde parempi heidän kahden mielestä.
😭🥰
Tuskin tarkoittivat sitä. Tosin jos multa kysyttäis keiden veikkaisin harrastavan yhden yön juttuja niin varmaan vastaisin Jan ja ehkä Jure että tota.
Joskus oli joku klippi, jossa niiltä kyseltiin, kuka tekee mitäkin todennäköisimmin. B oli paras tanssija yms. Sitten kysyttiin, kuka lähtee todennäköisimmin fanin kanssa keikan jälkeen. Kaikki osoittivat Jurea, joka sanoi heti, että ikinä en ole lähtenyt.
Siitä käytiinkin keskustelua, jossa B totesi, että bändin sääntöihin kuuluu, ettei faneja bäkkärille eikä niiden kanssa lähdetä hotelliin keikan jälkeen.
Joo, kyllä mäkin sen näin ja muistan, mutta nyt ei ollutkaan puhe fanien kanssa mihinkään lähtemisestä vaan yhden illan jutuista ihan muina yksityishenkilöinä. Enkä siis oleta tietäväni mitään heidän toiminnastaan tai preferensseistään. Tää oli vaan leikkimielinen veikkaus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Mulle ei muuten vieläkään ole selvinnyt että mitä se todennäköisesti yritti sanoa kun kertoi heillä olleen romantic.
Sen suusta voi tulla mitä vain. Eikö se sanonut bromantic viisuhaastiksessa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Kärpyllä on kyllä hyvin avoin tapa puhua bromance-tuntemuksistaan :D Ja yleensäkin avoin tapa puhua. Se vielä yhdistettynä vähän haasteelliseen englantiin saa monesti hänen juttunsa vielä kuulostamaan enemmän kuin siinä olisi jotain muutakin. Esim i love you bojan, tyyliin there is something between us (en ikinä käyttäisi tuota kaverista puhuessa), ja kuka muistaa sen saunarekka penishaastattelun. Oh dear, Kärpän huono englanti vaan siivittää shippausta.
Osittain samaa mieltä, että sanat voi saada hänen englannilla eri merkityksiä.
Mutta se ei kyllä selitä sitä, miten lämmöllä ja spesiaalisti kuvaa heidän välejään. Tästä esimerkkinä se oliko MTV3 aamuTV tai jokin haastattelu suomeksi, jossa kertoi erittäin laajasti ja vaiheittain heidän tutustumisestaan Bn kanssa.
Esim: "siitä tunsi heti jotenkin, että tässä on jotain, tässä on jotain meidän välillä". "löydettiin yhteishenki, vähän niinkuin löydät uusia ystäviä" (herää kysymys, miten tää erosi uusien ystävien löytämisestä:D) "Ja hommat toimi kyllä". Tehostettuna jännillä virneillä, katseilla ja hymyillä välillä mun silmään.
Niin siltä kannalta musta tää suomeksi haastattelu oli melkein parempi/pahempi kuin enkuksi! Mitä enemmän sanoja, niin sitä laveammin ja mielenkiintoisemmilla ilmaisuilla K kuvaa ja kysymyksiä herää...
Mä muistan silloin jo heti tätä katsoessani ihmetelleeni tuota kohtaa, että "vähän niin kuin löydät uusia ystäviä". Ja siis juuri tuota samaa, että miten tää erosi niistä muista kerroista ja muista ystävistä, kun tässäkin kuitenkin oli mielestäni kertovinaan uuden ystävän löytämisestä :D : D
Joo samaa oon pohtinu:D jotenkin se kyllä selvästi erosi, kun heitti tällaisen vertauksen!
Toinen hilpeyttä herättävä kohta oli musta tuo "hommat toimi":D vaikka tällä nyt varmaan tarkoitetaan aivan jotain muuta kuin vois toivoa, niin hauska sanavalinta joka tapauksessa. Mitkä hommat! Varmaan viittaa siihen, että heidän välinen yhteys pelasi ja hauskaa oli, mutta erikoinen sanavalinta myös (vähän niinkuin jossain ei toimisi hommat, tää jää tähän).
Ei vissiin ole liveä keikalta?
Vierailija kirjoitti:
Paljon viime hetken lippuja myynnissä jokerout_stozice ig storyissa. Ollapa teleportteri niin lehahtaisin tästä illaksi Ljubljanaan Joksujen keikalle.
Elän tänään tätä samaa tuskaa kuin aina kun en pääse johonkin keikalle, johon kovasti haluaisin: levoton ja vähän jotenkin meh-olo ylipäätään. Huoh. Voispa vaan irtisanoutua fanituselämästä ja elää normaalin aikuisen elämää! Mutta kai se olis sitten tylsempää. :D Manifestoin liveä tänään ja hienoja kuvia meidän iloksi.
Kärtsy ja Boitsu yhteensoppii paremmin kuin ketkään muut!
Oooo täällä Kärtsää jo odottaa. Valmiusasemissa ollaan. Näkyvyys ja kuuluvuus 10/10 toistaiseksi. Anniskelualueella on vielä hyvin väljää. Eturivin osasto pakkautunut täyteen. Lapsia mestoilla aika paljon. Narikkajonon helmet: 2 about 5-v tuskastueina kärttivät äidiltään "nyt sitä juomista äkkiä". Oikea asenne! Vielä vartti.