Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Mistä ficistä kyse, onko tullut uusia siis?
Vierailija kirjoitti:
Jan uittamassa teepussia.
https://twitter.com/leopardom_/status/1709928280613433723?t=40lzkPsWUrM…
Oletan, että tiedät mitä mielikuvia tuo herätti 🤣. Well played, well played... 👏
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa pieni kertauskurssi:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Muistan, kun näin tuon haastiksen, missä K oli yhdessä niitten Kroatian edustajien kanssa ja selosti innokkaasti Bojanista. Ja papparaiset katseli jotenkin epäuskoisena että oikeesti...? Tunsin ihan pienesti jopa jonkinlaista noloutta K puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Mistä ficistä kyse, onko tullut uusia siis?
Tämä ficcini (josta on tullut vasta yksi luku ja kostopitsi esiintyy kolmannessa ja viimeisessä). https://archiveofourown.org/chapters/127602196
Vierailija kirjoitti:
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3207169325596440547?igshid=MTc…
Krisin ja Nacen haastattelu. Tulee fiilis et muut bändin jäsenet ovat ehkä sit enemmän yhden yön juttujen perään, vaikka ei varmaan niin ole ajateltu, kun sanovat et parisuhde parempi heidän kahden mielestä.
😭🥰
Tuskin tarkoittivat sitä. Tosin jos multa kysyttäis keiden veikkaisin harrastavan yhden yön juttuja niin varmaan vastaisin Jan ja ehkä Jure että tota.
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä enää kukaan muu shippaa ja usko kaksikon tunteisiin kuin minä? Minä shippaan niin s aatanasti sitten vaikka yksin. Sitte ku Kärvänä tulee sanomaan mulle no homo nii sit ehkä lopetan. Never stop the madness.
Kyllä minä seilaan vielä hamaan tappiin saakka!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jan uittamassa teepussia.
https://twitter.com/leopardom_/status/1709928280613433723?t=40lzkPsWUrM…
Oletan, että tiedät mitä mielikuvia tuo herätti 🤣. Well played, well played... 👏
Janin teepussi(t) listalle, mars! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunteita molemmin puolin olisikin olisi hyppy tuntemattomaan aika suuri. Ovat erilaisia, tausta erilainen, asuvat eri maissa ja uratoiveet erilaisia ja hyvin kunnianhimoisia plus kiireisiä, kummankin pitäisi ryskätä ns kaapista ulos seksuaalisuutensa kanssa julkisesti enemmän tai vähemmän eikä toista ole tunnetukaan kuin 6kk. Eikä kahden oltu kuin ihan mitättömän vähän oletettavasti. Radikaalit päätökset vaikuttaisivat myös varmasti kummankin uraan. Uraan, joka on kummallekin todella tärkeä selvästi. Johon on panostettu osa elämää.
Siksi pojilla onkin toiveissa yhteiskiertue....
Mayhem Tour 2024 ja pojilla yhteinen punkka!
Kolmas klippi Jokerit + Alessandra
https://www.instagram.com/p/CyB7DbGN7Au/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Bojanin nenä on kyllä sexy.
Niin on!
T:Kärtsy
Jertsuhan on sinkkumies, joten vapaa hoitelemaan ketä tahansa!
Ei sitä osaa sanoa kuka on biseksuaali. Sanon tämän ihmisen kanssa tapailleena joka oli biseksuaali. Toki jos jälkikäteen miettii merkkejä niin olihan niitä jotain heterokaavasta poikkeavia merkkejä myönnetään ihan siis ystävien puheista hänestä alkaen mutta ei niin että sitä voisi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Joku näköjään yrittää nostattaa esiin tänään kaikki kiistanalaiset aiheet, jotta saisi riidan aikaiseksi.
Ohi vaan ja laiva eteenpäin. K:n keikkakin alkaa jo pian!
Onko sinne joku menossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö täällä enää kukaan muu shippaa ja usko kaksikon tunteisiin kuin minä? Minä shippaan niin s aatanasti sitten vaikka yksin. Sitte ku Kärvänä tulee sanomaan mulle no homo nii sit ehkä lopetan. Never stop the madness.
Kyllä minä seilaan vielä hamaan tappiin saakka!
Haluan nämä tämän kohtauksen. Kärtsä kävelee päättäväisesti luoksesi. Toteaa, että "No, Homo!" ja talsii vaan normaalisti pois.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä osaa sanoa kuka on biseksuaali. Sanon tämän ihmisen kanssa tapailleena joka oli biseksuaali. Toki jos jälkikäteen miettii merkkejä niin olihan niitä jotain heterokaavasta poikkeavia merkkejä myönnetään ihan siis ystävien puheista hänestä alkaen mutta ei niin että sitä voisi sanoa.
Ei tietenkään. Vain henkilö itse sen tietää (tai ei), ei kukaan muu - varsinkaan jos ei tunne henkilöä oikeasti koska on julkisuuden henkilö.
Onko tuo Jan liottanut tuohon teehen viimeiset kalliit kannabiksensä, kun sekoittaa niin keskittyen ja antaumuksella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään. Vain henkilö itse sen tietää (tai ei), ei kukaan muu - varsinkaan jos ei tunne henkilöä oikeasti koska on julkisuuden henkilö.
Ja on ihmisiä jotka ei ole tunnistaneet aikuisenakaan sitä puolta itsessään eli eivät tiedä asiaa tietoisesti.
Moneltas Joksut aloittaa tänään suomen aikaa? Oliko lämppäri klo 21?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otetaanpa pieni kertauskurssi:
Mistä kaikki alkoi:
Ja jatkui:
Ja edelleen jatkui:
Muistan, kun näin tuon haastiksen, missä K oli yhdessä niitten Kroatian edustajien kanssa ja selosti innokkaasti Bojanista. Ja papparaiset katseli jotenkin epäuskoisena että oikeesti...? Tunsin ihan pienesti jopa jonkinlaista noloutta K puolesta.
Kärpyllä on kyllä hyvin avoin tapa puhua bromance-tuntemuksistaan :D Ja yleensäkin avoin tapa puhua. Se vielä yhdistettynä vähän haasteelliseen englantiin saa monesti hänen juttunsa vielä kuulostamaan enemmän kuin siinä olisi jotain muutakin. Esim i love you bojan, tyyliin there is something between us (en ikinä käyttäisi tuota kaverista puhuessa), ja kuka muistaa sen saunarekka penishaastattelun. Oh dear, Kärpän huono englanti vaan siivittää shippausta.
B on vissiin Buffon-fani (muistaakseni mainitsi hänet tuon tapahtuman haastattelussa myös). On kyllä hottis. Tai siis kumpikin on 😅🥰