Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi jos tämä on sopimaton kysymys, mutta olen vain niin utelias tästä: mistä porukka on saanut selville, kuka tää K:n gf on (ja tunnistaa sen jos on merchiä myymässä/keikoilla) ja nyt vielä tietää sen mahdolliset venäjäläiset taustat?? Ei siis itseäni sen enempää henkilöstä kiinnosta mitään tietää tai selvittää, kunhan vain pohdin, millä lailla porukka on saanut kaiken tämän hänestä selville?
Oli kuulemma ollut julkinen insta ennen umk ja jotkut täältä olivat jopa hänen seuraajiaan ainakin silloin. Oli kuulemma myös kommentoinut K instaan jotain asiaankuuluvia kommentteja mutta nykyisin ilmeisesti ei enää. Kaikki nämä on tältä palstalta luettuja ja siksi tuo kuulemma.
Ainoa kommentti minkä ikinä näin häneltä K:n instassa oli silloin sen Liettuan (vai Latvian) matkan yhteydessä ennen viisuja.
Hänen nimensä on valitettavasti ollut palstalla ehkä 2-3 kertaa esillä. Ne kommentit poistettiin varmaan nopeasti. Samoin venäläiset sukujuuret ja ammattinsa. Seiskassa ollut pari stalkkeri-juttua kuvan kera, mutta kasvot peitetty. Oli tosiaan laittanut instansa yksityiseksi Kn UMK menestyksen myötä. Nykyisin taitaa jäädä väkisinkin nettiin jotain jälkiä, kun sinne jotain laittaa. Nimensä perusteella ei netistä juurikaan tietoja löydy eivätkä tietonsa meille kuulu, hän ei ole julkisuuden ihminen.
Olit kuitenkin nimen googlettanut kun tiesit kertoa että mitään ei oikein löydy? Vaikka ei tietonsa kuulukkaan meille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy oikeasti lopettaa näiden 12-14 tuntia kestävien työpäivien tekeminen. Kauhea työ taas selata koko ketju läpi työpäivän jälkeen. Tänään on ollut niin hienoja kommentteja ja hyviä pohdintoja, että ketjun selaamiseen meni pari tuntia. Joskus vaan mietin, että pitäisikö ketjussa olo aika käyttää vaikka juoksemiseen tai uimiseen.🙈 Ei vaan pysty, tämä ketju koukuttaa yhä edelleen.
Jokaviikkoinen IPhone-ruutuaikailmoitus kun tulee, niin olen useammankin kerran miettinyt, että herranjumala mä olisin tikissä, jos olisin tuosta ajasta ees neljäksen käyttänyt urheiluun. Toki myös kämpän siivoukseen ois voinut jonkun minuutin uhrata🙈
Mulla oli vähentynyt ruutuaika 70% NTn jälkeisellä viikolla NT-viikkoon verrattuna 😅
Tuli vastaan Kn faceryhmässä video muraalin julkistamistilanteesta, jossa K kertoo valinneensa alkoholittoman drinkin 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on pettäjä. Vielä erittäin selkärangaton sellainen. Toki muuta voisi olettaakaan.
Nyt trolli (Aito?) Iltalääkkeet vieläkin ottamatta. Heti ottamaan ja sitten nukkumaan. Tuo riehuminen riittää jo tältä illalta.
Etkö sinä tosiaan tiedä, ettei Jeren yksityiselämä kuulu sinulle eikä kellekään muulle palstalaiselle yhtään mitään.Vois se vähän kuulua. Mutta iiihan pikkikikkiriiikkisen. Näinnnn vähän!!!!!!
Mihin laitat rajan sille, mikä ei kuuluisi julkisuuteen? Jos ajattelet, että julkisuuden henkilön, artistin yksityiselämästä voisi "vähän, ihan pikkiriikkisen" kuulua sinulle? Eikö se riitä, että artisti tietää itse parhaiten, missä rajansa menee. Ja tuo julkisuuteen vain sen, mitä itse pitää tarpeellisena tuoda?
GALLUP:
Otetaas katsaus paljonko meitä risteilijöitä seilaa vielä aluksella, joko shippilasit nenällä tai ilman. Paina nuolta.
The blonde that is on now is Lado's long-time ex gf.
Vierailija kirjoitti:
Tuli vastaan Kn faceryhmässä video muraalin julkistamistilanteesta, jossa K kertoo valinneensa alkoholittoman drinkin 💚
No hyvä, mä kun ehdin jo närkästyä Vantaan kaupungille. Hyvä etten ruvennut soitteleen. 😆
https://instagram.com/stories/madam_cyka/3206860089419192592?utm_source…
Bojan on ihan jumala(inen) tässä.
Propsit Madam_cykalle myös sen Reffyn koostevideon You Tubessa postauksesta, toivottavasti K viimeistään nyt kävi sen katsomassa 😍
Skovenian gossip provided by LadySlo :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käärijä on pettäjä. Vielä erittäin selkärangaton sellainen. Toki muuta voisi olettaakaan.
Nyt trolli (Aito?) Iltalääkkeet vieläkin ottamatta. Heti ottamaan ja sitten nukkumaan. Tuo riehuminen riittää jo tältä illalta.
Etkö sinä tosiaan tiedä, ettei Jeren yksityiselämä kuulu sinulle eikä kellekään muulle palstalaiselle yhtään mitään.Vois se vähän kuulua. Mutta iiihan pikkikikkiriiikkisen. Näinnnn vähän!!!!!!
Mihin laitat rajan sille, mikä ei kuuluisi julkisuuteen? Jos ajattelet, että julkisuuden henkilön, artistin yksityiselämästä voisi "vähän, ihan pikkiriikkisen" kuulua sinulle? Eikö se riitä, että artisti tietää itse parhaiten, missä rajansa menee. Ja tuo julkisuuteen vain sen, mitä itse pitää tarpeellisena tuoda?
Sen, että tiedän onko artisti vapaa vai sinkku. Jos hän ei bisnessyistä sitä julkisesti halua imagollisista/naisfanituksen tähden kertoa. (Kuten on haastiksessa myöntänyt)
Vaikuttaa kuumotuksen määrään. Ja turha väittää ettei muka vaikuttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun täytyy oikeasti lopettaa näiden 12-14 tuntia kestävien työpäivien tekeminen. Kauhea työ taas selata koko ketju läpi työpäivän jälkeen. Tänään on ollut niin hienoja kommentteja ja hyviä pohdintoja, että ketjun selaamiseen meni pari tuntia. Joskus vaan mietin, että pitäisikö ketjussa olo aika käyttää vaikka juoksemiseen tai uimiseen.🙈 Ei vaan pysty, tämä ketju koukuttaa yhä edelleen.
Jokaviikkoinen IPhone-ruutuaikailmoitus kun tulee, niin olen useammankin kerran miettinyt, että herranjumala mä olisin tikissä, jos olisin tuosta ajasta ees neljäksen käyttänyt urheiluun. Toki myös kämpän siivoukseen ois voinut jonkun minuutin uhrata🙈
Mä annoin periksi ja lopetin kämpän siivoamisen tässä kesällä. Saliaikaa arvostan sen verran että se menee muun edelle shippauksen kera. Sitäpaitsi silloin saa rauhassa kuunnella Kärtsää ja Joker Outia kuulokkeilla (töissä en pysty käyttämään ja kotona on aina jollain jotain stanan tärkeää asiaa 2 minuutin välein).
Mutta tosiaan, siisti kämppä on niin last season.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli vähentynyt ruutuaika 70% NTn jälkeisellä viikolla NT-viikkoon verrattuna 😅
Mulla taas oli sillä seuraavalla viikolla räjähdysmäinen nousu. NT viikolla elin niin täysillä niitä keikkoja etten pystynyt oikeastaan mitään somea avaamaan. En vaan kyennyt lukemaan enkä kattomaan ruotsin ja norjan keikoista mitään, kun ootin omaa vuoroa niin kiihkeästi. Oma keikkaputki matkoineen kesti keskiviikosta lauantaihin. Mutta kun tunnekuohu oli vähän laantunut, alkoi massiivinen videoiden analysointi ja kokemuksien jakaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon äänestänyt Kärtsää varmaan sellaset kolmisensataa kertaa tänään. (Sormi nappulan ylle, sivusilmällä näkee kun saa taas näpsäyttää uudestaan, samalla onnistuu muutkin hommat. Multitaskaus kunniaan!) Yksi ääni lipsahti vahingossa Alessandralle. Noh, eipähän menny ainakaan Lortsulle.
Arveluttaa tällainen äänestys, jossa voi äänestää kuinka monta kertaa tahansa. Tulee mieleen, että se voittaa, jolla on fanaattisimmat fanit.
Eli Käärijällä on toivoa, kun miettii tätäkin palstaa xD
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
Muistakaa äänestää Best Nordic Act:
https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act
💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚🤍💚
The guy that is on now is the singer of Dan D, JO. played with them in Ptuj, and it"s one of the bands they mention in interviews as bands they grew up listening.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranen aika tätä Kärde kuvaa 😳😳😳
Sydän jätti 2 lyöntiä välistä!!!!https://www.tumblr.com/ladynarcissus/725850392212176896?source=share
Mä haluan laittaa mun naaman tuonne titsujen ja hauiksen väliin ja tukehtua. Choke me baby 🥵
mäpäääääs!! (Ok ehdit ensin 😵)
Ihana!!!
Ja mun silmiin toi mikki näyttäytyi B:n 🍆😁🥴
Aijaijaijai ...
Vierailija kirjoitti:
GALLUP:
Otetaas katsaus paljonko meitä risteilijöitä seilaa vielä aluksella, joko shippilasit nenällä tai ilman. Paina nuolta.
Aina Alapeukkukin seilaa yhä mukana ja on tyylilleen uskollinen eli aina vain nuolta alas.😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon äänestänyt Kärtsää varmaan sellaset kolmisensataa kertaa tänään. (Sormi nappulan ylle, sivusilmällä näkee kun saa taas näpsäyttää uudestaan, samalla onnistuu muutkin hommat. Multitaskaus kunniaan!) Yksi ääni lipsahti vahingossa Alessandralle. Noh, eipähän menny ainakaan Lortsulle.
Arveluttaa tällainen äänestys, jossa voi äänestää kuinka monta kertaa tahansa. Tulee mieleen, että se voittaa, jolla on fanaattisimmat fanit.
Eli Käärijällä on toivoa, kun miettii tätäkin palstaa xD
Terveysasemilla ovat ihmeissään, kun lokakuun lopussa vasemman ranteen jännetuppitulehdusten määrä rajussa kasvussa.
https://www.instagram.com/reel/Cx-MUfLNLVk/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Maailman ihanin Jan 💜🥰🔥