Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Ei hele, nyt lähti mun äskeinen kommenttikin siitä, että joku huumorintajuton poisti onko B top vai bottom -kyselyn. :DDD Joku ei oikeasti kestä edes fiktiivisen maailman keskustelua tästä aiheesta. Relaa! Ja viimeksi B oli top kyselyn mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko tämä ketju vasta sitten kun edessä on (väistämätön ) tilanne, että B:llä on joku kumppani? Nimittäin luulenpa, että sitten kun hänellä on, hän ei tosiaan jatka mitään tollaista maybe more-linjaa Kärtsän kanssa. Näen hänet ihmisenä joka kunnioittaa siinä kohtaa kumppaniaan.
No sitä odotellessa, B on niin yksityinen ihminen että hänen seurustelukumppaneistaan ei varmaan saada nähdä hiustupsuakaan ennen kuin ne on menossa naimisiin.
Mä toivon että hän päätyy sinne Lontooseen asumaan, koska Sloveniassa hän todennäköisesti päätyy naisen kanssa naimisiin, enkä usko että se on se mitä hän oikeasti on. Ja tämä kaikella rakkaudella, toivon hänen eläämäänsä paljon rakkautta ja kaikkea hyvää🥰
Mä toivon, että tuosta mainitsemastasi ja muutamasta muustakin syystä B päätyisi asumaan Suomeen, eikä Lontooseen, mutta olkoon tuo Lontoo kakkosvaihtoehto 😉
B latistuisi Suomessa, ei sovi sille. Tarvii aurinkoa ja lämpöä.
Joo ei, ei B:tä marraskuiseen Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tehääs uus gallup.
B on top: nuoli ylös
Vers: alasHuono kysely, kun molempia vastausvaihtoehto puuttuu.
Nythän siinä on jo sellainen? 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan muut jokerit B&K shippaajia
Nace ja Jure ainakin.
Ja mihinhän tääkin perustuu😅
Tarkoitatko Jure you should shower together Maček ja Nace I like every post of Käärijä and Bojan Jordan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäsiköhän Käärijänkin tehdä tuo "I will END 2023" haaste Tiktokissa. Jos sillekin tulee menee naimisiin niin damn 🤣
Siinä oli myös kohta kissing my boyfriend
Sitåhän se Boitsu siinä odotti. Ei miellyttänyt marry -vastaus ollenkaan.
-
Päinvastoin! Hänhän hymyili ihanasti ja nauroi. Sitä paitsi oli myös valinnut videoon
Taylor Swiftin biisin Cruel Summer:
"..And I screamed for whatever it's worth
"I love you," ain't that the worst thing you ever heard?
He looks up grinning like a devil"Kannattaa kuunnella koko biisi, kivat sanat :-)
Kannattaa kuunnella Taylor Swiftilta myös You Are In Love (paras kohta: "You keep his shirt" :)
One night he wakes
Strange look on his face
Pauses, then says
You're my best friend
And you knew what it was
He is in love
You can hear it in the silence
You can feel it on the way home
You can see it with the lights out
You are in love
True love
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä se oikein seuraa joker outista :D Bojaniako vaan?
Jure sai kunnian olla toinen Jokeri, jonka K otti seurantaansa! Rummut yhdisti näköjään sen verran, että NT aikana Kärtsä alkoi seurata Jurea.
Tässä on kyllä vääryys, pitäisi seurata muitakin!
Miksi se on vääryys, mut kenestäkään ei oo vääryys jos Jokereista kaikki ei seuraa häntä? Ehkä tällä ei nyt oo mitään merkitystä. 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko tämä ketju vasta sitten kun edessä on (väistämätön ) tilanne, että B:llä on joku kumppani? Nimittäin luulenpa, että sitten kun hänellä on, hän ei tosiaan jatka mitään tollaista maybe more-linjaa Kärtsän kanssa. Näen hänet ihmisenä joka kunnioittaa siinä kohtaa kumppaniaan.
No sitä odotellessa, B on niin yksityinen ihminen että hänen seurustelukumppaneistaan ei varmaan saada nähdä hiustupsuakaan ennen kuin ne on menossa naimisiin.
Mä toivon että hän päätyy sinne Lontooseen asumaan, koska Sloveniassa hän todennäköisesti päätyy naisen kanssa naimisiin, enkä usko että se on se mitä hän oikeasti on. Ja tämä kaikella rakkaudella, toivon hänen eläämäänsä paljon rakkautta ja kaikkea hyvää🥰
Mä toivon, että tuosta mainitsemastasi ja muutamasta muustakin syystä B päätyisi asumaan Suomeen, eikä Lontooseen, mutta olkoon tuo Lontoo kakkosvaihtoehto 😉
Ja niitähän Lontoossa riittää. 😉 Toki siellä Suomea ja Helsinkiä enemmän ajanvietettä ja nähtävää, joilla kompensoida tympeää ilmastoa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ajatus (mikä ei välttämättä ole ihan shippaajien mieleen) että K pitää B:n kanssa yllä pikku liekkiä ainakin osittain ihan senkin takia että sitä imartelee tuollaisen komean ja innokkaan, vähän eksoottisen nuoren miehen huomio ja se on jäänyt siihen koukkuun eikä halua luopua siitä. Ketäpä ei imartelisi.
Kukapa ei tuollaiseen huomioon jäisi koukkuun! :-D
Apple Musiciin on ilmestynyt toinen versio Demoni-albumista, jossa lukee Apple Digital Master. En ole ehtinyt kuuntelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace ja Jure ainakin.
Tarkoitatko Jure you should shower together Maček ja Nace I like every post of Käärijä and Bojan Jordan?
Jure we should shower together pikemminkin se oli. Nacen kommenttia en tunnista enkä ole kuullutkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa aurinkoa ja lämpöä varmasti Ksta yllin kyllin. Enemmän, kun talvisesta Lontoosta ainakin. 😅 Ei oo nyt ihan lämmin kohde se.
No judgement. En mäkään jaksa seurata K:n instajuttuja. Varmaan ihan mainio kaveri sen ulkopuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tais mainita ikävöivänsä kunnon draamaa, voin sanoa että Twitteristissä vähän kiehuu parhaillaan. En tiedä onko aito vai feikki (Jodelissa veikataan jälkimmäistä), mutta ulkkiksiin menee ainakin täydestä.
https://twitter.com/mysweetc0rpse_/status/1709884606512554479?t=cZqok6n…
Täh. Eihän tuo päivitys liittyny mitenkään K:hon tai B:hen.
Mitä? Siinä on feikattuja screenshotteja "Kn kanssa käydystä" keskustelusta.
Ei nuo välttämättä oo feikattuja. Tietyt piirteet vastauksissa paljastaa että voi hyvinkin olla Käärijä
Ja eihän noissa oo ees mitään skandaalimaista. Tää Little Big bändihän on irtisanoutunut kaikesta Putinin sotatouhuista ja tukee Ukrainaa.
Jollakin ukrainalaisella vaan kiehahtanu yhteiskuva.
No ei ole kyllä yhtään K:n tyyppistä tekstiä.
Ai, mun mielestä on. Ja hänhän varmasti tosiaan tunteekin venäläisiä, koska on melkein-sukua.
Ei ole (melkein) sukua tyttöystävälleen. Kyllä venäläisissä ihmisissä on ilmeisen paljon niitä, jotka vastustavat sotaa.
Kuten edellä kommentoitu ei teksti edes ole Kn tyyppistä tekstiä. Vähitellen varmasti pyrkisivät ohjaamaan keskustelua haluamaansa suuntaan. Eikä K varmasti ryhtyisi pitempiin keskusteluihin noiden kanssa.
Tökeröä, ilmeisesti twitterille tyypillistä. Tässä ketjussa jo tuotu esille jodelistakin tieto, että ovat selvästi feikki-screensotteja. Turha sinun Aito on nyt muuta väittää.
Mä en osaa sanoa millä screenshotit todistetaan feikiksi mutta kielellisesti ei ainakaan oo ollenkaan käärijämäistä. Ei vakuuta sekään että se olisi edes aloittanut keskustelua, saato jatkanut viestittelyä noin pitkään. Veikkaan että tuolla on nyt rätkähdetty putinin trolliin. Tosin nyt näytti että ne kuvakaappaukset olisivat hävinneet twitteristä, mutta voi olla että on taas haku viturallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja niitähän Lontoossa riittää. 😉 Toki siellä Suomea ja Helsinkiä enemmän ajanvietettä ja nähtävää, joilla kompensoida tympeää ilmastoa.
Juu siellä on sitä kaikkea muuta. 😀 Sit Lontoossa asuneena siellä on lyhyt talvi, kevät tulee tosi aikasin ja kesät on kuumia. Että kyllä siellä enemmän lämpöä ja aurinkoa on kuin Suomessa. :) Mutta joku Espanja ehkä sopis vielä paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nace ja Jure ainakin.
You should shower together by Jure? Missä sanoi näin! Vai nyökytteli Ljubav-livessä? Ooh!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ajatus (mikä ei välttämättä ole ihan shippaajien mieleen) että K pitää B:n kanssa yllä pikku liekkiä ainakin osittain ihan senkin takia että sitä imartelee tuollaisen komean ja innokkaan, vähän eksoottisen nuoren miehen huomio ja se on jäänyt siihen koukkuun eikä halua luopua siitä. Ketäpä ei imartelisi.
Kukapa ei tuollaiseen huomioon jäisi koukkuun! :-D
Mä olen muuten ihan tosissani 🙈 miettinyt tommosta tilannetta. Että siis kun tiettävästi olen ihan heteronainen ja jos tulis tilanne että joku nuorempi tosi seksikäs nainen alkais osoittaa huomiota ja tultais hyvin juttuun niin johtaisko se johonkin.. ehkä ei🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata muuten lainailla tiettyyn asiaan liittyviä viestejä, kun joutuu sit poistattelemaan vaan enemmän.
Voisi sitten siihen aiheeseen liittyen poistella ihan tasapuolisesti eikä valita yhden näkökulman jota hyväksyy ja toista ei
Poistelen joka ikisen, missä aihe mainitaan. Ei kiinnosta, mikä on näkökulma. Paitsi Kn näkökulma asiasta jauhamiseen.
Kummasti täällä silti on tuota samaa kantaa. Saa ollakin aina kunnes joku vastaa siihen. Sitten ykskaks aihe on kielletty. Usein jää ne toisen kannan jutut kyllä.roikkumaan. En tiedä kuka poistaa ja mitä. Jäänyt vaan silmään tämä.
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän muut viisukaverit K:sta ja B:stä, että onko heillä enemmän menoillaan
Eivät varmaan nykytilanteesta, mutta viisuissa varmasti liikkui vähintään huhuja. Kyllähän siellä olisi ollut sekä Kärpälle että Boitsulle useampikin ottaja, mutta kaikki luovuttivat koska nuo kaksi näkivät mm. Itävallan Salenan mukaan vain toisensa 🤷🏻
Luulen, että jos joku muu Suomen ja Slovenian delegaation ulkopuolelta jotain tietää, niin Alessandra tai ehkä jopa Irlannin kundeille on voitu kännipäissään jotain paljastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No herraisä ei se nyt niin typerä ole, että alkaisi yhdenkään Ukrainalaisen kanssa vääntämään, kun tietää, että viestit leviää.
Eikä Kärtsällä ole tapana vastata noin pitkillä viesteillä. Sehän kirjoittaa aina yhden lauseen vastauksia. Mielestäni on ilmiselvää, ettei tuo ole Kärtsä.
Oli tapaus the Valokuvaajallekin vastannu pidemmin.
Oliko TÖ:lle vastannut pidemmin Aito? Minä näin vain lyhyen yhden lauseen kommentin hänelle.