Käärijä ja Bojan fiilistelyketju
Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...
Kommentit (123801)
Vierailija kirjoitti:
Käärijä ei seuraa Nacea Jodelin mukaan. Miksi?
Eihän se seuraa Krisiäkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tais mainita ikävöivänsä kunnon draamaa, voin sanoa että Twitteristissä vähän kiehuu parhaillaan. En tiedä onko aito vai feikki (Jodelissa veikataan jälkimmäistä), mutta ulkkiksiin menee ainakin täydestä.
https://twitter.com/mysweetc0rpse_/status/1709884606512554479?t=cZqok6n…
Täh. Eihän tuo päivitys liittyny mitenkään K:hon tai B:hen.
Mitä? Siinä on feikattuja screenshotteja "Kn kanssa käydystä" keskustelusta.
Ei nuo välttämättä oo feikattuja. Tietyt piirteet vastauksissa paljastaa että voi hyvinkin olla Käärijä
Ja eihän noissa oo ees mitään skandaalimaista. Tää Little Big bändihän on irtisanoutunut kaikesta Putinin sotatouhuista ja tukee Ukrainaa.
Jollakin ukrainalaisella vaan kiehahtanu yhteiskuva.
No ei ole kyllä yhtään K:n tyyppistä tekstiä.
Ai, mun mielestä on. Ja hänhän varmasti tosiaan tunteekin venäläisiä, koska on melkein-sukua.
Ei ole (melkein) sukua tyttöystävälleen. Kyllä venäläisissä ihmisissä on ilmeisen paljon niitä, jotka vastustavat sotaa.
Kuten edellä kommentoitu ei teksti edes ole Kn tyyppistä tekstiä. Vähitellen varmasti pyrkisivät ohjaamaan keskustelua haluamaansa suuntaan. Eikä K varmasti ryhtyisi pitempiin keskusteluihin noiden kanssa.
Tökeröä, ilmeisesti twitterille tyypillistä. Tässä ketjussa jo tuotu esille jodelistakin tieto, että ovat selvästi feikki-screensotteja. Turha sinun Aito on nyt muuta väittää.
Vierailija kirjoitti:
Monelta alkaa hyväntekeväisyyskonsertti?
Klo 21 Suomen aikaa. Mulle ainakin tuli jo sähköpostiin linkki, mistä voi katsoa ohjelman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se seuraa Krisiäkään
Eikä Jania
Miten moni on ostanut lipun hyväntekeväisyyskonserttiin (nuoli ylös)? 🙂
Tietääköhän muut viisukaverit K:sta ja B:stä, että onko heillä enemmän menoillaan
Vierailija kirjoitti:
Ketä se oikein seuraa joker outista :D Bojaniako vaan?
Ja Jurea
Vierailija kirjoitti:
Bojan ja Jure 😀 ja Jokereiden virallista tiliä tietty.
Vierailija kirjoitti:
Jure sai kunnian olla toinen Jokeri, jonka K otti seurantaansa! Rummut yhdisti näköjään sen verran, että NT aikana Kärtsä alkoi seurata Jurea.
Vierailija kirjoitti:
Bojania joo ja Jurea 😅 Mut eihän esim Kris seuraa myöskään Kärtsää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 storya Bojania putkeen 🔥💖🔥💕
https://instagram.com/stories/bojansstories/3206859346415053825?utm_sou…Onko me keskusteltu jo monta sivua siitä, miten hyvältä Bojan näyttää farkuissa ja ylipäänsä noissa?
Eilen taisi useampi joutua horny jailiin, kylmiöön tai merenpohjaan 😂🤪
Mä olisin toivonut B:lle kostopitsiä ja mustia tiukahkoja farkkuja 👌
Nyt ei onnistu kun se on Suomessa!
Vierailija kirjoitti:
Tietääköhän muut viisukaverit K:sta ja B:stä, että onko heillä enemmän menoillaan
Veikkaan että tässä kohtaa vuotta heitä ei vois vähempää kiinnostaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jure sai kunnian olla toinen Jokeri, jonka K otti seurantaansa! Rummut yhdisti näköjään sen verran, että NT aikana Kärtsä alkoi seurata Jurea.
Tässä on kyllä vääryys, pitäisi seurata muitakin!
Mulla on sellainen ajatus (mikä ei välttämättä ole ihan shippaajien mieleen) että K pitää B:n kanssa yllä pikku liekkiä ainakin osittain ihan senkin takia että sitä imartelee tuollaisen komean ja innokkaan, vähän eksoottisen nuoren miehen huomio ja se on jäänyt siihen koukkuun eikä halua luopua siitä. Ketäpä ei imartelisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuuko tämä ketju vasta sitten kun edessä on (väistämätön ) tilanne, että B:llä on joku kumppani? Nimittäin luulenpa, että sitten kun hänellä on, hän ei tosiaan jatka mitään tollaista maybe more-linjaa Kärtsän kanssa. Näen hänet ihmisenä joka kunnioittaa siinä kohtaa kumppaniaan.
No sitä odotellessa, B on niin yksityinen ihminen että hänen seurustelukumppaneistaan ei varmaan saada nähdä hiustupsuakaan ennen kuin ne on menossa naimisiin.
Mä toivon että hän päätyy sinne Lontooseen asumaan, koska Sloveniassa hän todennäköisesti päätyy naisen kanssa naimisiin, enkä usko että se on se mitä hän oikeasti on. Ja tämä kaikella rakkaudella, toivon hänen eläämäänsä paljon rakkautta ja kaikkea hyvää🥰
Mä toivon, että tuosta mainitsemastasi ja muutamasta muustakin syystä B päätyisi asumaan Suomeen, eikä Lontooseen, mutta olkoon tuo Lontoo kakkosvaihtoehto 😉
Vierailija kirjoitti:
kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.
outoa oli myös se että UMK ketjussa jotkut alkoi shipata noita jo ennen nuuskakosintavideoita. Liekö oli vielä edes dinner datea ollut. Siellä pohdittiin kenen kanssa Käärijää shipata jo ennen sitä.
Minä en tiennyt edes shippaus- sanaa ennen toukokuuta, mutta olen ennenkin kertonut tässä ketjussa, että kiinnitin heti ensimmäisessä heidän yhteisvideossaan (huhtikuussa Madrisissa) huomiota siihen, miten jännästi B (jonka nimeä tai mitään muutakaan hänestä en tiennyt) katsoo Kärtsää. No unohdin sen kyllä, kunnes alkoi tulla Liverpoolista matskua ja mietin että jahas..
Ehkä Jonnet ei muista, mutta se llengendaarinen bussissa kuvattu boyfriend, one hotel room ig-videohan oli jo sieltä Amsterdamin prepartyilta. Ja sitä ennen se kaukonylkytys-video Madridista. Sieltä asti on jo shipattu niin maan perkeleesti
Jjep seurattu on sieltä asti! Tosin kaukonylkytys oli vähän outo niin en vielä sillon ajatellut kummemmin.
Bojan oli myös ainoa jonka Kärtsä tägäsi sen tarinoihin siellä Madridissa, jotain spesiaalia oli siis ilmassa jo silloin 🥰
Niinhän hän on kertonu🥰
Se yksi video titanic-illalta ennen laivaan menoa sieltä kadulta kun laulavat, se sai mun ajatukset siihen suuntaa, että ei hitto toi poitsu taitaa olla oikeesti ihastunut. Ne katseet siinä vaelteli huuliin yms 🙈😅
Höps. Biisin bongausta kun yhdessä oli tarkoitus laulaa.[/
Juu no en itse asiassa tarkoittanut sitå kohtaa mutta kukin nähkööt mitä haluaa, ei se keltään ole pois😅
oon itsekin nähny sen klipin kun omassa puhelimessa ja ainoa kohta, kun "vaelteli huuliin" oli kun K alkoi laulaa "eeeevri taim ai sii juuu..". Joten se siitä 😏
Sitä, että B katselee Kn huulia on pyritty selittelemään muuten ja toki tuo kuuloasia on tärkeä ja Bn olisi s yhtä hakeutua kuulontutkimukseen ellei sitä ole lähimenneisyydessä tehty.
Mutta kyllä Kn kauniit huulet ovat varmasti muustakin syystä kiinnittäneet Bn huomion 💚💙
Vierailija kirjoitti:
Tehääs uus gallup.
B on top: nuoli ylös
Vers: alas
Huono kysely, kun molempia vastausvaihtoehto puuttuu.