Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käärijä ja Bojan fiilistelyketju

Vierailija
17.05.2023 |

Tehdäänkö oma ketju tälle <3. Itse jaksan ainakin fiilistellä kaikkia julkaisuja ym., mutta ehkä eivät enää suoraan kuulu UMK tai Euroviisuketjuihin...

Kommentit (123801)

Vierailija
120761/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän random pohdintaa K ja B/JO liittyen:

- Käärijän nimi tulee uhkapelaamisesta, JO nimessä joker, jonka voisi liittää pelikortteihin. Kaikista maailman sanoista ja nimistä molempien nimet siis voidaan liittää pelaamiseen

- viime vuoden UMKssa Suomen oman Bojanin Robinin asu oli violetti pitkä takki ja selvästi ottanut vaikutteita Batmanin Joker hahmon garderoobista

Onko ennusmerkit siis olleet aina olemassa ja koko K/B written in the stars 🤭🤭

En mä juuri näistä ennusmerkeistä tiedå, mutta vaikka olen aina ollut ihminen joka ei usko mihinkään korkeampaan henkiseen johdatukseen, taikauskoon, astrologiaan ym ym, niin tässä on vaan jotain sellaista, että uskon jonkinlaiseen written in the stars-meininkiin.

Miten muuten slovenialainen kielinero yliopistosta valmistunut superkomea nuorukainen löytää sielunkumppanin tms suomalaisesta räppäristä, joka juuri ja juuri puhuu englantia. Ja näyttää vielå siltä että ymmärtävät toisiaan täydellisesti.

Kulissit on ainakin kuin jostain modernista Jane Austen-romaanista. Ja samoin henkilöhahmot, toinen toistaan kummallisempia sivuhahmoja, kuten omalaatuinen Gregor, ylimielinen Loreen yms.

Katsojat kyllä alkaisi kritisoida tällaista elokuvaa, kun on ihan liian epäuskottava. :D Miten niin tällaiset henkilöt voivat löytää toisensa, miten niin lähes englantia taitamaton suomalaisräppäri voisi hurmata tämän slovenialaiskomistuksen, eihän niillä ole mitään yhteistäkään, miten muka ylimielinen leffan pahis ei saakaan nenilleen, ja eihän nyt herran jestas tuolla tavalla ihastuneet ikinä kehtaisi julkaista tuollaista materiaalia someen! Tosin pisteitä tulisi varmasti humoristisista sivuhenkilöistä, kun toisen päähenkilön bändikavereista ja toisen tanssiryhmästä, jotka jostain syystä kaikki tuntuvat shippaavan päähenkilöitä toisilleen.

Joo ja päähenkilötkin ovat kuin jostain lasten piirretystä. Toisesta tulee laajalti rakastettu ja hän on niin lämmin, avoin, sympaattinen ja nauravainen että hurmaa kaikki ympärillään olevat ihmiset. Toinen taas osaa viittä kieltä ja loistaa kymmenessä eri urheilulajissa, laulaa kuin enkeli ja näyttää veistokselta.

Vierailija
120762/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton tuuri elämässäni vaan jatkuu. Olympiaan sain liput viikkoa ennen keikkaa ja nyt on hyvät paikat myös Umk-finaaliin. 💚🥳 Life is good ja Joker Outia/Bojania Nokia Areenalle ootellessa!

T. Ritva-Liisa 💋

Sitäpä saa sitten odotellakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
120763/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton tuuri elämässäni vaan jatkuu. Olympiaan sain liput viikkoa ennen keikkaa ja nyt on hyvät paikat myös Umk-finaaliin. 💚🥳 Life is good ja Joker Outia/Bojania Nokia Areenalle ootellessa!

T. Ritva-Liisa 💋

Omg, onnea! Mulla jatkuu teema liputon.fi. Luotan siihen. Miten onnistuit saamaan lipun, päivystitkö koko aamupäivän ja sinne vapautui lippuja?

Vierailija
120764/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan aamujumpat jo tehty?

https://www.mtvema.com/vote/best-nordic-act/

En tiedä, mitä pomo tulee tykkäämään, jos mulla on marraskuussa Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.

Mulla on jo Käärijän takia rannekanavaoireyhtymä.🙈

😂😂🤭+ tenniskyynärpää?

Auts, keskisormen nivelet aristaa!!

Vauvapalstan laatukontenttia 😁😳

Vierailija
120765/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis B ei välttämättä ole edes sanonut tota kommenttia, vaan joku bändistä. Voi olla ihan kuka tahansa.

Huomio kyllä koskettaa ihan koko bändiä tässä. Ja oli Bojan haastattelussa mukana.

Joku (kuka?) bändin jäsenistä on tuon sanonut suomalaisesta huumorista. Muut ovat siihen haastattelussa yhtyneet. Jotenkin luulen, ettei B koe suomalaisten/J-Kn huumoria kuitenkaan pelottavana (sellaiseksikin haastattelun lopussa mainittu,).

Vierailija
120766/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ritva-Liisa 💋

Omg, onnea! Mulla jatkuu teema liputon.fi. Luotan siihen. Miten onnistuit saamaan lipun, päivystitkö koko aamupäivän ja sinne vapautui lippuja?

Tasan klo 9 sain liput koriin ja ostin ilman mitään odotushuoneita 😊

Vierailija
120767/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.

outoa oli myös se että UMK ketjussa jotkut alkoi shipata noita jo ennen nuuskakosintavideoita. Liekö oli vielä edes dinner datea ollut. Siellä pohdittiin kenen kanssa Käärijää shipata jo ennen sitä.

Minä en tiennyt edes shippaus- sanaa ennen toukokuuta, mutta olen ennenkin kertonut tässä ketjussa, että kiinnitin heti ensimmäisessä heidän yhteisvideossaan (huhtikuussa Madrisissa) huomiota siihen, miten jännästi B (jonka nimeä tai mitään muutakaan hänestä en tiennyt) katsoo Kärtsää. No unohdin sen kyllä, kunnes alkoi tulla Liverpoolista matskua ja mietin että jahas..

Ehkä Jonnet ei muista, mutta se llengendaarinen bussissa kuvattu boyfriend, one hotel room ig-videohan oli jo sieltä Amsterdamin prepartyilta. Ja sitä ennen se kaukonylkytys-video Madridista. Sieltä asti on jo shipattu niin maan perkeleesti

Jjep seurattu on sieltä asti! Tosin kaukonylkytys oli vähän outo niin en vielä sillon ajatellut kummemmin.

Bojan oli myös ainoa jonka Kärtsä tägäsi sen tarinoihin siellä Madridissa, jotain spesiaalia oli siis ilmassa jo silloin 🥰

Niinhän hän on kertonu🥰

Se yksi video titanic-illalta ennen laivaan menoa sieltä kadulta kun laulavat, se sai mun ajatukset siihen suuntaa, että ei hitto toi poitsu taitaa olla oikeesti ihastunut. Ne katseet siinä vaelteli huuliin yms 🙈😅

Ei mitään pois K:lta mutta B:llä on tapana katella ihmisiä huuliin jutellessa, näkynyt monessa videossa. Onko sillä vähän huono kuulo tai no, ehkä vaan tapa.

Totuus siitäkin "huuliinkatsomisvideosta" oli se, että K ja B tekivät suoraa somekontenttia tuntematta toisiaan paljoakaan. Ja Bojanin oli nopeasti napattava kiinni laulusta, mitä K alkoi yllättäen laulaa.

Joten eiköhän ole aika luonnollista, että laulun ja aloituskohdan nopeasti bongatakseen vilkaistaan luonnollisesti huulia. Ääni+näköhavainto antaa aivoille nopeimmin käsityksen todellisuudesta.

Ainakin itse yrittäisin bongata huulilta tuossa tilanteessa.

Mulle toi video oli se hetki, jolloin aloin ajatella, että B on ihastunut. Heti siitä alusta huomaa, miten hän ihastuneesti katsoo Kärtsää, eikä silloin tiennyt tämän kuvaavan somesisältöä eli ei ollut Boitsun puolelta mitään fanserviceä. Jos tällä videolla ei jonkun mielestä ole vähintään yksi ihastunut mies, niin en voi kuin ihmetellä, miten eri lailla olemuksia, ilmeitä, katseita ym. tulkitaan.

Tässä linkki tuohon tilanteeseen. On yksi mun lemppareita koko ajalta juuri B:n aitojen reaktioiden takia. K:lla tuossa vielä minusta enemmän esittämistä ja tilanne kontrollissa, kunnes lopussa B onnistui yllättämään täysin. 😅

Vierailija
120768/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun näin ensin sen että Loreen oli päässyt MTV EMA Nordic Act kategoriassa ehdolle, niin eka ajatus oli että Käärijän on ollut pakko päästä ehdolle kanssa perhana :DD

Vierailija
120769/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ritva-Liisa 💋

Liputtomasta et kyllä tule UMK-lippua saamaan.

Vierailija
120770/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuuko tämä ketju vasta sitten kun edessä on (väistämätön ) tilanne, että B:llä on joku kumppani? Nimittäin luulenpa, että sitten kun hänellä on, hän ei tosiaan jatka mitään tollaista maybe more-linjaa Kärtsän kanssa. Näen hänet ihmisenä joka kunnioittaa siinä kohtaa kumppaniaan.

Vierailija
120771/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. Ritva-Liisa 💋

Sitäpä saa sitten odotellakin.

Jos ei poikia/Boikaa näy livenä, niin videomatskuissa/pisteidenantajana vähintäänkin!

Vierailija
120772/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä kyllä rankaa. Juuri sain luettua monen tunnin ajalta viestit ja samalla näpyttelin äänestysnappia melkein tunnin. Nyt on selkä jumissa ja ranne väsynyt.

Vierailija
120773/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loppuuko tämä ketju vasta sitten kun edessä on (väistämätön ) tilanne, että B:llä on joku kumppani? Nimittäin luulenpa, että sitten kun hänellä on, hän ei tosiaan jatka mitään tollaista maybe more-linjaa Kärtsän kanssa. Näen hänet ihmisenä joka kunnioittaa siinä kohtaa kumppaniaan.

No sitä odotellessa, B on niin yksityinen ihminen että hänen seurustelukumppaneistaan ei varmaan saada nähdä hiustupsuakaan ennen kuin ne on menossa naimisiin.

Vierailija
120774/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitä odotellessa, B on niin yksityinen ihminen että hänen seurustelukumppaneistaan ei varmaan saada nähdä hiustupsuakaan ennen kuin ne on menossa naimisiin.

Kyllä se paljastuu siitä miten suhtautuu Kärtsään jos heitä siinä kohtaa yhdessä vielä jossain nähdään.

Vierailija
120775/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yllättävin käänne on se, että ollaan tukevasti lokakuussa eikä tämä hullutus osoita mitään laantumisen merkkejä, koskee sekä itseäni että muita tänne jämähtäneitä. Eipä olisi toukokuussa arvannut.

outoa oli myös se että UMK ketjussa jotkut alkoi shipata noita jo ennen nuuskakosintavideoita. Liekö oli vielä edes dinner datea ollut. Siellä pohdittiin kenen kanssa Käärijää shipata jo ennen sitä.

Minä en tiennyt edes shippaus- sanaa ennen toukokuuta, mutta olen ennenkin kertonut tässä ketjussa, että kiinnitin heti ensimmäisessä heidän yhteisvideossaan (huhtikuussa Madrisissa) huomiota siihen, miten jännästi B (jonka nimeä tai mitään muutakaan hänestä en tiennyt) katsoo Kärtsää. No unohdin sen kyllä, kunnes alkoi tulla Liverpoolista matskua ja mietin että jahas..

Ehkä Jonnet ei muista, mutta se llengendaarinen bussissa kuvattu boyfriend, one hotel room ig-videohan oli jo sieltä Amsterdamin prepartyilta. Ja sitä ennen se kaukonylkytys-video Madridista. Sieltä asti on jo shipattu niin maan perkeleesti

Jjep seurattu on sieltä asti! Tosin kaukonylkytys oli vähän outo niin en vielä sillon ajatellut kummemmin.

Bojan oli myös ainoa jonka Kärtsä tägäsi sen tarinoihin siellä Madridissa, jotain spesiaalia oli siis ilmassa jo silloin 🥰

Niinhän hän on kertonu🥰

Se yksi video titanic-illalta ennen laivaan menoa sieltä kadulta kun laulavat, se sai mun ajatukset siihen suuntaa, että ei hitto toi poitsu taitaa olla oikeesti ihastunut. Ne katseet siinä vaelteli huuliin yms 🙈😅

Ei mitään pois K:lta mutta B:llä on tapana katella ihmisiä huuliin jutellessa, näkynyt monessa videossa. Onko sillä vähän huono kuulo tai no, ehkä vaan tapa.

Totuus siitäkin "huuliinkatsomisvideosta" oli se, että K ja B tekivät suoraa somekontenttia tuntematta toisiaan paljoakaan. Ja Bojanin oli nopeasti napattava kiinni laulusta, mitä K alkoi yllättäen laulaa.

Joten eiköhän ole aika luonnollista, että laulun ja aloituskohdan nopeasti bongatakseen vilkaistaan luonnollisesti huulia. Ääni+näköhavainto antaa aivoille nopeimmin käsityksen todellisuudesta.

Mulle toi video oli se hetki, jolloin aloin ajatella, että B on ihastunut. Heti siitä alusta huomaa, miten hän ihastuneesti katsoo Kärtsää, eikä silloin tiennyt tämän kuvaavan somesisältöä eli ei ollut Boitsun puolelta mitään fanserviceä. Jos tällä videolla ei jonkun mielestä ole vähintään yksi ihastunut mies, niin en voi kuin ihmetellä, miten eri lailla olemuksia, ilmeitä, katseita ym. tulkitaan.

Tässä linkki tuohon tilanteeseen. On yksi mun lemppareita koko ajalta juuri B:n aitojen reaktioiden takia. K:lla tuossa vielä minusta enemmän esittämistä ja tilanne kontrollissa, kunnes lopussa B onnistui yllättämään täysin. 😅

Ja siis tarkoitan nimenomaan tuota ensimmäistä pätkää, jonka lopussa B pääsi yllättämään.

Vierailija
120776/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku tais mainita ikävöivänsä kunnon draamaa, voin sanoa että Twitteristissä vähän kiehuu parhaillaan. En tiedä onko aito vai feikki (Jodelissa veikataan jälkimmäistä), mutta ulkkiksiin menee ainakin täydestä.

https://twitter.com/mysweetc0rpse_/status/1709884606512554479?t=cZqok6n…

Täh. Eihän tuo päivitys liittyny mitenkään K:hon tai B:hen.

Mitä? Siinä on feikattuja screenshotteja "Kn kanssa käydystä" keskustelusta.

Ei nuo välttämättä oo feikattuja. Tietyt piirteet vastauksissa paljastaa että voi hyvinkin olla Käärijä

Ja eihän noissa oo ees mitään skandaalimaista. Tää Little Big bändihän on irtisanoutunut kaikesta Putinin sotatouhuista ja tukee Ukrainaa.

Jollakin ukrainalaisella vaan kiehahtanu yhteiskuva.

Mä kanssa nyt vähän ihmettelen tätä kohua. Jos viestit on aitoja, niin nostan hattua K:lle asiallisista ja fiksuista vastauksista. On eri asia halveksia valtiota ja sen tyrannimaisia tekoja kuin suoriltaan ja kategorisesti tuomita myös kaikki sen valtion asukkaat.

Jos taas nämä on feikkejä, niin miksi K:n suuhun ei sitten olisi laitettu jotain oikeasti raflaavaa ja kohahduttavaa, jos kerran on haluttu luoda draamaa?

Samaa mieltä. Noi kuulostaa siltä, että aivan hyvin K olisi ne voinut kirjoittaa. Ja mun mielestä niissä ei ole mitään pahaa vaan ihan hyvin argumentoitu. Jos Little Big tai joku muu venäläinen ei ole samaa mieltä Putinin kanssa vaan pitää hänen toimia väärinä eikä hyväksy sotaa niin miksi heidät pitäisi edelleen tuomita? Eihän he voi omalle kansallisuudelleen mitään. Eihän kaikkia saksalaisiakaan mielletä natseiksi sen vuoksi, että Hitler oli aikoinaan Saksan johtaja. Toki ymmärrän myös ukrainalaisen tuohtumuksen, koska jos Venäjä olisi hyökännyt Suomeen niin todennäköisesti ajattelisin Little Bigistä ja kaikista venäläisistä itsekin samoin.

En ihan usko, että ne viestit on aitoja, mutta jos kuvitellaan, että ne ovat aitoja kuvakaappauksia, niin en myöskään näe, miksi niissä olisi yhtään mitään kohua aiheuttavaa. Little Big on tuominnut Putinin toimet, vastustaa näkyvästi sotaa, on muuttanut pois Venäjältä, mitä ihmettä muuta he voisivat vielä tehdä, että kelpaisi ukrainalaisille? Eihän ihminen sille itse mitään mahda, jos on sattunut syntymään Venäjälle. Ja siellähän osallistui paljonkin ihmisiä sodanvastaisiin mielenosoituksiin sodan alkuvaiheessa, ja joutuivat sitten pidätetyiksi jne. Ja vaalithan on olleet Venäjällä manipuloituja jo pitkään, ei siellä ole mitään demokratiaa ollut aikoihin, eli ei ihmiset ole voineet äänestämälläkään oikeasti vaikuttaa. Muutenkin outo ajatus, että russofobia nyt sitten jotenkin edistäisi rauhaa. Toki tunteet on ukrainalaisilla pinnassa, mutta ei tunteiden pidä antaa kokonaan sumentaa faktoja. Ja miten typerää sotkea joku hyväntahtoinen artisti tällaiseen tekemällä tehtyyn kohuun.

Vierailija
120777/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja, noh, ei ne ole ennenkään ne tosielämän partnerit estäneet ihmisiä shippaamasta julkkiksia toisilleen. Siitä tulee vaan sitten vielä enemmän fiktiopohjaista hommaa.

Vierailija
120778/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän hän on kertonu🥰

Toi B:n ilme alussa on niin ihana, kun hän tajuaa, että K filmaa heitä. Sellainen apua, busted! 🙈

Vierailija
120779/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä toivon että hän päätyy sinne Lontooseen asumaan, koska Sloveniassa hän todennäköisesti päätyy naisen kanssa naimisiin, enkä usko että se on se mitä hän oikeasti on. Ja tämä kaikella rakkaudella, toivon hänen eläämäänsä paljon rakkautta ja kaikkea hyvää🥰

Vierailija
120780/123801 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oi miten pienestä sitä ilahtuu, sain sydän reaktion Kuumaaviralliselta komnenttiini instastoryyn🥰 (nimim. Kärtsyltä en oo koskaan saanut)

Kiva artistin reaktio fanin kommenttiin.

Aivan samoin voi esim. artisti ilahtua erityisesti jonkun itselleen tärkeän ihmisen reaktiosta omaan julkaisuunsa.

Ketju on lukittu.