Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten lopettaa treffit nopeasti?

Vierailija
17.05.2023 |

Ei siinä mene viittäkään minuuttia tietää, että olenko kiinnostunut vai en. Todennäköisesti myös se toinen kokee samalla tavalla kuin minä, kemian tai sen puutteen tuntevat molemmat osapuolet.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet nainen puhu urasta jos olet mies puhu perhe suunnitelmista.

Olen puhunut uskosta jumalaan. Se karkottaa myös naiset tehokkaasti.

Vierailija
22/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin sua heti toisille treffeille, koska ajattelen että vaikka olisit ehkä jopa vanhanaikainen jossain suhteessa, niin olisi monta myönteistä puoleta. Esim tuskin tupakoit, käytät alkoholi, tuskin tatuointeja, rankka tausta, mahdollisesti kuntoileva ja vaikutat kouluttautuneelta ja tasapainoiselta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, älä mene treffeille ihmisen kanssa, joka ei kiinnosta tarpeeksi. Eli ennen treffejä pitää olla puhuttu videopuhelu. Videopuhelussa näet henkilön, äänen, eleet ja synkkaako huumori.

Vierailija
24/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lopetan siten että väännän paskat housuun ja sanon että nyt tais tulla vahinko.

Vierailija
25/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kemiaa tuntee vain silloin, jos treffikumppani on reilusti tavista paremman näköinen. Tavisten kanssa kiinnostusta pitää kehitellä työläästi, kun alkukemiaa ei ole.

Istuin lukio aikana miltein tunnin kiusallisilla treffeillä. Viesteissä oli kipinää ja kemiaa. Paikan päällä täys hiljaisuus.

Vierailija
26/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit ihmetellään, kun ollaan sinkkuja. Sanotaan nyt esim. uusista työkavereista. Ensin esittäydytään ja ihmetellään työpaikan menoa. Kyllä siihen päiviä, viikkoja menee kun huomaa millainen toinen on. Vai jyräättekö naisvaltasilla aloilla uudet kollegatkin ihan heti? Ymmärrän, useamman aloituksen perusteella...

Vierailija
27/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se aina mene noin, että molemmat aistii kemian puutteen. Ei kai yksipuolisia tunteita muuten olisi olemassakaan? Joskus toinen kiinnostuu ja haluaa nähdä uusiksi ja toinen tajuaa heti ettei mikään värähdä.

Vierailija
28/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa paljon miehiä, joita ei se kemian puute häiritse. Riittää että on ok luonne, tissit ja suunnilleen normaalipainoinen. Ne on niitä, jotka haluaa vaan "jonkun" naisen, ei jotakin tiettyä naista joka vie jalat alta.

Vierailija
29/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sit ihmetellään, kun ollaan sinkkuja. Sanotaan nyt esim. uusista työkavereista. Ensin esittäydytään ja ihmetellään työpaikan menoa. Kyllä siihen päiviä, viikkoja menee kun huomaa millainen toinen on. Vai jyräättekö naisvaltasilla aloilla uudet kollegatkin ihan heti? Ymmärrän, useamman aloituksen perusteella...

TYÖkaveri on eri kuin DEITTI

Vierailija
30/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyytäisin sua heti toisille treffeille, koska ajattelen että vaikka olisit ehkä jopa vanhanaikainen jossain suhteessa, niin olisi monta myönteistä puoleta. Esim tuskin tupakoit, käytät alkoholi, tuskin tatuointeja, rankka tausta, mahdollisesti kuntoileva ja vaikutat kouluttautuneelta ja tasapainoiselta. 

Mun mielestä

" parhaat " uskovat ovat niitä ketkä ovat löytäneet uskonsa käytyään niin alhaalla, ettei siellä ollut itsensä lisäksi ketään muita kuin Jeesus. Äidinmaidosta uskonsa imeneet tuntuvat olevan sitä mielestään synnitöntä ja parempaa seurakuntaa. Mulle sopii paremmin joku Isän luokse palannut Tuhlaajapoika.

Vierailija
31/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii kahvit tai drinkit ja sanoo, että pitää lähteä jatkamaan matkaa. Kaverin luo tms.

Jos treffikumppani myöhemmin kyselee perään, voi sanoa että olet mukavan oloinen ihminen mutta itselle jäi vaan kaverillinen fiilis ja toivottaa hyvät jatkot.

Vierailija
32/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan jutella puhelimessa ensin, ettei mene treffeille jonkun kanssa, joka ei kiinnosta yhtään.

Vierailija
33/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano olevasi homoseksuelli.

Vierailija
34/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee helikopteri ja sano, että lennän nyt kotiin.

Vierailija
35/49 |
17.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen toisinaan melkein varma, että unohdin silitysraudan päälle...

Vierailija
36/49 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa paljon miehiä, joita ei se kemian puute häiritse. Riittää että on ok luonne, tissit ja suunnilleen normaalipainoinen. Ne on niitä, jotka haluaa vaan "jonkun" naisen, ei jotakin tiettyä naista joka vie jalat alta.

Se johtuu siitä että miehet tietää että tämä kemia on. Ja se on "miltä naisesta tuntuu" ja se vaihtelee koko ajan.

Vierailija
37/49 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä

" parhaat " uskovat ovat niitä ketkä ovat löytäneet uskonsa käytyään niin alhaalla, ettei siellä ollut itsensä lisäksi ketään muita kuin Jeesus. Äidinmaidosta uskonsa imeneet tuntuvat olevan sitä mielestään synnitöntä ja parempaa seurakuntaa. Mulle sopii paremmin joku Isän luokse palannut Tuhlaajapoika.

Uskova ei ole sama kuin kristitty.

Vierailija
38/49 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En käy treffeillä. Tapaan naisen perheen ja keskustellaan asiat kuten lasten arki ja koulutus ym. ja jos ollaan yhtä mieltä niin sitten katsotaan milloin ja missä naimisiin. En mene naimisiin suomen lain alla koska laki on sortava.

Vierailija
39/49 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensivaikutelma on tärkeä tutustuttaessa. Toiset panostaa siihen, toiset menee ns. omana itsenään. Nykyään deittailukulttuuri perustuu nimenomaan siihen, miten osaat myydä itsesi. Sama työmarkkinoilla. 

"Kemioiden kohtaaminen" ei näy kymmenen minuutin pikatapaamisella. 

Siihen en osaa antaa neuvoa, kuinka päästä eroon ns. virhedeitistä. 

Vierailija
40/49 |
18.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet käymään vessassa ja häivyt sieltä salaa pois.