Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten raskausviikot lasketaankaan alkion siirrosta eteenpäin?

04.12.2006 |

En enää muista miten se meni, eli jos esim. alkion siirto on ollut 22.11. ja siihen mennessä alkioita oli viljelty yhteensä 4 päivää, niin mitkä raskasviikot minulla on nyt meneillään?

Alkion siirrosta on nyt kulunut 12 päivää, eli meneillään pp12 ja testi positiivinen.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkioiden hedelmöittymispäivä (silloin ku munikset kerätään) on hedelmöittymispäivä, jolloin on kaksi raskausviikkoa jo täynnä, nehän lasketaan edellisistä kuukautista. Raskausviikkoja lasketaan hedelmöittymispäivästä eteenpäin, samana viikonpäivänä aina yksi viikko täynnä. Ymmärsitkö? :) Ja onnea plussan johdosta! :)

Vierailija
2/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain piipahdin tänne palstalle ja kivoja uutisia täällä olikin! =)

Mulla laskettiin tossa keskenmenneessä PAS-raskaudessa niin, että siirtopäivä oli rv 2+2 ja pp14 olirv 4+2...

Mutta, tosi kiva kuulla, että plussasit..

itse taistelen noiden menkkojen kanssa, kun ei ne sillä terolut-kuurilla alkaneet.. pitää tässä jonkin ajan kuluttua syödä uusi kuuri silleen, että siirto ajoittuisi tammikuun alkupuolelle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.12.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en koskaan ole tiennyt miten ne rv' t lasketaan ja siksi olen aina käyttänyt tekay.fi' n kiekkoa missä voi laskea munasolun hedelmöittymispäivän mukaan lasketun ajan. Kurkkaappa sinne.

t.muksuja2 rv33+2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi